تینا بخشی کیست؟ بیوگرافی کامل + عکس

تینا بخشی سازنده مشهور ایرانی ویدیو داره میریزه + عکس

معرفی سازنده مشهور ایرانی ویدیو داره میریزه

یک ویدئو محبوب اینستاگرام به سبک کریسمس به نام دری میریسه منتشر شد. این فیلم اولین بار توسط یک دختر ایرانی با تیکر باز به نام تینا باکشی منتشر شد. تینا با این ویدئو به سرعت در اینستاگرام مشهور شد. فیلم تینا بیشی جنجال زیادی در این شبکه اجتماعی ایجاد کرد.

این ویدئو از ستایش ساخته شده است. به همین دلیل برخی این فیلم را اهانت به اهل بیت و طرفدارانشان می دانند. مداح این تولد آقای سید مصطفی قدمگاهی است. وی مشهدی است. آقای قدمگاهی از مداحان معروف این شهر است.

بیشتر تیک ها و زیرنویس های اینستاگرام در طول مدت طولانی این فیلم از تینا در صفحه آنها ارسال شده است. ویروسی بودن ویدیوی تینا غیر منتظره بود. او از همه کسانی که ویدیوی وی را ارسال کرده و به معروف شدن آن کمک کردند تشکر می کند.

اگر می خواهید در مورد تینا باکشی و مرزهای زندگی شخصی وی ، شبکه های اجتماعی که تینا باکشی در آن کار می کند و محتوای انتشارات او بدانید ؛ تا پایان مقاله ما را دنبال کنید. با رد این موضوع ، باید بدانید که برخلاف سلبریتی های دیگر که ستاره می شوند ، این سلبریتی برای راه اندازی یک سایت شرط بندی و همچنین تبلیغ در این سایت ها اقدامی نکرده است! بنابراین شما با یک مشهور واقعی روبرو هستید.

تینا بخشی _ معرفی سازنده مشهور ایرانی ویدیو داره میریزه

تینا بخشی کیست ؟

تینا یکی از محبوب ترین تاکرهای اینستاگرام است. او در اکثر شبکه های اجتماعی مانند YouTube ، Twitter ، TickTagger و Instagram فعال است. اما حضور او در اینستاگرام پر رنگتر است. تینا باکشی در حال حاضر در کانادا زندگی می کند. فیلم های تینا باکشی اغلب بحث برانگیز هستند. به همین دلیل ، بیشتر مورد بحث قرار می گیرد. وی در یکی از فیلم های خود ادعا می کند که طرفدار سلطنت و مخالف جمهوری اسلامی است. وی نشریاتی را در حمایت و تقدیر از مهدرضا پهلوی منتشر کرد.

تینا همچنین در توضیحات در صفحه اینستاگرام خود گفته است که او یک ملحد است. وی خود تأیید کرد که به هیچ دینی اعتقاد ندارد و از هیچ دینی پیروی نمی کند.تینا باکشی همچنین در بیوگرافی خود در اینستاگرام از شاهین نجفی خواننده رپ معروف نام برد. بخش تینا نزدیک به 1500 فالوور در اینستاگرام دارد. اما تنها صفحه ای که او دنبال کرد شاهین نجفی بود. محتوای پست های تینا بیشتر زیرنویس است.

سازنده ویدیو داره میریزه

اولین پست تینا باکشی در صفحه اینستاگرامش ویدئویی مربوط به یکی از موسیقی های شاهین نجفی بود. او در این دوبل موسیقی شاهین نجفی را می خواند. تینا همچنین با یکی از معروف ترین و قدیمی ترین موسیقی های ایرانی ، به نام گنجشک ها توسط خانم گوگوش ، یک دونفر ساخته است. یکی از فیلم های Tina Tick Taki یکی از موسیقی های خانم شوره است. وی چندین خواننده دیگر را نیز دوبله کرده است. تینا باکشی ، اگرچه نزدیک به دو هزار دنبال کننده در اینستا دارد. اما فیلم هایی که وی منتشر می کند ، گاهی تا 6000 بازدید دارند. بگذارید بگوییم که فیلم سقوط می کند و این فیلم شاهین نجفی بخشی از سکوی پرتاب تینا بود.

تینا همچنین فیلم هایی از مداحی معروف ساخته است. او همچنین دو ویدیو را در بخش داستانهای محبوب در اینستاگرام ارائه داد. در یکی از این ویدیوها یکی از نوازندگان شاهین نجفی را می خواند. علاقه شدید و عظیم تینا به شاهین نجفی و موسیقی وی را می توان به وضوح در صفحه اینستاگرام وی مشاهده کرد.

تینا بخشی _ معرفی سازنده مشهور ایرانی ویدیو داره میریزه

توییتر تینا بخشی

توییتر تینا بخشی دومین شبکه اجتماعی فعال است. تینا نزدیک به 3500 دنبال کننده در توییتر دارد. او همچنین هفتصد توییت ارسال کرده است. وی در توییتر بیولوژیکی خود اشاره کرد که در زمینه کمدین های استندآپ فعالیت می کند. تینا 19 نفر را در توییتر خود دنبال می کند. افراد مشهوری مانند گلشهفه فراهانی در میان آنها دیده می شود. وی همچنین مسیح علی نژاد ، روزنامه نگار و فعال حقوق زنان در ایالات متحده است. دنبال کرد صفحه رسمی رضا پهلوی ، فرزند محمد رضا پهلوی نیز در میان افرادی که وی را دنبال می کردند قابل مشاهده است. صفحه رسمی شاهین نجفی را نیز می توانید مشاهده کنید. این نشان می دهد که تینا بخشی از طرفداران پرشور شاهین نجفی است.

توییت های نیتا محتوای متفاوتی دارند. اما او اغلب پست های مهم را در توییتر خود به اشتراک می گذارد. او یک سری سخنرانی ها و برنامه ها را در شبکه 3 نوشته است. در بیشتر فیلم های خود برنامه ریزی شده ، تینا تلویزیون ایران را مسخره می کند.

مصاحبه با محبوبه بیات

صفحه ی یوتیوب تینا حدود 400 دنبال کننده دارد. او در YouTube خیلی فعال نبود. اما وی با انتشار چندین ویدئو بازدیدهای زیادی را به خود جلب کرد. با این حال ، اینجا فعالیت YouTube وی به پایان می رسد. ویدئوهای وی در YouTube پر از موضوعات بحث برانگیز است. به همین دلیل دید بالایی دارند. بیشتر فیلم های وی توسط نزدیک به 2800 نفر دیده شده است. این اولین ویدئویی است که در صفحه تینا باکشی ارسال شده است. این ویدئو حدود هشت دقیقه طول دارد. موضوع این فیلم مربوط به ویروس تاج است. نزدیک به صد نفر این ویدیو را پسندیدند. همچنین بسیاری از افراد در مورد این ویدیو نظر دادند و آن را پسندیدند.

آخرین ویدیویی که وی منتشر کرد مربوط به بازیگر تئاتر و سینما خانم محبوب بیات است. در این ویدئو ، تینا با خانم محبوب بیات صحبت می کند. این ویدئو 48 دقیقه است. در این فیلم خانم محبوبه بیات ادعا می کند که به دلیل فشار سپاه خودکشی کرده است. تینا همچنین ویدیوی دیگری در رابطه با افشاگری های خانم الهام چرخنده منتشر کرد.

تینا بخشی _ معرفی سازنده مشهور ایرانی ویدیو داره میریزه

کانال تلگرام تینا بخشی

تینا باکشی نیز در کانال تلگرامی خود فعال است. این تلگرام 1700 عضو دارد. محتوای این کانال بیشتر مربوط به رضا پهلوی فرزند محمد رضا پهلوی است. وی صحبت های خود را از این کانال پخش می کند. حمایت تینا بخشی از دولت شاهنشاهی یکی از دلایل بحث برانگیز بودن تینا در شبکه های اجتماعی است. او از این بستر معروفیت خود برای بیان عقاید و عقاید خود استفاده می کند.

همین امر باعث شد تا برخی با سخنان و عقاید وی مخالفت کنند. از طرف دیگر در این بین طرفداران خود را پیدا کرد. تینا در همه سیستم عامل های خود اظهارات سیاسی و اجتماعی می کند. برخی معتقدند رفتار او درست نیست. آنها متقاعد شده اند که تینا از بخشی از شهرت خود به درستی استفاده نمی کند. مخالفان این افراد اما روی صحنه نیز حضور دارند.

تینا بخشی بانوی آهنین

بسیاری از روزنامه های خارج از ایران از تینا باکشی به عنوان بانوی آهنین یاد می کنند و او را لشکری ​​یک نفره می خوانند. زیرا او در این مسیر تنها است و همه کارهای خود را به تنهایی انجام می دهد. او حتی ایده های خاص خودش را دارد و از هیچکس کپی نمی کند. طبق شواهد ، تینا باکشی در حال حاضر در کانادا زندگی می کند. او در یوتیوب بیشتر کار می کند و دوست دارد درآمدی که از این طریق دریافت می کند به پناهندگان ایرانی مقیم کانادا بدهد و بتواند برخی از مشکلات آنها را برطرف کند.

تینا بخشی و دابسمش های کنایه آمیزش

چندی پیش جوانی به نام تینا باکشی در صفحه اینستاگرام خود تکرارهای سیاسی طنزآمیز را انجام داد و دوبله خود را با ملودی های مختلف اجرا کرد. تا اینکه دوبله وی در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده و مورد توجه بسیاری قرار می گیرد.

در نتیجه ، با گسترش این پدیده ، سایر کاربران با دوبله مانند تینا باکشی بحث و جدال زیادی در رسانه ها ایجاد می کنند. به این ترتیب او مقامات عالی رتبه کشور را مسخره می کند و با شوخ طبعی آشکار آنها را به حاشیه می برد و پشتیبانانش طرفداران خاص خود را پیدا می کنند. بنابراین ، بیشتر مشتریانی که به شاه و دولت وی ارادت دارند از وی پیروی و پشتیبانی می کنند.

محتوای دابسمش های تینا

دوبله وی به گونه ای است که در بیشتر آنها به مقامات دولتی از جمله آقای روحانی و جنتی توهین کرده و حتی در برخی موارد با واکنش های شدیدی روبرو شده است. نیازی به گفتن نیست که به دلیل سطح پایین فعالیت وی ، مردم هنوز او را نمی شناسند و حتی نمی دانند چه کسی برای اولین بار این کار را شروع کرده است.

در ابتدا انتشار نام بحث برانگیز وی “بو” توسط آقای سید مصطفی قدم ، که گاه طرفدار اهل بیت در مشهد است ، مانند بمبی در رسانه ها و شبکه های مجازی از جمله اینستاگرام منفجر شد و در جامعه گسترده شد. بعداً ، با گسترش این دوتایی ، اکثر مردم آن را به هر طریقی می خوانند و به همین دلیل در تیتر خبرها قرار گرفت. به دلیل فعالیت هایش ، بسیاری از طرفداران از او انتقاد کردند و معتقد بودند که چنین فیلم هایی اهانت به اهل بیت است و اساساً خلاف واقع است. اما او عاشق شغل خود است و همچنان این کار را ادامه می دهد.

فعالیت تینا بخشی در اینستاگرام

بر اساس عکس ها و فیلم های صفحه شخصی و انتشارات تینا باکشی در ستایش محمدرضا پهلوی ، این نشان می دهد که وی یکی از صریح ترین چهره های جمهوری اسلامی و از هواداران تاگوت و سلطنت بوده است. در صفحه اینستاگرام تینا ، برخی از مقدسات و قرآن نیز آزرده خاطر شده و او می گوید هیچ چیز مقدسی وجود ندارد.

او که اکنون به دلیل داستان دوبله اش شهرت دارد ، در داستان جنجالی دوبله خود ابراز خوشحالی کرده است.

مارجینا از تینا باکشی و شوهر سابقش

او به یکی از خبرنامه ها گفت که همسر سابق خود را که سالها پیش ناشناخته بود و تازه کار خود را آغاز کرده بود ، از طریق یکی از دوستان خانوادگی اش ملاقات کرده بود. همه او را پسری با شخصیت و خوش تیپ می دانستند. در اولین ملاقات ، مادر وی گفت که پسرش قبلاً ازدواج کرده بود ، اما به دلیل عدم درک از همسرش جدا شده بود و او هر ماه بخشی از درآمد خود را به عنوان پرداخت مهریه به حساب شوهر سابق خود واریز می کند.

تینا این مشکلات را نادیده گرفت زیرا یکبار شاهد ازدواج ناموفق در خانواده اش بود. اما از آنجا که ازدواج مجدد انسان به زندگی خوب و آرام منجر شد ، او با چنین ازدواجی موافقت کرد. با این ایده که سازنده آن می تواند زندگی شاد و مرفهی داشته باشد و زندگی آرامی را برای او فراهم کند ، تصمیم بر این شد که تحقیقاتی درباره آن انجام شود. سپس؛ آنها ازدواج کردند اما بعد از مدتی ، او متوجه شد که شوهرش در گفتن اینکه تنها نیست و ازدواج نکرده مشکل دارد. تینا تصمیم می گیرد زندگی زناشویی خود را جدا کند و به پایان برساند.

تینا بخشی _ معرفی سازنده مشهور ایرانی ویدیو داره میریزه

اینستاگرام تینا بخشی

 

منبع: hceap.info

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *