پارمیدا ممقانی کیست؟ بیوگرافی این سلبریتی معروف

افراد زیادی در اینستاگرام هستند که از این فضا استفاده مناسب دارند و به کسب درامد از این فضا مشغول شده اند. پارمیدا ممقانی یکی از همین سلبریتی های اینستاگرام است که توانسته چهره ای شناخته شده پیدا کند و در این فضا جایگاه خوبی به دست آورد. در این مقاله قصد داریم این سلبریتی را معرفی نماییم و به شرح زندگی این سلبریتی به طور مختصر بپردازیم.

امروزه نمی توان تاثیری که دنیای اینترنتی و فضای مجازی بر روی زندگی و حتی سطح درامدی مردم دارد را نادیده بگیریم. در دنیای مجازی، شبکه های اینترنتی مختلفی هستند که توانسته اند خیل عظیمی از جمعیت حاضر در دنیای مجازی را با خود همراه نمایند و به سوی خود جذب نمایند. اینستاگرام از جمله شبکه های مجازی است که راه بسیار خوبی برای کسب درامد برای افراد شده و توانسته عضو جدا نشدنی از زندگی مردم ایران و همینطور جهان شود.

بیوگرافی پارمیدا ممقانی

بیوگرافی پارمیدا ممقانی چیست؟

شاید برای بسیاری از افراد که در حال خواندن این مقاله هستند، سوال پیش امده باشد که پارمیدا ممقانی کیست و در چه حرفه ای مشغول می باشد. پارمیدا نیز همانند صدها بلاگر و چهره های اینستاگرامی دیگر در اینستاگرام مشغول می باشد و هم اکنون از تعداد فالور بالایی برخوردار شده است. پارمیدا به خاطر چهره زیبایی که دارد مورد توجه مخاطبین خود و فالور های خود قرار گرفته و توانسته افراد زیادی را در فضای مجازی با خود همراه نماید. او اصالتا ایرانی است و متولد هفتم اسفند ماه سال ۷۲ می باشد.

او در یک خانواده ۵ نفره پرورش یافته است و دو برادر دارد که نام های ان دو رامیار و ارش می باشد. او به همراه خانواده خود و همچنین خانواده همسرش در ترکیه ساکن شده است و در ان جا زندگی خود را می گذارند. او در ایران در رشته مهندسی پزشکی تحصیلات دانشگاهی خود را گذرانده است و مدرک لیسانس خود را در این رشته اخذ نموده است.

با این حال پارمیدا حرفه خود را جدا از رشته دانشگاهی خود برگزید و تصمیم گرفت در زمینه مدلینگ کار کند. او با وجود ان که مطلب خاص و اموزنده ای را در صفحه خود به اشتراک نمی گذاشت، اما با گذر زمان طرفداران او بیشتر و بیشتر می شد. تا کنون او به یک ثبات در روند فعالیت هایش در اینستاگرام دست پیدا کرده است و در یوتیوب نیز فعالیت خود را ارتقا بخشیده است.

قد پارمیدا ممقانی چند سانتی متر است؟

پارمیدا ممقانی به عنوان مدل ایرانی باید شرایط فعالیت در صنعت مدلینگ را داشته باشد. یکی از این شرایط قد بلند است. او احتمالا قد بالای ۱۷۰ دارد و مجوز حضور در این حیطه شغلی را به دست اورده است.

پارمیدا ممقانی و کیارش

کیارش مدرس از جمله معروف ترین افراد در زمینه اموزش بدنسازی است و توانسته نام و اوازه ای بلند کسب کند. پارمیدا پس از ان که مدتی از دوستی اش با مبین ام دی گذشت با کیارش عقد کرد و هم اکنون حدود دو سال است که در کنار او زندگی می کند‌.

قد پارمیدا ممقانی

پارمیدا ممقانی قبل عمل چگونه بود؟

پارمیدا ممقانی قبل از عمل ظاهری بسیار نچرال و معمولی داشت ولی هم اکنون افرادی که در زمینه مدلینگ فعالیت می کنند، اکثرا زیر عمل های مختلف و متنوع جراحی می روند. پارمیدا نیز از جمله همین افراد است و هم اکنون ظاهری تقریبا مصنوعی پیدا کرده و عمل های زیادی که بر روی او انجام گرفته، مشخص است. در واقع اگر نگاهی به لیست زیباترین سلبریتی های جهان بندازید نمی توانید نام او را ببینید ولی خب این دلیل بر زیبایی این سلبریتی نیست!

عکس قبل عمل پارمیدا ممقانی

عکس های زیادی از پارمیدا ممقانی در حال حاضر منتشر شده است. اما در کل از این دختر پیش از عمل، عکس های زیادی در دست نداریم. زیرا او هنگامی که پا در این عرصه گذاشت تمام سعی خود را کرده بود که ظاهر خود را زیبا نماید.

پارمیدا ممقانی و دوست پسرش

مبین ام دی هنگامی که ممقانی هیچ شهرتی نداشت با او ارتباط نزدیکی بر قرار کرد و به خاطر ان که در کلیپ هایی که مبین ام دی منتشر می کرد، ممقانی حضور داشت، به یک باره افراد زیادی سعی در دنبال کردن او نمودند. او در ان بازه شهرت بسیار زیادی کسب کرد و چهره او تبدیل به یک چهره شناس شد. پس بهتر است او را هم در لیست دوست دختر سلبریتی ها قرار دهیم.

عکس قبل عمل پارمیدا ممقانی

منبع درآمد این سلبریتی از کجاست؟

این سلبریتی در سال ۹۸ با فردی بسیار ثروتمند به نام کیارش مدرس ازدواج کرد. او پس از ان به فعالیت های اینستاگرامی خود ادامه داد. اینفلوئنسر های حال حاضر همه درامد های میلیونی و بسیار بالایی دارند و پارمیدا ممقانی هم از ان ها مستثنی نمی باشد. او از طریق به اشتراک گذاشتن عکس ها و کلیپ هایی از خود، توانسته مخاطبان خود را داشته باشد.

این سلبریتی تا کنون حدود یک ملیون فالور دارد و تنها ۲۱۵ نفر را فالو کرده است. او حدود ۱۰۰ پست را با فالور های خود با اشتراک گذاشته است. پست های او بیشتر به اشتراک گذاشتن فعالیت های او در زمینه مدلینگ است.

او استوری های زیادی را در طول روز به اشتراک می گذارد، که باعث بیشتر کردن ارتباطش با فالور های خود می شود. این سلبریتی از راه تبلیغات و فعالیت در مدلینگ به یکی از ثروتمندان اینستاگرام تبدیل شده است.

یوتیوب پارمیدا ممقانی

پارمیدا ممقانی در صفحه اینستاگرام خود ادرس یوتیوب خود را در بیو، ذکر کرده است و در این صفحه از مخاطبان خود خواسته است که او را دنبال نمایند. او در یوتیوب کلیپ هایی از خود به اشتراک گذاشته و در ان جا نیز عده بسیاری او را دنبال می کنند و ویوی کلیپ های او را بالا می برند. یوتیوب نیز از جمله فعالیت هایی است که او برای ارتقای ان، وقت زیادی را صرف می کند.

خانواده این اینستاگرامر چه افرادی بودند؟

آدرس اینستاگرام پارمیدا ممقانی parmidamamaghani می باشد. او در این صفحه از خانواده خود عکس هایی را به اشتراک گذاشته است. از مادر همسر و نیز مادر خودش عکس هایی را به اشتراک گذاشته است و همچنین از همسر خود نیز عکس های زیادی را به اشتراک گذاشته است. او صاحب دو برادر است و با خانواده خود و همچنین همسرش در استانبول زندگی می کند. دو برادر او آرش و رامیار نام دارند و ساکن استانبول می باشند.

عقد عاشقانه پارمیدا ممقانی

طی عکس هایی که از عقد این دو، پارمیدا ممقانی و کیارش مدرس فتحی منتشر شد، بسیاری از افراد توجهشان به مراسم عقد این دو که بسیار عاشقانه بود جلب شد و عکس هایی که طی پست و استوری از این مراسم به اشتراک گذاشته شد، توجه بسیاری از فالور ها و مخاطبین اینستاگرام را به خود جلب کرد. بعد از ان بسیاری از افراد، علاقه مند به دنبال کردن او شدند و طی ان، به محبوبیت و شهرت او افزوده شد.

عقد عاشقانه پارمیدا ممقانی

پارمیدا ممقانی مدل موفقی است؟

این مدل ایرانی چند سالی است که در اینستاگرام سعی در کسب شهرت و فالور بیشتر بوده است. این اینفلوئنسر هم اکنون در تلاش است که با افزودن به فالور های خود تبلیغات بیشتری انجام دهد و به درامد خود بیافزاید. او هم اکنون ساکن کشور ترکیه و شهر استانبول است و توانسته است در این شهر فعالیت های خود را بهتر ادامه دهد. او طی مدت کوتاهی تعداد فالورش دو برابر شده و به چهره ای شناس تبدیل شده است.

افسردگی های این مدل ایرانی به چه علت بوده است؟

این سلبریتی مدتی با فردی به نام مبین ام دی در رابطه بود و توانست توسط او به شهرت بالایی برسد. اما بعد از ان که از او جدا شد مدتی افسردگی گرفت و تا زمانی که با همسر خود اشنا نشده بود، در ان حالت به سر می برد.

مبین ام دی و پارمیدا ممقانی

مبین ام دی دوست پسر سابق پارمیدا ممقانی بود که رابطه شان به طور رسمی اعلام شد. مبین ام دی با فیلم هایی که از خودشان به اشتراک می گذاشت به شناخته شده نمودن او کمک کرد. اما بعد از ان پارمیدا ممقانی با کیارش مدرس فتحی اشنا شد و با او در سال ۹۸ ازدواج کرد.

سوالات متداول

پارمیدا ممقانی کیست و در چه تاریخی متولد شده است؟

پارمیدا ممقانی یکی از اینفلوئنسر های محبوب و مشهور اینستاگرام است که در زمینه مدلینگ فعال می باشد. این اینفلوئنسر متولد تاریخ هفتم اسفند ماه سال ۷۲ می باشد.

دوست پسر سابق پارمیدا ممقانی کیست؟

مبین ام دی دوست پسر سابق ممقانی بود که به شهرت رساندن این اینفلوئنسر کمک زیادی کرد. اما رابطه شان دوام چندانی نداشت و پارمیدا پس از جدایی از او با کیارش مدرس فتحی ازدواج کرد.

آدرس صفحه شخصی اینستاگرام پارمیدا ممقانی چیست؟

ادرس صفحه او، parmidamamaghani است که حدود سه میلیون نفر او را دنبال می کنند. به علاوه او حدود ۱۱۵ پست را به اشتراک گذاشته و ۲۰۰ نفر را فالو کرده است.

رشته تحصیلی پارمیدا ممقانی چه می باشد؟

پارمیدا ممقانی در رشته مهندسی پزشکی تحصیل کرده و مدرک لیسانس خود را در این رشته اخذ کرده و در ایران دوره تحصیل خود را به پایان رسانده است. با این حال محل زندگی خود را استانبول برگزیده است و در این شهر به زندگی خود ادامه می دهد.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *