بیوگرافی مهسا جانی بلاگر ایرانی در اینستاگرام که ساکن آمریکا می باشد

با توجه معنی بلاگر باید بگوییم که مهسا جانی از بلاگر های فعال اینستاگرام به حساب می اید که در کار های مختلفی فعالیت می کند. او دو پیج اینستاگرام فعال دارد و در آن ها هم به عنوان یک تستر غذا و هم به عنوان یک مدل و معلم زبان آموزش هایی را برای فالورینش به اشتراک می گذارد و افراد زیادی با توجه به این که به او علاقه ی زیادی دارند تمام پست ها و استوری هایش را به صورت مرتب دنبال می کنند. مهسا جانی جزو افرادی است که به سه زبان زنده ی دنیا تسلط کامل دارد و سعی در این دارد در پیج اش روش یادگیری خود را با دیگر فالور هایش به اشتراک بگذارد. در ادامه بیشتر درباره او و روزمره گی هایش با شما صحبت می کنیم.

مهسا جانی کیست

مهسا جانی کیست

در این قسمت سعی داریم درباره ی بیوگرافی مهسا جانی با شما صحبت کنیم این بلاگر معروف اینستاگرام در دهه ی هفتاد به دنیا آمده است. مهسا در کشور ایران متولد شد و تا اوایل جوانی در این کشور پرورش یافت. کودکی او همانند تمام کودکان به بازی شادی گذشت. خانواده ی او در همه ی مراحل زندگی همراه مهسا بودند و او را کمک کردند. مهسا دوران درس و تحصیل را به خوبی به اتمام رساند و در دانشگاه در رشته ی مترجمی زمان تحصیل کرد.

یکی از دلایل انتخاب رشته ی مترجمی زبان برای مهسا جانی این بود که او بسیار دوست داشت که در اینده ایران را ترک کند و در یکی از کشور های امریکایی زندگی کند از همین رو سعی بر این داشت که سطح زبان خود را به حد عالی ارتقا دهد. او در کنار دروس دانشگاهی خود فیلم های بسیاری را می دید و حتی اخبار های بی بی سی را نگاه می کرد و سعی زیادی می کرد که متوجه شود آن ها چه می گویند.

ترک ایران و مهاجرت به کانادا

بلاخره تلاش های او نتیجه داد و او توانست زبان انگلیسی را فرا بگیرد. بعد از آن او کم کم به فکر ترک ایران افتاد. مهسا که مدت ها بود این مسئله را با خانواده ی خود در میان گذاشته بود آن ها با این مسئله کنار امده بودند و با همراهی مهسا کمک های بسیاری به او کردند که او بتواند به آرزو هایش دست پیدا کند. علاقه ی مهسا جانی به کشور کانادا باعث شد که او این کشور را برای خروج از ایران انتخاب کند و از ان پس به بعد تمام وقتش را صرف اماده سازی زمینه ی خروج خود از ایران کرد تا این که موفق به ترک ایران شد.

مهسا جانی که اقامت خود را به عنوان اقامت تحصیلی گرفته بود تصمیم گرفت در یک رشته ی دیگر در کانادا تحصیل کند و او رشته ی بیولوژی را برای خود انتخاب کرد و در دانشگاه کانادا مشغول به تحصیل شد. یکی دیگر از دغدغه های آن روز های مهسا انتخاب خانه و کار بود. او باید برای تود یک خانه ی اجاره ای انتخاب می کرد و یک شغل بود تا بتواند برای خود امرار معاش کند. مهسا جانی که قبل از خروجش به ایران بسیار به این موضوع فکر کرده بود دوست داشت به یک مدل تبدیل شود.

فعالیت بلاگری مهسا جانی

البته تا قبل از این که این آرزوی او به حقیقت مبدل شود او مجبور بود در جایی کار کند تا اوضاع را برای رسیدن به هدفش فراهم کن. مهسا با دیدن اموزش های فراوان اقدام به تاسیس پیج اینستاگرام خود کرد و در آن به عنوان یک استایل بلاگر و فشن بلاگر شروع به فعالیت کرد تا بتواند فالوور های خود را بالا ببرد. به دلیل اخلاق خوب مهسا جانی و چهره ی نمکینش مدت زیادی طول نکشید که تعداد فالورهایش به حد مطلوبی رسید و او خوشحال از این‌ که کم کم به هدفش نزدیک می شود.

مدتی گذشت تا این که یک ایده در ذهن او نقش بست. او به این موضوع فکر کرد که اگر یک موضوع دیگر به اینستاگرام اش اضافه کند می تواند یک گروه دیگر از افراد را به اینستاگرام خود بکشاند. مهسا جانی تصمیم گرفت با عنوان یک فود بلاگر هم فعالیت هایی داشته باشد و کم کم او به این عنوان هم شهرت پیدا کرد و خیلی سریع همه او را به عنوان یک فود بلاگر بزرگ ایرانی شناختند. برای اینکه درک کنید بلاگر کیست می توایند از این مقاله اقدام کنید.

تدریس در رشته مترجمی

مهسا جانی به این میزان هم رضایت نداد و با خود گفت که باید از تمام ظرفیت های وجودی ام استفاده کنم او که در رشته ی مترجمی زبان درس خوانده بود و سطح زبان خوبی داشت تصمیم گرفت با راه اندازی یک پیچ جداگانه به آموزش رایگان زبان برای فالور هایش بپردازد که این ایده ی او نیز بسیار سریع جواب داد البته در ان زبان او به عنوان یک مدل و فود بلاگر شهرت زیادی پیدا کرده بود و این دور از ذهن نبود که با توجه به شهرت اش در این زمینه ها پیج جدید اش بسیار سریع بتواند کسب موفقیت کند و فالور های بالایی را از آن خود کند.

مهسا جانی برای اموزش زبان در پیج اش زبان انگلیسی با لهجه ی آمریکایی انتخاب کرد. از تفریحات مهسا جانی می توان به سفر اشاره کرد. او به سفر علاقه ی زیادی دارد و تا به حال به کشور های مختلفی از جمله واشیگتون، لوس انجلس، فلوریدا، هاوایی، ترکیه و … سفر کرده است. بعد از شهرت او سایت های خبری زیادی و مجلات مختلفی سعی کردند مصاحبه با مهسا جانی داشته باشند و از این رو بود که او تبدیل به یک بلاگر همه فن حریف و معروف شد و عکس مهسا جانی در بسیاری از مجلات و سایت ها قرار گرفت.

مهسا جانی اینفلوئنسر ایرانی

مهسا جانی اینفلوئنسر ایرانی

مهسا جانی مدلینگ بسیار جذابی برای فالور هایش به حساب می آید و توانسته به دلیل استایل مناسبی که دارد با شرکت های مختلفی همکاری هایی داشته باشد. بعد از شهرت او موقعیت های زیادی برای ازدواج او به وجود امد که او تصمیم گرفت در زندگی تنهای خود تغییراتی ایجاد کند و ازدواج کند. او در حال حاضر متاهل است و پس از تاهل کشور کانادا را ترک کرد و به آمریکا مهاجرت کرد. همسر او جز مالکان زمین های زیادی در امریکا است و او هم اکنون در کنار کارهایی که انجام می دهد با همسرش به کار املاک در نیویورک مشغول است.

اینستاگرام مهسا جانی

اینستاگرام مهسا جانی

مهسا جانی اینستا را برای فعالیت مناسب تر از دیگر شبکه های اجتماعی دانست و بعد از اینکه در این شبکه جای خود را باز کرد تصمیم به راه اندازی شبکه ی تلگرام و یوتیوب خود نیز کرد. مهسا جانی تلگرام فعالی دارد و لینک تلگرام خود را در هایلایت های پیج اینستاگرامش قرار داده است و از این طریق توانسته اعضای کانال تلگرام خود را هم بالا ببرد.

مهسا جانی در یوتیوب هم بسیار فعال است و فیلم های تست غذاهایش و همچنین اموزش های زبان او در یوتیوب بازدید های بسیاری را دارد. ولی همچنان حضور او در اینستاگرام از همه پر رنگ تر است و مهساتوانسته در پیج اول خود با نام mahsa.jani حدود 93.3k کا فالور را داشته باشد و در پیج دوم خود که blogmahsa نام دارد حدود 35.6k فالور جمع کند. برای دنبال کرد اینستاگرام مهسا جانی می توایند از این لینک کمک بگیرید.

درامد مهسا جانی چقدر می باشد؟

با توجه به فعالیت های مهسا جانی در زمینه های مختلف از جمله فود بلاگر، استایل بلاگر و فشن بلاگر، او توانسته با همکاری با جاهای مختلف از قبیل شرکت های برند و رستوران های معروف درامد خوبی را از آن خود کند و همچنین با همکاری هایی که با همسرش در زمینه ی املاک دارد هم موفق شده درامد قابل توجهی را از آن خود کند. مهسا جانی همچنین در پیج اینستاگرامش به تبلیغات مختلف می پردازد از قبیل برند های آرایشی و برند های پوشاک.

ورزش های این اینستاگرامر

در صفحه رسمی مهسا جانی او از ورزش هایی که برای تناسب اندامش انجام می دهد هم فیلم هایی را با فالورینش به اشتراک می گذارد. او به ورزش فیت نس علاقه ی زیادی دارد و این ورزش را برای تناسب اندامش بسیار مفید می داند.

لایو مهسا جانی در اینستاگرام

لایو مهسا جانی در اینستاگرام

مهسا جانی به دلیل شهرتی که این روز ها پیدا کرده است اقدام به برگزاری لایو های مختلفی با افراد مختلف می کند او بیشتر با دوستانش لایو برگزار می کند و این گونه برداشت می شود که ان ها برای تبادل فالوور هایشان با هم تصمیم به برگزاری این لایو ها را دارند.

فیلم رقص مهسا جانی

مهسا در پیج خود تا کنون ویدیوهای مختلفی از جمله ویدیوی رقص اش را به اشتراک گذاشته است این ویدیو به دلیل رقص زیبای او بسیار بازدید داشته ولی در کل از این دسته ویدیو ها در پیج او کمتر یافت می شود.

سوالات متداول

مهسا جانی اصالتا متعلق به چه کشوری است و در کجا زندگی می کند؟

مهسا جانی در ایران به دنیا آمده است و بعد از ترک ایران در کشور کانادا اقامت کرد ولی بعد از ازدواجش به امریکا مهاجرت کرد.

مهسا جانی شهرت اش را از چه راهی بدست آورد؟

او به دلیل اینکه یک استایل بلاگر و فشن بلاگر است مشهور شد و به واسطه ی فود بلاگری اش به این شهرت اضافه شد. البته او مدتی است که به عنوان استاد زبان در یک پیج دیگر فعالیت می کند.

همسر مهسا جانی کیست؟

همسر او یک ایرانی مقیم امریکاست که در کار املاک فعالیت می کند.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *