سیلویا حق جو کیست؟ بررسی استایل سیلویا حق جو مدل ایرانی

مد و فشن، تاریخچه ای دیرینه دارند. علاوه بر قدمت تاریخی این رشته، طرفداران بسیاری در سراسر جهان وجود دارند که، هم اکنون در زمینه ی فشن بلاگری فعالیت می کنند. برای درک بهتر معنی بلاگر و اینکه بلاگر کیست می توانید از این دو لینک استفاده کنید و لازم است بدانید که در اغلب کشور ها برای این زمینه، آژانس های مخصوصی وجود دارد که به طور اختصاصی در زمینه ی مدلینگ و دنیای مد و فشن به فعالیت پرداخته اند. همجنین فشن بلاگری از معدود رشته هایی است که می تواند اکثریت مردم سراسر جهان را به نوعی به خود علاقه مند کند. از سیلویا حق جو می توان به عنوان یک نماد فشن بلاگر ایرانی-آلمانی، نام برد که با فعالیتش در دنیای فشن، توانست نام خود را بر سر زبان ها بیاندازد و به عنوان یک نماد استایلی، از او الگو برداری شود.

سیلویا حق جو کیست

سیلویا حق جو کیست

بیوگرافی سیلویا حق جو به عنوان یکی از اینفلوئنسر های معروف ایرانی را می توان به این صورت توضیح داد که، او یکی از فشن بلاگر های مطرح و شناخته شده ای است که علاوه بر الگو برداری از استایل های او در ایران، به عنوان یک نماد استایلی برتر، در سراسر جهان مشهور می باشد. او از چهره هایی است که غالبا به دلیل سبک استایلی خاص و مخصوص خودش، به عنوان فشن بلاگر برتر، معرفی شد. فعالیت های او تنها به حضور در مجامع مد و فشن محدود نمی شود، بلکه سیلویا حق جو وبلاگ نویس مطرحی در این زمینه نیز می باشد. تا کنون مقاله های بسیاری از او در مورد ترند های جهانی، در مجلات مخصوص این زمینه، به چاپ رسیده است.

با توجه به مفاهیم مقاله های سیلویا، علاقه ی شدیدش در زمینه ی فشن، قابل ستایش می باشد. سیلویا در واقع یکی از ایرانی هایی است که فعالیتش را در خارج از مرز های ایران آغاز کرد. او در یک خانواده ی ۴ نفره و در هامبورگ آلمان متولد شد. او در آستانه ی ۲۸ سالگی است و هم اکنون در پاریس به زندگی می پردازد. سیلویا حق جو فشن بلاگر مشهوری است که پدرش اصالتی ایرانی دارد و مادرش یک شهروند لهستانی، می باشد. او به همراه خانواده اش، در دوران تحصیل به نیویورک سفر کرد و پس از اتمام تحصیلاتش به پاریس مهاجرت کرد و هم اکنون در همان شهر سکونت دارد.

استایل سیلویا حق جو

استایل سیلویا حق جو چگونه می باشد؟

چیزی که از عکس سیلویا حق جو مشخص است، استایل های خاص و ساده ی او می باشد. وی استایلی با ترکیبی از سبک کلاسیک و مدرن را می پسندد؛ زیرا که سلیقه ی مردم هامبورگ، غالبا در سبک های کلاسیک بود و به دلیل این که سلیویا در هامبورگ متولد شده است، از همان ابتدا به این سبک علاقه پیدا کرد. با پیشرفته شدن تاریخ مد و فشن و ترند شدن سبک های مدرن و گاها عجیب و غریب، استایل سیلویا نیز تغییر یافت و از حالت کلاسیک قدیم خارج شد.

ترکیب استایل مورد علاقه با ترند جهانی

درخشان ترین نکته ای که در استایل های او قابل مشاهده است، ترکیب استایل مورد علاقه ی سیلویا با ترند های جهانی است. اگرچه استایل او جزو دسته ی کلاسیک محسوب می شود، اما مدرنیته بودن آن نیز به وضوح قابل رویت می باشد. استفاده از یک پالت رنگی خنثی، دلیل دیگری برای اثبات خوش استایلی سیلویا حق جو است. پالت های رنگی خنثی، کاربرد گسترده ای دارند و استفاده از آن ها برای لباس ها، می تواند یک استایل خانمانه و شیک در فصل تابستان، و یک استایل مدرنیته در فصل زمستان، را پدید آورند.

بررسی الگو های سیلویا

با این که سیلویا حق جو به عنوان یک الگوی استایلی شناخته می شود، اما خود او نیز از چهره هایی نظیر مگان مارکل، عروس خانواده ی سلطنتی بریتانیا، و ویکتوریا بکهام، همسر دوید بکهام فوتبالیست معروف، الگو می گیرد. از نظر او این دو چهره به صورت حرفه ای، بین ترند ها و سبک استایلی خودشان، تعادل ایجاد می کنند و از این جهت به الگوی سیلویا در ساختن استایل های متفاوت تبدیل شده اند. او همچنین طرفدار لباس های مارک و گران قیمت می باشد و از لباس هایی که تنها برای چند ماه کارایی دارند، دوری می کند.

اینستاگرام سیلویا حق جو

اینستاگرام سیلویا حق جو

ماجرای ورود سیلویا حق جو به دنیای فشن و مد، از انتشار عکس هایش در اینستاگرام آغاز شد. سیلویا به دلیل علاقه ی شدیدش به استایل و لباس ها، از کودکی رویای فشن بلاگری را در سرش پرورش می داد که در نهایت با منتشر کردن چند عکس از استایلش، توانست به رویای دیرینه ی خود دست یابد. هنگامی که عکس هایش مورد استقبال مخاطبان و آژانس های بلاگری قرار گرفت، به صورت مصمم پا به عرصه ی مدلینگ و فشن بلاگری گذاشت.

کم کم عکس های او مورد استقبال بسیاری از پیج های مرتبط به ترند ها قرار گرفت و از او به عنوان یک استایلیست حرفه ای، دعوت به همکاری شد. عکس ها و کلیپ سیلویا حق جو را می توان در پیج اینستاگرام این فشن بلاگر ایرانی، و همچنین در تلگرام سیلویا حق جو مشاهده نمود. او از طریق صفحه ی اینستاگرامش نیز کسب درآمد می کند، به این صورت که در اغلب استوری هایش به آن باکسینگ لباس های برند های مختلف، و معرفی محصولات لاکچری می پردازد. برای دنبال کردن اینستاگرام سیلویا حق جو می توایند از این لینک استفاده کنید.

سیلویا حق جو در یوتیوب

سیلویا حق جو در یوتیوب

یوتیوب، شبکه ای مجازی که به تازگی گسترش یافته و بسیاری از بلاگر ها، علاوه بر حضور در اینستاگرام، به فعالیت در یوتیوب نیز می پردازند. الگوریتم یوتیوب طوری طراحی شده که هر چه محتوای تولید شده توسط صاحبان صفحات، کاربردی تر و جذاب تر باشد، مخاطبان بیشتری جذب می کنند و در نتیجه درآمد حاصل از یوتیوب نیز افزایش می یابد. سیلویا حق جو نیز مانند بسیاری از بلاگر های خارجی و ایرانی در یوتیوب شروع به فعالیت کرد و از آن جایی که طرفداران خارجی اش از طرفداران ایرانی او بیشتر می باشند، در دیده شدن و شناخته تر شدنش به علاقه مندان فشن، تاثیر بسزایی داشت.

او در یوتیوب ویدئو های متفاوتی تولید می کند که برخی از آن ها در مورد وبلاگ نویسی و برخی دیگر، در مورد نکات مهم و ضروری برای ساختن یک استایل زیبا و خاص می باشد. وی همچنین سبک های متفاوت استایل را معرفی می کند و به توضیح درباره پالت های رنگی متفاوت و رنگ های مکمل نیز می پردازد. با سرچ نام او در یوتیوب، می توانید صفحه ی مختص به سیلویا حق جو را مشاهده کنید و از محتوا های جذاب تولید شده توسط او، لذت ببرید. همچنین به مصاحبه ها ی او در این شبکه ی اجتماعی نیز دست می یابید.

سوابق سیلویا حق جو

همان طور که ذکر شد، سیلویا حق جو به عنوان یک الگوی استایلی شناخته می شود و از این جهت، برای شرکت در بسیاری از مراسم ها و حتی برنامه های تلویزیونی مرتبط به فشن، از او دعوت به عمل آمد. همچنین او در بسیاری از جشنواره های مشهور جهانی، مانند جشنواره های کن و برلین نیز، حضور یافت. آخرین حضور درخشان این استایلیست محبوب، به شرکت او در جشنواره ی فیلم ونیز باز می گردد. سیلویا حق جو در سال ۲۰۱۹ به همراه تنها خواهرش، در ششمین روز برگزاری این جشنواره ی تاریخی، به روی فرش قرمز رفت و درخشان ترین حضورش را در جشنواره های مهم اروپایی، به ثبت رساند.

سیلویا و جولیا حق جو

سیلویا و جولیا حق جو

سیلویا، در یک خانواده ی ۴ نفره به دنیا آمد. از طرف پدرش اصالتی ایرانی و از سمت مادر، ملیتی لهستاتی دارد. جولیا، نام خواهر سیلویا حق جو می باشد که این دو خواهر به دلیل دوقلو بودنشان از لحاظ چهره به یکدیگر شباهت دارند و علاوه بر این، جولیا نیز مانند خواهرش در صنعت مد و فشن به فعالیت می پردازد و از جهت این که هر دوی آن ها پیرو یک سبک خاص هستند، بسیار مورد توجه شرکت های مد و فشن، قرار گرفته اند.

سیلویا حق جو بلاگر ایرانی آلمانی

نخستین بار سیلویا حق جو در آلمان فعالیت خود را آغاز نمود. او یک فشن بلاگر ایرانی-آلمانی است که با سبک استایل های خاصش، بسیار مورد استقبال خانم ها قرار گرفته است. مطابق با نظر او، یک استایل زیبا تنها با انتخاب اکسسوری های هوشمندانه تکمیل می شود و همیشه سعی بر این داشته که با انتخاب صحیح کیف و کفش، و همچنین جواهرات ساده و زیبا، جذابیت استایل خود را چندین برابر کند. در عکس های او مشاهده می شود که سیلویا، تابع میکاپ و مدل موی ساده است و هیچ گاه به سمت میکاپ های غلیظ نمی رود. کفش ها و کیف های انتخاب شده توسط او نیز، غالبا به رنگ های خنثی است، اما سیلویا برای رنگ و لعاب بخشیدن به استایلش، از استایل های رنگی نیز استفاده می کند که زیبایی سبک او را هزار برابر خواهند کرد.

سوالات متداول

محل تولد سیلویا حق جو کجاست و چه ملیتی دارد؟

او در هامبورگ واقع در آلمان متولد شد و به دلیل این که پدرش یک ایرانی تبار است، ملیتی ایرانی-آلمانی دارد.

استایل های سیلویا حق جو تابع کدام سبک می باشد؟

استایل های او اغلب در سبک های کلاسیک و مدرن است که با ترکیب این دو سبک و همچنین بهره بردن از ترند های هر ساله، استایل خاص و چشم گیری برای خود پدید آورده است.

مهم ترین حضور سیلویا حق جو در جشنواره ی فیلم ونیز، به چه سالی باز می گردد؟

او در روز ۶اُم جشنواره ی فیلم ونیز سال ۲۰۱۹ به همراه خواهرش، جولیا، بر روی فرش قرمز آن، ظاهر شد.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *