نواب ابراهیمی کیست؟ آشنایی با فود بلاگر ایرانی در اینستاگرام

از جمله بلاگر هایی که از علم و دانش خود در جهت آموزش به دیگران استفاده می کنند، می توانیم نواب ابراهیمی را نام ببریم. او آشپز معروف فضای مجازی است که مهارت خود در علم آشپزی را در اختیار همگان قرار می دهد. مهارت او در این زمینه ستودنی است. در این مقاله قصد داریم شما را با او بیشتر آشنا نماییم.

نواب ابراهیمی کیست

نواب ابراهیمی کیست

او متولد سال ۱۳۶۹ است و در رشته ی عمران به تحصیل پرداخته است. او در ویدیو های یک دقیقه ای رسپی های غذا های ایرانی و غیر ایرانی را آموزش می دهد و در اینستاگرام به اشتراک می گذارد. او از به اشتراک گذاشتن این آموزش ها شهرت بسیاری کسب کرده است و هم اکنون در اینستاگرام فالور های بسیاری به دست اورده است و هم اکنون حدود یک و نیم ملیون فالور او را دنبال می کنند.

خواندن بیوگرافی نواب ابراهیمی خالی از لطف نیست. بیوگرافی این آشپز باهوش و ماهر، در جستجوی گوگل قابل دسترس است. او متولد سال ۱۳۶۹ است و مدرک خود را در رشته ی عمران در مقطع کارشناسی ارشد اخذ نموده است و هم اکنون در اینستاگرام، به عنوان یک فود بلاگر فعالیت دارد و درامد خوبی را نیز به دست می آورد. برای این که دقیق تر بدایند که این بلاگر کیست می توانید در ادامه مقاله همراه ما باشید.

دقت به جزئیات در آشپزی نواب ابراهیمی

دقت او در جزئیات آشپزی و همین طور تکنیک های بسیار ساده او جذابیت خاصی به او بخشیده است. او از همان کودکی به پخت غذا علاقه ی زیادی نشان می داده است و به مرور زمان از مادرش پخت غذا را آموزش دیده است. او در پخت غذایش از مواد بسیار با کیفیت و با برند معروف و شناخته شده استفاده می کند. او گفته است که پخت غذا بسیار به من آرامش می دهد و هنگامی که حال خوبی ندارم به آشپزی مشغول می شوم.

علت شهرت آقایان در آشپزی چیست؟

او علت ان که بیشتر آشپز های مشهور دنیا آقایان هستند را اجباری بودن آشپزی در بانوان می داند. به نظر او این که آقایان آشپز های مشهوری شده اند این است که از سر علاقه در این زمینه مهارت کسب کرده اند. او تنها مربی و مشوق خود در یادگیری آشپزی را مادرش می داند و او یاداور شده است که همیشه در دوران دانشجویی از فروش غذا در سلف دانشکده درامد کسب می کرده است.

آموزش مجازی آشپزی

او هم اکنون با ارایه ی کلیپ های یک دقیقه ای و یا بیشتر، غذاهای مختلف را اموزش می دهد و مواد لازم ان را زیر پست می نویسد. او طی مدت بسیار کوتاهی به شهرت بسیاری در اینستاگرام رسید و هم اکنون نیز با ارایه ی ۶۰۰ پست و استوری های زیاد در این فضا فعال می باشد. او یکی از بهترین آشپز های ایرانی است و بسیار محبوب است.

پخت غذای خوش طعم توسط شناس ترین آشپز این روز های اینستا

او همیشه از مواد اندک و با تنوع کم غذا های خوشمزه تهیه می کند و ابتکار بسیاری در تهیه ی غذا به خرج می دهد. او در آشپزی دارای خطوط قرمزی است که هیچ گاه حاضر به زیر پا گذاشتن آن ها نشده است. استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت اصلی است که او در اولویت کار خود قرار داده است. او کیفیت غذای تهیه شده را در میزان پخت مواد می داند و این نکته را در پخت غذا رعایت می کند‌. او همچنین تا جایی که امکان دارد از پخت برنج و غذا های چرب و پر روغن خودداری می کند.

عکس نواب ابراهیمی

عکس نواب ابراهیمی

عکس و فیلم نواب را می توانیم از طرق متفاوت مشاهده نماییم‌ می توانیم عکس و فیلم او را با سرچ ساده ی ایدی او در اینستاگرام مشاهده نماییم. آیدی اینستاگرام نواب ابراهیمی @navab.ebrahimiii می باشد و او مدت طولانی است که در این شبکه مجازی فعالیت دارد. او تمام دانش خود را به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می دهد و در قبال ان هزینه ای را دریافت نمی کند.

اینستاگرام نواب ابراهیمی

نواب هم اکنون در شبکه ی مجازی اینستاگرام، فعالیت به نسبت بالایی را ارایه می دهد. این اشپز ماهر، در اینستاگرام با فعالیت معمولی کار خود را آغاز نمود و پس از مدتی که از حضور او در این محیط گذشت، افراد زیادی او را دنبال کردند و هم اکنون حدود دو ملیون دنبال کننده دارد. این دنبال کنندگان، از او رسپی های مختلف را اموزش می بینند و نه تنها غذاهای ایرانی را اموزش می بینند، بلکه می توانند غذاهای غیر ایرانی را نیز اماده کنند و به راحتی غذا های مختلف را تهیه کنند. اینستاگرام این اشپز ماهر بسیار فعال است و او با انتشار ۶۱۳ پست مختلف با رسپی های متفاوت، فالور های بسیاری را با خود همراه کرده است. او تا کنون ۴۲۰ نفر را فالو کرده است.

نواب ابراهیمی در تلوزیون نیز حضور داشته است؟

خلاقیت و ابتکار در آشپزی را می توانیم در نحوه ی آشپزی نواب مشاهده کنیم. امروزه بسیاری از افراد سعی در ارایه ی علم و مهارت خود در زمینه های مختلف را دارند. اما تنها عده ای از آن ها هستند که می توانند با ارایه ی هنر خود موفق شوند. آن ها احتمالا ابتکار و نو آوری توجه بر انگیزی در هنر خود دارند که می تواند نظر علم آموز را به خود جلب کند. نواب نیز با حضور در برنامه ی تلوزیونی موفق شده است شناخته شود و چهره ی آشنایی پیدا کند‌. او بیشتر فعالیت هایش را به طور مجازی پیش می برد و کم تر به تلوزیون آمده است.

نواب ابراهیمی در یوتیوب

ارایه کار ها و دستور پخت های متنوع این آشپز ایرانی، در اینستاگرام و یوتیوب و هم چنین کانال تلگرامی او انجام می شود. این آشپز حضور بسیار فعالی در این سه شبکه ی مجازی دارد.

دستور پخت نواب ابراهیمی

اصولا دستور پخت ها و رسپی های ابراهیمی، خاص خودش است و با ابتکاری که در نحوه ی پخت غذا ها اعمال می کند، توانسته است که اثر خاص خود را بر جای بگذارد و یک هنر خاص خود را به مخاطبینش ارایه دهد.

دستور پخت نواب ابراهیمی

برترین غذا های نواب ابراهیمی

در اینستاگرام این آشپز ایرانی می توان رسپی ها و دستورالعمل پخت و تهیه ی غذا ها را در پست ها و هایلایت های پیج او مشاهده نمود. چند رسپی او بسیار مورد علاقه است که در این قسمت به معرفی مختصر ان ها می پردازیم‌.

نواب ابراهیمی پیتزا

خمیر پیتزا نواب ابراهیمی از برند مخصوصی است که خود همیشه در آشپزی اش معرفی می نماید. او تا کنون چندین نوع مختلف پیتزا آموزش داده است که تمامی آن ها مورد استقبال قرار گرفته است.

نواب ابراهیمی سوپ

سوپ این آشپز از رسپی خاص خود این آشپز، طعم بسیار عالی پیدا می کند. سوپ نارنجی او بسیار مشهور است و از مواد اولیه بسیار خوش طعمی تهیه می شود.

نواب ابراهیمی پاستا آلفردو

او پاستا آلفردو را چندین بار در پست های مختلف آموزش داده است. او سس پاستا آلفردو را بسیار خوش طعم تهیه می کند‌ و تکنیک تهیه آن را به طور دقیق آموزش می دهد. طرز تهیه ی پاستا آلفردو نواب ابراهیمی را می توانید در صفحه شخصی اینستاگرام او آموزش ببینید.

نواب ابراهیمی عدس پلو

عدس پلوی این آشپز از جمله غذا های ایرانی است که با طعم عالی می توانید از روی رسپی او آموزش ببینید و تهیه کنید و نوش جان بفرمایید.

آشپزی نواب ابراهیمی

آشپزی نواب ابراهیمی

آشپزی نواب علاوه بر ان که ممکن است شما را به آشپزی ترغیب نماید، تا مدت ها لذت پخت آن غذا را در ذهن شما باقی می گذارد. نواب از نوجوانی به آشپزی علاقه نشان داده است و از همان دوران سعی در پخت غذا های ایرانی داشته است.

سایت navab ebrahimi

سایت نواب یک سایت کاملا آموزشی است و در آن می توان رسپی های مختلف را آموزش دید و آن را در پخت غذا های روزانه به کار برد. سایت او یک سایت آموزش آشپزی بسیار پر طرفدار می باشد.

سوالات متداول

چرا نواب ابراهیمی در اینستاگرام به این درجه از شهرت دست پیدا کرده است؟

زیرا او از تکنیک های بسیار ساده و جذاب و از همه مهم تر اختصاصی خود در جهت اموزش اشپزی استفاده می کند. او کلیپ های رایگانی را در اینستاگرام خود به اشتراک می گذارد و رسپی های رایگان را در اختیار علاقه مندان به آشپزی قرار می دهد.

نواب ابراهیمی متولد چه تاریخی است و مدرک تحصیلی خود را در چه رشته ای اخذ نموده است؟

او متولد سال ۱۳۶۹ می باشد و در رشته ی عمران دوران تحصیل خود را گذرانده است.

این آشپز مشهور در کدام شبکه های مجازی به فعالیت پرداخته است؟

او در اینستاگرام و یوتیوب و تلگرام فعال می باشد. البته او سایت مخصوص به خود را نیز راه اندازی نموده است.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *