بیوگرافی شبنم مولوی مدلینگ و فشن بلاگر ایرانی

اگر می دانید بلاگر کیست و از دوست داران و دنبال کننده های صنعت مد و فشن بفشن یلاگری اشید، به احتمال زیاد نام شبنم مولوی را بسیار شنیده اید. او که یکی از مشهور ترین مدلینگ های زن ایرانی است. مدت ها است، که از کشور خود دور است. چرا که در ایران، صنعت فشن و مد پر از موانع می باشد، که همین دلیل دوست داران این حرفه را از پیشرفت و ترقی دور می کند. به همین خاطر بسیاری از مدلینگ ها به خصوص مدل های زن مهاجرت را در اولویت زندگی خود قرار می دهند.

شبنم که حدود 7 الی 8 سال پیش قدم در این حرفه پر پیچ و تاب گذاشت. خود نیز بر استعداد و توان مندی هایش در این زمینه واقف نبود. به شکلی که بعد از مدتی کار و شرکت در این حرفه و به نمایش گذاشتن خود، کم کم استعداد و نبوغ او خود را در معرض دید گذاشتند. همین اتفاق باعث شد تا شبنم مسیر زندگی خود را تغییر دهد. به صورتی که مد و فشن برای او مسئله ای جدی شد و راجب آن دغدغه مند تر برخورد کرد.

شبنم مولوی کیست

شبنم مولوی کیست؟

شبنم مولوی مدلینگ پر آوازه ایرانی و یکی از سلبریتی های اینستاگرام است که در روز پنجم ماه مرداد و سال 1364 هجری شمسی در تهران متولد شده است. او که این روز ها در سن سی و پنج سالگی به سر می برد. توانسته است در مدتی کم و کوتاه پیشرفت چشم گیری داشته باشد. البته افرادی که با شبنم همکار بوده اند و یا کار های او را به صورت کارشناسی شده دنبال می کردند، بر این باورند که شبنم به صورت ذاتی از این توان مندی برخوردار است.

شبنم همیشه در مصاحبه های خود نام استادش، خانم مهلا زمانی را می برد. چرا که در ابتدا او بود که استعداد و توانایی های شبنم را دید و از او دعوت به همکاری کرد. آن سال ها که مدلینگ و فشن در ایران بسیار کم و نا پیدا بود. مهلا زمانی توانست اولین کت واک ایرانی را در عمارت شمس العماره به مرحله اجرا برساند. این اتفاق در آن روز ها آن قدر نا باورانه بود، که متقاضیان زیادی از نقاط مختلف کشور در این کت واک حضور پیدا کردند. شبنم یکی از سوپر مدل ها در این کت واک به حساب می آمد.

اینستاگرام شبنم مدلینگ زیبای ایرانی

اگر صفحه و یا پیج شبنم مولوی را در فضای اینستاگرام دنبال کنید. در جریان کار های او قرار می گیرید. به شکلی که او از تمامی کار های خود در پیج و صفحه اش تصاویری را منتشر می کند. اما زندگی شخصی خود را هیچ گاه وارد کارش نکرده است، چرا که شبنم صفحه خود را دور از حواشی و اتفاقات فضای مجازی نگه داشته است.

پیج و صفحه اینستاگرامی شبنم دارای 24 کا فالور است. این مدل کم حاشیه هیچ گاه قصد نداشته است، که فالور های خود را از این طریق افزایش دهد. شبنم در پیج خود در کنار انتشار عکس ها و یا خبر از کار هایی که در دست دارد. به بیان عقاید و افکار خود نیز می پردازد. اگر مایل هستید که از عکس های این مدلینگ زن ایرانی زیبا دیدن کنید، بهتر است پیج او را دنبال کنید.

قد شبنم مولوی

قد شبنم مولوی چقدر است؟

شبنم مولوی که یک سوپر مدل جذاب ایرانی است. دارای چهره و اندامی گیرا و جذب کننده می باشد، که باعث می شود، انسان ها او را نا خواسته تماشا کنند. او که دارای چشم هایی گیرا می باشد. یکی از زیبا ترین مدل های زن ایرانی به حساب می آید. شبنم که در حدود 7 الی 8 سال است، مشغول به کار در این حرفه است. بار ها از سمت وزارت ارشاد، امر به معروف و نهی از منکر شده است. چرا که معتقدند چهره و اندام فوق العاده این زن جوان گیرایی خاصی دارد.

شبنم که در عکس هایش اندامی باور نکردنی را به نمایش می گذارد. در همین حد و اندازه زیبا و بی نقص است. اطلاعات درست و قابل استنادی از قد او در دست نیست، اما اگر کمی به عکس های او توجه کنید، مطمئنا متوجه خواهید شد که او بسیار بلند قامت می باشد. البته این نکته را نیز باید در نظر گرفت، که هر کس که می خواهد وارد حرفه مد و فشن شود، باید تعدادی ویژگی را در خود داشته باشد. به صورتی که قد یکی از همین ویژگی های مهم می باشد. در این حالت می توان نتیجه گرفت که او باید دارای قدی بالای 170 سانتی متر را داشته باشد، تا بتواند در این حرفه شرکت کند.

رزومه شبنم مولوی مدل ایرانی چیست؟

شبنم مولوی مدل زن ایرانی جذاب و پر طرف دار می باشد. او از اولین و پیشگامان در این حرفه در ایران می باشد. چرا که زمانی که شبنم این حرفه را انتخاب کرد، تعداد کمی فشن شو ها را دنبال می کردند. با این حال شبنم که در این مسیر تازه و پر از مانع قرار گرفته بود. تصمیم گرفت که هر طور می تواند خود را در این زمینه آگاه تر کند. شبنم با یک رزومه کاری سنگین و پر از محتوا در ایران مشغول به فعالیت بود.

اما به صورت ناگهانی تصمیم گرفته شد، تا از سمت نهاد های مربوطه با این افراد مخالفت هایی بشود. چرا که کار آن ها تا آن زمان قانون بود. اما بعد از گذشت مدتی این کار مجوز خود را از دست داد. به همین خاطر شبنم عکاس خود را برداشت و در خیابان ها شهر مدلینگ را ادامه داد. شاید این اتفاق در این روز ها و با افزایش تعداد مدل ها در کشور بسیار معمول به نظر برسد. اما در زمان شبنم همانند یک انقلاب خود را نشان می داد چرا که این اتفاق بسیار تازه بود. دختری با چشمان آبی و پر نفوذ در میان مردم پر مشغله در حال عکاسی است. این خبر حتی مجله اف اس اچ ان ( F S H N )، مجله مد آمریکایی را نیز به خود جلب کرد. این اتفاق غیر منتظره شبنم را در بین مدل های جهان قرار داد.

شبنم مولوی اولین مدل زن ایرانی

عکس shabnam molavi

اگر تمایل به دیدن و تماشا کردن عکس های شبنم مولوی، مدل زیبا و مشهور ایرانی دارید. بهتر است به instagram او سر بزنید، تا بتوانید عکس های این دختر زیبا با چشم های آبی را مشاهده کنید. شبنم در پیج رسمی خود به انتشار عکس های خود می پردازد، که برای دوست داران او و آشنایی هر چه بیش تر با او بسیار مفید و کار ساز است.

شبنم مولوی اولین مدل زن ایرانی است ؟

شاید نتوان شبنم مولوی را اولین مدل زن ایرانی دانست. اما قطع به یقین او بهترین مدل زن ایرانی است. چرا که در آن روز هایی که شبنم به فعالیت در این زمینه مشغول بود، تعداد کمی از زنان و خانم های ایرانی در فکر مدلینگ به سر می بردند. حتی اشخاصی همانند الناز گلرخ که در آن روز ها در این زمینه فعالیت داشتند. بیش تر در قسمت میکاپ و گریم حضور داشتند. کم تر کسی بود که شهامت برخورد با موانع و مشکلات را داشته باشد.

دستگیری سوپر مدل ایرانی حقیقت دارد؟

خبر های بسیاری از دستگیری این دختر جوان ایرانی منتشر شده است، اما همه این ها کذب و دروغ های رسانه است. چرا که به دنبال حاشیه سازی و جذب هر چه بیش تر مخاطب برای خود هستند، اما این خبر دروغ و شایعه بی استناد، توسط خود شبنم مولوی رد شده است. چرا که او این روز ها در کنار خانواده خود به خوبی زندگی می کند و به حرفه خود می پردازد. شبنم هیچ گاه نمی خواهد و نخواسته است که کشور خود و وطنش را ترک کند. آن روز هایی که الناز گلرخ با مهاجرت بیش از پیش به شهرت رسید، شبنم ماندن در ایران را بر مهاجرت ترجیح داد.

شبنم مولوی و مهلا زمانی با هم دوست هستند؟

شبنم مولوی در ابتدا ورود به حرفه مدلینگ را با مهلا زمانی خواهر ملیکا زمانی مدیر سایت شرط بندی میکی بت شروع کرد. به شکلی که اگر شما از دنبال کننده های او باشید، بسیار در مصاحبه هایش نام مهلا زمانی را شنیده اید. مهلا زمانی نیز مانند شبنم یکی از اولین پایه گذاران کت واک در ایران است. در اولین برنامه کت واک آسیایی در تهران، مهلا زمانی بود که مسئولیت کار را بر عهده داشت. مهلا زمانی توانست به صورت کاملا قانونی یک کت واک ایرانی را در عمارت شمس العماره راه اندازی کند. این خبر در آن زمان یکی از غیر معمول ترین اتفاق ها بود. در آن کت واک ایرانی استعداد های بسیاری مانند شبنم کشف شدند. در کنار علاقه مندان زیادی نیز به این حرفه جذب شدند، در نتیجه می توان مهلا زمانی را یکی از الهام بخش ها در زمینه فشن و مدلینگ در ایران دانست.

درآمد شبنم مولوی

درآمد شبنم مولوی به چه صورت است؟

یکی از سوال هایی که ذهن بسیاری را به خود درگیر کرده است، درآمد شبنم مولوی می باشد. او که به عنوان یک مدلینگ مشغول به فعالیت است. منبع درآمد دیگری ندارد، به صورتی که بخش عمده ای از درآمد خود را از این طریق کسب می کند. شبنم بیش تر زمان و انرژی خود را در مسیر حرفه مورد علاقه اش صرف می کند، به همین خاطر درآمد او نیز به این شکل کسب می شود.

سوالات متداول

شبنم مولوی متولد چه سالی است ؟

شبنم مولوی متولد سال 1364 هجری شمسی است.

چندسال پیش شبنم مولوی وارد حرفه مدلینگ شد ؟

7 یا 8 سال پیش بود که شبنم مولوی وارد حرفه مدلینگ و فشن شد.

مهلا زمانی و شبنم مولوی کجا با یک دیگر آشنا شدند ؟

مهلا زمانی و شبنم مولوی در کت واک شمس العماره با یک دیگر آشنا شدند.

مجله مد آمریکایی چرا شبنم مولوی را در صدر خبر هایش قرار داد ؟

شبنم مولوی با یک عکاس در خیابان ها به حرفه مد می پرداخت. همین اتفاق نظر مجله مد آمریکایی را به خود جلب کرد.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *