زیباترین مدل های اینستاگرام در تهران چه کسانی هستند؟

در این مقاله می خواهیم شما را با مدل های اینستاگرام و مدلینگ های ایرانی و خارج از کشور آشنا کنیم. لطفاً تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید. تا با چهره های اینستاگرام بیشتر آشنا شوید.

مدل های معروف در اینستاگرام

مدل های معروف در اینستاگرام چه کسانی هستند؟

آرش مهاجری

او متولد ۲۳ تیر ۱۳۶۷ در شهر شیراز می باشد و دارای ۱۸۸ سانتی متر قد و وزن ۸۶ کیلوگرم می باشد. رنگ چشمانش سبز می باشد و یک فتو مدل تجاری می باشد که تبلیغات مدل ماکسیم پوشاک آقایان را برعهده دارد و عکسش روی بیلبوردها دیده می شود.

رضا میرزایی

وی مدل ایرانی مشهوری می‌باشد و در آذر ۱۳۷۲ به دنیا آمده است و دارای ۱۸۳ سانتی متر قد و وزن ۶۳ کیلوگرم می باشد. رضا پنج سال است کار مدلینگی را به صورت حرفه ای انجام می دهد و با ۵ برند معروف همکاری می کند و در رشته نقشه برداری فارغ‌التحصیل شده است.

ارمیا قاسمی

ارمیا در ۲۵ مهر ۱۳۶۸ به دنیا آمده است و یک مدل مشهور زیبا و جذاب می باشد. ارمیا کار خود را به عنوان مدلینگ از هفت سال پیش آغاز کرده است و با مدلینگ های لباس همکاری می کند و در کنار مدل بودن به کار بازیگری نیز پرداخته است و در چندین فیلم بازی کرده است.

امیر سام نیازی

امیر سام نیازی

او مدل ایرانی جذابی می باشد و در رشته حسابداری تحصیل کرده است. داری قد ۱۸۴ سانتی متر و وزن ۷۵ کیلوگرم می باشد. تخصص امیر سام مدلینگی است و در حال حاضر با برند “فیکانو” همکاری می‌کند و بسیار موفق است و به موسیقی علاقه بسیاری دارد.

سحر بی نیاز

او به عنوان یک بازیگر و مدل فعالیت دارد و در سال ۱۳۶۵ متولد شده است. دارای ۳۰ سال سن می باشد و در سال ۲۰۱۰ در رقابت های گوناگون که مربوط به دختران شایسته بود شرکت کرده و بالاخره در سال ۲۰۱۲ زمانی که ۲۶ سال سن داشت عنوان میس یونیورس کانادا را بدست آورد.

مدل های اینستاگرام در تهران چه کسانی هستند؟

حمید فدایی

حمید فدایی یکی از بهترین مدلینگ های مرد ایرانی است. حمید متولد تیر ماه ۱۳۶۷ در شهر تهران است و از سال ۱۳۸۷ زمانی که ۲۰ سال سن داشت وارد فعالیت‌های مدلینگ شد و به دلیل چهره جذاب مردانه و اعتماد به نفس بالایش موفقیت های بسیاری کسب کرد.

مدل های اینستاگرام در تهران

الناز گلرخ

او متولد ۲۲ بهمن ۱۳۶۴ در تهران می باشد و دارای ۳۱ سال سن می‌باشد. قد الناز گلرخ ۱۷۳ سانتی متر و وزنش ۵۷ کیلوگرم می باشد و یکی از مدل های زن ایرانی مشهور می باشد. الناز در زمینه مدل آرایشی مشهور بود و در رشته گرافیک تحصیل کرده است.

فرزان اطهری

او در ۵ تیر سال ۱۳۶۳ در شهر تهران به دنیا آمده است و فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۲۰۰۳ شروع کرده است. فرزان نخستین مرد ایرانی است که به عنوان یک مدل با برندهای معروفی از جمله هاکوپیان، ال جی، نایکی قراردادهای بین المللی امضا کرده است و با آن ها همکاری می کنند.

چهره نچرال در زمینه مد و فشن

امیرحسین نامدار

امیرحسین نامدار در سال ۱۳۶۹ در شهر تهران دیده به جهان گشوده و با ۳۰ سال سن هم اکنون در شهر تهران زندگی می‌کند. دارای ۸۸ کیلوگرم وزن و ۱۸۸ سانتی متر قد می باشد که جزو مدل های قد بلند اینستاگرام محسوب می‌شود و یک مدلینگ مشهور اینستاگرام می باشد.

ملیکا تهامی چهره معروف

در بهمن ۱۳۷۵ در شهر تهران به دنیا آمده است و در دبیرستان رشته گرافیک خوانده و فارغ التحصیل رشته طراحی لباس می باشد. ملیکا تهامی به عنوان یک مدل آرایشی در اینستاگرام شروع به فعالیت کرد و برای زیباتر شدن صورتش بینی خود را عمل کرده است.

چهره نچرال در زمینه مد و فشن چقدر تاثیر گذار است؟

مدل مانتوهای اینستاگرامی را در پیج mantoo ببینید. رامینا ترابی: این هنرمند ایرانی و دختر شیرازی متولد ۱۳۷۴ می باشد و در اینستاگرام حدود ۱۸۰ هزار فالوور دارد. رامینا جزء معدود هنرمندان مدلینگ می باشد که با زیبایی خدادادی و بدون آرایش و عمل جراحی معروف شده است و به عنوان مدل عروس و مدل مانتو فعالیت می کند.

مدل های اینستاگرام برای میکاپ عروس

مدل های اینستاگرام برای میکاپ عروس چه کسانی هستند؟

دو تزن کروس

او متولد۲۳ ژانویه ۱۹۸۵ می باشد و در سال ۲۰۰۵ به وسیله مجله “vogue” به عنوان بهترین مانکن لباس عروس سال انتخاب شد. درآمد او در سال ۲۰۱۷ معادل ۴،۹ میلیون دلار بوده است و مجله فوریس نام او را در میان ۱۵ مانکن پردرآمد ثبت کرده است.

انسیه رحیمیان

باربی و مدلینگ ایرانی که مدل لباس عروس می باشد و متولد بهمن۱۳۷۲ در تهران می باشد. انسیه ۱۶۷ سانتی متر قد و ۵۷ کیلوگرم وزن دارد و به خاطر اندام زیبایش به “باربی اینستاگرام” معروف شده است و اکثراً در مدل های لباس عروس از او استفاده می شود.

الهام عرب

مانکن و مدل معروف ایرانی در حرفه مدلینگ آرایش و مدل عروس و مدل لباس زنانه در داخل ایران و خارج از کشور فعالیت می کند. الهام عرب با حضور در برنامه “ماه عسل” احسان علیخانی به شهرت رسید. الهام عرب بسیار زیاد به شغلش افتخار می کند.

الهام عرب

درآمد مدل های اینستاگرام چه طریق است؟

معرفی مدل های اینستاگرام در شبکه اجتماعی بسیار راحت می باشد. درآمد اکثر مدل های معروف اینستاگرام بر اساس تبلیغاتی که در پیج اینستاگرام خود انجام می دهند به دست می آورند. آن ها برای هر تبلیغ قرارداد کاری امضا می کند و طبق آن قرارداد مبلغی دریافت می کنند و معمولا پول بسیاری هم بدست می‌آورند.

امروزه کار مدل ها در اینستاگرام بسیار رایج و پردرآمد شده است و این کار طرفداران بسیاری در فضای مجازی پیدا کرده است. مدل های اینستاگرام معروف را با سرچ نامشان در اینستا جستجو کنید.

مدل های معروف خارجی در اینستاگرام چه افرادی هستند؟

“ایرانا شایک” مدل معروفی که حتی بدون آرایش هم زیباست. آدریانا لیما، جیجی حدید، پیاور تزباخ و کارادلوین این مدل های زیبا هم بدون آرایش جزء بهترین ها مدل ها هستند و بدون آرایش چیزی را از دست نمی دهند. “ویلی کارتیر” مدل فرانسوی به عنوان جذاب ترین مدل مرد در جهان شناخته شده می باشد.

مدل های ورزشی و هنری خارجی در اینستاگرام

“پیتر بوسلی” در دنیا به عنوان خوشتیپ ترین معلم ریاضی دنیا شناخته شده است. “استیان بیورنس” یک مدل و مربی ورزشی در نروژ می باشد. “تراویس دسلوریر”مدل و هنرپیشه کانادایی فضای مجازی را با فیلم های ورزشی خود پر کرده است.

مدل های معروف خارجی در اینستاگرام

مدل های معروف ایرانی و فعالیت های آن ها در اینستاگرام

نیلوفر بهبودی مدل جذاب اینستاگرام

نیلوفر بهبودی معروف ترین دختر ایرانی و مدلینگ در فضای اینستاگرام می باشد و به او در اینستاگرام “ملکه ایرانی” لقب داده اند. او ۲۲ سال سن دارد و در اینستاگرام نزدیک به ۸۰۰ هزار نفر فالوور دارد. برای دیدن عکس های این مدل زیبا به اینستاگرامش مراجعه کنید.

مائده محمدی

مائده محمدی متولد ۱۳۷۲ می باشد و به عنوان دومین مدل زیبای اینستاگرام شناخته شده است و در کنار مدلینگی به کار بازیگری نیز مشغول است. جدیداً در سریال مانکن ایفای نقش کرده است و یک بار عمل جراحی کرده است و عکس ‌های قبل از عملش را منتشر نکرده است.

کیمیا حسینی مدل زیبای اینستاگرام

به خاطر اندام زیبایی که دارد جزء زیباترین دختران ایرانی محسوب می‌شود و در حال حاضر کیمیا در اینستاگرام به عنوان یک مدلینگ فعالیت دارد. ۲۲۰ هزار فالوور دارد و از زمان کودکی علاقه فراوانی به مد و فشن داشته است و زیبایی اش در این راه به او کمک کرده است.

آراد حسینی ورزشکار ایرانی

او متولد ۸ مهر ۱۳۹۲ در شهر بابل است. آراد نابغه ژیمناستیک می باشد و بدن بسیار نرم و انعطاف پذیری دارد و به عنوان مدل های ورزشی برای مجلات تبلیغ می کند و در حال حاضر ۲.۲ میلیون نفر دنبال کننده در صفحه اینستاگرامش دارد.

ساریسا حیدری مدل اینستاگرام

معروف به فلفل زاده متولد ۲۷ تیر ۱۳۷۵ در شهر رشت می باشد. دارای وزن ۶۷ کیلوگرم و قد ۱۶۸ سانتی متر می باشد ‏و جزء محبوب ترین مدلینگ های جذاب اینستاگرام می باشد و ۳۷۴k دنبال کننده در اینستاگرام دارد. او فوق دیپلم رشته گرافیک است.

مدل های معروف مرد ایرانی در اینستاگرام

ارسلان حسن زاده مدل اینستاگرام

وی یکی از مدل های جذاب و خوش استایل ایرانی می باشد او برای آن که مدل شود تمرین های ورزشی مخصوصی را انجام می دهد و رژیم غذای خاصی را استفاده می کند تا استانداردهای لازم را برای مدلینگی داشته باشد و قد او ۱۸۹ سانتی متر می باشد.

دانا ماشالله پور مدلینگ معروف

او یکی از مدلینگ های ایرانی جذاب با اعتماد به نفس بالا می باشد. از نظر او برای مدل شدن، زیبایی کافی نمی باشد و بیشتر تلاش او برای مدل شدن ژانری کاراکتر را در نظر می گیرد. برای دیدن عکس های دانا می توانید به فضای مجازی مراجعه کنید.

امیر زبده چهره مجازی

اولین و معروف ترین مدل در ایران بوده است که با برندهای بسیاری از جملهpool(۲۰۰۹) و… همکاری کرده است. اولین کار خود را در حرفه مدلینگ در کشور آلمان برای کمپانی “Desch” انجام داده است و با کمپانی کت و شلوارedM و کمپانی عینک آفتابی Ferrari همکاری می کند.

حمید مختاری مدل اینستاگرام

بدنساز و مدل معروف ایرانی می باشد و دارای ۲۳ سال سن می باشد و ساکن شهر تهران است. حمید با برندهای کت و شلوار و لباس های اسپرت و ورزشی همکاری می کند و معمولاً برند ساعت تیسوت هم از این مدل برای تبلیغات خود استفاده می کند.

ایمان شهبازی چهره محبوب مردمی در اینستا

او دارای ۳۱سال سن می باشد و ساکن شهر اصفهان است. ایمان شهبازی مدل جذاب و معروف ایرانی است همچنین او مربی بدنسازی فیتنس مدلینگ می باشد. برای دیدن عکس های جذاب ایمان می توانید به آدرس imanshahbaz مراجعه کنید.

سبک کاری مدل های اینستاگرام

امروزه چهره های معروف روتین خاص خود را دارند و سعی می کنند سبک جدیدی را در زندگی خود قرار دهند تا بازدهی بیشتری از نظر شغلی داشته باشند. آن ها همیشه ادمین هایی را برای کار خود انتخاب می کنند تا از شلوغی جلوگیری شود.

سوالات متداول

آیا برای مدل شدن، مدل های شهرستان شرایطشان سخت تر می باشد؟

بی‌شک شرایط برای افرادی که در شهرستان می خواهند مدل شوند سخت تر است.

دو مدل معروف اینستاگرام را نام ببرید؟

از مدل های معروف اینستا می توانیم به ساریسا حیدری و کیمیا حسینی اشاره کنیم.

دو مدل معروف عروس در اینستاگرام را نام ببرید؟

الهام عرب و رامینا ترابی از مدل های عروس اینستاگرام می باشند.

مدل های معروف ایرانی و خارجی چه کسانی هستند؟

آدریانا لیما، آرش مهاجری و ارمیا قاسمی جزو بهترین ها در عرصه مدلینگی هستند.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *