دلیل کناره گیری لاجیک (Logic) از موسیقی چیست؟ بررسی بیوگرافی و حواشی

لاجیک یکی دیگر از کاندید ها برای بهترین رپر جهان می باشد که در دوران خود با تبعیض های نژادی، فقر و دیگر مشکلات متعدد روبرو بوده است. او نیز از همان دوران شاهد اعتیاد خانواده خود بوده است و از این معضل ضربه شدیدی خورده است. اما سرنوشت او با دیگر اعضای خانواده اش متفاوت بوده و سعی کرده است که راه خود را نسبت به آنها متفاوت تر انتخاب کند. وی به شعر علاقه زیادی داشته و از همان دوران نوجوانی با وجود اینکه از مدرسه اخراج شده بود، به تمرین آن ادامه داده و بالاخره به موفقیت دست یافته است. وی با کمک برخی ها موفق شده است تا در این راه دستاوردهای زیادی کسب کند و کارهای نابی را به نام خود ثبت کند. علاوه بر خوانندگی، وی آهنگسازی و ترانه سرایی می کند و در این زمینه ها هم مهارت و استعداد خاصی دارد. در ادامه این مقاله شما را به طور کلی با زندگینامه  Logic آشنا می کنیم. با ما همچنان همراه باشید.

بیوگرافی لاجیک

بیوگرافی لاجیک به چه صورت می باشد؟

لاجیک کیست و به چه دستاوردهایی تا به حال دست یافته است از جمله سوالات رایج در میان رپ دوستان می باشد. باید خدمت شما عرض کنیم که اسم او سر رابرت برایسون هال دوم است و نام هنری کنونی را برای خود برگزیده است. او یکی از برترین خواننده های حال حاضر می باشد که در 22 ژانویه سال 1990 میلادی در مریلند آمریکا چشم به جهان گشوده است. مادر او سفید پوست و پدرش یکی از آفریقایی های ساکن این کشور می باشد که به کوکائین اعتیاد داشته است. مادرش هم همواره مست شراب بوده است و برادرانش هم در کار خرید و فروش و تولید مواد مخدر از جمله کوکائین و کراک بودند. از آنجایی که این کارها در خانه وی انجام می شده است به همین دلیل می دانسته که مواد مخدر چطور درست می شده است و تا حدودی هم این خواننده به این راه کشانده شده بود.

اما بخش دیگر زندگینامه لاجیک به این صورت بوده که در دبیرستان استعداد خوبی داشت اما با ماندن در سر کلاس های درس مشکل داشت و همواره از حضور در آنها امتناع می کرد. همین موضوع موجب شد که مسئولان این مدارس وی را اخراج کنند. سپس وی با فردی به نام سالومون تیلور که یک رپر بود آشنا شد و از او تکنیک هایی را آموخت و موجب شد به طور کامل به این رشته بپردازد. پس از مدتی هم اولین کار هنری خود را به طور غیر رسمی وارد بازار کرد و همه را متعجب نمود.

همسر لاجیک کیست؟

او تاکنون با دو نفر رابطه داشته است که جسیکا آندره آ همسر نخست او به شمار می رود. آنها در سال 2015 میلادی با هم ازدواج کرده بودند. گفته می شود که وی یکی از مدل های مشهور آن زمان بوده است و فعالیت های خود را در شبکه های اجتماعی انجام می داده و احتمالا از این طریق با این خواننده آشنا شده بود. این دو در ابتدا ملاقات هایی را داشته اند و سپس عاشق هم می شوند و یکی دو سالی را در کنار هم بودند تا اینکه در سال 2018 میلادی با هم به اختلاف می خورند و گفته می شود که چند درگیری لفظی را با هم داشتند و همین هم موجب می شود تا تصمیم بگیرند  از هم جدا شوند. ناگفته نماند این دو در این مدت همکاری هایی را هم با یکدیگر داشته اند.

اما پس از جدایی از وی مدتی را تنها بود تا اینکه با یک مدل دیگر آشنا شد که اسم وی بریتنی نوئل بوده است. این دو نیز پس از ملاقات هایی رابطه خود را مستحکم تر می کنند و تا جایی که پسری را هم به زندگی خودشان وارد می کنند.

همسر لاجیک

ایا فرزندان لاجیک موزیسین می باشند؟

باید بگوییم که او یک فرزند پسر بیشتر ندارد و اسم وی بابی می باشد. این پسر او از همسر دوم وی است. زمانی که وی از جسیکا آندره آ جدا می شود با بریتنی نوئل آشنا و پس از مدتی با هم همکاری می کنند. این همکاری موجب می شود تا بتواند رابطه مستحکم تری را ایجاد کند. او یک طراح لباس بوده است و برخی از لباس های وی را طراحی کرده است. آنها پس از مدتی به هم علاقمند می شوند و زمانی که لاجیک به وی پیشنهاد ازدواج می دهد، با استقبال او همراه می شود. مدتی بعد هم پسر آنها به دنیا می آید. البته گفته می شود که تا به حال چند بار هم با یکدیگر درگیری های لفظی پیدا کرده اند اما از آنجایی که همدیگر را دوست دارند با هم کنار آمدند.

درآمد لاجیک از چه راههایی تامین می شود؟

اولین و اصلی ترین رشته کاری وی موزیک می باشد که او تا به حال مهارت و استعداد خود را در آن نشان داده است. زمانی که اولین کار خود را به طور غیر رسمی به بیرون داد، همه را متعجب کرد و پس از آنکه دید بازخورد خوبی داشته است، انگیزه گرفت و با پشتکار بیشتری وارد میدان شد. او از این طریق توانسته است که کارهای خوبی را به بیرون دهد و در بازار فروش های خوبی هم داشته باشد. پس از مدتی با شرکت های بزرگ و معروف قراردادهای خوبی بست و به ثروت رسید. زمانی که به شهرت رسیده بود شرکت های بسیاری قصد داشتند تا با وی قرارداد ببندند و با او همکاری کنند. اما یکی دیگر از راه های درآمدی وی برگزاری کنسرت های مختلف در شهر و کشورهای گوناگون می باشد. او نیز از این طریق توانسته پول خوبی به جیب بزند. مخصوصا برخی از کنسرت های مشترک وی که مشتریان خاصی دارد.

بهترین ماشین لاجیک چه می باشد؟

به طور دقیق نمی توان به این سوال پاسخ داد اما در برخی از سایت ها آمده است که در کلکسیون اتومبیل های او ماشین های مختلفی وجود دارد که می توان به بی ام وی، بنز، پورشه، کادیلاک، بوگاتی، رنج راور و غیره اشاره کرد. در این میان اما مارک مورد علاقه وی بی ام و می باشد که گفته می شود که مدل آی 8 آن را حسابی دوست دارد. قیمت این مدل بیش از 200 هزار دلار تخمین زده شده است اما از مارک های دیگری که در میان اتومبیل های او وجود دارد می توان به فراری هم اشاره کرد که بیش از 2 میلیون دلار قیمت دارد. این مدل که سرعت بی نظیری دارد مخصوص جاده می باشد و در سفرهایش از آن استفاده می کند. به طور کلی او نیز مانند بیشتر ترانه خوان های آمریکایی از جمله افرادی است که به ماشین علاقه زیادی دارد و به همین خاطر تنوع در بین ماشین های او نیز زیادی می باشد.

بهترین ماشین لاجیک

شایعه مرگ لاجیک توسط چه کسانی منتشر می شود؟

او بارها اعلام کرده است که نباید به اخباری این چنینی گوش داد زیرا دشمنانی دارد که دوست دارند که او روی این کره خاکی نباشد. وی که از دوران کودکی همواره با گروه های گانگستری رابطه داشته و مواد مخدر خرید و فروش می کرده است، درست از همان زمان هم ترسی مبنی بر کشته شدن داشت. همانطور که می دانید این دسته از افراد همواره با گروه های مسلح رابطه داشته و ممکن بود که طی درگیری هایی کشته شوند. اما او چند سالی است که دست از این کار کشیده و سعی کرده که به دور از این هیاهو زندگی کند. هر چند که وی در حال حاضر دشمنانی فراتر از مافیای مواد مخدر پیدا کرده است و به خاطر مضامین شعرهایش گفته می شود که دشمن های مخفی پیدا کرده است. شعر های سبک رپ همگی بر علیه دستگاه حاکم سیاسی کشور به دلیل تبعیض های نژادی علیه سیاه پوستان و غیره خوانده می شود.

خانه لاجیک چقدر ارزش مالی دارد؟

طبق آخرین گزارش هایی که در برخی از سایت ها منتشر شده است، او در حال حاضر در یکی از بهترین خانه زندگی می کند. این خانه وی هایدن هیلز نامیده می شود و دارای 6 اتاق خواب و 6 حمام جداگانه می باشد. صحن هال او بسیار بزرگ و با معماری روز ساخته شده است و در آن مصالح با کیفیتی به کار برده شده است. دکوراسیون داخلی آن نیز به سبک جدید ساخته شده است و نمای بیرونی اش یادآورد معماری قرن نوزدهم می باشد. این خانه حدود 3 میلیون و 500 هزار دلار برآورد قیمت شده است و یکی از بهترین خانه ها لقب گرفته است.

اینستاگرام لاجیک چه فعالیت هایی می کند؟

پیج لاجیک در حال حاضر به عنوان هسته مرکزی فعالیت های فضای مجازی وی شناخته می شود. او در این صفحه تصاویر و کلیپ های مخصوص خود را منتشر می کند و در صورتی که برنامه یا کنسرتی را در روزهای آینده داشته باشد، تبلیغات آن را در این صفحه انجام می دهد. وی در حال حاضر حدود 7 میلیون دنبال کننده را جذب کرده است و توانسته بیش از 50 پست مختلف را در همین خصوص منتشر کند. از جمله پست های وی برخی از موزیک های او در کنسرت های مختلف می باشد که بازدید، کامنت و لایک زیادی را دریافت کرده است.

بهترین آهنگ های لاجیک

بهترین آهنگ های لاجیک شامل چه مواردی می باشند؟

از زمانی که از مدرسه اخراج شد، با سالومون تیلور که یک رپر تازه کار بود، آشنا شد. آنها در کنار هم تمرین کردند و با سبک و روش های مختلفی آشنا شدند. لاجیک با سبک هیپ هاپ و برخی از گروه هایی رپ نیز آشنا شد و توانست برخی از کارهای آنها را گوش دهد و بشناسد. سپس روی شعر خود کار کرد و اولین کار غیر رسمی خود را بیرون داد که از آن انگیزه زیادی دریافت کرد. در زیر اسم آن ها را لیست کرده ایم که برخی از آن ها در لیست بهترین آهنگ های رپ جهان هم حضور دارند.

confessions of a dangerous mind

یکی از آهنگ های استودیویی وی می باشد که در زمان انتشار در سال 2019 میلادی موفق شد تا در بیلبورد 200 آمریکا جایگاه اول را بدست بیاورد. همچنین این موزیک به عنوان سومین موزیک برتر وی شناخته می شود و در آن افراد سرشناسی مانند جی ایزی، امینم، ویل اسمیت، گوچی من، ویز خلیفا و دی ام وی همکاری کرده بودند.

flexicution

یکی دیگر از کارهای ناب وی می باشد که در سال 2016 به بازار آمد و در حال هنرمندانی مانند جسیکا آندره آ و جان لینداه همکاری کرده بودند. این موزیک رتبه های خوبی را نیز کسب کرده بود.

Young Jesus

یانگ جسوس از جمله کارهایی بود که در سال 2015 میلادی به بازار آمد و پس از انتشار رتبه هایی را در برخی از چارت ها کسب کرد.

Ballin

کاستر از مشهورترین هنرمندان آمریکایی در این قطعه هنرنمایی کرده و در سال 2017 میلادی منتشر و موفق به کسب رتبه های نسبتا خوبی در چارتهای کشورهای منطقه شده بود.

everybody

رتبه یک بیلبورد 200 آمریکا را کسب کرده بود و در آن هنرمندان زیادی از جمله کیلر مایک، دامیان لمار هادسون، نوو آی دی، نیل دوگراس تایسون و جی کول همراهی کرده بودند.

1-800-273-8255

یکی از آهنگ هایی است که نام عجیب و غریبی دارد و گفته می شود که یک شماره تلفن است. این موسیقی رتبه سوم بیلبورد هات آمریکا را کسب کرده بود و موفق شد تا نامزد کسب جایزه گرمی در شصتمین دور آن شود.

One day

در سال 2018 میلادی روانه بازار شد و در بیلبورد هات 100 آمریکا رتبه 80 را کسب کرده بود. رایان تدر و لاجیک این آهنگ را در مراسم جایزه ام تی وی در سال 2018 به طور مشترک روی صحنه اجرا کرده بودند.

لاجیک و امینم

رابطه لاجیک و امینم به چه صورت بوده است؟

این دو رابطه خوبی با همدیگر داشتند و بارها با هم همکاری های مشترکی داشتند. ترانه قتل کار مشترک لاجیک و امینم است و یکی از ترانه های ناب آنها به شمار می رود که در سال 2019 میلادی به بازار عرضه شد. این موسیقی توانست در بین موسیقی های سبک آر اند بی رتبه دوم را کسب کند. همچنین این ترانه از جمله بهترین ترانه های لاجیک محسوب می شود که موفق به کسب جایگاه 5 در بیلبورد هات 100 آمریکا شده بود. علاوه بر آن، این قطعه در چارت کشورهای اروپایی هم رتبه خوبی کسب کرده بود. به خاطر کیفیت آن، صنعت آواشناسی بریتانیا جایزه نقره ای و صنعت رکورد آمریکا هم جایزه پلاتینیوم را به این آهنگ اهدا کردند.

بهترین های Logic  شامل چه آهنگ هایی می شوند؟

یکی از بهترین ترانه های این خواننده ترانه “تحت فشار” نام دارد که در سال 2014 میلادی به بازار آمده است. این موسیقی موفق شد تا در بین موسیقی های دیگر در این سال رتبه های خوبی را در بیلبوردهای کشورهای مختلف از جمله آمریکا کسب کند. همچنین یکی دیگر از ترانه های خوب وی در سال 2014 میلادی، متروپولیس نام دارد که استقبال خوبی هم از آن صورت گرفت. در سال 2015 هم وی چند کار موفق را به بازار عرضه کرد که یکی از آنها به نام Fade away بود که توانست رتبه برتر در بین ترانه های هیپ هاپ را کسب کند. قطعه Everybody لاجیک نیز که در سال 2017 میلادی منتشر شده بود از جمله کارهای مورد پسند علاقمندان وی محسوب می شود که بارها دانلود شده است.

دوست دخترهای Logic چه افرادی بودند؟

بنا بر گزارش های منتشر شده، او تا به حال با دو نفر رابطه داشته است. جسیکا آندره آ اولین فردی بود که قصد داشت با وی رابطه طولانی برقرار کند. او یک مدل اینستاگرامی بوده است و در این زمینه فعالیت می کرده است. حتی آشنایی آنها طوری بود که با هم در برخی از کارهای لاجیک همکار کرده بودند و برخی از آهنگ ها را با همدیگر اجرا کرده بودند. این نشان می دهد که هدف این خواننده طولانی مدت بوده است. اما پس از مدتی از وی جدا می شود. سپس به سراغ یک طراح لباس می رود که اسمش بریتنی نوئل می باشد. آنها با هم ازدواج می کنند و صاحب یک پسر به نام بابی می شوند. این دو در حال حاضر هم رابطه دارند.

دلیل کناره گیری لاجیک

همکاری Logic با دیگر خوانندگان مشهور با چه هدفی بوده است؟

این خواننده تا به حال با افراد زیادی همکاری های داشته اند که توانسته اند که کارهای نابی را اجرا کنند. این همکاری ها با چند هدف انجام می شود که یکی از آنها استفاده از تجربیات آنها می باشد. لاجیک نیز توانسته از این همکاری های نهایت استفاده را بکند و به دانش خود بیافزاید. همچنین مورد دیگر استفاده از شهرت آنها می باشد. مسلما هر خواننده تازه کاری که به این میدان پا می گذارد، نیاز به حمایت افراد با تجربه دارد تا بتواند از کنار شهرت آنها به نفع خود استفاده کند. این خواننده هم به خوبی به این موضوع واقف بوده و توانسته بهترین عملکرد را در این باره داشته باشد. به طور مثال او تا به حال با خواننده مشهوری مانند امینم آهنگ هایی را به طور مشترک برگزار کرده است که توانسته از کنار او که طرفداران زیادی دارد نام خود را هم به آنها بشناساند.

این طور همکاری ها دو طرفه می باشد و به تازگی در میان خواننده ها رواج زیادی یافته است. اما از همه این موارد که بگذریم نمی توان به راحتی از کنار جنبه مالی آن هم بگذریم. ادغام و کار مشترک دو خواننده مشهور در کنار هم موجب می شود که توجه بسیاری را به طرف خود جلب کند و آنها را ترغیب کند که برای شرکت در کنسرت مصمم تر از قبل باشند. این موضوع در حال حاضر در بین بیشتر خواننده ها رایج شده است و حتی به خاطر جنبه اقتصادی آن هم شده، دو خواننده ای که با هم چندان رابطه خوبی هم ندارد، با هم کار مشترکی را انجام دهند.

یوتیوب لاجیک در چه زمینه ای فعالیت می کند؟

این خواننده کانال یوتیوب خود را راه اندازی کرد است تا بتواند در آن کارهای خود را در دسترس علاقمندان خود قرار دهد. در واقع او نیز در این کانال تمام کارهای خود را بارگزاری می کند تا طرفدارانش بتوانند به آنها دسترسی داشته باشند. باید به یاد داشته باشید که یکی دیگر از اهداف وی برای فعالیت در یوتیوب این می باشد که بتواند از جنبه اقتصادی هم به وی کمک کند. در حال حاضر این راه نیز یکی از راه های پیش روی خواننده ها می باشد و آنها به خوبی از آن استفاده می کنند و ماهانه چند هزار دلار را از این طریق به جیب می زنند.

دلیل کناره گیری لاجیک چه می باشد؟

در برخی از خبرها آمده است که لاجیک تصمیم گرفته است که از خوانندگی به طور کلی کنار بکشد. این خبر خیلی زود در بین کاربران فضای مجازی دست به دست چرخید و حتی برخی از خبرگزاری های رسمی هم در این باره مطالبی را به چاپ رساندند که باعث شده است که برخی از طرفدارانش نگران شوند. مشخص نیست که آیا این خبر حقیقت دارد یا خیر اما گفته می شود که وی دلیل آن را خانواده اش اعلام کرده است. وی گفته است که دوست دارد تا بقیه عمر خود را زندگی آرامی داشته باشد و از زندگی در کنار همسر و فرزندش لذت ببرد.

لاجیک چند جایزه گرمی را کسب کرده است؟

این خواننده تا به حال موسیقی های نابی را به بازار عرضه کرده است و برخی از آنها توانسته اند که رتبه های برتر بیلبورد آمریکا و نیز برخی از چارت های کشورهای منطقه و اروپایی را بدست بیاورند. حتی برخی از آنها هم در برخی از بخش های جشنواره گرمی نامزد دریافت جایزه بودند، اما باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که این خواننده با استعداد تا به حال موفق نشده است که به این مهم دست یابد. لازم به ذکر است که وی تلاش های زیادی را انجام داده است و حتی توانسته چند بار نامزد کسب این جایزه باشد.

در این مورد برای شناخت دقیق تر از لاچیک می توانید صحه Logic در ویکی پدیا را دنبال کنید. تاریهچه ای دقیق تر از این راه در اختیار شما قرار می گیرد.

سوالات متداول

دلیل خداحافظی لاجیک از دنیای موسیقی چه می باشد؟

او اعلام کرده است که قصد دارد تا بقیه زندگی خود را در کنار خانواده و همسر خود باشد و از زندگی لذت کافی را ببرد.

لاجیک اهل کجاست؟

او یکی از رپرهای مشهور آمریکایی است که در دوران حرفه ای خود توانسته است که چند کار موفق را به بازار عرضه کند.

لاجیک چقدر ثروت دارد؟

به طور دقیق مشخص نیست که میزان کل دارای او چقدر می باشد اما برخی از سایت های برآورد کرده اند که وی احتمالا بالای 5 میلیون دلار سرمایه دارد.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *