بیوگرافی سویل خیابانی همسر محسن افشانی به همراه عکس های بی حجاب

اگر از دنبال کننده های فضای مجازی و به خصوص شاخ های اینستاگرام باشید، احتمال زیاد نام سویل خیابانی را شنیده اید. این دختر جوان ایرانی که مدت کوتاهی و بعد از ازدواج خود به شهرت رسید. از ابتدا ورود خود به عرصه شهرت و معروفیت، با حواشی و شایعه های بسیاری همراه بود. او و همسرش که علاقه بسیاری به جنجال و دیده شدن داشتند، از این شرایط رضایت کامل داشتند.

سویل و محسن افشانی، همسر سابقش، تلاش های بسیاری برای نمایش خود در فضای مجازی کردند. به شکلی که از هیچ تلاشی برای بیش تر دیده شدن دریغ نکردند. این زوج جنجالی مدت زمان زیادی فضای مجازی و به خصوص اینستاگرام را به خود درگیر کردند. به شکلی که فضای اکسپلور پر بود، از تصاویر و اتفاقات بین این زوج تازه ازدواج کرده!

سویل خیابانی کیست

سویل خیابانی کیست؟

سویل خیابانی دختر جوان و تازه به شهرت رسیده ایرانی است، که مدتی قبل از محسن افشانی، بازیگر نام آشنا تلویزیون ایران، جدا شد. او که نام کاملش سویل تیانی خیابانی است، در ماه اسفند و سال 1369 هجری شمسی در شهر تهران متولد شد. او که به تازگی به سن سی سالگی رسیده است، یک فشن بلاگر مشهور ایرانی است، که مدت ها در خارج از کشور مشغول به زندگی بوده است. به شکلی که او ادعا می کرد، تا قبل از آشنایی با محسن، او را به عنوان یک بازیگر نمی شناخته است، چرا که از اتفاق های ایران و خبر های این کشور بی اطلاع بوده است.

سویل که از یک خانواده هنرمند و خوش ذوق متولد شده است. مدتی از روز ها و دوران کودکی و نوجوانی خود را در شهر تبریز گذرانده است. نام او که توسط پدرش انتخاب شده است، به معنای دوست داشتنی می باشد، که این اسم یک نام کاملا ترکی می باشد. پدر او علی رضا نام دارد، که یک شاعر، صنعت گر و ترانه سرا ایرانی و ترکی به حساب می آید، بسیاری از ترانه های پدر سویل، توسط سالار عقیلی، خواننده بزرگ و مشهور ایرانی، خوانده شده است.

سویل که در رشته روان شناسی، فارغ التحصیل شده است. این رشته را تا مدرک لیسانس ادامه داده است و بعد از تحصیلات آکادمیک را رها کرده است. این دختر اسفند ماهی، در دوره دانشجویی خود متوجه علاقه اش به فشن بلاگری شد و دوره های این حرفه را پشت سر گذاشت. به شکلی که صفحه او در اینستا مخاطب های بسیار دارد.

همسر سابق محسن افشانی

اینستاگرام همسر سابق محسن افشانی با چه نامی فعالیت می کند؟

در صفحه اینستاگرام سویل خیابانی عکس های بسیاری از او موجود می باشد، چرا که همان طور که در بالا گفته شد، او یک فشن بلاگر می باشد. به همین خاطر بخش بسیاری از پیج و صفحه او به عکس های این دختر زیبا اختصاص دارد.

در زمانی که هنوز از محسن افشانی، بازیگر و مجری سینما و تلویزیون جدا نشده بود، به انتشار عکس های دو نفره شان می پرداخت. این عکس های دو نفره مدت بسیاری از زمان آشنایی سویل و محسن، تا قبل از طلاق شان منتشر می شد، اما بلافاصله بعد از آن که این زوج جوان و پر حاشیه، از یک دیگر جدا شده و طلاق گرفتند. سویل تمامی عکس های محسن را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد.

خبر ها و یا شایعاتی درباره عکس های بی حجاب این دختر تبریزی موجود می باشد، که همه آن ها کذب و دروغ می باشد. چرا که او یک فشن بلاگر ایرانی است، که در همین کشور نیز فعالیت می کند. به همین خاطر نمی تواند، عکس های بی حجاب از خود منتشر کند.

عکس های بی حجاب سویل خیابانی منتشر شده است؟!

مدتی پیش خبری منتشر شد مبنا بر پخش عکس های خصوصی سویل خیابانی، این خبر تا حد زیادی درست بود. چرا که بعضی از عکس های این دختر ایرانی زیبا و عاشق شهرت، در فضای مجازی منتشر شده بود. در مصاحبه هایی که با این دختر و خانواده او شد، آن ها ادعا کردند، که محسن افشانی و همسر سابق سویل عکس های شخصی و بی حجاب او را منتشر کرده است. تا از این طریق او را تحت فشار قرار داده و آزار دهد.

سویل در صحبت های خود در فضای مجازی منتشر شده است. ادعا کرد که این مورد توسط پلیس فتا بررسی و پیگیری شده است. پلیس فتا نیز محسن افشانی را مقصر اعلام کرده است، البته محسن افشانی نیز در مصاحبه ها و در فضای اینستاگرام به صورت قطعی این مورد را رد کرد.

اما در نهایت و در پس تحقیق هایی که پلیس فتا به عمل آورده بود، محسن افشانی متهم اعلام شد. این اتفاق برای سویل یک قدم مثبت به شمار می رفت، چرا که باعث شد تا بتواند، راحت تر و سریع تر کار های طلاق خود را پیگیری کند.

عکس های بی حجاب سویل خیابانی

سویل خیابانی متولد چند است؟

یکی از سوال هایی که در مورد آن بحث های مختلفی وجود دارد، سن سویل خیابانی، دختر فشن بلاگر ایرانی است. چرا که این دختر زیبا و مشهور به دلیل شایعه های بسیار، تا به حال تاریخ های تولد بسیاری در فضای مجازی داشته است. اما برای آگاهی و اطلاع از دقیق ترین و مستند ترین اطلاعات شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کنم. سویل این روز ها نزدیک به سن سی سالگی است، چرا که او در اسفند ماه سال 1369 هجری شمسی متولد شده است.

سویل خیابانی و محسن افشانی

سویل تیانی خیابانی و محسن افشانی که معرف حضور هست. در محرم سال 1396 هجری شمسی با یک دیگر آشنا شدند. محست افشانی که متولد یازدهم ماه فروردین و سال 1368 هجری شمسی می باشد. تنها یک سال از سویل بزرگ تر است. این دو در محرم و در جریان پخش نذری توسط دوستان خود با یک دیگر آشنا شدند.

سویل که ادعا کرده است، تا قبل از آن هیچ شناختی از محسن افشانی نداشته است، برای اولین بار سه سال پیش، محسن را ملاقات می کند. آن دیدار ناگهانی و از پیش تعیین نشده، شرایط را به شکلی جلو می برد، که محسن و سویل در سال 97 هجری شمسی و بعد از یک سال آشنایی، با یک دیگر ازدواج می کنند.

این زوج در ابتدا بسیار خوش بخت و خوشحال بنظر می رسیدند. به شکلی که تصاویر عاشقانه بسیاری از آن دو در فضای مجازی منتشر شد. سویل و محسن مصاحبه های زیادی داشتند و در همه آن ها خود را خوش بخت می نامیدند. اما به یک باره و در سال گذشته، آن هم زمانی که تنها یک سال از ازدواج آن دو می گذشت. دعوا ها و بحث های بین آن ها بسیار زیاد شد و موضوع طلاق در میان گذاشته شد. این خبر تعجب بسیاری را برانگیخت.

سویل خیابانی و محسن افشانی

طلاق سویل تیانی خیابانی حقیقت دارد؟

طلاق این زوج جوان و زیبا، داستان بسیار طولانی دارد، به شکلی که مدت ها بسیاری از دنبال کننده های سویل و محسن را به خود درگیر کرده بود. سویل تیانی خیابانی، دختر اهل تبریز در سال 1398 هجری شمسی درخواست طلاق کرد. در ابتدا محسن افشانی تقاضا 5 میلیارد تومان پول از او و خانواده اش کرد. به شکلی که آن ها مجبور کرد که یا آن پول را به او بدهند و یا آن که به هیچ وجه سویل را طلاق نخواهد داد.

البته موضوع به این سادگی ها به پایان نرسید، سویل ادعا کرد که محسن افشانی به خانه آن ها آمده است، سپس به صورت وحشیانه به مادر من حمله کرده است و ما را نیز تهدید کرده است. این خبر ها که توسط محسن افشانی آن روز ها دائما رد می شد، اما در کنار شکایت ها توسط پلیس آگاهی در حال پیگیری بود.

بعد از این اتفاق ها سویل که قصد داشت خانه مشترک شان را به فروش بگذارد. توسط محسن افشانی مورد تهدید واقع شد. به شکلی که محسن افشانی سویل را تهدید کرد، که اگر خانه مشتر شان را به فروش بگذارد، به صورت قطعی عکس های خصوصی او را منتشر خواهد کرد که محسن این کار را نیز انجام داد و توسط پلیس فتا از او شکایت کرد. این طلاق در نهایت با پرداخت 100 سکه طلا و سه دانگ خانه ای که محسن افشانی در آن زندگی می کرد، صورت گرفت.

تیانی خیابانی و ساشا سبحانی

ماشین لوکس سویل چیست؟

سویل تیانی خیابانی که در یک خانواده اهل هنر و فرهیخته متولد شده است. خود نیز به عنوان یک فشن بلاگر مشغول به کار و فعالیت می باشد. به شکلی که خود نیز دارای درآمد بسیار است و نیازی هیچ گاه به پول و یا سرمایه محسن نداشته است. او که یک زن خود ساخته می باشد، ماشین های لوکسی را خریداری کرده و به زندگی می پردازد، عکس های بسیاری از او و ماشین های لوکسش موجود است.

رابطه سویل تیانی خیابانی و ساشا سبحانی

بحث ها و جنجال های بسیاری در مورد سویل خیابانی در فضای مجازی موجود می باشد. به شکلی که او بعد از ازدواج خود با محسن افشانی و در نهایت طلاق پر ماجرای خود، به شهرت بسیاری در فضای اینستاگرام رسید. شایعه هایی نیز درباره این دختر ایرانی و فشن بلاگر زیبا موجود می باشد، که او را متهم به ارتباط با شاخ مجازی، ساشا سبحانی مدیر سایت شرط بندی ای بی تی 90 می کند. این خبر جنجالی به گفته خود سویل توسط محسن افشانی و برای بد نام کردن او منتشر شده است و هیچ گونه صحتی ندارد.

سوالات متداول

سویل تیانی خیابانی در چه سالی متولد شده است ؟

سویل خیابانی در سال 1369 هجری شمسی متولد شده است.

سویل خیابانی و محسن افشانی در چه سالی با یک دیگر آشنا شدند ؟

سویل و محسن در سال 1396 هجری شمسی با یک دیگر آشنا شدند.

محسن افشانی برای طلاق چه مبلغی را پیشنهاد داد ؟

محسن افشانی برای رضایت به طلاق مبلغ 5 میلیارد تومان را در خواست کرد.

سویل خیابانی در چه شهری بزرگ شده است ؟

سویل خیابانی اصالتا تبریزی می باشد و در آن شهر نیز بزرگ شده است.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *