پیش بینی بازی ویارئال در لالیگا با استفاده از فرم های ضریب بالا

ویارئال یکی از تیم های خوب باشگاهی در لیگ اسپانیا است که توانسته جام های داخلی و خارجی را برنده شود. این تیم به زیردریایی های زرد معروف شد و گفته می شود که این لقب را  به خاطر رنگ پیراهن اول آنها انتخاب کرده اند. این تیم در حال حاضر در رقابت های لالیگا با حریفان خود رقابت می کند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما را با این تیم بیشتر آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

تاریخچه تیم ویارئال

تاریخچه تیم ویارئال

برخی از مسئولان این شهر در سال 1923 میلادی تصمیم گرفتند تا برای گسترش ورزش های مختلف به خصوص فوتبال باشگاهی را راه اندازی کنند. در آن زمان آنها ورزشگاهی را اجاره کردند که بلیط آنها برای خانم های رایگان بود و آنها می توانستند بدون پرداخت هزینه ای بازی ها را تماشا کنند. رفته رفت تیم شکل گرفت و در ابتدا چند بازی دوستانه با تیم های دیگر انجام می دادند.

موفقیت های باشگاه ویارئال به چه صورت است؟

این تیم تا به حال در لالیگا به عنوان قهرمانی نرسیده است و تنها یک بار موفق به کسب نایب قهرمانی شده است. این تیم در رقابت های دسته دوم نیز یک نایب قهرمانی و نیز در رقابت های دسته سوم نیز موفق به دو نایب قهرمانی شده است. همچنین در رقابت های دسته چهارم اسپانیا، ویارئال یک قهرمانی کسب کرده است. این تیم در سطح اروپایی دو بار قهرمان جام یوفا اینترتوتو شده است.

آنالیز نتایج فوتبال ویارئال

تیم ویارئال در جدول رده بندی لالیگا در فصل کنونی در جایگاه پنجم قرار دارد و تا به حال که 20 بازی از آن گذشته است، این تیم 8 برد، 10 تساوی و 2 باخت را در کارنامه خود ثبت کرده است. زیر دریایی های زرد در حال حاضر 34 امتیازی هستند و با وجود اختلاف امتیازی کمی که با تیم های بالای جدول دارند می توانند خود را بالاتر بکشانند.

آنالیز نتایج فوتبال ویارئال

5 بازیکن برتر ویارئال

فرناندو نینو

یکی از بازیکنان اسپانیایی است که در پست مهاجم کار می کند و در حال حاضر هم یکی از جوان های خوب این تیم محسوب می شود که به عنوان برترین گلزن این تیم شناخته می شود و تا به حال 3 گل را برای این تیم به ثمر رسانده است

یرمی سانتوس

اسپانیایی است و متولد 2002 میلادی می باشد. پست تخصصی او مهاجم است و در حال حاضر هم یکی از بازیکنان آینده دار این تیم محسوب می شود. پای تخصصی او راست می باشد

الکس میلان

یکی دیگر از جوان های آینده دار این تیم و فوتبال اسپانیا محسوب می شود و تا به حال یک گل را به ثمر رسانده است. این بازیکن عضو تیم ب ویارئال می باشد

یائومه کاستا

پست تخصصی او دفاع می باشد و اهل اسپانیا است. او یکی از با تجربه های این تیم می باشد و پای تخصصی او چپ می باشد. او با شماره 21 برای این تیم بازی می کند

آلکس بائنا

یکی از بازیکنان جوان این تیم محسوب می شود که توانسته با بازی های درخشان خود به ترکیب اصلی این تیم برساند و در پست هافبک به بازی گرفته می شود. او تا به حال چند پاس گل ارسال کرده است

مربی ویارئال کیست؟

قبل از شروع مسابقات لالیگا مسئولان این تیم سراغ اونای امری رفتند و به او پیشنهاد همکاری دادند و وی نیز پذیرفت. این مربی در حال حاضر عملکرد نسبتا خوبی را کسب کرده است و در رقابت های لالیگا در جایگاه پنجم ایستاده است و در لیگ اروپا هم 80 درصد بازی های خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

مربی ویارئال

گران قیمت ترین خرید این تیم کیست؟

در ماه ژانویه سال 2020 خبرگزاری ها از انتقال پابلو آلکاسر به تیم ویارئال خبر دادند که گران ترین خرید این باشگاه لقب گرفت. این بازیکن در تیم دورتموند آلمان توپ می زد و موفق شد تا در رقابت های بوندس لیگا 25 گل را به ثمر برساند. این بازیکن با مبلغ 23 و نیم میلیون یورو به تیم زیردریایی های زرد پیوست.

زیر دریایی های زرد لقب اصلی این تیم

این تیم یک لقب دارد که آن هم به زیر دریایی های زرد معروف است و احتمال آن می رود که به خاطر اینکه لباس اول آنها به رنگ زرد است، این لقب را برای آنها انتخاب کرده اند. همچنین لباس دوم آنها مشکلی می باشد.

تیم ویارئال در لیگ لالیگا چه کرده است؟

از زمانی که اونای امری هدایت این تیم را در ابتدای این فصل به دست گرفته، اوضاع این تیم تا حدودی بهتر شده است و در حال حاضر هم که 20 هفته از این بازی ها گذشته است، در مکان پنجم قرار گرفته اند. این تیم تا به حال 8 بازی را برنده شده، 10 بازی را با نتیجه تساوی به پایان رسانده و تنها 2 باخت را در کارنامه خود ثبت کرده است. خلاصه بازی رئال ویارئال را می توانید در سایت های مختلف مشاهده کنید.

عملکرد ویارئال در جام حذفی اسپانیا

در دور دوم این تیم وارد این رقابت ها شد و با تیم زامورا روبرو شد. این تیم میهمان بود و در نهایت موفق شد تا حریف نه چندان مطرح خود را با نتیجه 4 بر یک شکست دهد. سپس در دور بعدی با تیم تنریف روبرو شد که این تیم را هم با نتیجه یک بر صفر شکست داد. در حال حاضر این تیم باید با تیم خیرونا رقابت کند و در صورت شکست این تیم به مرحله بعد راه یابد.

تیم ویارئال در لیگ لالیگا

بررسی دقیق از دربی کامونیتات

دربی کامونیتات Derbi de la Comunitat  از جمله دربی های هیجانی و پرشور فوتبال اسپانیا محسوب می شود که بین دو تیم والنسیا و ویارئال برگزار می شود. دشمنی این دو تیم از سال 1997 میلادی شروع شد. برای شرط بندی روی این بازی مهم شما لازم است که یک فرم پیش بینی فوتبال در دسترس داشته باشید.

آمار کلی دربی کامونیتات

این دو تیم تا به حال 52 بار در مقابل هم صف آرایی کرده اند که ازا ین تعداد سهم تیم والنسیا 22 برد و ویارئال 19 برد بوده است. همچنین یازده بازی این دو تیم هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

درصد برد تیم ویارئال توی دربی کامونیتات

تیم زیر دریایی های زرد تا به حال 19 بازی را در این دربی به نفع خود به اتمام رسانده اند که البته تیم حریف 3 برد بیشتر نسبت به این تیم دارد. اما گفته می شود که توان و قدرت هر دوی آنها برابر است و تا به حال نتایج نزدیکی را داشته اند.

برد تیم Villarreal در کامونیتات

اما شاید برای شما هم جالب ابشد که بزرگترین برد این تیم در مقابل حریف سنتی خود در چه سالی بدست آمده است. باید خدمت شما عرض کنم که این تیم با نتیجه 4 بر یک در سال 2013 موفق شد تا این تیم قدرتمند را شکست دهد.

عملکرد ویارئال در لیگ قهرمانان اروپا

عملکرد ویارئال در لیگ قهرمانان اروپا چگونه است؟

ویارئال در فصل 17-2016 در این رقابت ها حضور داشت و نتوانست نتایج خوبی را کسب کند و در نهایت از این رقابت ها کنار رفت. زیر دریایی های زرد در لیگ اروپا در فصل جاری حضور دارد و توانسته از مرحله گروهی خود به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعد صعود کند. از همین رو می توایند به یک سایت پیش بینی فوتبال مراجعه کنید و برای خود سود های قابل قبولی رقم بزنید.

بر اساس آمار چقدر می توان روی برد این تیم حساب باز کرد؟

در حال حاضر این تیم در لالیگا 20 بازی انجام داده است که از این تعداد موفق به کسب 8 برد، 10 تساوی و 2 باخت شده است. بر اساس آمار این تیم در رقابت های لالیگا تنها 40 درصد از بازی های خود را با برد پشت سر گذاشته است که نمی تواند چندان دستاورد خوبی باشد. اما در رقابت های لیگ اروپا تا به حال این میزان به 80 درصد رسیده است.

آشنایی با سبک کلی بازی این تیم در مسابقات

ویارئال یکی از تیم هایی است که سبک بازی آن با دیگر تیم های حاضر در لالیگا تا حدودی متفاوت می باشد. همه می دانیم که اونای امری یکی از مربیانی است که بیشتر از سیستم 3-3-4 استفاده می کند و به همین دلیل دوست دارد تا تیمش حملات مداومی را انجام دهد و از تمام جهات زمین به طرف دروازه حریف هجوم آورند.

سوالات متداول

ویارئال استادیوم خانگی خود را چه نامیده است؟

ال مادریگا نام ورزشگاهی است که این تیم بازی های خانگی خود را در آنجا انجام می دهد و در منطقه والنسیای این کشور نیز مستقر است.

ویارئال چند بار قهرمان لالیگا شده است؟

این تیم تا به حال نتوانسته تا به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یابد اما سخت در تلاش است که یک بار هم که شده آن را تجربه کند.

ویارئال چند جام اروپای دارد؟

این تیم تا به حال توانسته دو بار پشت سر هم جام قهرمانی جام اینترتوتو را کسب کند و در لیگ اروپا و لیگ قهرمانان هیچ سابقه قهرمانی ندارد.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *