بهترین خواننده رپر زن ایرانی کیست؟ بیوگرافی و بررسی حواشی

در این مقاله بعد از بررسی بهترین رپر زن جهان می خواهیم در مورد رپر زن ایرانی صحبت کنیم. با گسترش حرفه خوانندگی و سبک های آن، تعداد زیادی از افراد از جمله خانم ها وارد این عرصه شده اند که در این مقاله می خواهیم شما را با خواننده های زن سبک رپ آشنا کنیم.

رپرهای زن ایرانی چه کسانی هستند

رپرهای زن ایرانی چه کسانی هستند؟

اگر اهل موسیقی باشید می دانید که تعداد زیادی از خواننده ها چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور خانم های ایرانی می باشند که به سبک های مختلفی می خوانند که یکی از این سبک ها، سبک رپ می باشد که به خواننده آن رپر می گویند. اکنون شما را با ده رپر زن ایرانی در موارد ذیل آشنا می کنیم:

فریماه حبشی زاده ملقب به جاستینا

جاستینا مدرک لیسانس تئاتر دارد و در ۳۰ بهمن سال ۱۳۶۸ در تهران به دنیا آمده است. او از دوران طفولیت به خوانندگی علاقه داشت و در سن ۱۷ سالگی شروع به خواندن کرد و از ۲۳ سالگی به صورت حرفه‌ای کارش را دنبال کرد و بیشتر آهنگ هایش در مورد مشکلات اجتماعی و زنان می باشد.

سالومه ام سی

سالومه اولین خانمی می باشد که به زبان فارسی شروع به خواندن رپ کرد. او از سال ۲۰۰۲ شروع به خوانندگی در سبک رپ کرد و تاکنون نیز ادامه می‌ دهد. بیشتر آهنگ های او در مورد موضوعات سیاسی، اجتماعی و شخصی می باشد. سالومه از طرف ام تی به عنوان بهترین رپر جایزه گرفته است.

شهرزاد رپر

دختری زیبا و سبزه رو اهل خطه فارس و شهر شیراز است. او مدتی در خارج از کشور زندگی کرد و سپس به ایران بازگشت و اکنون به خوانندگی رپ در شیراز مشغول است. او متولد سال 71 می باشد و 28 سال سن دارد.

ویدا رپر لاتی

دختری که به سبک رپ شروع به خوانندگی در محفل های زیر زمینی کرد. او به رپر لاتی معروف است زیرا همه آهنگ های خود را به روش لاتی می خواند و مضمون آهنگ هایش هم همان طور می باشد.

سوگند مشهورترین رپر زن ایرانی

سوگند مشهورترین رپر زن ایرانی

سوگند خواننده مشهور که متولد ۲۲ مرداد سال ۱۳۶۶ در اصفهان است و همه ما اورا به خوبی می شناسیم و از کیفیت آهنگ هایش باخبر هستیم. او به آلمان مهاجرت کرده و طرفداران بسیار زیادی دارد و در سبک رپ و سبک های دیگر مشغول خوانندگی است.

فاطمه مهلبان

دختری زیبا و خوش اخلاق که این روزها شاهد شنیدن آهنگ های او هستیم. او متولد و بزرگ شده تهران است و کار خود را از ۱۸ سالگی شروع کرد و بیشتر در حال و هوای عشق و عاشقی آهنگ های رپ می خواند.

زاها موزیک

زاها موزیک نام هنری زهرا زارع می باشد. او متولد سال ۷۷ در یکی از شهرهای خراسان رضوی است و کار خود را از ۲۰ سالگی به صورت زیرزمینی در شهر مشهد آغاز کرده و می‌خواهد بعد از منتشر کردن چند آهنگ ناب رپ به خارج از کشور مهاجرت کند.

دلسا

نام هنری خانم عاطفه خندان می باشد. او ۲۶ سال سن دارد و متولد یکی از شهرهای خراسان رضوی می باشد و یک سال است که کار خود را به صورت حرفه‌ای در تهران آغاز کرده و مشغول به فعالیت در سبک رپ است.

افروز

خواننده رپر که اهل نیشابور است. او دختری زیبا و خوش چهره است که بیشتر به خاطر چهره اش هواداران زیادی پیدا کرده است تا به خاطر آهنگ هایش.

نازنین

او متولد سال ۷۸ در کرج است و ۲۱ سال سن دارد. او از کودکی علاقه زیادی به خوانندگی داشت و اکنون خواننده رپ شده است و زیرزمینی فعالیت می کند.

رپر زن ایرانی در من و تو دعوت شده بود

سالومه بع عنوان یکی از مشهورترین رپرهای ایرانی اولین خانمی می باشد که به زبان فارسی شروع به خواندن رپ کرد و از سال ۲۰۰۲ به صورت زیرزمینی شروع به خوانندگی کرد و بیشتر آهنگ هایش در مورد موضوعات سیاسی، اجتماعی و شخصی می باشد. او در برنامه من و تو که دعوت شده بود گفت که من خود را آدم سیاسی نمی دانم و کار سیاسی هم انجام نمی‌ دهم و همچنین در برنامه من و تو طی مصاحبه اش گفت من اگر در ایران هم می‌ ماندم باز هم زیرزمینی فعالیت می‌کردم چون اگر می خواستم روی زمین فعالیت کنم باید با افراد و سازمان‌های مختلفی سروکله می زدم.

رپر زن ایرانی در من و تو دعوت شده بود

برترین آهنگ رپرهای زن ایرانی کدام است؟

خواننده های زن رپ ایرانی طرفداران بسیار زیادی دارند و به علت این که خوانندگی در سبک رپ برای خانم ها به طور ویژه ای جایگاه خاص دارد آنها بیشتر آهنگ‌هایی خواندند که مورد قبول و مورد پسند شنوندگان و هواداران خود باشد که اگر چند سال هم از منتشر شدن آن آهنگ ها هم بگذرد ولی هیچ وقت قدیمی نمی شود و گوش شنونده را اذیت نمی کند و همیشه برای آنها تازگی دارد و به شکل خاصی برایشان جذاب است که اکنون می خواهیم به بهترین آهنگ های رپ زن ایرانی که طرفداران زیادی داشت اشاره کنیم:

  1. درد مزمن از سالومه
  2. شاه مست شیخ مست از سالومه
  3. هستم رسما از سالومه
  4. فتوا از جاستینا
  5. تو جای من نیستی از جاستینا
  6. زیر پوست شهر از جاستینا
  7. دل عاشق از فاطمه مهلبان

عکس رپر زن ایرانی را کجا می توان دید؟

خواننده های رپر زن ایرانی که در خارج از کشور فعالیت می‌کنند مانند: جاستینا، سالومه و سوگند به علت ممنوع الکار نبودن در آن کشورها به راحتی تصاویر خود را در شبکه‌های ماهواره‌ای و تلویزیونی پخش می کنند و همچنین در فضای مجازی و در همه پایگاه‌های اینترنتی عکس های خود را به راحتی و بدون هیچ ترسی می‌ گذارند اما خواننده های رپر زن داخلی به خاطر ممنوع بودن نمی توانند عکس های خود را در صفحه های اجتماعی و شبکه های ماهواره ای بگذارند. تکست رپر زن ایرانی را می توان در سایت ها دید.

درآمد یک رپر زن ایرانی چقدر است؟

از آنجایی که سبک رپ عامه پسند نیست و همه جامعه طرفدار این نوع سبک نیستند و آهنگ های آنها را گوش نمی دهند و به خصوص رپر های زن در ایران طرفداران خیلی زیادی ندارند می‌ توان گفت که درآمد رپر های خانم در ایران آنقدر نیست که بشود با آن گذران زندگی کرد اما خوانندگانی مانند: سالومه، جاستینا و سوگند که در خارج از ایران به سبک رپ آهنگ می خوانند طرفداران بسیار زیادی دارند و درآمد بسیار خوبی هم از این راه دارند که درآمد آنها به حدود ۷۵ میلیون دلار می رسد.

سختی های رپرهای زن اهل ایران چه می باشد؟

در کشور ایران خوانندگی برای خانم‌ها ممنوع می‌ باشد و آنها اجازه خواندن ندارند و اگر بخواهند شروع به فعالیت در این حرفه بکنند می بایست به صورت زیرزمینی کار خود را شروع کنند و بتوانند با افرادی وارد کار شوند که کار در زیرزمین را قبول می کنند که آن افراد هم قابل اعتماد نیستند و می توانند این دختران و خانمها را به هر راهی بکشند و یا آنها را دچار اعتیاد و تجاوز جنسی به آنها داشته باشند که اگر به دست پلیس هم بیفتند مجازات سنگینی دارند. کلیپ رپر زن ایرانی در یوتیوب موجود است.

رشبهترین رپر زن ایران کیست؟

بهترین رپر زن ایران کیست؟

بهترین رپر زن ایرانی خانم سالومه ام سی می باشد. او اولین خانمی است که از سال ۲۰۰۲ خوانندگی به سبک رپ را شروع کرد وآلبومی پر بار منتشر کرده است. سالومه بیشتر آهنگ‌هایش را با مضمون سیاسی می‌خواند و خود را سیاسی نمی داند. او از زیر زیرزمینی ترین خوانندگان رپ زن ایرانی می باشد که او می گفت اگر من در ایران هم می ماندم و اجازه فعالیت روی زمین را داشتم هیچ وقت روی زمین فعالیت نمی‌کردم زیرا درگیری و حرف و حدیث‌های زیادی داشت. دختر رپ ایران سالومه است.

چرا زنان رپر ایرانی در ایران امنیت ندارند؟

از آنجایی که خوانندگی و فعالیت بانوان در این عرصه در ایران ممنوع می باشد آنها مجبورند که برای فعالیت در این عرصه به صورت زیرزمینی کار کنند و هر کسی کار با بانوان در زیر زمین را قبول نمی‌کند جز افرادی که یا از سوی بیگانگان انتخاب شده‌اند و یا افراد سودجویی می باشند که وقتی این دختران را به زیرزمین ها دعوت می کنند برای خوانندگی نهایت سوء استفاده از این دختران را می کنند حالا چه به صورت اینکه آنها را به اعتیاد دچار کنند و یا اینکه بخواهند از آنها استفاده جنسی بکنند.

چه سوء استفاده هایی از دختران رپر ایرانی در زیر زمین ها می شود؟

دختران و زنان ایرانی وقتی پا به زیر زمین ها می گذارند برای رسیدن به آرزوهای خود آنقدر جو زده و شگفت‌زده هستند و دوست دارند زودتر به خوانندگی برسند و آهنگ خود را منتشر کنند و به صورت یک خواننده حرفه‌‌ای رپر یا هر سبک دیگری در بیایند که متوجه سوء استفاده‌هایی که از آنها می‌شود نیستند این سوء استفاده ها می تواند سوء استفاده روحی و روانی یا سوء استفاده از آنها در زمینه قاچاق مواد و یا سوءاستفاده جنسی از آنها و یا حتی قاچاق خود آنها به بهانه خوانندگی به کشورهای دیگر باشد.

سوالات متداول

کدام رپر زن ایرانی به برنامه منو تو دعوت شد؟

سالومه در سال 2020 به برنامه منو تو دعوت شد.

درآمد رپرهای زن ایرانی چقدر می باشد؟

رپرهای زن ایرانی خارج از کشور حدود 75 میلیون دلار درآمد دارند.

رپرهای زن ایرانی خارج از کشور چه کسانی هستند؟

سالومه ام سی، جاستیا و سوگند در خارج از کشور فعالیت می کنند.

رپرهای زن ایرانی چه کسانی می باشند؟

ویدا، دلسا، زاها موزیک، شهرزاد، کسانی هستند که درایران مشغول به فعالیت هستند.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *