بیوگرافی سام اصغری و همسرش بریتنی اسپیرز خواننده مطرح

در‌ این مقاله می خواهیم شما را با بدن ساز و مدلینگ ایرانی آمریکایی یعنی سام اصغری آشنا کنیم. او که به عنوان یکی از سلبریتی های ایرانی خارج کشور شناخته می شود در اسفند ماه ۱۳۷۲ در تهران متولد شده است. یکی از خصوصیات اخلاقی او خجالتی بودن و دارای اعتماد به نفس پایین است. البته مشکل خجالتی بودنش را با رفتن به کلاس های ورزشی رفع کرده است و دیگر خجالتی نیست. در اینجا شما را با همسرش بریتنی، خانواده، موقعیت کاری اش و رابطه اش با گلزار آشنا می کنیم. امیدوارم تا آخر این مقاله ما را همراهی کنید و از خواندن مطالب لذت ببرید.

بیوگرافی سام اصغری

بیوگرافی سام اصغری

سام اصغری کیست؟ نام کامل او ساموئل اصغری می باشد که این بازیگر و مدل ایرانی آمریکایی در ۱۹ اسفند ۱۳۷۲ در تهران به دنیا آمده است. این بازیگر خوشتیب با اندامی ورزشی دارای ۱۸۸ سانتی متر قد و ۹۷ کیلوگرم وزن است. او به عنوان مربی بدن سازی فعالیت می کند و یک خواهر به نام فرزانه دارد.

خواهرش پرستار می باشد و در حال حاضر خارج از کشور زندگی می کند. سام در دنیای مد فعالیت دارد و چند سال پیش به همراه خانواده خود به شهر لس آنجلس آمریکا مهاجرت کرده است و در آنجا زندگی می‌کنند. طرفدار حقوق زنان است و شخصیت بسیار مهربان و دوست داشتنی دارد.

بریتنی و سام اصغری چه رابطه ای با هم دارند؟

بریتنی اسپیرز نامزد سام اصغری است و متولد ۲۲ دسامبر ۱۹۱۸ می باشد. بریتنی بازیگر، خواننده، نویسنده آمریکایی و رقاص معروفی است که متولد می سی سی پی می باشد. سام اصغری در یکی از کلیپ های بریتنی با او همکاری داشت و از آن روز با یکدیگر آشنا شدند. بریتنی اولین اجرایش را در سن ۱۱ سالگی در برنامه میکی موس کلاب انجام داده است.

آیا بریتنی از مدل ایرانی باردار است؟

پبریتنی همیشه در مصاحبه هایش می گوید که می خواهد از سام بچه داشته باشد اما پدر او راضی به این رابطه نیست. در نتیجه می توان فهمید که این زوج احتمال کمی برای بچه دار شدن دارند و با توجه به سن بریتنی این احتمال بسیار کاهش می یابد.

عکس سام اصغری

عکس سام اصغری را در کجا می توانیم ببینیم؟

سام اصغری ویکی پدیا، بیوگرافی کاملی از این هنر پیشه به نشر گذاشته است. سام اصغری بسیار خوشتیب و استایل جذابی دارد. عکس های سام اصغری را می توانید بر روی اکثر مجله های معروف آمریکایی به عنوان مدلینگ دید.

عکس های سام و بریتنی اسپیرز را می توان در اینستاگرام، یوتیوب مشاهده کرد. بیشتر عکس های این مدل جذاب با لباس های اسپرت و فشن عکاسی شده است. برای دیدن عکس های جذاب و دیدنی او به پیج اینستاگرام این مدل خوش تیپ مراجعه کنید تا بتوانید ایده عکاسی بگیرید.

سام اصغری و گلزار

سام دوست پسر بریتنی اسپیرز با محمد رضا گلزار در لس آنجلس قرار ملاقات داشتند و گلزار بسیار خوشحال بود از این ملاقات و خنده از روی لبانش محو نمی شد. سام‌ و گلزار با هم تمرینات بدنسازی سخت و فشرده ای انجام می دادند.

گلزار عاشق کارهای مدلینگی سام است و او را به عنوان بهترین دوستش معرفی کرده است. محمد رضا گلزار کنسرت خود را در شهر لس آنجلس در سالن “دالبی تیاتر” اجرا کرد و سام مهمان ویژه او بود که با انتشار عکس خود کنار سام اصغری باعث شد تا صندلی های خالی کنسرتش پر شود.

قلاده سام اصغری

قضیه قلاده سام اصغری چیست؟

سام اصغری نامزد بریتنی اسپیرز در یکی از کنسرت ها بریتنی ناگهان قلاده سگ را به دور گردن سام بست و فرمان داد سام به حالت چهار دست و پا راه برود در حالی که سام به صورت چهار دست و پا بر روی سِن راه می رفت و بریتنی با شلاق به پشت کمرش می‌زد و نامزدش حرکاتی مانند سگ برای او انجام می داد. این حرکت سام باعث شد احساسات ایرانیان جریحه دار شود. سام اصغری و بریتنی ۱۴ سال اختلاف سنی دارند و در واقع بریتنی بزرگتر است.

سام اصغری بدنساز معروفی است؟

این مدل معروف بعد از مدتی تصمیم گرفت به عنوان مدلینگ کار کند. او به مدت شش ماه در باشگاه به صورت جدی توانست بدن خود را بسیار زیبا بسازد و به یک اندام تراشیده ای دست یابد و با انتشار عکس هایش در فضای مجازی پیشنهاد های بسیاری از برندهای مختلف برای مدلینگ بودن به او شود.

درآمد سام اصغری از طریق کارهای تبلیغاتی او است و قرادادهای بازیگری سام بسیار پر درآمد است. همچنین سام باشگاه بدن سازی خود را دارد و کلی ورزشکار در آنجا فعالیت دارند.

خانواده این مدل ایرانی کجا زندگی می کنند؟

این بدنساز ایرانی در یک خانواده چهار نفره در تهران متولد شده است. زمانی که سام ۲ سال سن داشت به همراه خانواده‌اش به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کردند و در آنجا زندگی می کنند. نام خواهر او فرزانه است ولی او را “fere” می نامند. او بسیار خواهرش را دوست دارد و همیشه عکس هایی را در کنار او به انتشار می گذارد.

خواهر مدل معروف ایرانی

خواهرش در لس آنجلس پرستار حرفه ای می باشد و همچنین در زمینه مد و فشن هم فعالیت دارد. خواهرش به خاطر شهرت سام در دنیای فشن بسیار معروف شده است و تعداد فالوررهایش بسیار زیاد شده است. سام به دلیل اصرار های خواهرش مسیر زندگی اش را تغییر داد و وارد عرصه مدلینگی شد. از پدر و مادر سام متاسفانه اطلاعاتی در دسترس نیست‌.

مارک و برند هایی که با این مدل همکاری کرده اند

این مدل معروف با برند های مختلفی همکاری داشته است. در این مقاله به طور خلاصه به چند مورد از این برندها اشاره می کنیم. اولین همکاری سام با مجله تناسب اندام بوده است. پس از آن با کمپانی تویاتا TOYOTA و under armo “لباس ورزشی” همکاری کرده است.

تصویر سام اصغری بر روی بسیاری از مجله های ورزشی و مجله مرد آهنین چاپ شده است. او با مارک لباس های نایک همکاری بسیاری دارد و به عنوان مدلینگ‌ با کت و شلوارهای مجلسی و اسپرت اورال همکاری می کند.

سام اصغری بدنساز معروفی

شغل اصلی سام اصغری چیست؟

وی تا سال ۲۰۱۵ به عنوان مربی ورزشی و بدنسازی فعالیت داشته است اما با اصرار خانواده اش به خصوص خواهرش فرزانه به سوی مدل شدن رفت. سام به دلیل قد بلند و هیکل تراشیده اش در سال ۲۰۱۶ در دنیای مد و فشن حضور پیدا کرد و به عنوان سفیر تبلیغاتی تویرتا انتخاب شد.

زمانی که با بریتنی اسپیرز نامزد شد به خاطر مشهوریت نامزدش او هم به شهرت فراوانی رسید. سام در سال ۲۰۱۶ به عنوان بازیگر در فیلم” باور نکردن “جلوی دوربین رفت و اولین بازی حرفه ایش را به نمایش گذاشت.

اینستاگرام سام اصغری

اینستاگرام سام اصغری به این آدرس sam asghari می باشد و تلگرام سام اصغری ۴۰۰۰ هزار فالوور دارد. سام اصغری در یوتیوب نیز بسیار پر طرفدار است. در یوتویب می توانید کلیپ های این خواننده را دید و از آن ها لذت برد. سام اصغری در اینستاگرامش عکس های دونفره خود و نامزدش را قرار داده است. می توانید عکس‌های او را به عنوان مدلینگ با پوشش های اسپرت و رسمی، عکس های خانوادگی، کنسرت ها، سفر، تفریح، باشگاه و… را درصفحه اینستاگرامش دید.

رژیم غذایی سام اصغری

رژیم غذایی سام اصغری چگونه است؟

  • وعده های غذایی بیشتر اما حجم غذایی کمتر
  • نخوردن فست فود و خوردن بیشتر pr
  • استفاده بیشتر از سبزیجات

او در دوران نوجوانی بسیار چاق بود است و زمانی که به صورت حرفه ای بدنسازی را شروع کرد تصمیم گرفت رژیم غذایی خود را هم رعایت کند. او فست فود را از برنامه غذایی خود حذف کرد و به جای مواد غذایی مضر مواد پرخاصیت را وارد برنامه غذایی خود کرده است.

او ۲۵ درصد پروتئین و ۱۵ درصد سبزیجات و ۲۵ درصد کربوهیدرات مصرف می کند. در روز فقط ۱۵۰۰ کالری مصرف می کند. با ورزش های سخت در باشگاه روزانه ۲ تا ۴ هزار کالری می سوزاند. او توانست با این رژیم سخت در ۶ ماه ۴۵ کیلو گرم وزن کم کند.

برنامه ورزشی این ورزشکار

این مدل ایرانی برنامه ورزشی سنگینی انجام می دهد و با این برنامه توانسته بدن خود را روی فرم نگه دارد. از جمله برنامه های او زیر بغل دمبل اره ای: ۴ست در هر ست ۸، ۱۰، ۱۲ تایی به مقدار انرژی و توان بدنی اش انجام می دهد. بارفیکس ۴ست ۱۰ تا ۱۲ تایی انجام می دهد.

زیر بغل تی بار را هم در ۴ ست ۸، ۱۰، ۱۲ تایی انجام می دهد. زیر بغل سیم کش را با هر دست در ۴ ست ۸ تا ۱۲ تایی انجام می دهد. کرانچ پهلو را در ۳ ست ۱۵ تا ۲۰ تایی انجام می دهد. جلو بازو ایستاده در ۴ست ۸، ۱۰، ۱۲ تایی انجام می دهد. جلو دمبل داخل پا ۴ست ۸، ۱۰، ۱۲ تایی انجام می دهد. جلو بازو اسپایدری ۴ ست ۸، ۱۰، ۱۲ تایی انجام‌می دهد.

سوالات متداول

سلام اصغری چگونه با همسر خود آشنا شده است؟

او برای اولین بار در تبلیغات کاری بریتنی با او همکاری داشت و اولین دیدار آن ها از آن جا شروع شد.

در کنسرت محمدرضا گلزار چه کسی در کنار سام بود؟

در کنار او بازیکن سابق استقلال آقای بهشاد یاورزاده بوده است. او مهمان افتخاری محمد رضا گلزار در کنسرتش بوده است.

نام کامل سام اصغری چیست و در کدام کشور زندگی می کند؟

نام کامل او ساموئل اصغری است و از سن دو سالگی به همراه خانواده اش به آمریکا مهاجرت کرده و در ایالات متحده آمریکا زندگی می کند.

نام همسر سام اصغری چیست و اختلاف سنی آن ها چقد است؟

نام همسرش بریتنی اسپیرز است که خواننده و رقاص معروف آمریکا است. سام اصغری ۱۴ سال از بریتنی کوچک است.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *