بایننس کوین (bnb) بررسی تاریخچه قیمت بایننس کوین

بایننس کوین ارز دیجیتال معروفی است که در سال های اخیر رشد چشم گیری را به خود اختصاص داده است. این ارز دیجیتالی، از معتبر ترین ارز هایی است که در صرافی بایننس معامله می شود. نخستین بار شخصی با نام چانگ پنگ ژائو این ارز را پایه گذاری نمود و هم اکنون از ارزش بسیار بالایی برخوردار است. غالبا این ارز با نام اختصاری bnb شناخته می شود. در ادامه به معرفی دقیق تر ارز دیجیتال بایننس کوین، خواهیم پرداخت.

بایننس کوین چیست

بایننس کوین چیست؟

در سال ۲۰۱۷ بود که نام سکه ای دیجیتالی به نام ICO بایننس، برای نخستین بار در میان دیگر ارز های دیجیتالی به چشم خورد‌. این سکه توسط صرافی بایننس منتشر شد و توانست معاملات بسیاری را به خود اختصاص دهد. این صرافی از بزرگ ترین صرافی هایی است که در کشور چین احداث شد. آقای چانگ پنگ ژائو، شخصی بود که این صرافی را احداث کرد.

نام وی هم اکنون در میان افراد ثروتمند ارز های دیجیتالی، به چشم می خورد. سکه یاد شده پس از گذشت تنها ۱۳ روز، توانست مبلغ ۱۰۰ میلیون توکن فروش داشته باشد. با روی کار آمدن این سکه، نظر ها به صرافی بایننس جلب شد. با این که محل تولد این کمپانی صرافی در چین می باشد، اما با وجود محدودیت های این کشور در مورد ارز های دیجیتالی، بایننس مجبور شد به کشور ژاپن نقل مکان کند.

پس از آن، دوباره در این کشور نیز مشکلاتی داشت و سرانجام در سال ۲۰۱۸، شهر مالت را برای استقرار دائمی خود برگزید. بایننس که روز به روز در فکر افزایش شهرت و خلق ایده های جدید بود، در سال ۲۰۱۹ اولین بلاک چین بایننس را راه اندازی کرد. در ابتدا این بلک چین تنها به صورت آزمایشی احداث شد.

اما پس از گذشت مدت زمان کوتاهی و با به وجود آمدن موقعیتی مناسب برای احداث یک صرافی غیر متمرکز، بایننس تصمیم گرفت به صورت رسمی بلاک چین خود را معرفی نماید. پس از آن، توکن های بایننس کوین ایجاد شدند و به عنوان یک ارز دیجیتالی نو ظهور اما پر قدرت، وارد دنیای ارز های دیجیتالی شدند.

نام اختصاری رسمی این ارز دیجیتالی bnb می باشد. از بزرگ ترین مزیت های بلاک چین بایننس را می توان سرعت باور نکردنی آن دانست. به طوری که توانایی پشتیبانی از هزاران تراکنش بر ثانیه را، دارا است. از این توکن برای تبادلات داخلی بایننس نیز استفاده می شود. می توان گفت آپشن هایی مانند پلتفرم ICO، صندوق خیریه، بانک اطلاعات و آزمایشگاه این صرافی، در پیشرفت و قدرت این توکن تازه تولید، نقش چشم گیری داشته اند.

ارز ديجيتال bnb، در دسته ارز های اتریوم ERC-20 قرار می گیرد. از همین جهت تمام کیف پول هایی که توانایی پشتیبانی از اتریوم را داشته باشند، برای نگهداری بایننس کوین نیز مناسب هستند. نکته جالب در مورد بایننس کوین این است که درصد کارمزد بسیار پایینی دارد و امکان نگهداری دارایی ها را به کاربرانش می دهد.

آدرس سایت بایننس کوین

آدرس سایت بایننس کوین کدام است؟

بایننس کوین با وجود این که تازه به دنیای ارز های دیجیتالی وارد شده است، اما به سرعت از محبوبیت چشم گیری برخودار شد. به همین دلیل در سراسر جهان، افراد زیادی هستند که بر روی این ارز سرمایه گذاری می کنند و به معامله می پردازند. استفاده از این سایت، شرایطی به خصوصی نیز دارد.

تنها شرط استفاده از ارز دیجیتالی bnb این است که برای ایجاد حساب کاربری در سایت مخصوص آن، کشور مبداء نباید در لیست کشور های تحریم شده جهانی باشد. متاسفانه به دلیل این که کشور ایران، در سال های اخیر توسط بسیاری از کشور های پرقدرت در زمینه های مختلف تحریم شده است، شهروندان ایرانی نمی توانند با هویت اصلی خود در این سایت ثبت نام کنند.

از این جهت برای وارد شدن به سایت مخصوص ارز bnb باید حتما از فیلتر شکن های قوی استفاده شود. لازم به ذکر است که مشخصات هویتی و اکانت کاربری ایجاد شده، حتما باید غیر ایرانی باشد. هم اکنون سایت بایننس کوین با آدرس binance.com در دسترس می باشد و می توانید با ایجاد حساب کاربری مخصوص، در این سایت به معامله این ارز بپردازید.

قیمت هر واحد بایننس کوین چقدر می باشد؟

همان طور که ذکر شد، بایننس کوین، قابلیت ها و مزیت های چشم گیری دارد. از مهم ترین قابلیت های آن، کارمزد پایینی است که این صرافی از معامله ارز bnb دریافت می کند. این دلیل موجب روی آوردن بیش از پیش، سرمایه گذاران به این ارز شد. سرعت بالا این سایت نیز از دیگر مزیت هایی است که توانست نظر مخاطبان را به آن جلب کند.

این ارز دیجیتالی در سال های اولیه احداثش، با قیمت بسیار پایینی معامله و خرید و فروش می شد. به طوری که قیمت اولیه ارز bnb، حدود یک دهم دلار ذکر شده است. این قیمت پایین به دلیل جذب مراجعه کنندگان و سرمایه گذاران بود.

پس از این که افراد بسیاری داوطلب خرید و فروش این ارز شدند، محبوبیت و مشهوریت بایننس کوین نیز افزایش یافت. افزایش دیده شدن این ارز، افزایش قیمت آن را نیز به همراه آورد. در سال های اخیر این ارز با قیمت حدودی بیست و پنج دلار معامله می شود.

خرید بایننس کوین

روش خرید بایننس کوین چگونه است؟

همان طور که می دانید، برای خرید ارز های دیجیتالی از دو روش می توان اقدام کرد. نخستین روش دستیابی به این گونه ارز ها، استخراج مستقیم آن می باشد که کار به صرفه ای نخواهد بود. دومین روش نیز، مبادله آن با ارز های دیجیتالی دیگر یا همان خرید و فروش ارز ها می باشد. با روی آوردن سرمایه گذاران بسیاری برای خرید این ارز، متاسفانه استخراج bnb متوقف شده است.

دلیل استخراج نشدن بایننس کوین را می توان خارج شدن تمام بایننس بیت کوین از طریق ICO دانست. به همین دلیل باید برای خرید این ارز از روش دومی که ذکر شد استفاده نمود. در این روش دو حالت وجود خواهد داشت. حالت اول زمانی رخ می دهد که شما در ارز های دیجیتالی دیگری سرمایه گذاری کرده باشید. اگر شما صاحب ارز هایی مانند اتریوم، بیت کوین و … باشید، می توانید مطابق با ارزش کوین های در دسترستان، بایننس را خریداری نمایید.

اگر شما یک فرد مبتدی و تازه کار باشید و در هیچ کدام از ارز های دیجیتالی سرمایه گذاری انجام نداده باشید، حالت دوم رخ خواهد داد. در این حالت شما باید ابتدا یکی از ارز های دیجیتالی را خریداری کنید. پیشنهاد می شود که ارز معتبری را خریداری نمایید. پس از آن، می توانید مطابق با حالت نخست عمل کنید و ارز دیجیتالی خود را با bnb مبادله نمایید.

قیمت بایننس کوین

نمودار قیمت بایننس کوین چه روندی دارد؟

برای بایننس کوین نیز مانند هر ارز دیجیتالی دیگری، نوساناتی در قیمت آن دیده می شود. صعود و نزول هایی که مربوط به قیمت bnb هستند، در نمودار قیمت این ارز معتبر، نمایش داده می شوند. همچنین می توان با استفاده دقیق و درست از این نمودار، به پیش بینی قیمت بایننس کوین در آینده، دسترسی پیدا کرد.

مطابق با اطلاعاتی که از تحلیل نمودار قیمت این ارز در دست می باشد، نوسانات قیمتی چشم گیری به چشم نمی خورد. این ارز از ارز های بسیار معتبر است و در نمودار قیمتی آن شاهد صعود های بسیاری هستیم. هر چند که در برخی سال ها، قیمت این ارز با مقداری افت همراه شده است، اما این نزول قیمتی، مقدار زیادی نبوده و تاثیر چندانی بر روی ارز bnb نگذاشته است.

می توان ذکر کرد که نخستین بار، در سال ۲۰۱۸، bnb اولین افت قیمت خود را تجربه نمود. پس از آن در سال ۲۰۱۹ شاهد رشد چشم گیر این ارز بوده ایم. در کل زمان پیدایش این ارز، صرافی بایننس برای یک بار مورد حمله هکر های ارز های دیجیتالی قرار گرفت. با این که پس از این اتفاق، بایننس کوین اندکی کاهش قیمت را تجربه نمود، اما از ارزش و اعتبار آن کم نشد و همچنان به صورت روند صعودی در حال فعالیت می باشد.

نکته جالب در مورد بایننس کوین، این است که صرافی مرتبط به آن، از یک تکنیک خاص برای جلوگیری از افت ارزش ارز های خود استفاده می کند. این تکنیک به تازگی فاش شده است و چیزی نیست جز، سوزاندن برخی از bnb های استخراج شده.

سوزاندن این توکن ها، ارزش قیمتی توکن های باقی مانده را افزایش می دهد و موجب می شود که شیب نمودار قیمتی این ارز، روند صعودی را برای مدت زمان طولانی تجربه نماید. تا کنون برای ۶ بار این تکنیک استفاده شده است. در این ۶ دوره سوزاندن توکن ها، حدود ۱۰ میلیون و نیم توکن بایننس کوین، از بین رفته است.

تحلیل تکنیکال بایننس کوین چیست؟

تحلیل کردن روند صعودی و نزولی ارز های دیجیتالی، برای سرمایه گذاران این گونه ارز ها، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. با استفاده از تحلیل قیمت های ارز های دیجیتالی می توان اطلاعات مفیدی را کسب نمود که موجب می شود، در مورد سرمایه گذاری در هر یک از آن ها، محتاط تر و هوشمندانه تر عمل کرد. از برترین راهکار ها برای تحلیل ارز های دیجیتالی، استفاده از تحلیل کننده های تکنیکال می باشد.

این تحلیل کننده ها می توانند قیمت ارز ها را در مدت زمان های روزانه، ساعتی و هفتگی در اختیار سرمایه گذاران قرار دهند. بر روی این تحلیل کننده ها عقربه هایی در حرکت هستند که بهترین زمان خرید و فروش هر کدام از ارز ها را به صورت جداگانه، اعلام می کنند. برای ارز بایننس کوین نیز از تحلیل تکنیکال استفاده می شود.

این تحلیل کننده اطلاعات جامعی را در مورد این ارز به نمایش می گذارد. با استفاده از روش تکنیکال، علاوه بر این که می توان از قیمت لحظه ای بایننس کوین اطلاع یافت، می توان در مورد پیش بینی ارز bnb نیز اطلاعات مفیدی را به دست آورد. با بررسی دقیق این تحلیل کننده ها می توان دریافت که آینده بایننس کوین، بسیار روشن است و همچنان شاهد روند صعودی و رشد این ارز معتبر خواهیم بود.

از دیگر راه هایی که می توان به تحلیل در مورد bnb پرداخت، استفاده از سایت های معتبری است که در این زمینه فعالیت می کنند. بایننس کوین ویکی پدیا، یکی از این سایت ها می باشد. با مراجعه به این سایت می توانید اطلاعات مفیدی را در مورد این ارز به دست آورید و به تحلیل قیمت و روند صعودی و نزولی آن، بپردازید.

آینده بایننس کوین

آینده بایننس کوین چه بازتابی دارد؟

همان طور که ذکر شد، مطابق با تحلیل روند قیمتی این ارز، می توان دریافت که در آینده ای نزدیک شاهد افزایش قیمت چشم گیری در این ارز، خواهیم بود. bnb از همان ابتدا توانست نظر مخاطبان بسیاری را به سوی خود جلب کند و در همان سال های نخست راه اندازی اش با افزایش قیمت، سود های قابل قبولی را برای سرمایه گذارانش به وجود آورد.

مطابق با بررسی هایی که از سال ۲۰۱۸ بر روی این ارز انجام شده است، تا کنون حدود ۸۷۵ میلیون دلار را از بازار ارز های دیجیتالی برای خود به ارمغان آورده است. با این قیمت، هم اکنون توانسته هفدهمین جایگاه را در جدول رده بندی ارز های دیجیتالی، به خود اختصاص دهد. این ارز آینده روشنی در میان دیگر ارز ها دارد و اگر با همین روند صعودی ادامه دهد، می تواند به جایگاه های بالاتری دست یابد‌.

کیف پول بایننس کوین

ارز های دیجیتالی، دارایی های هستند که نیاز به نگهداری دارند. هر چند که این گونه از دارایی ها قابلیت لمس و دیدن ندارند، اما نمی توان از ارزش و اعتبار آن ها چشم پوشی کرد. همان طور که هر شخصی پول های فیزیکی خود را به بانک نگهداری می کند، ارز های دیجیتالی را نیز باید در محل امنی حفاظت کرد.

چه بسا این ارز ها از ارزش و اعتبار بیشتری برخوردارند و احتمال دزدی و کلاهبرداری از آن ها، بیشتر از پول های فیزیکی می باشد. با این که بایننس کوین، ماهیت امنی دارد و کلاهبرداری نیست، اما ممکن است برخی از سایت ها یا برخی هکر ها اقدام به دزدی از این ارز دیجیتالی کنند. از این جهت برای حفاظت بیشتر از bnb های خریداری شده، آن ها را در کیف پول های مخصوصی نگهداری می کنند.

کیف پول ارز دیجیتال ها در حساب کاربری شما قرار دارند و می توانید با دسترسی به آن ها، ارز bnb خود را بفرشید یا ارز های جدیدی را خریداری کنید. نکته ای که برای استفاده از کیف پول ها باید به آن توجه کرد، این است که کیف پول انتخابی شما باید بتواند پلتفرم ارز دیجیتالی شما را پشتیبانی کند. موارد زیر، نام برترین کیف پول هایی است که می توانند ارز بایننس کوین را ساپورت کنند‌.

  • کیف پول کوینومی
  • کیف پول تراست
  • کیف پول لجر نانو اس
  • کیف پول اتمیک
  • کیف پول انجین

کیف پول کوینومی

همان طور که ذکر شد، اساس کار کیف پول ها، حفاظت از دارایی هایی با ماهیت ارز های دیجیتالی می باشد. از این جهت مزیت هایی مانند افزایش امنیت، نصب آسان و راحت، آسان بودن معاملات و مبادلات و …، باعث شد که کیف پول کوینویی به عنوان یکی از بهترین کیف پول های فعال برای ارز بایننس کوین، به حساب بیاید.

این کیف پول در ابتدا برای تلفن های همراه طراحی شد. با افزایش استقبال سرمایه گذاران از این کیف پول، نسخه مربوط به دسکتاپ نیز، در دسترس عموم قرار گرفت. مهم ترین دلیل روی آوردن کاربران به این کیف پول را می توان، نداشتن هیچ گونه کارمزدی از طریق صرافی آن دانست.

کیف پول تراست ولت

از دیگر کیف پول های مخصوص ارز های دیجیتالی، می توان به کیف پول تراست اشاره کرد. این کیف پول به صورت اختصاصی برای بایننس کوین طراحی شده است. اما علاوه بر ارز bnb، ارز های دیگر را نیز می تواند ساپورت کند. علت محبوبیت آن هم، این است که می توان تمام سرمایه گذاری های خود در ارز های مختلف را در یک کیف پول حفاظت کرد. این کیف پول برای سیستم عامل های اندروید و ios طراحی شده است.

کیف پول بایننس کوین

کیف پول لجر نانو اس

Ledger Nano S نام یکی از کیف پول های مشهور و شناخته شده ای است که در زمینه ارز های دیجیتالی فعالیت می کند. این کیف پول در سال ۲۰۱۴ طراحی و تولید شد. از این کیف پول می توان به عنوان امن ترین کیف پول ارز های دیجیتالی دنیا نام برد. زیرا که بازیابی و پشتیبان گیری، از اساسی ترین مزیت آن می باشد. این کیف پول مطابق با آخرین فناوری های دنیا طراحی شده است. به دلیل برخورداری از امنیت بالا، می تواند ارز هایی مانند بیت کوین، اتریوم کلاسیک، اتریوم،بیت کوین کش، ریپل، ترون، استلار و بایننس کوین را به طور کامل پشتیبانی کند.

کیف پول اتمیک

کیف پول اتمیک از کیف پول هایی است که به طور اختصاصی برای ارز های غیر متمرکز طراحی و تولید شده است. در واقع می توان گفت که این کیف پول تنها توانایی پشتیبانی از ارز های bnb، استلار، اتریوم و ریپل را دارد. از دیگر مزیت های این کیف پول می توان به توانایی آن برای ساپورت ۳۰۰ توکن و ۲۵ بلاک چین، اشاره کرد. این کیف پول به خودی خود کارمزدی ندارد اما برخی از صرافی ها، کارمزد گزافی را برای این کیف پول دریافت می کنند.

کیف پول انجین

کیف پول انجین را می توان یکی از جدید ترین کیف پول ها در زمینه ارز های دیجیتالی دانست. این کیف پول در دو نسخه اندورید و ios تولید شده است. همچنین می تواند ارز های لایت کوین، بایننس کوین، انجین، بیت کوین و اتریوم را ساپورت کند. از مزیت های این کیف پول می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • طراحی خوب و جذاب
  • توانایی ذخیره سازی با آسان ترین روش
  • امنیت حداکثری

رمز ارز bnb چیست؟

مطابق با گفته های قبلی، ارز دیجیتال بایننس کوین، از ارز های معتبری است که سرمایه گذاری در آن می تواند سود های کلانی را برای کاربرانش به ارمغان آورد. این ارز تحت نظر صرافی معتبر بایننس استخراج و معامله می شود. گاهی اوقات ارز های ارائه شده توسط این صرافی، به صورت رمز ارز منتشر می شود. رمز ارز هیچ تفاوتی با bnb ندارد و مانند ارز دیجیتال آن، ویژگی های کاربردی بسیاری دارد.

استخراج ارز bnb به چه صورت انجام می شود؟

برای این که بتوان بایننس کوین یا هر گونه ارز دیجیتالی دیگر را استخراج نمود باید وسیله های استخراج آن فراهم گردد. استخراج کردن ارز های دیجیتالی غالبا با عنوان ماینینگ کردن شناخته می شود. برای این که بتوان عمل ماینینگ را به طور صحیح انجام داد، باید دستگاه های ماینر فراهم شوند. پس از آن، استفاده از استخر های استخراج ضرورت می یابند.

استخر استخراجی که بایننس راه اندازی کرده است تا کنون تنها برای استخراج بیت کوین استفاده می شود. هم اکنون برای دسترسی به مزایای استخراج کردن باید در سایت pool.binance.com به ثبت نام پرداخت. لازم است بدانید که روش انتقال کوین های استخراج شده، پرداخت کامل سهم هر یک از اعضا می باشد. به این عمل اصطلاحا fpps می گویند. در این روش تمام سود به علاوه کارمزد استخراج کردن، بین تمام اعضای مرتبط تقسیم می شود.

وایت پیپر بایننس کوین

کاربرد وایت پیپر بایننس کوین چیست؟

شاید این سوال در ذهنتان شکل بگیرد که وایت پیپر چیست؟ در واقع وایت پیپر و کاربرد آن برای بسیاری از افراد ناشناخته می باشد. اما باید بدانید که برای ایجاد یک کسب و کار عالی و همچنین موفقیت در ایجاد آن، وایت پیپر ها نقش اساسی و مهمی را ایفا می کنند.

همان طور که مشخص است، این کلمه در معنای فارسی، کاغذ سفید است. اما کاغذ سفید تنها معنی لغوی این کلمه می باشد و نمی تواند معنای اصلی آن را بازتاب دهد. وایت پیپر ها در واقع گزارشاتی هستند که در مورد یک محصول نهایی یا عملکرد یک شرکت یا کسب کار، به توضیح می پردازند.

در وایت پیپر ها نحوه عملکرد شرکت مورد بررسی قرار می گیرد. در شناخته شدن ارز دیجیتالی bnb نیز وایت پیپر ها نقش موثری داشته اند. در این گزارشات در مورد عملکرد و سود دهی این ارز توضیح داده شده است و باعث شده که سرمایه گذاران با دید روشن تری به سرمایه گذاری در آن بپردازند.

سوالات متداول

ارز دیجیتالی بایننس کوین در کدام کشور پدید آمد؟

این ارز توسط صرافی بایننس و در کشور چین متولد شد. هم اکنون نیز در شهر مالت فعالیت خود را ادامه می دهد.

قیمت هر واحد از ارز bnb چقدر است؟

هم اکنون هر واحد از این ارز با قیمت ۲۵ دلار به فروش می رسد.

مدیران بایننس کوین برای روند صعودی قیمت این ارز از چه تکنیکی استفاده می کنند؟

آن ها در دوره های زمانی مختلفی برخی از این ارز ها را می سوزانند تا ارزش ارز های باقی مانده افزایش یابد.

کدام کیف پول ها ارز bnb را ساپورت می کنند؟

کیف پول هایی مانند کیف پول کوینومی، کیف پول لجر نانو اس، کیف پول انجین، کیف پول تراست و کیف پول اتمیک، این ارز را پشتیبانی می کنند.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *