طاها بهمنی دختر است؟ بیوگرافی و حواشی این تامبوی ایرانی

در این مقاله می‌خواهیم در مورد طاها بهمنی یا تارا بهمنی یک تامبوی ایرانی صحبت کنیم. وی در حال حاضر یکی از افراد بسیار فعال در اینستاگرام و سایت تیک تاک است که مخاطبان بسیاری دارد. در ادامه می خواهیم در مورد عمل هایی که او برای تغییر جنسیت خود انجام داده است بیشتر صحبت کنیم و به رابطه او با رها بپردازیم. این دختر تامبوی در خانواده نسبتاً پرجمعیت به دنیا آمده است که مادرش معلم و پدرش بازنشسته ارتش است.

طاها بهمنی کیست

طاها بهمنی کیست؟

در این قسمت می خواهیم به بخشی از بیوگرافی طاها بهمنی بپردازیم. تارا متولد ۱۳ آبان ۱۳۸۲ است و در تهران به دنیا آمده است، اما عده ای می گویند که او ساکن استان البرز است. او در رشته معماری تحصیل می کند و بسیار به این رشته علاقه دارد. نام دوستان صمیمی او شکیب غلامی و فریال و البته مبین رعیتی است و با دختری وارد رابطه شده است و نام رلش رها است.

طاها بهمنی بسیار لاغر است و فقط ۵۰ کیلو وزن دارد. رنگ مشکی رنگ مورد علاقه او است و همیشه در تمام خریدهایش رنگ مشکی را انتخاب می کند. او بسیار با اراده است و با تلاش و پشتکار خود توانست به آنچه که می خواهد برسد و حرف دیگران برایش مهم نباشد.

بیوگرافی طاها بهمنی

طاها یا تارا در استان البرز ساکن است و در محله پیروزی زندگی می کند. او دارای سه برادر و دو خواهر است و خودش فرزند سوم خانواده است. مادرش معلم و پدرش بازنشسته ارتش است. او از کودکی متوجه تغییرات در وجودش بود و می دانست که نیمی از کروموزوم های او پسرانه و نیمی دخترانه است. چندین سال طول کشید تا توانست از لحاظ روحی با این موضوع کنار بیاید و برای تغییر جنسیت خود اقدام کند.

طاها بهمنی و رها چه رابطه ای دارند؟

تارا و رها از دوران کودکی با یکدیگر دوست بودند و با یکدیگر بازی می‌کردند و شناخت کامل به هم داشتند. زمانی که طاها بهمنی تصمیم گرفت با رها ازدواج کند خانواده رها بسیار مخالفت کردند، به دلیل اینکه طاها تغییر جنسیت داده بود و پدر و مادر رها می ترسیدند طاها به خاطر عمل هایی که انجام داده است دچار مشکل شود و می گفتند: طاها نمی تواند دختر ما را خوشبخت کند اما به خاطر پافشاری های رها و طاها بهمنی بالاخره پدر و مادر رها از تصمیمشان کوتاه آمدند و اجازه دادند تا با یکدیگر ازدواج کنند. طاها و رها یه مدت نامزد ماندند تا سنشان بیشتر شود و بعد عقد کنند.

بیوگرافی طاها بهمنی

جنسیت طاها بهمنی دختر است یا پسر؟

شاید برای شما سوال پیش بیاید که طاها بهمنی دختر است یا پسر!؟ در حال حاضر او عمل تغییر جنسیت انجام داده است. قبل از انجام عمل جراحی تغییر جنسیت زن به مرد سرم درمان جایگزین تستوسترون دریافت می کند سپس عمل بازسازی سینه را باید انجام دهد و باید عمل ماستکتومی زیر پوست را انجام دهد تا بافت سینه هایش تخلیه شوند. جراح همچنین تغییراتی در ظاهر و جای نوک سینه ها انجام می دهد که درمان تستوسترون رشد موهای سینه را تحریک کند‌.

عمل سالپینگو چیست؟

عمل سالپینگو اورفورکتونی دوجانبه شامل برداشتن تخمدان های لوله های فالوپ راست و چپ است. متویدیو پلاس روشی برای ساخت آلت تناسلی مردانه است. فرد قبل از عمل هورمون دریافت می کند تا کلیتوریس بزرگ شود و در حین عمل جراح واژن را نیز بر می دارد، این عمل ۲تا ۵ ساعت طول می کشد. دوران نقاهت عمل تغییر جنسیت زن به مرد بستگی به نوع عمل جراحی و سلامت فردی و سبک زندگی فرد دارد. برای نمونه فردی که سیگار می کشد دوران نقاهت را طولانی تر طی می کند.

دوران نقاهت بعد عمل

بعد از عمل تغییر جنسیت، فرد باید حداقل چند روز در بیمارستان بستری شود. بعد از مرخص شدن از بیمارستان فرد باید حدوداً شش هفته کاملاً استراحت کند و در این مدت حرکات بسیار کم و آهسته ای داشته باشد. همچنین به علت افزایش طول حالب سه تا چهار هفته از سوند استفاده کند. بعد از انجام این عمل بهتر است تحت نظر جراح پلاستیک اورولوژیست متخصص زنان و کارشناس سلامت روان نیز باشد.

جنسیت طاها بهمنی چیست؟

طاها بهمنی دختر تامبوی است تا سن ۱۳سالگی دختری به نام تارا بوده است و از ۱۳ سالگی تغییر جنسیت داده است.

جنسیت طاها بهمنی

اینستاگرام طاها بهمنی

اینستاگرام او دارای کلیپ‌ها و ویدیو هایی است که خودش ساخته است و دنبال کنندگان بسیار نیز دارد. وی در اینستاگرامش محبوبیت بسیار فراوانی دارد و از کلیپ ها و ویدیو هایی که می سازد بسیار استقبال می شود. در اکثر کلیپ ها نامزدش رها نیز دیده می شود و به کار تبلیغات نیز می پردازند. برای دیدن ویدیوهای او به اینستاگرام طاها بهمنی مراجعه کنید.

طاها بهمنی چندسالشه؟

او بسیار کم سن و سال است و دارای ۱۷ سال سن است. طاها وقتی دختر بود نامش تارا بود اما پس از چند سال این اسم را تغییر داد. عکس طاها بهمنی در کنار رها دیده می شود و این دو رابطه خوبی نیز با یکدیگر دارند. برای دیدن عکس های طاها بهمنی به صفحه اینستاگرامش یا به سایت آپارات و یوتیوب مراجعه کنید.

برخی از مردم از دوستانش می پرسیدند که آیا طاها بهمنی دختر است؟ در واقع او از بدو تولد دختر بود زمانی که به سن دبیرستان رسید متوجه باطن واقعی خود شد و از همان زمان تلاش هایی را برای عمل تغییر جنسیت خود آغاز کرد. طاها بهمنی اینستاگرام را شروعی برای فعالیت های کاری خود کرد.

خواستگاری طاها بهمنی از رها واقعیت دارد؟

طاها بهمنی با رها از دوران کودکی دوستان صمیمی بودند و با خلق و خوی هم آشنا بودند. این دو پس از سالیان زیادی تصمیم گرفتند با یکدیگر ازدواج کنند اما با مخالفت های زیادی روبه رو بودند. سه سال طول کشید تا تارا توانست تغییر جنسیت دهد و نام خود را به طاها تغییر دهد و پدر و مادر رها را راضی به این ازدواج کند.

خواستگاری طاها بهمنی از رها

طاها بهمنی لایو

طاها بهمنی به همراه رها و دوستانش لایوهای بسیاری می گذارد و موضوع لایو هایشان متنوع است. بسیاری از لایو هایش در مورد تغییر جنسیت و عمل است و سعی می کند کسانی که در شرایطی مثل خودش هستند را راهنمایی کند.

دابسمش های طاها بهمنی چگونه است؟

وی از زمانی که تغییر جنسیت داده است اعتماد به نفسش بسیار بالا رفته است و دائم با دوستانش دابسمش می‌سازند و در صفحه مجازی اینستاگرامش یا یوتیوب می گذارد تا دنبال کنندگانش دابسمش هایش را ببینند و نظر بدهند.

تارا از تغییر جنسیتی که انجام داده است بسیار خوشحال است و طبق گفته خودش از زمانی که این عمل را انجام داده است معنی زندگی را فهمیده است و در حال لذت بردن از زندگی است.

درآمد طاها بهمنی از کجاست؟

او به خاطر عمل های بسیاری که باید برای تغییر جنسیت انجام می داد نتوانست تحصیلات خود را ادامه دهد و وارد بازار و کار آزاد شد. طاها بسیار سخت کار می کرد تا بتواند مخارج خود راتامین کند.

او در اینستاگرام به عنوان بلاگر و معرفی محصولات درآمد کسب می کند همچنین خانواده او از لحاظ مالی حمایتش می کنند و پدرش برای او مغازه‌ای باز کرده است که او و رها بیشتر فروششان از طریق سایت های اینترنتی باشد. او با سن کمش توانست برای خودش ماشین بخرد و مغازه ای که پدرش برایش تهیه کرده بود را به اوج برساند. شماره طاها بهمنی لایو در صفحه اینستاگرامش و یوتیوب موجود است. پیج طاها بهمنی لایو به این آدرس taha- bahmani است.

درآمد طاها بهمنی

خانواده این اینستاگرامر

طاها بهمنی یک خانواده بسیار بزرگ‌ در صفحه اینستاگرامش دارد و هر روز با آن ها درارتباط است. از طریق گرفتن لایو با طرفدارانش در ارتباط است و عکس ها و کلیپ هایی که خودش می سازد را در صفحه اینستاگرامش می گذارد و از فالوورهایش می خواهد نظر سنجی کنند و در این نظر سنجی ها شرکت کنند. طاها در اینستاگرام محبوبیت بسیاری دارد و به خصوص نسل جوان خیلی از کلیپ هایی که او می سازد استقبال می کنند. در سایت تیک تاک هم فیلم، کلیپ و عکس هایش را به اشتراک می گذارد.

علت تغیییر جنسیت چیست؟

می خواهیم این مسئله را از اول بررسی کنیم، انسان ها دارای ۲۳ جفت یا ۴۶ عدد کروموزوم هستند که از ۲۳ جفت فقط یک جفت مسئول تعیین جنسیت است و مابقی دارای اطلاعات دیگری هستند. این جفت کروموزوم در زنان xx و در مردان xy است و جنسیت بچه توسط سلول اسپرم از بدن پدر به سلول تخمک مادر مشخص می شود.

اسپرم فقط یک کروموزوم جنسیت را حمل می کند که می توان y مذکر یا × مونث باشند. یک ‌اسپرم‌ حاصل تقسیم یک سلول چهل و شش کروموزومی به دو سلول بیست و سه کروموزومی است که هر کدام حاوی یک عدد از کروموزوم های x و y هستند. دقیقا نصف اسپرم ها دختر و نصف اسپرم ها پسر هستند و مابقی کروموزوم ها حاوی اطلاعات ژنتیکی دیگری هستند.

سوالات متداول

طاها بهمنی دختر است یا پسر؟

طاها بهمنی یک دختر تامبوی است که تغییر جنسیت داده است.

نام نامزد طاها بهمنی چیست؟

اسم نامزدش رها است که در یک ‌مهمانی هنگام رقصیدن از او خواستگاری کرده است.

طاها بهمنی چند ساله است و نام او زمانی که متولد شد چه بوده است؟

وی بسیار کم سن و سال است و دارای ۱۷ سال سن است و زمانی که متولد شد نامش را تارا نامیده اند.

طاها یا تارا بهمنی ساکن کدام شهر است؟

طاها بهمنی در تهران به دنیا آمده است و درحال حاضر در تهران زندگی می‌کند اما عده ای هم می گویند در استان البرز ساکن است.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *