محبوب ترین اکانت های اینستاگرام برا تبلیغات کدام موارد می باشند؟

ما در این جا می خواهیم به معرفی محبوب ترین اکانت های اینستاگرام در جهان بپردازیم، برای آشنایی با این پیج ها و رکود اینستاگرام که توسط ان ها شکسته شده است تا انتهای مقاله ما را دنبال کنید.

اینستاگرام یکی از رسانه های جهانی است که در اختیار مردم دنیا قرار گرفته است، به لطف این رسانه افراد می توانند به راحتی به کسانی که علاقه دارند دست پیدا کنند و روز مرگی آن ها را دنبال کنند.

معرفی محبوب ترین اکانت های اینستاگرام در جهان

معرفی محبوب ترین اکانت های اینستاگرام در جهان

اینستاگرام یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین شبکه های مجازی است، که در آن برخی ها، هم کسب درآمد می کنند و هم موجب سرگرمی است. اینستاگرام بر اساس آماری که در این چند وقت اخیر گرفته شده است، اعلام کرده که بیش از 1 میلیارد اکانت فعال در جهان دارد و نزدیک به 30 میلیون نفر آن در ایران فعالیت دارند و اکثر چهره های محبوب و مشهور هم در این شبکه فعالیت می کنند. از جمله مسائلی که افراد در اینستاگرام به آن اهمیت می دهند، تعداد فالوئر و لایک و کامنت است. در این جا می خوهیم شما را با چند سلبریتی مجازی در دنیا آشنا کنیم و ببینیم که دارنده بیش ترین فالوئر در دنیا کیست؟

کریستیانو رونالدو

صفحه مجازی کریستیانو رونالدو، جزء پر بازدید ترین و محبوب ترین پیج های اینستاگرام می باشد. رونالدو یکی از معروف ترین فوتبالیست ها در باشگاه رئال مادرید اسپانیا است. او اهل کشور پرتغال است که در پست مهاجم فعالیت می کند، اولین پیجی که بیش ترین طرفدار را به خود دیده و جایگاه اول را در بیش ترین فالوئر دارد، پیج کریستیانو است. کریس اکنون در باشگاه یوونتوس افتخار آفرینی می کند و دارای 259 میلیون فالوئر است، او تا حال 3001 پست از خود در صفحه مجازی اش به اشتراک گذاشته است. کریستیانو اختلاف 40 میلیونی با جایگاه دوم این لیست دارد و این به این معنی است که به این زودی کسی جایگاه او را نمی گیرد.

آریانا گرانده

آریانا گرانده یک دختر نوجوانی است که در زمینه خوانندگی و بازیگری فعالیت دارد، آریانا فعالیت بازیگری خود را در سال 2008 که 14 سال بیش تر نداشت شروع کرد و در تأتر برادوی موزیکال 13 آغاز کرد. او نقش کت ولنتاین را در سریال ویکتوریوس که از شبکه نیکلودین پخش می شد در سال 2009 بازی کرد. آریانا جزء خواننده های بسیار معروف در نسل جوان است در کنار خوانندگی خود فعالیت بازیگری را هم انجام می داد. این خواننده معروف در حال حاضر دارای 219 میلیون فالوئر در اینستاگرام است و 4757 پست از خود به اشتراک گذاشته است و دومین جایگاه در این لیست را دارد.

The rock

The rock

راک از خوانندگان معروف آمریکایی است، لقب ورزشی او صخره است، راک هنرپیشه، تهیه کننده فیلم و کشتی گیر حرفه ای است که بازنشسته است. او یکی از بهترین کشتی کچ گیران جهان شناخته شده است که از سال 1999 در مسابقات های مختلف این رشته به قهرمانی رسیده است. وی از سال 2005 به صورت حرفه ای بازیگری را آغاز کرد و وارد صنعت سینما شد و به موفقیت بسیاری رسید. او از طریق مجله تایم صد به عنوان یکی از 100 تا شخصیت معروف و تاثیر گذار جهان شناخته شد. راک با 215 میلیون فالوئر و 5478 پستی که دارد توانسته به رتبه سوم در این لیست برسد.

Kylie jenner

کایلی یک مدل معروف و مشهور لوازم آرایشی است که جزء پر لایک ترین پست های اینستاگرام بود در اختیار خود داشت. او متولد 1997 میلادی در 10اوت است. کایلی هنر پیشه، کارآفرین وشخصیت معروف شبکه مجازی است، او زاده ی آمریکا است و ستاره برنامه های تلویزیونی است که خواهر مدل معروف کندال جنر می باشد. مجله تایمز، در سال 2014 کایلی و خواهرش کندال جنر را چون نفوذ قبل توجه ای در بین نوجوانان داشتند، جزء 20 نوجوان تاثیر گذار معرفی کرد. کایلی یک چهره معروف و ثروتمند در بین جوانان آمریکایی است. او در اینستاگرام 213 میلیون فالوئر دارد و تعداد 6628 پست از خود در این شبکه آپلود کرده است، کایلی رتبه چهارم را در این لیست به خود اختصاص داده است.

Taylor Swift جزو محبوب ترین اکانت های اینستاگرام است

سلنا گومز

سلنا گومز اهل آمریکا است و در زمینه خوانندگی و طراح مد فعالیت دارد، او اولین فعالیت خود را در فیلم بارنی و دوستان در نقش جایانا بازی کرد که تنها 7 سال بیش تر نداشت. شهرت اصلی سلنا در نقش آلکس روسو در مجموعه کمدی جادوگران محله ویورلی در سال 2007 از شبکه دیزنی بود. سلنا لقب ملکه اینستاگرام را به خود اختصاص داده است، او با 208 میلیون فالوئر و 1704 پستی که از خود به اشتراک گذاشته توانسته جایگاه پنجم را در اینستاگرام به دست آورد. سلنا در سال 2018 جایگاه اول در بیش ترین فالوئر را داشت که این رتبه او توسط کریستیانو رونالدو شکسته شد.

کیم کارداشیان

کیم کارداشیان یک مدل آمریکایی معروف است، او اهل آمریکا است و در زمینه بازیگری در حوزه کار آفرینی نقش پر رنگی دارد. کیم کارداشیان شخصیت تلویزیونی واقع نما، بازیگر، مدل و بازرگان آمریکا است. او اکنون دارای 203 میلیون فالوئر و 5404 پست می باشد و در این لیست جایگاه ششم را دارد.

lionel Messi

مسی یکی از معروف ترین بازیکن های فوتبال است، او در سن 21 سالگی توپ طلای اروپا را به خود اختصاص داد و نامزد دریافت بهترین بازیکن فوتبال سال در جهان شد، او در سال 2009 اولین جایزه توپ طلای خود را به دست آوردو به عنوان بهترین بازیکن سال شناخته شد. مسی اهل کشور آرژانتین است و در بارسلونا اسپانیا و تیم ملی آرژانتین عضو است.

مسی موفقیت های زیادی را از آن خود کرد و با دریافت توپ طلای سال های 2010، 2011، 2012، 2015 موفقیت خود را تکمیل کرد. لیونل مسی در اینستاگرام دارای 181 میلیون فالوئر می باشد و 670 پست هم از خود به اشتراک گذاشته است و جایگاه هفتمین نفر از محبوب ترین اکانت های این شبکه را به خود اختصاص داده است.

بیانسه

بیانسه یک بازیگر و خواننده معروف و محبوب است که شهرت جهانی پیدا کرده است. او در طی تمام فعالیت های خود در سن 19 سالگی، بیش از 100 میلیون موزیک به صورت تک و بیش از 60 میلیون هم با گروهی به نام دستینیز چایلد، فروخته است و جزء پر فروش ترین خوانندگان تاریخ شده است. بیانسه 22 جایزه گرمی را از آن خود کرده است و جزء نامزد شدگان زن تاریخ گرمی است. او در اینستاگرام خود 164 میلیون فالوئر دارد و 1939 پست از خود شیر کرده است و رتبه هشتم لیست را به دست آورده است.

Taylor Swift جزو محبوب ترین اکانت های اینستاگرام است؟

یکی از خوانندگان زن، ترانه سرا، تهیه کننده موسیقی و هنر پیشه است، او اهل آمریکا است. او شهرت اصلی اش را از طریق آهنگی که در مورد زندگی اش به اشتراک گذاشت به دست آورد، سبک موزیک های این خواننده معروف، جوان پسند می باشد. تیلور اکنون 146 دنبال کننده دارد و 489 پست از خود گذاشته است، این آمار از این خواننده او را در نهمین نفر این لیست جای داده است.

Justin Bieber

یکی از خوانندگان و بازیگر کانادایی است و در کنار هم در زمینه ترانه سرا، آهنگسازی و نوازندگی هم فعالیت دارد. جاسیتن در سال 2007 از خود ویدئو هایی را در یوتیوب به اشتراک گذاشت و آن جا بود که در بین کاربران محبوب شد و در سال 2008 هم یکی به نام اسکوتر براون که بعدا مدیر برنامه های او شد وارد این صنعت موسیقی شد. جاستین بیبر 161 میلیون فالوئر دارد و 6081 پست هم از خود به اشتراک گذاشته است و در جایگاه دهم لیست معروف های این شبکه شناخته شده است.

محبوب ترین اکانت های اینستاگرام در ایران متعلق به چه کسانی است؟

همان طور که در بالا گفته ایم، حدود 30 درصد از اکانت های اینستاگرام ایرانی هستند که معادل 24 میلیون نفر می باشد و این آمار هر روز افزایش پیدا می کند. در اینستاگرام پیج هایی وجود دارد که در بین کاربران محبوب شده است و هر پیجی در موضوع خودش بهترین است، پیج ها با تولید محتوا های متفاوت و جالب جلب توجه می کنند و فالوئر های خود را بالا می برند. در ادامه این بحث به چندین پیج ایرانی که در بین کاربران محبوب شده است می پردازیم.

محبوب ترین اکانت های اینستاگرام در ایران

حسن ریوندی

حسن ریوندی متولد 1355 در سبزوار است، او در زمینه استندآپ کمدین و مجری گری فعالیت اساسی دارد و نخستین کنسرت کمدی خود را در تاریخ 1392 در برج میلاد تهران برگزار کرد. ریوندی در کنسرت های خود به طنز های اجتماعی و تقیلد صدای خواننده ها و شوخی های سرگرم کننده می پردازد و مدت زمان برنامه های او 2 ساعت است که به صورت متداول و رو به روی تماشاچیان برگزار می شود.

او در پست های اینستاگرام خود، ویدئو هایی از کنسرت های کمدی را به اشتراک می گذارد و مورد بازدید کاربران قرار می گیرد. او در اینستاگرام خود 15 میلیون فالوئر دارد، ریوندی جزء کسانی است که بیش ترین در آمد را از اینستاگرام دارد.

مهناز افشار جزو محبوب ترین اکانت های اینستاگرام است؟

یکی از بازیگران معروف ایرانی است که در زمینه تئاتر و تلویزیون هم فعالیت می کند، او متولد سال 1356 و اهل تهران است و نخستین بازی خود را در مجموعه ی تلویزیونی گمشده در سال 1377 شروع کرد و با بازی در فیلم دوستان وارد صنعت سینما شد. مهناز افشار برای ایفای نقش خود در فیلم سعادت آباد در سال 1389، دارای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از جشنواره فجر شد.

مهناز افشار رکورد بیش ترین فالوئر در ایران را داشت ولی این رکورد توسط حسن ریوندی شکسته شد. او در پست های خود علاوه بر فیلم ها و کار های مربوطه به آن، از زندگی شخصی خود هم عکس های به اشتراک گذاشته است. مهناز افشار اکنون در آلمان به سر می برد و برای زندگی به آن جا مهاجرت کرد. او در اینستاگرام دارای 13 میلیون فالوئر می باشد.

رادیو جوان

رادیو جوان یک رادیو اینترنتی فارسی است که از سال 2004 فعالیت خود را شروع کرده است. این شرکت تمام فعالیت خود را در زمینه موسیقی انجام می دهد و کاربران زیادی را که علاقه به موسیقی دارند به خود جلب کرده است و بسیار محبوب شده است. رادیو جوان در اینستاگرام دارای 12.5 میلیون فالوئر می باشد.

رامبد جوان

رامبد جوان بازیگر ایرانی، مجری و کارگردان است، او متولد 1350 در تهران است و اصالت آن به آذربایجان بر می گردد. رامبد بیش ترین فعالیت خود را در زمینه طنز انجام داده و شناخته شده است. از سال 1393 با برنامه خندوانه که از شبکه نسیم پخش می شد طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرد.

او در سال 1391 برای بازی در فیلم گناهکاران، برنده جایزه بهترین بازیگر مرد شد. رامبد جوان فعالیت نسبتا خوبی در اینستاگرام دارد و در کنار پست های شخصی خود، به معرفی کتاب هم می پردازد. رامبد 11.1 میلیون دنبال کننده دارد و جزء محبوب ترین پیج های ایرانی است.

گلشیفته فراهانی

گلشیفته هنرپیشه، خواننده و نوازنده است، او متولد 1362 در ایران است. گلشیفته در 35 فیلم بازی کرده است که برخی از آن ها در جهان شناخته شده است. برای فیلم سنگ صبور، نامزد دریافت جایزه امید بخش ترین بازیگر زن شد و جایزه برترین بازیگر زن در جشنواره سه قاره را برای بازی در فیلم بوتیک دریافت کرد.

فیلمی که در آن گلشیفته به شهرت رسید، فیلم درباره الی بود. او در حال حاضر در پاریس ساکن است و از اعضای آکادمی اسکار می باشد. گلشیفته فراهانی طرفداران زیادی را در فضای مجازی دارد، او در اینستاگرام خود 10.1 میلیون فالوئر دارد.

محمدرضا گلزار

رضا گلزار، بازیگر، نوازنده، مجری، خواننده و مدل ایرانی است، او متولد 1356 در تهران است، اصالت گلزار آذربایجانی است. گلزار، فعالیت رسمی موسیقی خود را از سال 1377 به عنوان گیتار نواز با گروه آریان شروع کرد و در سال 1379 برای اولین بار در فیلم سام و نرگس به کارگردانی ایرج قادری بازی کرد. طرفداران رضا گلزار بسیار زیاد است و دنبال کننده های او در اینستاگرام به 9.8 میلیون رسیده است.

سحر قریشی

سحر قریشی بازیگر و مدل ایرانی است که در سال 1366 متولد شده است. او بازیگری را از سال 1388 آغاز کرد و نخستین فیلم او لج و لجبازی بود و بعد از آن در مجموعه تلویزیونی دلنوازان بازی کرد و به شهرت رسید. او در اینستاگرام 8.6 میلیون فالوئر دارد.

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست بازیگر خوش سیمای سینما و تلویزیون است و در تئاتر هم فعالیت می کند، او متولد 1363 در تهران است. الناز شاکردوست، دارای مدرک کارشناسی تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه تهران است و به غیر از بازیگری در زمینه طراحی صحنه و عکاسی هم فعالیت کرده است. او بازیگری خود را با تئاتر شروع کرد و تنها 19 سال داشت که با بازی در فیلم گل یخ، وارد صنعت سینما شد و کم تر از یک سال در 4 فیلم بازی کرد.

وی برای فیلم شبی که ماه کامل شد برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد. الناز شاکردوست، از دسته افرادی است که در اینستاگرام طرفداران زیادی دارد و در آن، روز مرگی و زندگی شخصی خود هم به اشتراک می گذارد، پیج او دارای 8.5 میلیون فالوئر است.

بهنوش طباطبایی دارای محبوب ترین اکانت های اینستاگرام

بهنو طباطبایی متولد 1360 در تهران است، او در زمینه بازیگری می کند و دارای مدرک دکترا رونشناسی بالینی است. او یک دوره ی بازیگری را در دانشکده هنر های زیبای دانشگاه تهران طی کرده است، بهنوش طباطبایی، در فیلم ماجرای نیمروز، رد خون نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فجر شد. او در اینستاگرام، 7.8 میلیون دنبال کننده دارد و جزء محبوب ترین های اینستاگرام است.

آرمین زارعی

آرمین زارعی، متولد 1365 در تهران است که در زمینه خوانندگی رپ فارسی و پاپ ایرانی فعالیت می کند و نام هنری او آرمین 2AFM است و به این اسم شناخته شده است، لقب او برگرفته از اسم خود سه تا از دوستان دیگر او است به نام علی، آرمین، فرهاد و مهرداد. او بدون مجوز از نهادی های دولتی در سال 1395 در موسیقی فعالیت می کرد و آهنگ هایی در ایران منتشر می کرد و در اسفند 1398، اولین آهنگ خود را با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد منتشر کرد. او در فضای مجازی دارای 7.6 میلیون فالوئر می باشد و در لیست برترین ها قرار گرفته است.

اگر برایتان سوال است که چگونه شاخ اینستاگرام شویم و مثل این افراد حساب هایی تاید شده و پر مخاطب را در دسترس داشته باشیم می توایند از لینک موجود نهایت استفاده را بکنید.

لیست محبوب ترین اکانت های اینستاگرام از نظر لایک

لیست محبوب ترین اکانت های اینستاگرام از نظر لایک گرفتن چیست؟

در سال 2020، سلبریتی های موسیقی و سینما و فوتبال را مشاهده می کنیم، پر بازدید ترین پیج، پیج رسمی شرکت اینستاگرام است و بعد از آن کریستیانو رونالدو جایگاه بعدی را به خود اختصاص داده است. در ایران پر بازدید ترین پیج را حسن ریوندی به خود اختصاص داده است، می خواهیم که چند پیجی که بیش ترین لایک جهان را به خود دیده معرفی کنیم.

رونالدو یکی از محبوب ترین اکانت های اینستاگرام را دارد؟

یکی از محبوب ترین و مشهور ترین فوتبالیست های جهان است که طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرده است. کریستیانو بیشترین لایک را به صفحه خود اختصاص داده است، بیش ترین تعداد لایک های او 14 میلیون است.

میاگین لایک سلنا گومز

خواننده ای جوان که در اینستاگرام معروف است و بیش ترین تعداد لایک او 12 میلیون است.

آریانا خواندده چقدر لایک می خورد؟

خواننده و بازیگری معروف است که بیش ترین تعداد لایک های او به 9 میلیون می رسد.

راک

هنر پیشه ای معروف که در زمینه کشتی هم فعالیت دارد، او بیش ترین تعداد لایک در صفحه مجازی اش به 8 میلیون می رسد.

کیم کارداشیان

یک مدل معروف آمریکایی است، بیش ترین آمار لایک او هم به 12 میلیون می رسد.

انتخاب محبوب ترین اکانت های اینستاگرام چگونه است؟

پیج هایی که محتوا های جالب و خاص ارائه دهند باعث می شود که کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند و به مرور اگر محتوای پیج بهتر و قوی تر ادامه پیدا کند دنبال کننده ها هم به همان مقدار افزایش پیدا می کنند. علاوه بر سلبریتی های بازیگری و موسیقی و …، سلبریتی هایی هم هستند که از طریق اینستاگرام به شهرت رسیدند و فالوئر های میلیونی به دست آوردند.

هزینه استوری محبوب ترین اکانت های اینستاگرام در ایران تقریبا چقدر است؟

امروزه پیج هایی که از دنبال کننده های زیادی برخوردار است، از همین طریق هم کسب درآمد می کنند. آن ها با گذاشت تبلیغ پیج های کسب و کار و …، پولی در قبال آن دریافت می کنند و کسانی که فالوئر های آن ها بالا باشد از در آمد خوبی برخوردار هستند و نسبت به تعداد فالوئر های خود قیمت های مختلف برای تبلیغ می دهند.

البته بسیاری از سلبریتی ها قیمت های بالا تر از حد انتظار برای پست های تبلیغاتی خود می دهند و افرادی هم از نوع قیمت گذاری ها اطلاع ندارند و فاصله قیمت آن ها با، سلبریتی ها دیگر با بازدهی یکسان بسیار متفاوت است. در اینستاگرام به شیوه های مختلفی می توان تبلیغ کرد و این تبلیغ فقط شامل سلبریتی ها نمی شود و هر کسی که پیج اش پر بازدید باشد می تواند هرگونه تبلیغاتی را بر عهده بگیرد، اما بازدهی پیج سلبریتی ها بهتر است، اکنون به چند مورد می پردازیم.

رضا گلزار

محمد رضا گلزار که دارای 9.8 میلیون فالوئر می باشد. بر اساس اطلاعیه برای هزینه های تبلیغات افرادی که بالای 2میلیون فالودر داشته باشند در قبال تبلیغ 40 میلیون به بالا دریافت می کنند.

علی کریمی

اینستاگرام علی کریمی بیش از 7 میلیون فالوئر دارد و طبق همان آمار کسانی که بالای 2-3 میلیون فالوئر دارند 50میلیون هزینه تبلیغ می گیرند ولی در قبال آن هم بازدهی خوبی می گیرند.

هزینه استوری محبوب ترین اکانت های اینستاگرام در جهان

هزینه استوری محبوب ترین اکانت های اینستاگرام در جهان

در اینستاگرام تعیین کردن قیمت ثابت برای تبلیغ ها کار سختی است و به عوامل گوناگونی بستگی دارد. در هر صفحه، قیمت گذاری تبلیغات توسط صاحب خود پیج صورت می گیرد و به خود آن بستگی دارد. در این جا به چند مورد جهانی می پردازیم.

هزینه استوری پیج کرستیانو رونالدو

طبق آمار به ازای هر 1000 فالوئری که داشته باشند، 10 دلار نسبتا می گیرند و بستگی به خود صاحب پیج دارد.

استوری در اینستاگرام خواهران کارداشیان

کیم زنی است که بیش ترین فعالیت را در این فضا دارد و اعتماد سازی زیادی با کاربران خود ساخته است و در راستای تبلیغات هم فعالیتی زیادی دارد. به ازای هر 1000 اینگیجمنت 250 تا 750 دلار هزینه می شود.

اگر می خواهید قارغ از این موضوع در مرد مشهورترین هشتگ های اینستاگرام اطلاعات بالاتری را در دسترس داشته باشید می تواند از لینک موجود استفاده کنید.

سوالات متداول محبوب ترین اکانت های اینستاگرام

در اینستاگرام به غیر از سلبریتی های بازیگر و …، سلبریتی دیگری هم وجود دارد که فالوئر آن ها زیاد باشد؟

هستند افرادی که در تولید محتوا ییج خود موفق بوده اند و توانسته اند با موضوع طنز و هنری و فرهنگی و …، خود را بالا بکشند و در این شبکه جلب توجه کنند.

هزینه تبلیغات در محبوب ترین اکانت های اینستاگرام بر اساس چیست؟

تبلیغات در اینستاگرام، بستگی به بازدید پیج دارد، هر چه پر بازدید تر باشد قطعا بازدهی آن هم بالا تر خواهد بود.

اکانت های اینستاگرامی ایرانی بیش تر محبوب است یا خارجی؟

محبوب ترین اکانت ها، پیج های جهانی است که اکثر افراد در هر کجای دنیا آن ها را می شناسند.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *