نگین میرصالحی کیست؟ نگین میرصالحی بلاگر معروف و مدیر برند گیسو

نگین میرصالحی یک اینفلوئنسر های معروف ایرانی ساکن هلند است که در حال حاضر هم یک برند معروف به نام گیسو را ثبت کرده است که در زمینه محصولات مراقبتی و حفاظتی مو کار می کند. او در حال حاضر در شبکه اجتماعی اینستاگرام طرفداران زیادی دارد و در زمینه مد و فشن نفر اول است. جالب است بدانید که این سلبریتی به این رشته از زمان کودکی علاقه داشته و هرگز نتوانسته از فکر ان بیرون بیاید تا اینکه پس از به پایان رساندن دروس دانشگاهی خود تا مقطع فوق لیسانس بالاخره به طور خیلی اتفاقی به این راه کشانده می شود و به یکی از موفق ترین بلاگر ایرانی تبدیل می شود.  در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با زندگینامه این چهره مشهور آشنا کنیم.

نگین میرصالحی کیست

نگین میرصالحی کیست

نگین میر صالحی با کوشش و تلاش فراوان توانست پیشرفت های زیادی در این راه کند و در حال حاضر به عنوان مشهورترین بلاگری(معنی بلاگر) که در زمینه مد و فشن کار می کند، شناخته می شود. این اینفلوئنسر یکی از پرطرفدارتین افرادی است که در شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام فعالیت می کند. پدر و مادر او ایرانی می باشند اما چندین سال قبل به هلند مهاجرت کردند. گفته می شود که پدرش در زمینه پرورش زنبور عسل کار می کند و مادرش نیز علاقه زیادی به آرایشگری و میکاپ آرتیست دارد. نگار اسم خواهر بزرگتر او است. نگین در دانشگاه در رشته مدیریت بازرگانی لیسانس گرفته و جالب است بدانید که در رشته بازاریابی فوق لیسانس خود را نیز کسب کرده است. خود او در مورد اینکه چرا رشته تحصیلی اش با رشته مورد علاقه اش متفاوت می باشد، گفته است که در حقیقت آنچنان روی مد و فشن متمرکز نبوده و هیچ جذابیتی برای اینکه آن رشته را در دانشگاه انتخاب کند، برایش نداشته است.

نگین میرصالحی قبل از عمل

شاید بتوان ادعا کرد که نگین میرصالحی قبل از عمل  را تا به حال کسی ندیده است. برخی بر این باورند که شغل اینفلوئنسری ایجاب می کند که باید نگاهی به عمل های زیبایی هم داشته باشند تا بتوانند بر اساس آن ناهماهنگی های ظاهری و بدنی خود را بپوشانند و اصلاح کنند تا بتوانند تاثیر بیشتری بر جذب مخاطب بگذارند. همانطور که می دانید افرادی که در زمینه مد و فشن کار می کنند، بیشتر جلوی دید هستند و همواره باید در زمینه و سبک های مختلفی کار کنند به همین خاطر است که باید این گونه افراد همواره در بهترین شکل ممکن آماده باشند و هیچ کم و کاستی نداشته باشند. این افراد با اشاره به بینی و لب و برخی از موارد دیگر اعلام می کنند که این اینفلوئنسر نیز عمل های زیادی را تا به حال روی صورت و بدن خود انجام داده است.

نگین میرصالحی بلاگر

نگین میرصالحی بلاگر

دوستانی داشت که در این زمینه کار می کردند. پیش آنها رفت تو از آنها در مورد اینکه از چه طریقی درآمد کسب می کند، پرسید و سوالات موجود در ذهنش را پرسید. برای او همیشه جالب بود که بلاگرها از چه طریقی پول در می آورند. در دانشگاه رشته بازاریابی و مدیریت بازرگانی را گذرانده بود و از همان زمان در ذهنش این موضوع جرقه زده شده بود. به این ترتیب او نیز یک وبلاگی راه اندازی کرد و در مورد مد و فشن نوشت. پس از مدتی در فیسبوک نیز فعالیت های خود را دنبال کرد تا اینکه دوستش به او پیشنهاد داد تا در اینستاگرام نیز یک اکانت راه اندازی کند و فعالیت های خود را دنبال کند. او می گفت که در حال حاضر در فیسبوک یک اکانت دارد و فکر نمی کند که نیازی به این کار باشد اما دوستش اصرار کرد و او نیزا ین کار را کرد. از همان زمان بود که ورود او به دنیای بلاگری رسما کلید خورد.

نگین میرصالحی و همسرش

در نوجوانی با فردی به اسم موریتس استیبه آشنا شد. در آن زمان او هنوز وارد دانشگاه نشده بود. چند سالی را با هم رابطه داشتند تا اینکه تصمیم گرفتند تا زندگی مشترکی را شروع کنند. همسر او نیز به رشته مد و فشن علاقه زیادی دارد و به همین دلیل با همدیگر تصمیم گرفتند تا یک برندی را به نام خود ثبت کنند. نام این برند را گیسو گذاشتند و محصولات مراقبتی از پوست و مو را تولید می کردند.

قد و وزن نگین میرصالحی

قد و وزن نگین میرصالحی

برخلاف دیگر مدل هایی که در این زمینه کار می کند، نگین میرصالحی قد بلندی ندارد. همچنین او دوست ندارد تا از کفش های پاشنه بلند استفاده کند تا قد خود را بلند جلوه دهد. خیلی معمولی و طبیعی کفش می پوشد و دوست دارد تا خودش باشد. به همین دلیل است که تیپ های معمولی و ساده او نگاه های زیادی را به طرف خود جلب کرده است. در حال حاضر او یکی از پرطرفدارترین مدل های ایرانی محسوب می شود.

اینستاگرام نگین میرصالحی

پس از اینکه دروس دانشگاهی خود را تا مقطع لیسانس به پایان رساند با تشویق دوستش یک اکانت در اینستاگرام ایجاد کرد. او رفته رفته تمام کارهای خود را روی این شبکه اجتماعی متمرکز کرد تا اینکه طرفداران زیادی را به طرف خود جذب کرد. این اینفلوئنسر در حال حاضر بیش از شش میلیون کاربر فالور دارد که رقمی خیره کننده است. در این صفحه می توانید تصاویر و کلیپ های مربوط به او را مشاهده کنید. برای دنبال کردن اینستاگرام نگین میرصالحی می توانید از این لینک کمک بگیرید.

محصولات گیسو نگین میرصالحی 

از زمانی که پدرش کار در پرورش زنبور عسل را دنبال می کند، دوست داشت تا محصولات آن را به بازار عرضه کند. به همین دلیل پس از اینکه به همراه همسرش برندی را ثبت کرد، این محصولات را به طور رسمی به بازار با نام گیسو عرضه می کند و به درآمد خوبی هم از این طریق رسیده است. محصولات او برای مراقبت از پوست و مو مفید است و به همین دلیل پس از تبلیغات زیاد توانسته در میان مردم جا بیافتد و سود خوبی به آنها برسد.

ثروت نگین میرصالحی

معمولا افرادی که در این زمینه کار می کنند، درآمد خوبی دارند. اما این مسئله را هم نباید فراموش کرد که تمام درامد و فعالیت های این افراد به میزان مخاطب و فالورهای آنها بستگی دارد. معمولا شرکت های برند و بزرگ سراغ افرادی می روند که مشهور هستند و مخاطب زیادی دارند. آنها دوست دارند تا قراردادهای خود را با این چنین افرادی امضاء کنند تا محصولات شان را تبلیغ کنند. معمولا این شرکت ها پول خوبی را هم به آنها می دهد.

ثروت نگین میرصالحی

عکس بدون ارایش این بلاگر

شاید شما هم به دنبال عکس بدون آرایش نگین میرصالحی باشید. اما باید به شما بگویم که این افراد بسیار حساس می باشند و قبل از اینکه به این راه کشانده شوند تمام تصاویر بدون آرایش خود را حذف می کنند. آنها دوست دارند که همیشه تمیز و مرتب جلوی دوربین ظاهر شوند و حساسیت خاصی روی این موضوع دارند.

لباسهای نگین

نگین از دوران کودکی زمانی که با خانواده خود به بازار می رفت یکسره چشمانش به دنبال لباس بود. او دوست داشت تا در قسمتی که مربوط به پوشاک می باشد بگردد و تماشا کند. او در کمد لباس های خود از همه مدل لباس داشت و به همین خاطر است که لباس های این سلبریتی مشهور شده است. او کلکسیونی از بهترین مارک های روز را در اختیار دارد و هنوز هم اخلاق دوران کودکی خود را فراموش نکرده است و لباس اهمیت خاصی می دهد. از آنجایی که در حال حاضر هم با شرکت های بزرگ قرارداد می بندد، او باید مرتب و آماده باشد و به همین خاطر مجبور است لباس های مارک بخرد.

سوالات متداول

نگین میرصالحی چند سال دارد؟

معلوم نیست که او متولد چه سالی است و در هیچ سایتی گزارشی درا ین مورد منتشر نشده است.

نام برند نگین میرصالحی چیست و چه محصولاتی را عرضه می کند؟

او به همراه همسرش برند گیسو را ثبت کرد که محصولاتی در زمینه مراقبتی پوست و مو را به بازار عرضه می کند.

نگین میرصالحی چقدر فالور دارد؟

او درا ینستاگرام بیش از 6 میلیون نفر دنبال کننده دارد.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *