نهال سلطانی کیست؟ بیوگرافی نهال سلطانی یکی از برترین مدل های ایرانی

در این مقاله قصد داریم درباره یک مدل ایرانی که مدتی است در فضای مجازی به عنوان یکی از سلبریتی های اینستاگرام شهرت بسیاری پیدا کرده با شماصحبت کنیم. نهال سلطانی یک مدل زن بسیار پر طرفدار است. عکس های نهال سلطانی در اینترنت و اینستاگرام به وفور یافت می شود. شهرت و معروفیت نهال سلطانی به خاطر زیبایی خاص او است که در ادامه به شرح درباره ی زندگی و حواشی این مدل معروف با شما صحبت می کنیم.

بیوگرافی نهال سلطانی

بیوگرافی نهال سلطانی

قبل از هر چیزی باید درباره ی بیوگرافی نهال سلطانی مدل ایرانی پر جنجال این روزها با شما صحبت کنیم. او در تاریخ ۱۰ مرداد ۱۳۶۷ در شهر تهران متولد شده است و خانواده ی او یک خانواده ی ۵ نفره است. پدر و مادر او سه دختر دارند که نهال دختر آخر آن ها است. نام خواهر های نهال نادیا و نازلین بود که رابطه ی خوبی میان آن ها بود. عکس های نهال و دو خواهرش در اینترت وجود دارد و با یک سرچ ساده می توانید آن ها را ببینید.

دوران کودکی این سلبریتی

دوران کودکی نهال به بازی و شادی و نقاشی های دخترانه گذشت. نهال بسیار به نقاشی علاقه داشت و بیشتر وقت خود را به کشیدن نقاشی های کودکانه می گذراند. او در دوران نوجوانی به دلیل همین علاقه به نقاشی کنکور هنر می دهد و بعد از قبول شدن او در رشته ی گرافیک در دانشگاه هنر، نهال سلطانی تمام سعی اش را می کند که در دانشگاه هنر تهران با بهترین معدل فارق التحصیل شود.

نهال سلطانی در کودکی به خاطر زیبایی زیادش همیشه مورد توجه قرار می گرفت و به خاطر همین زیبایی او بود که همیشه به او پیشنهاد می شد که به عنوان یک مدل فعالیت کند و همین امر باعث شد که او در سن ۱۴ سالگی مقام زیبا ترین دختر خاورمیانه را کسب کند. بعد از این ماجرا تمام شرکت های مدلینگ برای او دعوت نامه دادند و از آن جا بود که نهال به صورت حرفه ای وارد عرصه ی مدلینگ شد.

مدتی بعد از فهالیت او با چند شرکت مدلینگ او تصمیم گرفت شهرتش را جهانی کند و خود را محدود به چند شرکت طرف قرارداد نکرد و وارد دنیای مجازی شد. از محبوب ترین شبکه های مجازی که برای کار او بسیار به درد بخور بود شبکه ی اینستاگرام بود که نهال سلطانی برای ورود بهداین شبکه یک پیچ به نام خودش راه اندازی کرد و تمام عکس هایی که به عنوان مدل گرفته بود را در صفحه اش به نمایش گذاشت.

یکی از فعالیت هایی که نهال سلطانی هیچ وقت آن را ترک نکرد ورزش بود او به ورزش هایی مانند شنا، ایروبیک و غیره علاقه ی زیادی دارد و با توجه به این که استایل و هیکلش برایش از اهمیت خاصی برخوردار است او به صورت جدی به ورزش می پردازد. از دیگر فعالیت هایی که نهال در آن مهارت دارد عکاسی است که او به عنوان یک مدل عکاس در بین مردم شناخته شده است. سلطانی تا به حال در چند کشور زندگی کرده است. خانه نهال سلطانی تا مدتی پیش در اروپا بود ولی بعد از مدتی نهال به کانادا رفت و در حال حاضر در کانادا زندگی می کند.

نهال سلطانی قبل از عمل زیبایی

نهال سلطانی قبل از عمل زیبایی

نهال سلطانی زیبایی خدادادی دارد و با توجه به عکس های نهال سلطانی بدون ارایش به این نتیجه می رسیم که او زیبایی اش ذاتی است و خود را گریم نمی کند. بعضی از افراد معتقد اند که او عمل های زیبایی زیادی را انجام داده است ولی با کمی دقت در عکس نهال سلطانی قبل عمل متوجه می شویم که او فقط عمل بینی انجام داده که است و حتی قبل از این که عمل بینی هم انجام دهد زیبایی دخترانه ای را داشته است.

نهال سلطانی و همسرش

نهال سلطانی هنوز ازدواجی را در شناسنامه اش ثبت نکرده و همسری ندارد. شایعاتی درباره ی نهال سلطانی و دوست پسر بازیگرش وجود دارد که به زمان حضور او در ایران بر می گردد که اطلاعات درست و واضحی از آن در دست نیست فقط خود نهال در کپشن یکی از پست هایش نوشته است که در زمان حضور در ایران عاشق پسری بوده است و با او دوران دوستی خوبی را داشتند تا اینکه این دوستی به یک باره تبدیل به شکست عشقی بزرگی می شود.

نهال سلطانی نوشته است که من او را به زور می خواستم و حتی به شهرشان رفتم و در عبادتگاه نزدیک شهرشان هم به مدت سه روز به عبادت پرداختم ولی نشد. نهال می گوید که آن دوران برایش سخت ترین دوران بوده و او بسختی توانست دوباره خود را پیدا کند و به حال قبل برگردد.

نهال سلطانی و شاهرخ استخری

نهال سلطانی و شاهرخ استخری

درباره دوستی های نهال سلطانی اطلاعات زیادی در دست نیست فقط شایعاتی بر سر زبان ها است که نهال سلطانی یک رابطه ای با شاهرخ استخری داشته است و در برنامه ی چند شنبه در مصاحبه ای که نهال با سینا ولی الله داشته بود درباره ی عشق های دوران جوانی اش گفته بود و متذکر شد که بعد از این که اون اقای بازیگر نهال رو رد کرد نهال تصمیم می گیرد تا از آن بازیگر هم معروف تر بشود ولی اسمی از آن بازیگر به میان نیاورد ولی شایعاتی وجود دارد که منظور او به آقای شاهرخ استخری است.

اهنگ نهال سلطانی

نهال سلطانی در دنیای خوانندگی هم وارد شده و آهنگی به نام کی مثل من را منتشر کرده است که بسیار مورد توجه طرفداران او قرار گرفت. ابیات ابتدایی این آهنگ را در زیر می توانید بخوانید.
بازم یه روز دیگه بی تو میاد/ نیستی بدجور دلم تورو می خواد
شاید قسمته که اینجوری باشم/ خیلی سخته که اینجوری من از تو جدا شم
کی مثل من اینجوری این تمه دوست داشت/ کی مسل من سرشو رو شونه هات میزاشت.

نهال سلطانی و ساسی مانکن

نهال سلطانی و ساسی مانکن

مدت زیادی نگذشت که نهال سلطانی بسیار شهرت پیدا کرد و حتی خواننده های زیادی برای حضور او در موزیک ویدیو شان به او پیشنهاد همکاری دادند که از جمله این خواننده ها ساسی مانکن است که کلیپ ویدیو ی خود را با حضور نهال پخش کرد. روابط نهال با خواننده های مطرح برای او مزیت های زیادی داشت که از جمله آن ها می توان به بالا رفتن تعداد فالور نهال اشاره کرد. نهال سلطانی ویکی پدیا را هم مکان مناسبی برای افزایش شهرتش دانست و به انتشار ویدیو های خود در این سایت هم اقدام کرد.

حضور در لیست برترین مدل های ایرانی

نهال سلطانی با توجه به فعالیت در زمینه ی مدلینگ و زیبایی ذاتی اش توانسته در لیست برترین مدل های زن ایرانی حضور پیدا کند و با حضور در این لیست جایگاه خوبی برای خود رغم بزند. بعد از حضور او در لیست برترین مدل های ایرانی شهرت او بیشتر از قبل شد.

سوالات متداول

نهال سلطانی متولد کی و کجا است و تحصیلات او چقدر است؟

او در ۱۰ مرداد ماه سال ۱۳۶۷ شمسی در شهر تهران متولد شده است. نهال یک خانواده ی ۵ نفره دارد که به جز خودش دو خواهر دیگر هم به نام های نادیا و نازلین دارد. او بعد از شرکت در کنکور هنر در دانشگاه هنر تهران رشته ی گرافیک قبول شد و تمام تلاشش را برای اینکه این رشته را با موفقیت طی کند انجام داد.

نهال در چه زمینه هایی فعالیت می کند؟

سلطانی در صنعت مدلینگ حضور دارد و به خاطر چهره جذاب، زیبا و دوست داشتنی اش و مهارت در زمینه ی عکاسی توانسته بسیار موفق جلوه کند و همین موفقیت او باعث شده است که از طرف بازیگران زیادی دعوت شود که در کلیپ ویدیو های آن ها بازی کند از جمله ساسی مانکن. نهال به تازگی اقدام به انتشار اهنگ هم کرده است و نام اهنگ او (کی مثل من) است.

همسر و دوست پسر نهال چه کسی است؟

سلطانی در دوران نوجوانی دوست پسری ایرانی داشته است که اهل کرمان بوده و رابطه ی عاشقانه ای با هم داشتند تا اینکه این رابطه تمام می شود و او که بسیار دلبسته ی آن پسر بوده در یک معبد در نزدیکی کرمان به عبادت مشغول می شود و از خدا آن پسر را می خواهد ولی نمی شود. درباره ی رابطه های سلطانی شایعات زیادی وجود دارد و بعضی می گویند که نهال تصمیم داشته با شاهرخ استخری دوست شود ولی شاهرخ او را نپذیرفته است و سلطانی تا به حال ازدواج نکرده است.

وضعیت اینستاگرام نهال به چه صورت است؟

سلطانی در پیچ اینستاگرام خود فعالیت زیادی دارد و عکس های زیادی را از خودش به اشتراک می گذارد و با وجود انتشار این عکس ها و آهنگ جدیدش و موزیک ویدیویی که برای ساسی مانکن بازی کرده است تعداد فالور هایش به یکباره به ۱.۳ میلیون رسید.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *