بهترین رپر های جهان 2021 که باید آن ها را بشناسید

در این مقاله می خواهیم فارغ از توجه به بازی انفجار به بهترین رپر جهان بپردازیم و توضیحاتی در مورد این مطلب بدهیم. موسیقی شاخه ها و سبک های بسیار مختلفی دارد. ژانرهای موسیقی عبارتند از folk music, country music, Opera, Pop, Classical music, blues, movie sound track, Gospel music…… مردم با توجه به علایق شخصی خود به سمت یک ژانر از موسیقی می‌روند و آن را گوش می دهند؛ اما بیشتر در این مطلب می خواهیم در مورد رپ صحبت کنیم.

بهترین رپر جهان کیست

بهترین رپر جهان کیست؟

بهترین رپر جهان مارشال ‏بروس مدرز سوم است. این خواننده معروف و محبوب ملقب به امینم است. او در ۱۷ اکتبر سال ۱۹۷۲ میلادی در ایالات متحده به دنیا آمده است و هم اکنون ۴۸ ساله شده است و از سال ۱۹۸۸ تا کنون فعالیت دارد. او یکی از ثروتمندترین خواننده های رپ نیز محسوب می شود. در سال ۲۰۱۹ کل دارایی او ۲۳۰ میلیون دلار بوده است. او در دوران فعالیتش به مدت ۵ سال از موسیقی فاصله گرفت و بعد از ۵ سال به عرصه موسیقی بازگشت و در سال ۲۰۰۹ ششمین آلبومش را منتشر کرد. نام ششمین آلبوم او، بازگشت بود. در میان تمامی آلبوم های امینم، آلبوم ریکاوری بهترین فروش سال را داشت.

توپاک

10 نفر از بهترین رپر های جهان چه افرادی هستند؟

توپاک

نام کامل این خواننده رپ، توپاک آمارو شکور است. این خواننده مشهور در سال ۱۹۷۱ میلادی چشم به جهان گشود؛ اما متاسفانه نتوانست زیاد عمر کند. وی طول عمر کمی داشت و در سن ۲۵ سالگی این دنیا را رها کرد. او در طی سال های هنری اش مشکلات جامعه را با آهنگ های رپ خود به زبان می اورد و تمام این مسائل واقعی را بازگو می کرد. او طرفداران بسیار زیادی دارد و توانسته آهنگ های بی شماری را از خود به جا بگذارد. او لقب پدر رپ در جهان را به خود اختصاص داده است.

اسنوپ داگ

اسنوپ داگ

این رپر معروف شهرت بسیار زیادی در میان مردم دارد. وی در سال ۱۹۷۲ در آمریکا به دنیا آمد. وی در زمان نوجوانی اش درگیر مواد مخدر و زندان ها بود؛ اما پس از گذشت مدت ها تصمیم گرفت که یکی از بهترین خوانندگان رپ در دنیا شود. او تمام وقتش را برای خوانندگی گذاشت و به صورت حرفه‌ای خوانندگی را آغاز کرد. وی در فیلم ها نیز بازی کرده است.

فیوچر

فیوچر

این خواننده هیپ هاپ یا به قول گفتنی ریتم تند، یکی از ثروتمند ترین خواننده های رپ در جهان می باشد. فیوچر نام هنری اوست و نام اصلی او نان ویلبرن می باشد. او همکاری های زیادی با دیگر خواننده های رپ همچون جاستین بیبر، اسنوپ داگ و جی زی و … داشته است. او توانست اولین آلبوم خود را در سال ۲۰۱۲ میلادی به بیرون بدهد. نام دومین آلبومش را راستگو گذاشت و در سال ۲۰۱۴ میلادی نیز آن را منتشر کرد.

پیت بول

پیت بول

اکثر مردم جهان این رپر معروف را می شناسند. نام هنری او پیت بول می باشد. او در میامی آمریکا به دنیا آمده است و با آلبوم ها و آهنگ های منحصر به فرد خود توانسته شهرت جهانی بسیار خوبی کسب کند. او توانست جوایز زیادی نیز در بسیاری از مراسم ها کسب کند. وی در ۱۵ ژانویه ۱۹۸۱ میلادی در میامی به دنیا آمد. اولین آلبوم رسمی خود را در سال ۲۰۰۴ میلادی منتشر کرد و پس از آن فعالیت رسمی خود را بسیار پر قدرت شروع کرد. او با بسیاری از دیگر خواننده ها نیز رابطه صمیمی و خوبی دارد.

دریک

دریک

او یکی از محبوب ترین و ثروتمندترین خوانندگان در عرصه رپ می باشد. نام هنری او دریک می باشد. نام اصلی او، دریک گراهام می باشد. او توانست در سال ۲۰۱۰ مقام اول بیلبورد را به دست بیاورد. او را به عنوان یک خواننده و رپر سیاه پوست نیز می شناسند و با خوانندگان معروفی مانند نیکی‌میناژ نیز همکاری های فوق العاده ای داشته است و وی تاکنون توانسته پنج آلبوم را منتشر کند. وی از سال ۲۰۰۱ تاکنون فعالیت خود را آغاز کرده است و محبوب بسیاری از نوجوانان است.

آیس کیوب

اوشی جکسون در سال ۱۹۶۹ میلادی به دنیا آمده است. او لقب آیس کیوب را به خود گرفته است و وی در عرصه بازیگری، خوانندگی نیز فعالیت می کند. محتوای آهنگ های او معمولاً سیاسی است. او توانست عنوان هشتمین رپ را کسب کند و تا کنون ۱۰ آلبوم منتشر کرده است. اولین آلبومی که منتشر کرده بود در سال ۱۹۹۰ میلادی بود و پس از این آلبوم فعالیت خود را به صورت حرفه ای آغاز کرد. او حتی در فیلم ها و سریال های کمدی و خنده دار بازی کرده است.

ویز خلیفا

او نیز یکی دیگر از بهترین رپر های جهان می باشد. او در هشتم سپتامبر ۱۹۸۷ میلادی زاده شده است. اولین آلبومش را در سال ۲۰۰۶ منتشر کرد و تا کنون ۷ آلبوم توانست منتشر کند. آلبوم های او در سال ۲۰۰۶، ۲۰۰۹، ۲۰۱۱، ۲۰۱۲، ۲۰۱۴، ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ می باشد. او تاکنون توانسته نظر خیلی از مردم را به خود جلب کند و با اسنوپ‌ داگ، مک میلر بیگ، شان پلاولف و… همکاری داشته است. وی در آمریکا متولد شده است و نام اولین آلبوم او show and prove می باشد.

جی کول

جی کول

این چهره مشهور محبوبیت بسیار زیادی در جهان دارد. جرمین لامار کول در ۱۹۸۵ میلادی متولد شده است. لقب این چهره معروف و خواننده رپر، جیکوب می باشد. او توانسته جایزه بهترین نامزدها را نیز کسب کند. در طی فعالیت های متعدد تا کنون توانسته پنج آلبوم منتشر کند و به تعداد طرفدارانش افزایش دهد. وی اولین آلبوم خود را در سال ۲۰۱۱ منتشر کرد. آلبوم او توانست رتبه اول را در بیلبورد کسب کند.

امینم

امینم یکی از پرطرفدارترین خوانندگان آمریکایی است و او را به عنوان سلطان رپ نیز می شناسند. وی در سال ۱۹۷۲ متولد شده است و تاکنون فعالیت های زیادی را انجام داده است. او به عنوان یک خواننده ماندگار در دنیای رپ شناخته شده است و همینطور باقی می ماند و او در عرصه بازیگری نیز فعالیت هایی را در پی داشته است. این خواننده آمریکایی در ۱۹۹۶ اولین آلبوم خود را با نام اسلیم شیدی ال پی منتشر کرد. او در بنیاد خیریه نیز فعالیت می‌کند و هم چنین حواشی و درگیری های خاص خود را نیز دارد. وی توانست نام خود را در کتاب گینس نیز ثبت کند زیرا او توانست در ۶ دقیقه ۱۵۰۰ واژه را با تمام سرعت تکرار کند و بخواند. این خواننده معروف سرعت رپ خوانی بسیار بالایی دارد.

فیفتی سنت

فیفتی سنت

این خواننده رپر محبوبیت بسیار زیادی در میان مردم دارد. یکی از کارهای او تجارت نیز است و می خواهد خودش را به یکی از بهترین تاجر های دنیا تبدیل کند. وی دوران سختی را پشت سر گذاشته است و زمانی درگیر مواد مخدر بود. او در فیلم‌های زیادی نیز بازی کرده است و توانسته بازی فوق العاده ای از خود را در فیلم ها نشان دهد. او تا کنون هفت آلبوم را منتشر کرده است و وعده دو آلبوم دیگر را نیز به زودی به طرفدارانش داده است.

بهترین رپر های زن جهان چه کسانی هستند؟

نیکی میناژ بهترین رپر زن جهان

نام کامل او اونیکا تانیا ماراژ است و ۳۸ سال سن دارد. وی در سال ۱۹۸۲ در هشتم دسامبر به دنیا آمده است و در کنار خوانندگی در عرصه بازیگری و ترانه سرایی نیز فعالیت می کند. او به عنوان یکی از جذاب ترین و بهترین خواننده های رپ نیز انتخاب شد. در تمامی سایت ها و اخبار ها آمده است که نیکی میناژ یکی از تاثیر گذارترین خوانندگان زن در تمامی دوره ها است. او در آهنگ های خود لهجه بسیار غلیظ آمریکایی را استفاده می کند که این لهجه او باعث شده است بسیاری از کاربران جذب او شوند.

لیدی ساورین

نام شناسنامه‌ای او لوییز آماندا هارمان است و در سال ۱۹۸۵ میلادی چشم به این جهان گشود. لقب یا نام هنری او لیدی ساورین است که به انگلیسی(Lady sovereign) می شود. او در لندن به دنیا آمده است و دوران نوجوانی و جوانی خود را در لندن گذرانده است. او معمولا ًبه تیپ های اسپرت و پسرانه علاقه‌مند است و هیچ علاقه ای به کفش های پاشنه بلند و لباس های خانومی ندارد. او در دوران دبیرستان نیز زیاد درس نمی خواند و هیچ علاقه ای به درس نداشت. همیشه دلش می خواست که تمام وقتش را در فوتبال و خوشگذرانی بگذراند. گاهی او را نیز از مدرسه اخراج می کردند و دیگر حق حضور در کلاس را به او نمی دادند. پس از مدتی تصمیم گرفت که پا به عرصه موسیقی بگذارد و خود را به یکی از بهترین خواننده های رپ زن جهان تبدیل کند.

مگان ترینر

این خواننده محبوب آمریکایی در سال ۱۹۹۳ در ۲۲ دسامبر به دنیا آمد. سن او هم اکنون ۲۷ است و با نام هنری مگان ترینر مردم او را می شناسند. وی از بچگی به خوانندگی علاقه داشت و از ۱۵ سالگی توانست آلبوم نیز منتشر کند. به طور کلی مگان از سال ۲۰۰۹ تاکنون فعالیت می کند. او در سال ۲۰۱۴ تک آهنگی منتشر کرد و با این آهنگ توانست بیشترین بازدید در یوتیوب را داشته باشد و وی در سال ۲۰۱۸ ازدواج کرد. زمانی که ۲۵ ساله بود تصمیم به ازدواج گرفت. نام همسرش داریل سابارا است و در صفحه اینستاگرامش می‌بینیم که هم اکنون حامله است. وی گفته است در سال ۲۰۲۱ فرزندش به دنیا می آید.

میز برت

نام اصلی او Cleopatra Humphrey می باشد و مردم او را با نام میز برت می‌شناسند. او زاده ۴ نوامبر ۱۹۸۸ می باشد. او در سن ۳۲ سالگی نیز بسیار جوان به نظر می رسد. وی دوران کودکی و نوجوانی خود را در انگلستان گذراند و در آنجا بزرگ شد. او فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۲۰۰۶ آغاز کرده است و تاکنون نیز این فعالیت ادامه دارد.

کشا

کشا رز سیبرت ملقب به کشا، یکی از معروف ترین و محبوب ترین خوانندگان رپ آمریکایی است. این رپر معروف ۳۳ ساله آمریکایی در کالیفرنیا به دنیا آمده است. او از خود آهنگ های زیادی نیز منتشر کرده است و تاکنون چهار آلبوم بیرون داده است. اولین آلبوم او در سال ۲۰۱۰ به نام حیوان، دومین آلبوم او در سال ۲۰۱۲ به نام جنگجو، سومین آلبوم او در سال ۲۰۱۷ به نام رنگین کمان، چهارمین آلبوم او در سال ۲۰۲۰ به نام جاده بلند بوده است. فعالیتش را از سال ۲۰۰۹ با بیرون دادن یک تک آهنگ شروع کرد و توانست فروش بسیار خوبی از طریق این ترانه داشته باشد.

لیل ماما

جسیکا کرکلند ملقب به لیل ماما( Lil Mama) در نیویورک به دنیا آمده است. فعالیت‌هایی همچون خوانندگی به سبک رپ، هنرپیشگی و …. دارد. دوران بسیار سختی را پشت سر گذاشته است و با سختی های زیادی مواجه شده است. او یک خواهر و هشت برادر دارد و زمانی، آن ها در فقر و بدبختی بسیار زیادی فرو رفتند و هر کدام از بچه ها به سمت یک شغلی می رفتند تا درآمدی کسب کنند و بتوانند از این نیازمندی بیرون بیایند. ناگهان ماما تصمیم گرفت که پا به عرصه موسیقی بگذارد و از خودش یک چهره شناخته شده به جای بگذارد. او ۳۱ سال سن دارد و تاکنون نیز دست از فعالیت هایش برنداشته است.

ناتوری ناتن

او نیز یکی از خوانندگان رپ محسوب می شود و او در سال ۱۹۸۴ میلادی (20 مه) به دنیا آمد. این خواننده از سال ۲۰۰۹ تاکنون فعالیت های متعددی داشته است. این خواننده آمریکایی ۳۶ ساله است و وی دوران کودکی و نوجوانی و دوران دبیرستان خود را در ایالات متحده آمریکا گذراند. در خانواده ثروتمند به دنیا آمده است و تاکنون هیچ گونه سختی در زندگی ندیده است. او تصمیم دارد که فعالیت های خود را بیش از قبل کند و با دیگر خواننده های رپ نیز همکاری داشته باشد.

هیونا

هیوونا یکی از خوانندگان رپر کره‌ای و جزو بهترین رپر جهان است. این خواننده کره‌ای در عرصه طراحی و مد، خوانندگی، مدلینگی، آهنگسازی و دیگر عرصه ها فعالیت داشته است. او در سئول (1992) متولد شده است و در سبک هیپ پاپ یا رپ فعالیت می کند. از سال ۲۰۰۷ تاکنون فعالیت می کند و وی در رشته هنر نیز تحصیل می‌کند. علاقه خاصی به موسیقی و هنر دارد و این خواننده کره‌ای توانست جوایز زیادی را نیز کسب کند و آمار موفقیت های خود را افزایش دهد.

کیلی ویلیامز

کیلی ویلیامز در ژوئیه ۱۹۸۶ به دنیا آمده است و او در سبک های مختلفی نیز هنر خود را به نمایش می گذارد. سبک هایی مانند هیپ هاپ، پاپ، آر اند بی و… کار می کند. این خواننده محبوب ۳۴ ساله حرفه اش را از سال ۱۹۹۹ شروع کرده است. او در میان مردم آمریکا بسیار محبوب و شناخته شده است و اکثر مردم آهنگ های او را گوش می کنند.

‏مل بی

ملانی جنین بر اون ملقب به مل بی هم اکنون ۴۵ ساله شده است. او در سال ۱۹۷۵ میلادی به دنیا آمده است. او نیز همانند کیلی ویلیامز سبک های مختلفی را در موسیقی اجرا می کند و سبک هایی که اجرا می کند عبارت اند از پاپ، دنس پاپ و هیپ هاپ و… این خواننده مشهور اهل انگلستان است و سال‌های فعالیت او از ۱۹۹۴ تا کنون است. او در مسابقات آمریکایی مانند ایکس فاکتور بریتانیا و آمریکا استعداد دارد به عنوان داور حضور داشته است و وی تاکنون سه بار ازدواج کرده است.

بهترین رپر زن جهان چه کسی است؟

یکی از بهترین خوانندگان رپ در جهان نیکی میناژ می باشد. این خواننده محبوب با استایل و صدای منحصر به فرد خود محبوبیت زیادی را کسب کرده است. او با عمل ها و استایل سکسی خود توانسته کاربران زیادی به خود جذب کند. سرعت خوانندگی او در میان زنان حرف اول را می زند.

درآمد بهترین رپر جهان حدودا چقدر است؟

در این قسمت می خواهیم به درآمد بهترین رپر جهان بپردازیم. پردرآمدترین خواننده جهان، جی زی می باشد. این خواننده آمریکایی توانسته تاکنون دو بار این مقام را کسب کند و خودش را در لیست پولدارترین خواننده های جهان نگه دارد. درآمد او ۱۸۵ میلیون دلار است و کانی وست نیز در مقام دوم قرار دارد.

بهترین رپر زن جهان

بهترین رپر جهان در یوتیوب کیست؟

مارشال بروس مدرز سوم در یوتیوب سر و صدای زیادی به پا کرده است و بازدیدهایی که این خواننده در یوتیوب داشته است تا کنون هیچ خواننده ای نداشته است. این خواننده آمریکایی در سال ۱۹۷۲ به دنیا آمده است. او تا کنون جوایز اسکار و جایزه گرمی زیادی نیز دریافت کرده است. سرعتی که او در خواندن آهنگ ها دارد تا کنون هیچ کس نداشته است. ماشین بهترین رپر جهان نیز با توجه به درآمدش بسیار لوکس و گران قیمت می باشد.

10 مورد از بهترین رپر های جهان از نظر فلو

کانیه وست

این خواننده لس آنجلسی توانست خود را از نظر فلو در لیست بهترین رپر ها قرار دهد. او در سال ۲۰۱۳ آلبوم ( Yeezus) را منتشر کرد و با این آهنگ توانست نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند.

امینم

امینم نیز در ردیف بهترین ها حضور دارد. او از هر نظر عنوان های زیادی را کسب کرده است و با ۱۱ آلبوم خود همیشه در ردیف اول بوده است.

دریک

این خواننده نیز عنوان سومین رپر جهان از نظر فلو را کسب کرده است. گاهی اوقات بازیگری نیز می کند و با خلاقیت های خود موزیک ویدیو های فوق العاده ای می سازد.

10 مورد از بهترین رپر های جهان از نظر فلو

آلبوم بهترین رپر جهان چه بود؟

امینم تاکنون بهترین رپر جهان شناخته شده است. او توانسته ۱۱ آلبوم منتشر کند. نام آلبوم های او عبارت اند از: به تنهایی، بی نهایت، اسلیم شیدی ال پی، مارشال مترز ال پی، نمایش امینم، بازنوازی، بازگشت، ریکاوری، مارشال مترز ال‌پی 2، شب شیطان، دنیای دی ۱۲ می باشد. بهترین رپر جهان آهنگ های بسیار زیبایی را خوانده است. زندگی بهترین رپر جهان فقط در موسیقی خلاصه نمی شود، او در بنیاد خیریه نیز کمک می کند.

بهترین رپر جهان 2021

عنوان بهترین رپر جهان در سال 2020 به چه کسی رسید؟

بهترین رپر جهان 2020، امینم است که کمی قبل تر گفتیم که بهترین رپر جهان امینم می باشد. این رهبر معروف توانسته نام خود را در گینس نیز ثبت کند و با سرعتی که در خواندن دارد رکورد تمامی خوانندگان رپ را بزند. او همیشه خود را در صدر جدول قرار می دهد و تاکنون بهتر از او در عرصه رپ نیامده است. در مورد بهترین رپر جهان، ویکی پدیا نیز در سایتش اطلاعات فراوانی قرار داده است.

بهترین رپر جهان 2021 کیست؟

در تمامی سال ها امینم عنوان بهترین رپر جهان را کسب می‌کند. فرقی نمی‌کند سال 2020 باشد یا 2021. او در سال 2021 نیز به این مقام رسید و او با یازده آلبومی که بیرون داده است توانسته هیاهوی جدیدی را وارد یوتیوب و دیگر فضای مجازی کند و رکورد بازدید ها را بشکند. یکی از تنها خوانندگان سفید پوست نیز محسوب می‌شود. شما می تونید دانلود آهنگ بهترین رپر جهان را در ملوبات انجام داده و گوش کنید.

سوالات متداول

بهترین رپر جهان کیست؟

بهترین رپر جهان امینم است. این خواننده محبوب هر ساله عنوان بهترین رپر جهان را به خود می‌گیرد. وی توانسته نام خود را در گینس نیز ثبت کند.

پردرآمدترین خواننده رپر جهان کیست؟

جی زی تاکنون توانسته خود را پر درآمد ترین خواننده رپ در دنیا کند. او توانسته دو مرتبه این مقام را کسب کند. در پنج سال اخیر یکی از ثروتمندترین خوانندگان شناخته می شود.

بهترین رپر جهان در سال ۲۰۱۹ چه کسی بود؟

مقام بهترین رپر تا کنون به دست امینم بوده است. او در سال ۲۰۱۹ نیز به عنوان بهترین رپر جهان شناخته شد و همه او را سلطان رپ می شناسند و می گویند کسی نمی تواند جای او را بگیرد.

بهترین رپر جهان تاکنون چند آلبوم منتشر کرده است؟

همانگونه که می دانید بهترین رپر در دنیا امینم است. او تاکنون توانسته ۱۱ آلبوم منتشر کند و با این ۱۱ آلبوم رکورد تمامی خوانندگان رپ را بزند و مشهور بودن خود را جهانی کند.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *