آشتی کردن پویان مختاری و نیلی افشار بعد از جدایی 3 ماه

آشتی کردن پویان مختاری و نیلی افشار بعد از جدایی 3 ماه

آشتی کردن پویان مختاری و نیلی افشار بعد جدای 3 ماه

آشتی کردن پویان مختاری و نیلی کـه برای همگان باعث تعجب شده است دلایل زیادی داد. باوجود دعوای سیر بالا و بلاک کردن هم در اینستاگرام  اعلام کردن با دوست جدیدی آشنا شدن کـه در مورد پون مختاری آناشید حسینی و نیز ریحانه پارسا اسم هاي‌ ود کـه رده شد ودر منزل پویان نیز رفت آمد داشتند ولی در مورد نیلی با این‌که نیلی اعلام نمود من باکسی هستم کـه اول اسم « r » درد ولی از این فرد رونمایی نمی‌کرد.

 

در چند مورد کـه امین فردین گفتگو هاي‌ دشت اعلام نمود من با دوست پسر جدیدم بـه مسافرت رفتم و نیز امین فردین در لایو این مسافرت از رونمایی این فرد اسم برد.ولی از سمت نیلی انکار می‌شود و میگفت دوست پسرم دوست ندارد در لایو ظاهر شود.

 

و نیز در چند دفعه بعد نیز کـه نیلی لایو داشت از سوالات امین فردین فرار نمود ودر مشخص کردن دوست پسرم همه ی را در شک و شبهه قرار می داد و ایجاد شبهات زیادی می نمود.

آشتی کردن پویان مختاری و نیلی افشار بعد جدای 3 ماه

آشتی کردن پویان مختاری و نیلی افشار

بعد از این سوالاتی امین در مورد تتلو کـه چرا بلاکش کردی می پرسید کـه در هر دفعه نیلی جوب هاي‌ متفاوتی می داد کـه باعث شد شک همه را دراین مورد کـه شاید اتفاقی افتاده باشد بیشتر نمود. 

 

ودر چند مورد اخیر اسم ارمین نیز بـه عنوان دوست پسر نیلی ذکر شد کـه دراین بین اسرار هاي‌ فراوان امین فردین در لایو هاي‌ نیلی توسط نیلی رد شد. دراین چند ماه پویان عد ا خر شدن این‌که نیلی با شخص دیگری دوست شده اسـت در لایو از ناراحتی خودرا اعلام نمود کـه دراین بین نیلی ا دوستان خود تنها چالش هاي‌ زیادی را بـه صورت تنها اجرا می نمودن. 

 

پویان مختاری جمعه شب 14 آذر 99 دریک لایو اینستاگرامی از رابطه اش با آناشید پرده برداشت و همچنین همانجا از وی خواستگاری کرد. چندی پیش امیرحسین مرادیان «فرزند سفیر ایران در دانمارک» در اینستاگرام خود خبر طلاق از همسرش آناشید حسینی را اعلام کرد. ان هم بـه دلیل حواشی ایجاد شده برای زندگی شان! ماجرای طلاق آناشید بـه یکی از داغ ترین اخبار اینستاگرام تبدیل شده بود.

آشتی کردن پویان مختاری و نیلی افشار بعد جدای 3 ماه

ماجرای دوستی پویان و آناشید چگونه و رفت؟

دنیا جهانبخت و امین فردین در لایو اینستاگرام از رابطه پنهانی پویان مختاری و آناشید حسینی پرده برداشتند. ابتدا دنیا جهانبخت در لایو با پویان مختاری از رابطه پویان با آناشید پرده بر می دارد و می‌گوید: حاج خانم و آنی صدا می‌کنی یا آنا. کاربران فضای مجازی بر این باورند کـه آنی یا آنا همان آناشید اسـت. البته آناشید حسینی و پویان مختاری هیچ کدام این رابطه را تایید نکردند و احتمال دارد این رابطه فقط در حد حدس و گمان باشد.

 

هنوز بازار شایعه و گمانه زنی ها داغ بود کـه امین فردین همدست بـه افشاگری زد و اینستاگرام خود با ارائه مستندات از رابطه پویان و آناشید خبر داد و گفت این دو از مدتی قبل باهم در ارتباط بودند و احتمالا با یک دیگر ازدواج می‌کنند.

آشتی کردن پویان مختاری و نیلی افشار بعد جدای 3 ماه

پوشش ناهمگون آناشید و پویان مختاری

انچه رابطه پویان و آناشید را برای مخاطب عجیب کرده نحوه پوشش این دو نفر اسـت. پویان بـه مانند دیگر چهره هاي‌ قمارباز اینستاگرامی ساکن ترکیه اهل خودنمایی و نمایش زندگی لاکچری خود اسـت و عکسهای زیادی از فساد اخلاقی و روابط بی بندبار او در اینستاگرام پخش شده اسـت .

 

اما آناشید دقیقا نقطه مقابل پویان اسـت و کمتر اهل حاشیه اسـت و عکسهایی کـه در صفحه اینستاگرام خود بـه اشتراک می‌گذارد تماما با پوشش اسلامی اسـت و این‌که چگونه این دو نفر باهم وارد رابطه شدند و آیا این رابطه دائمی خواهد بود بـه ازدواج ختم میشود یا بـه سرنوشت رابطه هاي‌ چهره اینستاگرامی ساکن ترکیه تبدیل میشود سوالی اسـت کـه برای پاسخ بـه ان باید صبر کرد.

 

ماجرای طلاق آناشید حسینی از امیرحسین مرادیان پسر آقای سفیر

چندی پیش امیرحسین مرادیان «فرزند سفیر ایران در دانمارک» در اینستاگرام خود خبر طلاق از همسرش آناشید حسینی را اعلام کرد. ان هم بـه دلیل حواشی ایجاد شده برای زندگی شان! ماجرای طلاق آناشید بـه یکی از داغ ترین اخبار اینستاگرام تبدیل شده بود.

آشتی کردن پویان مختاری و نیلی افشار بعد جدای 3 ماه

همسر قبلی پویان مختاری که بود؟

پویان مختاری و نیلی افشار از گرداننده‌گان سایت‌هاي‌ شرط بندی بـه نظر می رسد از یک دیگر جدا شدند و طلاق گرفتند. این دو چهره قبلا یک بار از هم جدا شدند و بعد از گذشت چند هفته دوباره باهم وارد رابطه شدند و آشتی کردند، اما در اوایل ابان 99 دوباره باهم دعوا کردند و برای همیشه از هم جدا شدند.

 

 

نیلی افشار، شاخ اینستاگرام با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش خبر از شروع رابطه اي دوباره با پویان مختاری داد.پویان مختاری کـه شایعه رابطه اش با ریحانه پارسا اوج گرفته بود، حالا همه ی را حيرت زده کرده اسـت.

آشتی کردن پویان مختاری و نیلی افشار بعد جدای 3 ماه

علت جدایی و دعوای پویان مختاری و نیلی افشار چیست ؟

پویان و نیلی کـه درسال 98 هم دعوای هاي‌ زیادی داشتند، در آبان ماه 1399 بازهم درگیر دعوای شدید زن و شوهری شدند و گویا می‌خواهند از هم جدا شوند. افرادی از جمله امین فردین این زوج معروف و جنجالی را بـه آرامش دعوت کرده اند و دنبال کنندگان پویان و نیلی میخواهند بدانند کـه علت دعوای انها چیست و کارشان بـه کجا می‌کشد؟! در ادامه با ما همراه باشید.

 

دعوای پویان و نیلی بخاطر چیست؟

پویان مختاری و نیلی افشار وقتی در ایران بودند، باهم آشنا میشوند. پویان علاوه بر کار آهنگ، بیوتی منیجر هم بوده اسـت و بـه همین جهت در یکی از مطب هاي‌ زیبایی در استان البرز با نیلی افشار آشنا می‌شود و آرام آرام رابطه عاشقانه اي بین آن ها شکل میگیرد. این زوج در سخت ترین لحظات زندگی درکنار هم بودند تا این‌که بـه ترکیه مهاجرت کرده و سایت حضرات بت را راه اندازی کردند.

 

پویان و نیلی جزو معروفترین زوج هاي‌ ایرانی هستند و البته ثروت بسیار زیادی دارند. پویان 3 خانه و 1 ماشین لوکس برای نیلی خریداری کرده و نیلی همیشه در آهنگ ویدیوهای پویان حضور دارد. این زوج درسال 1398 دعوای شدیدی داشتند کـه نهایتا بـه آشتی منجر شد اما اینبار شاهد دعوایی هستیم کـه احتمال دارد بـه جدایی ختم شود و باید دید کـه سرانجام این زوج جنجالی چه خواهد شد.

 

پویان و نیلی میلیون‌ها فالوور دارند، هواداران و دنبال کننده هاي‌ آن ها میخواهند بدانند کـه در آخر کار، این دعوا بـه کجا میکشد و آیا پویان و نیلی برای همیشه از هم جدا خواهند شد یا این‌که مشکلات شان را حل خواهند کرد. امین فردین خبرنگار پاپاراتزی دریک استوری این زوج را بـه آرامش دعوت کرد و گفت پل هایي کـه باهم ساخته اند را خراب نکنند.

 

دلیل اصلی دعوای پویان و نیلی

ظاهراً حضور پویان مختاری درکنار دیگر دختران باعث اذيت روحی نیلی افشار شده اسـت و او بـه پویان مختاری اعتراض کرده اسـت. در ادامه بـه مرور استوری هاي‌ پویان مختاری و نیلی افشار میپردازیم:

پویان مختاری:

من انسان هستم

حق دارم آزاد باشم

و برای آیندم تصمیم بگیرم

تو انتخاب من نیستی

باوجود تو حالم خوب نیست

من تو رو حمایت کردم

نمی خوام از دستت سکته کنم

اگر برای من اتفاقی بیوفته

خانوادم ولت نمی کنن

 

پویان مختاری با انتشار این استوری ها از همسر خود انتقاد میکند و بـه او میگوید کـه حق دارد آزاد باشد و با هر شخصی کـه می‌خواهد معاشرت داشته باشد. پویان می‌گوید حق همسری خود نسبت بـه نیلی را بـه طور کامل ادا کرده ودر حال حاضر هیچ چیزی بـه نیلی افشار بدهکار نیست.

آشتی کردن پویان مختاری و نیلی افشار

نیلی در دفاع از خود می گوید:

من در سخت ترین روزها کنارت بودم.

همین حالا چه گناهی کردم

چه دشمنی باهام داری

کـه اینجوری با من رفتار میکنی؟!

هر شب باید دخترای دیگه را بیاری خونه

باید منو پیش اونا تحقیر کنی کـه اونا شاد باشند؟

وقتی منو از مسافرت میپیچونی

میگی برو خونه کـه با بقیه دخترا شاد باشی؟

وقتی من از همه ی چیز و همه ی کس گذشتم

کـه فقط با تو باشم و…

 

شما در سایت hceap.info همیشه پرطرفدارترین پستهای جهان را خواهید دید

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *