روژان معصومی کیست؟ بیوگرافی دقیق از این بیوتی بلاگر ایرانی

طبق بررسی معنی بلاگر باید بگویمم که بلاگری یکی از شغل های جدید و ترند در اینستاگرام شده است. روژان معصومی هم از این دسته افرادی که در این زمینه فعالیت دارند مستثناء نیست. او جزء چهره های شناخته شده در اینستاگرام شده است و در زمینه بلاگری فعالیت می کند. در این مقاله به بیوگرافی این بلاگر و مدل ایرانی می پردازیم.

همچنین برایتان شرایطی را در دسترس قرار داده ایم که بتوانید تشخیص بدهید بلاگر کیست و چگونه می توان مثل آن ها در این حرفه پول ساز فعالیت داشته باشید.

بیوگرافی روژان معصومی

بیوگرافی روژان معصومی

روژان معصومی کیست؟ از دسته افرادی است که اخیرا در زمینه بلاگری فعالیت دارد و یکی از چهره های مشهور اینستاگرام در این راستا شده است. مدت زمانی که روژان معصومی در زمینه بلاگری و مدلینگ فعالیت می کند، مربوط به تقریبا 6 یا 7 سال پیش است. او این فعالیت اصلی خود را در اینستاگرام شروع کرد و به طور جدی این کار را ادامه داد.

روژان معصومی مدتی هم در خارج از ایران ساکن بوده است و بعد از مدتی دوباره به ایران برگشته است. این چهره مشهور شبکه های مجازی، متولد اردیبهشت ماه سال 1370 است که در تهران به دنیا آمده است و در همان جا هم زندگی می کند، روژان اکنون 29 سال دارد و اصالتا از سمت مادر خود کرد و از سمت پدر خود ترک می باشد.

وی دارای یک خواهر بزرگ تر از خود هم است. روژان معصومی، از کودکی خود علاقه بسیار زیادی به تزئینات و دکوراسیون داخلی منزل داشت و همین علاقه او سبب شد که پی این رشته را بگیرد و فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری در یکی از دانشگاه های تهران شود، او دارای مدرک کارشناسی است. بعد از مدتی مسیر زندگی روژان معصومی عوض شد و به سمت بلاگری و مدلینگی قدم برداشت.

اینستاگرام روژان معصومی

اینستاگرام روژان معصومی چیست؟

روژان معصومی تقریبا 7 سال پیش صفحه شخصی خود را در اینستاگرام راه اندازی کرد. او در اوایل کار های مربوط به مدلینگ را انجام می داد، یک مدتی که از ایران رفت هیچ فعالیتی در پیج خود انجام نداد بعد از مدتی دوباره به ایران برگشت، اما بعد از برگشت خود هم فعالیت چندانی نداشت، چند سال پیج او غیر فعال بود و هیچ فعالیتی از خود نشان نمی داد، تا این که الان تقریبا نزدیک به 2 سال است که دوباره فعالیت خود را از سر گرفته است.

شروع کار جدی روژان معصومی از بلاگری آغاز شد، او با انتشار تعدادی عکس از خود در پیج اینستاگرامش افراد زیادی را به سمت خود جذب کرد، که نظرات اکثر آن ها نسبت به روژان معصومی مثبت بود. مزون های زیادی به او پیشنهاد همکاری دادند و چون خود روژان علاقه زیادی به فشن و کارهای زیبایی داشت، پیشنهاد آن ها را قبول کرد و به سمت بلاگری حرکت کرد. اکنون بلاگری کم کم جا افتاده است و تازه شناخته شده است و مخاطبان زیادی هم از این کار استقبال کرده اند.

دکتر بینی روژان معصومی که بود؟

اگر روژان معصومی را در اینستاگرام دیده اید متوجه این شده اید که عمل های زیبایی از جمله عمل بینی انجام داده است، او در چند سال اخیر، بینی خود را توسط یکی از بهترین دکتر های زیبایی انجام داده است. اکثرا می گویند که پیش دکتر مازیار مطیعی عمل کرده است، اما اطلاعات دقیقی در این مورد در دسترس نیست.

دکتر بینی روژان معصومی

عکس روژان در کجا قابل مشاهده است؟

اگر دنبال کننده بلاگر های مختلف در شبکه های مجازی از جمله اینستاگرام هستید، شاید پیج روژان معصومی را دیده باشید. در صفحه شخصی اینستاگرام او می توانید عکس های روژان معصومی را مشاهده کنید. او با انتشار عکس هایی از خود، معرفی بسیاری از پیج ها را مانند، پیج مانتو، کفش، کیف و …، را انجام می دهد.

روژان معصومی مدل ایرانی است؟

همان طور که می دانید به طور رسمی در ایران آموزش مدلینگی وجود ندارد و از مدل ها بیش تر در زمینه میکاپ و… استفاده می کنند، بعد از میکاپ از مدل مانتو و استایل حجاب هم استفاده می شود، به همین علت است که استاندارد های جهانی در ایران قابل قبول نیست.

افراد زیادی در ایران منبعی برای برند های خود ندارند و اکثر برند های معروف هم به دلیل تفاوت های فرهنگی در زمنیه پوشش بانوان و همچنین قوانین خاص پوشش در ایران نمی توانند به راحتی وارد ایران شوند و طرح های روز خود را ارائه کنند، و به علت محدودیت های زیاد در ایران، استایل های ایران و مدلینگ ها با کشور های دیگر فرق می کند و آن ها در ایران اکثرا از رنگ های تیره در لباس ها استفاده می کنند و همین عامل سبب محدودیت بسیاری در طراحی و نوع مدل های ارائه شده توسط طراحان لباس می گردد.

روژان معصومی در گفت و گو هایی که داشته است گفته است که، این موضوع من را ناراحت می کند که بسیار زیادی از بانوان کشورم ناچار هستند که از رنگ های تیره استفاده کنند، به نظر من باید این رویه تغییر کند و جامعه بانوان ایران به سمت رنگ های روشن تر بروند.

در قسمتی از گفت و گو هایش هم به این نکته اشاره نموده است که از آن جایی که کشور ما دارای جمعیت جوان بسیار زیادی می باشد که در این بین طراحان لباسان زیادی هم با کیفیت کار بالا وجود دارند بهتر است که با حمایت از این طراحان و تولید کنندگان داخلی پوشاک زمینه را برای رشد بهتر آن ها فراهم آوریم و چه بسا در این صورت در آینده ای نزدیک صنعت مد و لباس ایران هم همپای رقبای منطقه ایش مانند کشور ترکیه و … شکوفا شود.

روژان معصومی مدل ایرانی

قد روژان معصومی چقدر است؟

همان گونه که می دانیم فعالیت در صنعت فشن و مدلینگ نیازمند استاندارد های خاص و تعریف شده ای برای مدل های فعال در این صنعت می باشد. استاندارد هایی از جمله ویژگی های ظاهری در چهره و اندام مدل ها و همچنین قد و وزنی متناسب برای بهتر به نمایش گذاشتن لباس ها و مدل های ارائه شده می باشد.

با نگاهی به عکس ها و ویدئوهایی که روژان در پیج اینستاگرامی اش از خود به نمایش گذاشته به راحتی می توان این نکته را دریافت که روژان معصومی توانسته است که از فیلتر های سخت گیرانه صنعت مدلینگ برای فعالیت در این حرفه گذر کند. زیرا او دارای اندامی زیبا و چهره ای گیرا و همچنین قدی متناسب با حرفه مدلینگ است. سن روژان معصومی در حال حاضر به 29 سال رسیده است.

کلیپ روژان معصومی

از آن جایی که روژان معصومی یک فعال در صنعت مد می باشد، با آگاهی از ظرفیت اینستاگرام در به نمایش گذاشتن تبلیغات، به خوبی از این ظرفیت ها در جهت به نمایش گذاشتن تنوع مدل های پوشش و استایل های زنانه بهره جسته است. او در اکثر این ویدئو ها و کلیپ های تبلیغاتی اش در اینستاگرام یا یوتیوب به آموزش نحوه ست کردن مدل های مختلف لباس و شال و سایر پوشش های بانوان و همچنین آرایش های مختلف و سبک های روز دنیا مد می پردازد.

دوست پسر روژان معصومی

دوست پسر روژان معصومی کیست؟

با نگاهی به صفحه اینستاگرام روژان معصومی ظاهرا نمی توان اثری از عکس یا ویدئو های دو نفره ای که حاکی از رابطه او با کسی باشد به دست آورد. که این عامل سبب می شود که نتوان به طور قطع گفت که روژان معصومی دوست پسری دارد، اما در آخرین عکس هایی که از خود در اینستاگرام منتشر کرده است با بر تن داشتن لباس عروسی در کنار مردی دیده می شود که ظاهرا نمایان گر ورود او به دنیای متاهلین است ولی اطلاعات دقیق تری از همسر روژان معصومی در دسترس نمی باشد.

حاشیه های این سلبریتی

صنعت مد و فشن هم مانند بسیار از صنایع و فعالیت هایی که درگیر فضای مجازی هستند، همواره دست خوش حاشیه سازی و اظهار نظر های گوناگون است، البته این حاشیه ها گریبان افراد شاغل در این صنعت را هم می گیرد، روژان معصومی هم از این ماجرا مستثناء نیست ولی توانسته است تا به این جا با زیرکی خود را از حاشیه های اطراف در امان بدارد.

سوالات متداول

روژان معصومی کیست؟

او از دسته افراد بلاگر در اینستاگرام است که به تازگی توانسته خود را در اینستاگرام نشان دهد و اعتماد های مخاطبین زیادی را به سمت خود بکشد.

روژان معصومی متاهل است؟

اخیرا در اینستاگرام او شاهد عکس های دو نفره این سلبریتی بوده ایم، اما اطلاعات زیادی را از او به دست نیاورده ایم.

آیا روژان معصومی مدل است؟

او بعد از آمدن دوباره اش به ایران در زمینه بلاگری و مدلینگ فعالیتش را ادامه داد.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *