بیوگرافی جولیا حق جو بلاگر ایرانی آلمانی و مدل اینستاگرام

با توجه به معنی بلاگر باید این را برایتان یادآوری کنیم که رشته ی فشن بلاگری، یکی از زیر شاخه های رشته ی هنر و از محبوب ترین زمینه های هنری می باشد. این رشته در چند سال اخیر به طور گسترده ای، شناخته و محبوب شد، از این رو بسیاری از مردم سراسر جهان به آن روی آوردند. ایران نیز یکی از کشور هایی است با این که زمینه ی لازم برای راه اندازی آژانس های مد و فشن را ندارد، اما هنرمندانی را دارد که توانسته اند در این زمینه به فعالیت بپردازند و به محبوبیت خاصی در سراسر جهان دست یابند. جولیا حق جو از چهره های فشن بلاگر و وبلاگ نویس ایرانی است که، فعالیتش را در آلمان آغاز کرد و مورد توجه بسیاری از آژانس ها و شرکت های مرتبط قرار گرفت.

جولیا حق جو کیست

جولیا حق جو کیست

شاید نام این چهره برای همگان آشنا نباشد اما، مطمئنا جولیا از چهره های دل نشینی است که نظر علاقه مندان بسیاری را به خود جلب کرده و طرفدارانی را در سراسر جهان، به خود اختصاص داده است. اکنون در مورد بیوگرافی جولیا حق جو به توضیح خواهیم پرداخت. جولیا حق جو وبلاگ نویس ایرانی است که غالبا در مورد دنیای فشن و ترند های جهانی می نویسد. از مقاله های نوشته شده توسط او می توان به طور کامل از علاقه اش به مد و فشن، و همچنین مدلینگ اطلاع یافت.

جولیا، در یک خانواده ی ایرانی-آلمانی به دنیا آمد. مادر او اصالتی لهستانی دارد و پدرش یک ایرانی اصیل می باشد. وی در بیست و سومین روز ماه آوریل ۱۹۹۳ میلادی چشم به جهان گشود و محل تولد او هامبورگ آلمان ذکر شده است. او به همراه خانواه اش به نیویورک مهاجرت کرد و تحصیلاتش را در همان جا تکمیل نمود. وی هم اکنون در پاریس ساکن است و در همان جا به کار فشن بلاگری خود ادامه می دهد. در واقع اگر بخواهیم بگوییم که بلاگر کیست می توان با اطمینان نام این دو خواهر را لیست کرد.

استایل جولیا حق جو

همان طور که از اکثر عکس جولیا حق جو مشخص است، استایل او بیشتر به سبک کلاسیک و با پالت رنگی خنثی می باشد؛ زیرا مطابق با گفته های خودش در محل تولدش، هامبورگ، غالبا لباس های کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد و این سبک از محبوب ترین سبک ها، نزد اوست. با این حال استایل های او جزو سبک های مدرن و ساده و در عین حال شیک، می باشد. جولیا حق جو از آن دسته فشن بلاگر هایی است که تمرکز عجیبی بر روی ایجاد کردن تعادل، بین استایل های ترند شده و استایل مورد علاقه اش، دارد. جولیا برای فصل تابستان بیشتر استایل های خانمانه و برای فصل زمستان سبک های مدرن را می پسندد و مورد استفاده قرار می دهد.

همچنین او در مورد خریدن لباس های مارک و گران قیمت نیز برای طرفدارانش توضیح می دهد، که ترجیحش بر خرید چند مدل لباس گران قیمت است که بتواند تا سال های متوالی از آن ها استفاده نماید و به سراغ لباس هایی که بعد از چند ماه بلااستفاده می شوند، نمی رود. به طور کلی می توان استایل جولیا حق جو را، استایلی الهام گرفته از چهره های محبوبی مانند ویکتوریا بکهام و مگان مارکل دانست. مگان مارکل عروس خاندان سلطنتی بریتانیا است که، علاوه بر رعایت کردن اصول و قوانین لباس خاندان سلطنتی، مدرن بودن و ترند بودن استایلش را نیز حفظ کرده است و جولیا به ستایش استایل های او می پردازد.

اینستاگرام جولیا حق جو

اینستاگرام جولیا حق جو

جولیا حق جو نیز مانند تمامی فشن بلاگر ها، در ابتدا فعالیتش را در اینستاگرام آغاز کرد. فضای اینستاگرام زمینه ای را فراهم کرده است، که بسیاری از افراد سراسر جهان بتوانند با استعداد های خود و تولید محتواهای جالب، به دیده شدن خودشان کمک کنند. جولیا نیز، در ابتدا چند عکس از استایل هایش را در این فضا منتشر نمود که برای بسیاری از آژانس های مدلینگ و صفحات مرتبط با فشن، جالب بود. برای دنبال کردن اینستاگرام جولیا حق جو می توانید از این لینک کمک بگیرید.

اینفلوئنسر شدن این مدل چگونه بوده است؟

پس از آن، با انتشار یافتن عکس های استایلی او، در اغلب صفحات مربوط به ترند و فشن استایل، جولیا تصمیم گرفت در این مسیر ثابت قدم تر باشد و به صورت متمرکز برای اینفلوئنسر شدن، تلاش کرد. هم اکنون با سرچ نام او در اینستاگرام، می توانید به پیج او دست یابید و علاوه بر عکس های او، کلیپ جولیا حق جو را در صفحه ی شخصی اش مشاهده نمایید. او نزدیک بر ۲۰۰۰ پست در زمینه ی استایل منتشر کرده و ۲۰۸ هزار نفر، او را دنبال می کنند. همچنین آدرس کانال تلگرام جولیا حق جو نیز در دسترس می باشد.

جولیا حق جو در یوتیوب فعالیت می کند؟

فعالیت جولیا حق جو تنها محدود به اینستاگرام نیست. او در شبکه ی جهانی یوتیوب هم فعالیت می کند و با انتشار ویدئو هایی از ترکیب کردن پالت های رنگی لباس ها، ساختن سبک های متفاوت استایل و همچنین توضیح در مورد انواع سبک ها، مخاطبان بسیاری را به سوی خود جذب می کند. جولیا حق جو چهره ای است که با وجود اصالت ایرانی اش، طرفدارانی با ملیت های متفاوت دارد و این نشان دهنده ی محبوبیت جهانی او می باشد. او نیز مانند سایر بلاگر ها، مبلغی از درآمد خود را از طریق تولید محتوا در یوتیوب به دست می آورد و با تولید محتواهای جذاب تر و استقبال مخاطبان بیشتر از این ویدئو ها، درآمد او نیز افزایش می یابد.

سیلویا و جولیا حق جو

سوابق جولیا حق جو چگونه است؟

جولیا حق جو یکی از پرافتخار ترین بلاگر های ایرانی است که توانست به روی فرش قرمز مهم ترین جشنواره ی سینمایی جهان، حاضر شود. جشنواره ی فیلم ونیز، یکی از مهم ترین جشنواره های فیلم سینمایی اروپایی است که هرساله سلبریتی های جهانی محبوبی در آن حاضر می شوند. این جشنواره از نظر ارزشمندی در کنار جشنواره های دیگری مانند جشنواره ی برلین و جشنواره ی کن، قرار می گیرد. جولیا حق جو از معدود ایرانیانی است که، بر روی فرش قرمز این جشنواره در سال ۲۰۱۹ حضور پیدا کرد. جولیا، در ششمین روز برگزاری جشنواره ی فیلم ونیز به عنوان تاثیر گذار ترین فشن بلاگر ایرانی-آلمانی با استایلی به رنگ قرمز، در این مراسم مهم حاضر شد.

سیلویا و جولیا حق جو

همان طور که ذکر شد، جولیا حق جو پدری ایرانی الاصل و مادری با ملیتی لهستانی دارد. او در آلمان متولد شد و یک خواهر دوقلو نیز دارد. سیلویا، نام خواهر جولیا حق جو است که، مانند جولیا در زمینه مد و فشن، فعالیت می کند. این دو خواهر از هنرمندترین فشن بلاگر های ایرانی هستند که به دلیل دوقلو بودنشان نیز بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند. سیلویا نیز مانند خواهرش از یک سبک استایل خاص، استفاده می کند و همین امر باعث دیده شدن بیشتر این دو خواهر ایرانی، شده است.

جولیا حق جو بلاگر ایرانی آلمانی

جولیا حق جو در آلمان متولد شد و مطابق با گفته ی خودش، علاقه مندی اش به سبک های کلاسیک و پالت های رنگی خنثی، به زادگاهش مربوط می شود. او معتقد است که ساختن استایل های متفاوت با رنگ های خنثی، علاوه بر راحتی، از جذابیت خاصی برخوردار می باشد. اما این، دلیل بر نداشتن استایل رنگی توسط این فشن بلاگر نیست. جولیا در میان لباس های خنثی رنگش، گاهی اوقات برای تنوع و یا حتی برای استفاده از ترند های خاص، از لباس های رنگی استفاده می کند. نکته ی قابل توجه ی دیگر استایل او، اکسسوری های مورد استفاده اش می باشد. سبکی که جولیا برای کفش هایش انتخاب می کند، سبک اسپرت است و تنها در مراسم ها و مهمانی ها، از کفش پاشنه بلند استفاده می کند.

جولیا حق جو بلاگر ایرانی آلمانی

تیپ جولیا چگونه است؟

کیف های او غالبا سایز متوسط و کوچکی دارد و او با انتخاب یک رنگ مناسب برای کیف و کفشش، به استایلش جذابیت خاصی می بخشد. از اکسسوری های دیگر مورد علاقه ی جولیا، جواهرات هستند. او از جواهرات متعددی برای تکمیل استایلش استفاده می کند و معتقد است که تنها در شرایطی می توان از داشتن جواهرات زیبا لذت برد که، برای آن ها هزینه ی زیادی پرداخت شود. میکاپ، از اصلی ترین موارد برای کامل کردن یه استایل شیک است. جولیا حق جو از میکاپ های سنگین دوری می کند و آرایش چهره اش یه میکاپ ساده است که رژ لب قرمز رنگ، مکمل آن می باشد. مدل مو های او نیز غالبا ساده است و گاهی اوقات از مدل موی گوجه ای استفاده می کند.

سوالات متداول

خواهر جولیا حق جو چه نام دارد و این دو خواهر در چه زمینه ای به فعالیت پرداخته اند؟

سیلویا حق جو خواهر دوقلوی جولیا حق جو می باشد. این دو خواهر، هر دو در زمینه ی فشن بلاگری فعالیت می کنند و با انتشار محتوا هایی مرتبط به استایل و مد در صفحات مجازی شان، مانند اینستاگرام و یوتیوب، به جذب مخاطب می پردازند.

سبک استایل مورد علاقه ی جولیا چیست؟

غالبا استایل های استفاده شده توسط او، هم سبک مدرن دارند و هم کلاسیک. جولیا کلاسیک را مورد علاقه ترین سبک استایلش می داند و معتقد است که هر فرد باید بتواند بین سبک ترند شده و سبک مورد علاقه اش تعادل و هماهنگی ایجاد کند.

پرافتخار ترین حضور جولیا در کدام جشنواره ی اروپایی بود؟

جولیا در سال ۲۰۱۹ به حضور در جشنواره ی فیلم ونیز دعوت شد و او به عنوان یک سلبریتی و فشن بلاگر ایرانی-آلمانی، در ششمین روز برگزاری این جشنواره ی مهم، بر روی فرش قرمز آن حاضر شد.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *