بیوگرافی الهام عرب مهمان برنامه ماه عسل به همراه علت بازداشت الهام عرب

شاید تا به حال نام الهام عرب به گوشتان خورده باشد یا قسمتی از برنامه ی ماه عسل را با حضور این مدل زیبای ایرانی مشاهده کرده باشید اما سوال این است که الهام عرب کیست و به چه دلیل به برنامه ی ماه عسل دعوت شده است؟ برای این که بدانید این سلبریتی کیست در ادامه همراه ما باشید.

بیوگرافی الهام عرب

بیوگرافی الهام عرب

الهام عرب در سال ۱۳۶۸ متولد شده است و در حال حاضر ۳۱ سال سن دارد؛ این مدل ایرانی قبلا یک بار ازدواج کرده است و یک فرزند دختر دارد اما در حال حاضر از همسر خود جدا شده است و با دخترش در دبی زندگی می کند، الهام عرب اصالتا از عرب های کشور مصر می باشد اما در شهر تهران متولد شده است و بزرگ شده ی کشور ایران است؛ این مدل زیبای مصری ایرانی مسلمان و شیعه می باشد.

الهام عرب در ماه عسل

حضور الهام عرب در برنامه ی ماه عسل در سال ۱۳۹۴ نقش بسیار مهمی در به شهرت رسیدن و شناخته شدن این مدل ایرانی در میان مردم ایران داشت؛ ماه عسل یکی از برنامه های پر طرفدار و پر بیننده ی ماه رمضان به کارگردانی احسان علیخانی می باشد، الهام عرب به عنوان یک پرز لباس عروس در برنامه ی ماه عسل شرکت کرد و در خصوص شغل خود توضیحاتی به احسان علیخانی ارائه داد.

حضور الهام عرب در برنامه ماه عسل سبب ایجاد جنجال ها و حاشیه سازی های بسیاری در فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی شده است، در حین پخش برنامه ی ماه عسل نظرات مختلفی از سوی بینندگان به دست عوامل این برنامه ی تلویزیونی محبوب رسید که در آنها به حضور یک مدل معروف بی حجاب در یک برنامه ی پخش شده از رسانه ی ملی اعتراضات بسیاری داشتند.

الهام عرب پس از به اتمام رسیدن این قسمت از برنامه ی ماه عسل در تلویزیون، فورا صفحات شخصی خود در شبکه های اجتماعی از جمله صفحه ی رسمی خود در اینستاگرام را از حالت عمومی به حالت خصوصی تغییر داد و تمامی عکس های قبلی بی حجابش را از این صفحات پاک کرد اما مثل همیشه سرعت عمل حاشیه سازان مجازی از این مدل زیبای ایرانی بیش تر بود.

تنها با گذشت چند ساعت از پخش این قسمت از برنامه ی تلویزیونی ماه عسل، تصاویری از عکس های بی حجاب این مدل خوش چهره ی ایرانی در شبکه های اجتماعی مختلف و فضاهای مجازی در میان کاربران دست به دست شد و جنجال های ایجاد شده سبب توبیخ برنامه ی ماه عسل و احسان علیخانی شد؛ این تصاویر اسکرین شات هایی از پست ها و عکس هایی بود که الهام عرب در صفحه ی رسمی خود در اینستاگرام با مخاطبان و دنبال کنندگانش به اشتراک گذاشته بود.

الهام عرب در ماه عسل

الهام عرب مدل ایرانی مصری

الهام عرب زمانی که در کشور ایران زندگی می کرد، کار مدلینگ را آغاز کرده بود؛ این مدل زیبای ایرانی در آن زمان یک مغازه ی لباس فروشی داشت که اجناس خود را می پوشید و عکس های تن خور آنها را در صفحه ی شخصی اینستاگرام خود با دنبال کنندگان خود به اشتراک می گذاشت؛ سپس کار مدلینگ را به صورت رسمی و حرفه ای آغاز کرد و روز به روز بر تعداد دنبال کننده های صفحه ی شخصی اش در اینستاگرام افزوده می شد.

دستگیری الهام توسط پلیس در ایران

الهام عرب از جمله ی تعدادی از مدل های ایرانی بود که در سال ۱۳۹۶ توسط پلیس بازداشت شدند، گفته شده بود که این مدل زیبای ایرانی به همراه مدل های مشهور دیگرانی هم چون الناز گلرخ، حمید فدایی و غیره به جرم انتشار عکس های مدلینگ بدون حجاب خود و همکاری با چند برند مدلینگ از کشور ترکیه دستگیر شده اند؛ حتی شایعاتی در خصوص زندانی شدن الهام عرب در زندان اوین پخش شد.

اگرچه تمامی این مدل های ایرانی بعدا ماجرای دستگیری خود را تکذیب کرده اند و ادعا کرده اند که این شایعات پخش شده در فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی هم چون اینستاگرام واقعیت ندارد و آنها نه دستگیر شده اند و نه حتی به زندان اوین رفته است؛ در هر صورت همان طور که می دانید حرفه ی مدلینگ در کشور ایران غیر قانونی می باشد و هنوز در میان مردم به رسمیت شناخته نمی شود.

غیر قانونی بودن حرفه ی مدلینگ در کشور ایران و محدودیت های بسیاری که بر این کار اعمال می شود سبب شده است که تعداد بسیاری از مدل های ایرانی قصد مهاجرت از کشور ایران را داشته باشند؛ یکی از این مدل ها الهام عرب می باشد که پس از دریافت پاسپورت و اقامتش در دبی کشور ایران را برای همیشه ترک کرده است و در حال حاضر در دبی به فعالیت مدلینگ مشغول می باشد.

الهام عرب مدل عروس

الهام عرب مدل عروس

الهام عرب پس از ترک کردن کشور ایران و مهاجرت به دبی فعالیت های مدلینگ خود را به گونه ای کاملا حرفه ای تر و آزادانه تر ادامه داده است؛ این مدل زیبا و خوش چهره ی ایرانی مصری در دبی با آژانس های مدلینگ مختلفی همکاری داشته است، یکی از مهم ترین این پروژه های مدلینگ حضور او به عنوان مدل لباس عروس در تبلیغات مختلف و همکاری او با عکاس های حرفه می باشد.

شما می توانید با جست و جو کردن عبارت عکسهای الهام عرب در گوگل به وب سایت های مختلف اینترنتی هدایت شوید و تصاویری از مدلینگ این مدل جذاب و زیبای ایرانی در لباس های عروس متنوع مشاهده کنید؛ الهام عرب به دلیل داشتن چهره ای زیبا و اندامی متناسب برای تبلیغات برند های مختلف لباس عروس بسیار مناسب بوده است و با شرکت های مختلف مدلینگ همکاری کرده است.

اینستاگرام الهام عرب

اینستاگرام الهام عرب

اینستاگرام الهام عرب به آدرس elhamarabmodeling بیش از هفده هزار و نهصد نفر دنبال کننده دارد، این مدل خوش چهره و موفق ایرانی تا به امروز بیش از ۵۰۰ پست مختلف از عکس های مدلینگ خودش با دنبال کنندگان و علاقه مندان خود به اشتراک گذاشته است؛ او در قسمت بیوی این پیج خود را مدل معرفی کرده است و پست های او بیش تر تصاویر مدلینگی از خودش است.

الهام عرب علاوه بر این تصاویر گاهی از زندگی شخصی خود نیز تصاویری در این صفحه منتشر کرده است؛ به عنوان مثال همان طور که گفتیم این مدل موفق و حرفه ای ایرانی یک فرزند دختر دارد، او در یک قسمت از هایلایت های صفحه ی شخصی اش در اینستاگرام به تصاویری از دخترش به نام نیلا پرداخته است، الهام عرب در فضای اینستاگرام فعالیت زیادی دارد و شما می توانید با مراجعه به این پیج عکس الهام عرب را مشاهده کنید.

همسر الهام عرب

همسر الهام عرب

همان طور که در تیتر های قبل تر نیز به این موضوع پرداخته شد، الهام عرب در سال های قبل یعنی زمانی که هنوز مهاجرت نکرده بود و در کشور ایران زندگی می کرده است، یک بار ازدواج کرده است اما به دلیل اختلافاتی شخصی پیش از مهاجرت و ترک کردن ایران از همسر خود جدا شده است؛ حاصل ازدواج اول این مدل زیبا و جذاب ایرانی یک فرزند دختر است، هم اکنون الهام با فرزند دختر خود در دبی ساکن می باشد.

پست های مرتبط به دختر این مدل

در گذشته این مدل خوش چهره و جذاب ایرانی یک استوری در صفحه ی شخصی خود در اینستاگرام با مخاطب ها و دنبال کننده های خود به اشتراک گذاشته بود که در آن استوری خطاب به فرزند دختر خود گفته بود: آنقدر تو را دوست دارم که حاضرم برای داشتن تو باز هم به گذشته برگردم و اشتباهاتم را تکرار کنم، او در صفحه ی شخصی خود در اینستاگرام گاهی تصاویری از دخترش منتشر کرده است، اطلاعات بیش تری در خصوص شوهر الهام عرب در دست نیست.

درامد الهام عرب

الهام عرب در دبی آزادانه فعالیت های مدلینگ خود را انجام می دهد و تقریبا تمام درآمد خود را از طریق مدلینگ به دست می آورد؛ این مدل خوش چهره و جذاب ایرانی تا به حال با برند های مدلینگ مختلف و آژانس ها و شرکت های متفاوتی در دبی همکاری کرده است، هم چنین همان طور که گفتیم این مدل زیبا و جذاب ایرانی مدل لباس عروس نیز می باشد، با توجه به این که حرفه ی مدلینگ پروژه ای می باشد درآمد مدل ها در این شغل متفاوت است.

سوالات متداول

الهام چند سال دارد و در حال حاضر در کجا زندگی می کند؟

این مدل موفق و زیبای ایرانی در سال ۱۳۶۸ متولد شده است و ۳۱ ساله می باشد، او هم اکنون همراه با فرزند دخترش در دبی ساکن است.

تحصیلات الهام چیست و از چه زمانی مدلینگ را آغاز کرده است؟

الهام فارغ التحصیل رشته ی حقوق می باشد، او از زمانی که در کشور ایران زندگی می کرد حرفه ی مدلینگ را آغاز کرد و سپس برای ادامه ی این شغل به دبی مهاجرت کرد.

الهام در چه سالی مهمان برنامه ی پر بیننده ی ماه عسل بود؟

این مدل زیبای ایرانی در ماه رمضان سال ۱۳۹۴ مهمان برنامه ی ماه عسل بود، حضور در این برنامه ی تلویزیونی محبوب نقش مهمی در به شهرت رسیدن او داشت.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *