بانفوذترین سلبریتی ها در جهان چه کسانی هستند؟

در این مقاله می خواهیم بعد از آشنایی با معنی سلبریتی شما را بانفوذترین سلبریتی ها در آمریکا و اروپا و سلبریتی های با نفود کشور ایران آشنا کنیم‌ و توضیحاتی درباره آن ها بدهیم. لطفاً تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

بانفوذترین سلبریتی ها در آمریکا

بانفوذترین سلبریتی ها در آمریکا

بیل گیتس

بیل گیتس از بانفوذترین افراد مشهور آمریکاست او بنیان گذار شرکت مایکروسافت می باشد این سلبریتی آمریکایی بسیار مشهور است‌. هواداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد با شیوع بیماری کرونا مبلغی از دارایی خود را برای کمک به موسساتی که در زمینه کرونا فعالیت دارند اختصاص داده است. بیل گیتس از مردم درخواست کرده است در خانه هایشان بمانند و نکات بهداشتی و فردی را رعایت کنند تا از پخش شدن این ویروس جلوگیری کنند، به خاطر نفوذ این سلبریتی در فضای مجازی عده ای به توصیه های او عمل کردند و در خانه هایشان مانده اند.

سایمون کاول

جزء با نفوذترین و ثروتمند ترین افراد آمریکا محسوب می شود او اولین بار با اجرای برنامه آمریکن آیدل (American Idol) در سال ۲۰۰۲ به شهرت رسید. از برنامه های تلویزیونی پر بیننده سایمون کاول می توان به “ایکس فاکتور” و” بریتینز گات تلنت” اشاره کرد. او گاهی اوقات تهیه کنندگی هم می کند اما دستمزد آن بسیار بالا است. امروزه او با مدیریت برنامه های تلویزیونی ۶۰۰ میلیون دلار ثروت دارد و یکی از با نفوذترین و ثروتمند ترین سلبریتی ها آمریکا محسوب می‌شود.

تایگر وو دز

تایگر به دلیل آن که شخصیت معروف و مشهوری دارد جزء بانفوذترین افراد آمریکا محسوب می‌شود. تایگر وو دز در سال های نه چندان دور دچار شکست های مالی بسیاری در زندگی شخصی خود شده است. تایگر وو دز گلف باز حرفه‌ای است و یک زمین گلف برای خود خریداری کرده است تا در آن به راحتی بازی کند. درآمد خالص او حدود ۸۰۰ میلیون دلار است، تایگر وو دز بامایکل جردن دوست صمیمی و رقیب هستند.

دکتر دره (Dr. Dre)

دکتر دره خواننده رپ، تهیه‌کننده آمریکایی و کار آفرین فعال است. این سلبریتی در کشور آمریکا بسیار با نفوذ است دکتر دره در نخستین روزهای هیپ‌ هاپ های ساحلی غربی (West Coast hip hop) به معروفیت رسید. پس از جدایی از گروهش نیز به صورت انفرادی به کار موسیقی خود ادامه داد و در این کار بسیار پیشرفت کرد. درآمد دکتر دره از راه فروش هدفون و سرویس اشتراک موسیقی اپل می باشد.

مدونا (Madonna) یکی از بانفوذترین سلبریتی ها

این سلبریتی بسیار زیبا و با نفوذ جزء ثروتمندترین زنان آمریکایی محسوب می شود که به عنوان خواننده و بازیگر در آمریکا فعالیت می کند. مدونا در دهه ۸۰ به مشهوریت رسید، فیلم هایی که مدونا در آن نقش‌آفرینی کرده است می‌توان به •ناامیدانه در جستجوی سوزان •لیگ خودشان •اویتا (Evita) اشاره کرد او در آخرین فیلمی که بازی کرده است برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن شده است.

بانفوذ ترین سلبریتی ها در اروپا

بانفوذ ترین سلبریتی ها در اروپا

نادیا مراد

دختر ۲۱ ساله اهل ایزی است که در ۱۹ سالگی شهر و کشور خود را از دست داد و به مدت سه ماه به دست داعش اسیر شده بود و مورد آزار جنسی قرار گرفته است. نادیا هنگامی که از دست داعش فرار کرد مورد تجاوز به دست اعضای یک گروه قرار گرفت و بعد از آن اتفاق به یکی از کشورهای اروپا مهاجرت کرد و در آن جا زندگی می‌کند. او به همه نقاط دنیا سفر می‌کند و از نسل کشی داعش علیه ایزدی ها صحبت می کند او برای آزادی ۳۰ هزار زن ایزی از دست داعش ها از همه دنیا خواسته برای آزادی این زنان تلاش کنند.

مارک زاکربرگ در لیست بانفوذترین سلبریتی ها

در مجله تایم مارک را به عنوان با نفوذترین فرد اروپا معرفی کرده اند. او با باز کردن صفحه فیس بوک دنیای ارتباطی انسان ها را تغییر داده است و آن ها را وارد دنیای جدیدی کرده است. طرفداران او از این تغییرات بسیار راضی هستند و مارک ۹۹ درصد اموال خود را در خیریه ای به نام “چان زاکر برگ “سرمایه گذاری کرده است و به “الهام بخشانی جهان” معروف شده است که هدف آن بالا بردن آموزش جهانی و مبارزه با بیماری ها و گسترش ارتباط جهانی می‌باشد.

یوری میلنر

در کشور روسیه متولد شده است او در روسیه به عنوان استاد فیزیک تدریس می کند او جزء چهره‌های شناخته شده فیزیک روسیه می باشد. دلیلی که باعث شد یوری میلنر را به عنوان با نفوذترین سلبریتی اروپا بشناسند این است که او روی دوربین‌های دیجیتالی آسمان سرمایه گذاری کرده است او برنامه‌ای برای سفرهای بین سیاره دارد. یوری بسیار شجاع است او یک رویا پرداز با قدرت تخیل بالاست وی در فیس بوک ، توییتر و علی بابا سرمایه‌گذاری‌های بسیاری کرده است.

کریستینا فیگرز

او هم به خاطر اجبار به طبیعت جزء بانفوذترین افراد اروپا شناخته شده است در حال حاضر او به عنوان دبیر اجرایی کنفرانس سازمان ملل در مورد تغییرات اقلیمی منصوب شده است. کریستینا فیگرز این سلبریتی بانفود ۴۰ سال است در مورد تغییرات علمی آب و هوای گزارش تهیه می‌کند. در سال های اخیر تلاش های او برای بلند پرواز ترین قطعنامه جهانی علیه تغییرات اقلیمی به ثمر نشسته است.

کیپ تورن

مجله تایم کیپ تورن را به عنوان بانفوذترین سلبریتی اروپا در مجله خود معرفی کرده است. کیپ تورن استاد فیزیک دانشگاه ام آی تی است او کسی است که بیشترین تحقیقات را روی نظریه عمومی نسبیت انیشتن انجام داده است. پژوهش های او در اختر فیزیک دریچه تازه ای به روی علم ایجاد کرده است او یک رویا باف کیهانی است وی دوست دارد در علم فیزیک تغییراتی گسترده ایجاد کند.

بانفوذترین سلبریتی ها در ایران

بانفوذترین سلبریتی ها در ایران چه افرادی هستند؟

می توانید با نفوذ ترین سلبریتی های ایرانی را در اینستاگرام یا یوتیوب جستجو کنید.

مریلا زارعی

یکی از بازیگران معروف و سلبریتی های با نفوذ در ایران می باشد. مریلا با بازی در نقش اصلی فیلم “شیار ۱۴۳” و با بازی در نقش فرعی”چ” نقش آفرینی کرده است که جزء پرفروش ترین فیلم ها محسوب می شوند. ” شیار ۱۴۳” با ۱۳ هفته پخش رقم فروش کل این فیلم به ۲ میلیارد و ۸۴۳ میلیون تومان رسید است از این مبلغ حدود ۲۰ درصد به مریلا زارعی تعلق می گیرد که آن ۲۰ درصد حدود ۶۰۰ میلیون تومان می‌شود. مریلا زارعی با رقمی حدود ۸۰۰ میلیون تومان پولدار ترین و بانفوذترین سلبریتی ایرانی است.

عادل فردوسی پور

به گزارش مجله نیوزویک عادل فردوسی پور جزء بانفوذترین افراد ایرانی محسوب می‌شود. او گزارشگر مسابقات ورزشی و مجری برنامه محبوب ۹۰ می باشد، البته مدتی است که او را در برنامه ۹۰ ممنوع تصویر کرده اند و برای این برنامه مجری گری نمی کند. این سلبریتی دوست داشتنی با گزارش های جذاب فوتبال بسیار معروف شده است.

مهران مدیری

او کارگردان مشهور سریال های طنز تلویزیونی، هنرپیشه طراح صحنه و لباس تهیه‌کننده ایرانی می باشد. مجله نیوزویک در مقاله‌ای مهران مدیری را مرد قدرتمند و با نفوذ سال ۲۰۰۹ میلادی در ایران معرفی کرده است. مجموعه‌ فیلم هایی که او کارگردانی و بازیگری کرده است می‌توان به سریال ساعت خوش، پاورچین، نقطه‌چین، شب‌ های برره، مرد هزارچهره، قهوه تلخ ، ویلای من، دورهمی اشاره کرد.

محمدباقر قالیباف

در شهریور ماه ۱۳۸۵ با اجماع شورای شهر آقای قالیباف به عنوان سمت شهرداری تهران انتخاب شده است. او تنها با رای مردم به عنوان هشتمین شهردار برتر دنیا معرفی شد و او دارای مدرک دکتری در رشته جغرافیای سیاسی می باشد دوره خلبانی هم گذرانده است، محمد قالیباف در سال ۲۰۱۹ در مرتبه هشتمین فرد با نفوذ و قدرتمند ایران معرفی شده است و همچنین عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز می‌ باشد.

حسین شریعتمداری

حسین شریعتمداری در ۱۳۲۶ در دماوند تهران متولد شده است او معروف به “برادر حسین” می باشد. روزنامه نگار ایرانی اصول گرا و مدیر مسئول روزنامه کیهان است، در ماه مه ۲۰۰۶ روزنامه فایننشال تایمز در فهرستی از بانفوذترین و تاثیرگذارترین تصویرگران کشورهای متفاوت آن را به عنوان تاثیرگذارترین تصویرگر ایرانی معرفی کرده است و در سال ۲۰۰۹ مجله ای او را در رتبه هفدهمین فرد قدرتمند و با نفوذ ایران معرفی کرده است.

سعید مرتضوی

این سلبریتی با نفوذ متولد ۱۳۴۶ می باشد و به عنوان قاضی فعالیت قضایی می‌کند. از سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۳ دادستان تهران و سال ۱۳۸۸ و ۱۳۸۹ معاون دادستان کل کشور بود از ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۲ ریاست سازمان تامین اجتماعی را بر عهده داشت. او توسط احمدی نژاد به ریاست ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و بعد از آن به ریاست سازمان تامین اجتماعی منصوب شده است و سعید مرتضوی جزء بانفوذترین چهره های شناخته شده کشور ایران می باشد.

فریبرز عرب نیا

فریبرز عرب نیا از سال ۱۳۸۹ با فیلم پرتقال خونی به سینما بازگشت در فیلم سینمایی “چ” نقش شهید چمران را بازی کرد. اکران این فیلم به رقم یک میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان رسید و در رده نهم پر فروش ترین فیلم های سال انتخاب شد و جایزه گرفت. دستمزد عرب نیا در این فیلم حدود ۳۵۰ میلیون تومان بود فریبرز عرب نیا با درآمد حدود ۳۵۰ میلیون تومان در سال جزء بانفوذترین و قدرتمندترین چهره های شناخته شده ایران می باشد.

اکبر عبدی

یکی از بازیگران طنز جذاب و دوست داشتنی می باشد. فیلم معراجی ها ساخته مسعود ده نمکی که در آن اکبر عبدی نقش آفرینی کرده است در رده چهارم جدول پرفروش ترین فیلم ها قرار دارد این فیلم ۳ میلیارد و هشتصد و هشتاد و یک میلیون تومان فروش داشته است و حدود ۸۰۰ میلیون تومان دستمزد اکبر عبدی از این فیلم می شود. درآمد یک نقش در فیلم‌ هایش ۹۵۰ میلیون تومان می باشد و این ثروت را به فردی پرقدرت و بانفوذ تبدیل کرده است.

میترا حجاز

این بازیگر دوست داشتنی و زیبا جزء بانفوذترین سلبریتی ها محسوب می شود. درآمدش از فیلم هایش در یک سال حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان می باشد برای دیدن عکس های این سلبریتی با نفوذ می توانید به پیج اینستاگرام او مراجعه کنید. از فیلم های پرفروش او می توان به “آتش بس۲” و “خط ویژه” اشاره کرد.

رضا عطاران

این سلبریتی از بازیگران طنز پرداز و دوست داشتنی صدا و سیما می باشد او محبوبیت بسیاری در بین طرفداران سینما دارد. در سال ۱۳۹۳ پیشنهاد های کاری بسیار زیادی داشته است، فیلم های رضا عطاران در سال ۹۳ در رده یک تا ۱۰ جدول پرفروش ترین فیلم ها قرار گرفته است. درآمد رضا عطاران حدود یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از بازیگری در سال ۹۳ می باشد او هم جزء بانفوذترین سلبریتی های ایران می باشد.

بانفوذ ترین سلبریتی ها در اینستاگرام

بانفوذ ترین سلبریتی ها در اینستاگرام چه اشخاصی هستند؟

بهرام رادان

بهرام رادان یکی از جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی شناخته شده است او در چهارمین فیلم سینمایی اش کاندید دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد در پنجمین جشن خانواده سینما شد. این سلبریتی با نفوذ در اینستاگرام با ۱،۲۹۹ پست و ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار در رتبه نهم قرار دارد.

بهاره رهنما

این سلبریتی در فضای مجازی با زندگی شخصی و کاری اش شناخته شده است او در اینستاگرامش ۷۸۳ پست دارد که تعداد فالوور هایش به ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر رسیده است و محبوبیت خاصی در بین طرفدارانش دارد. او هم جزء بانفوذترین سلبریتی ها اینستاگرام محسوب می شود، بهاره رهنما بعد از ازدواج دومش به ظاهرش بسیار زیاد اهمیت می دهد و حدود ۷۰ کیلو وزن کم کرده است.

سحر قریشی

این سلبریتی با سن بسیار کم خود توانسته در عرصه بازیگری بسیار محبوب شود. سحر جزء جنجالی ترین بازیگران ایرانی و در رده پنجمین بازیگران محبوب قرار گرفته است. در پیج اینستاگرامش تبلیغات بازیگری بسیاری انجام می‌دهد و کلاس های بازیگری آنلاین تشکیل داده است او نفوذ زیادی بر روی دانشجو های خود دارد.

محمدرضا گلزار

این سلبریتی خوش لباس را در عرصه بازیگری به عنوان “سوپر استار” سینمای ایران می شناسند. محمد رضا گلزار علاوه بر بازیگری خوانندگی هم می کند و کنسرت های بسیاری برگزار کرده است. محمدرضا گلزار جایگاه دوم را در اینستاگرام به عنوان پرنفوذ ترین و قدرتمندترین فرد دارد. گلزار بیان کرده است بازیگری را بیشتر از خوانندگی دوست دارم، تعداد فالوورهای محمد رضا گلزار در اینستاگرام ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر می باشد.

رامبد جوان

یکی از بازیگران طنز پرداز و دوست‌ داشتنی صدا و سیما می باشد او همچنین مجری برنامه محبوب خندوانه می باشد. رامبد جوان با ۲۶۰۹ پستی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است توانسته تعداد فالوور های خود را به تعداد ۱۰ میلیون ۶۰۰ هزار نفر برساند او همچنان رتبه اول بانفوذ ترین و قدرتمندترین افراد اینستاگرام دارد.

بهنوش بختیاری

این سلبریتی به عنوان بازیگر کمدین شناخته شده است و شوخ طبعی بهنوش باعث شده است طرفداران بسیاری در فضای مجازی به دست آورد. بهنوش ۲۰۱۸ پست در اینستاگرام خود گذاشته است و تعداد فالوورهایش به ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر رسیده است. بهنوش بختیاری در کنار محمدرضا گلزار در جایگاه دوم با نفوذترین افراد اینستاگرام قرار گرفته است.

عکس های با نفوذ ترین سلبریتی ها

بانفود ترین سلبریتی ها چقدر درآمد دارند؟

سلبریتی های اینستاگرام هر کدام در شاخه های مختلفی مانند: رشته های ورزشی مختلف، بازیگری، فوتبال و… فعالیت دارند. معمولاً درآمد بانفوذترین سلبریتی ها از طریق شغل آن ها و تبلیغاتی که در پیج اینستاگرام خود انجام می دهند به دست می آید.

اطلاعات دقیقی از درآمد این سلبریتی ها در دسترس نمی باشد و مشخص نیست ماهانه چقدر پول به حساب آن ها واریز می شود. برای دریافت اطلاعات دقیق از درآمد با نفوذ ترین سلبریتی می توانید به سایت ویکی پدیا مراجعه کنید.

عکس های با نفوذ ترین سلبریتی ها

فیلم با نفوذترین سلبریتی ها را می توانید در توییتر ببینید. با نفوذترین سلبریتی ها عکس های زیبایی از خود در فضای مجازی مثل: اینستاگرام ویکی پدیا، یوتیوب و توییتر منتشر کرده‌ اند.

این سلبریتی ها معمولاً عکس هایی با مضمون تبلیغات کاری یا عکس ها مربوط به حرفه آن ها و عکس های تفریح و گردش خانوادگی خود را در فضای مجازی به نشر می گذارند. برای دیدن عکس های بانفوذترین سلبریتی ها می توانید به صفحه اینستاگرام آن ها مراجعه کنید.

بررسی حواشی بانفوذ ترین سلبریتی های ایران

سلبریتی های زندگی خصوصی ندارند و اتفاقات زندگی شان در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می شود و همه دوست دارند بدانند که زندگی آن ها چگونه می گذرد؟ هر اتفاق در زندگی آن ها رخ دهد با خبر و حاشیه‌های بسیار زیادی در فضای مجازی پخش می‌شود.

یکی از حواشی های با نفوذترین سلبریتی مربوط به طلاق مهناز افشار و مهاجرت او از کشور ایران می باشد حاصل ازدواج مهناز افشار و همسرش یک دختر زیبا می باشد. همسر او به خاطر پخش شیر خشک های تقلبی به زندان افتاده است در حال حاضر مهناز افشار به همراه دخترش در کشور آلمان زندگی می کند.

دستمزد کلان بانفوذترین بازیگران

اگر بخواهیم به صورت کلی دستمزد کلان بانفوذترین بازیگران و بانفوذترین سلبریتی ها را بررسی کنیم باید آن ها را به دو دسته تقسیم کنیم. دسته اول شامل بازیگرانی می شود که درآمد بالای ۹۰۰ میلیون تومان دارند و یا درآمد آن ها در پروژه‌های بسیار بالاتر به رقم حدود یک میلیارد نیز می رسد. دسته دوم هم شامل بازیگرانی چون مهناز افشار، حمید فرخ نژاد، امیرجعفری، ترانه علیدوست، الناز شاکردوست و محسن تنابنده می شود که تقریبا دستمزد بالایی دارند.

به طور کلی اگر بخواهیم به دست مزد کلان بانفوذترین‌ بازیگران اشاره کنیم می توان به مهران مدیری، محمدرضا گلزار، مهناز افشار و جواد رضویان که جزء بانفوذترین بازیگران محسوب می‌شود اشاره کرد آن ها در نقش هایشان درآمد حدود ۷۰۰ میلیون به بالا به دست می‌آورند که در برخی از نقش با فروش بالای آن فیلم به مبلغ بالای یک میلیون میلیارد نیز می‌رسد.

بانفوذترین سلبریتی ها در دنیای هالیوود

بانفوذترین سلبریتی از چه قشری به این جایگاه رسیده اند؟

معمولاً با نفوذترین سلبریتی ها را افراد پولدار تشکیل می دهند. بازیگران جزء این قشر پولدار بانفوذ محسوب می شوند که بر اساس فیلم‌ها و سریال‌های که بازی می کنند درآمد بسیار بالایی به دست می‌آورند.

به خصوص اگر فیلم هایشان در جشنواره جایزه کسب کند حدود ۲۰ درصد از آن جایزه به بازیگر می‌رسد از بازیگر های پولدار و با نفوذ می توان به رضا عطاران اشاره کرد.

آیا بانفوذترین سلبریتی ها تک شغلی هستند یا دارای چندین شغل هستند؟

بانفوذترین سلبریتی های ایران شامل بازیگران می شود. اکثر بازیگران علاوه بر بازیگری و بازی کردن در فیلم های سریالی و سینمایی شغل های دیگری نیز دارند. مانند: رستوران، مزون های لباس که اکثر بازیگران از آن جا خرید می‌کنند و عده ای از آنان خوانندگی می کنند.

زیرا بازی کردن در فیلم ها به صورت دائم و همیشگی نیست و آن ها مجبورند در کنار حرفه بازیگری چند شغل دیگر نیز داشته باشد. مثلاً پوریا پورسرخ علاوه بر بازیگری دارای چندین رستوران زنجیره‌ای می باشد.

کدام یک از بانفوذترین سلبریتی ها در دنیای هالیوود بهداشت خوبی ندارند؟

  • جسیکا سیمپون: جسیکا یک ستاره محبوب و بازیگر معروف هالیوود می باشد. او در برنامه “سن دی جن رس شو” گفت: دندان هایش را فقط سه بار در هفته مسواک می زند.
  • کورتنی کارداشیان : کورتنی یکی از اعضای خانواده ثروتمند کارداشیان می باشد او همیشه از چیزهای طبیعی استفاده می کند. کورتنی هنگام بچه شیر دادن از دئودورانت استفاده نمی کند و بدنش تا حدی بو عرق و بوی بد می دهد که همسرش به او اعتراض می کند.
  • مگان فاکس: او یکی از جذاب ترین سلبریتی های هالیوود می باشد. او اظهار دارد که در خانه زن شلخته ای است و کمد لباسش همیشه بوی بد می دهد و هیچ وقت فلش تانک توالت را نمی کشد.
  • متیو دیوید مک کانِهِی: متیو در ظاهر خوش تیپ به نظر می رسد اما وقتی نزدیک او می شوید نظرتان به کل عوض می شود چون بدنش بوی بسیار بدی می دهد متیو دوازده سال است که از دئو دورانت استفاده نکرده است.
  • جان کریستوفر با جانی دپ: بازیگر و سلبریتی جذابی می باشد که حامیان بسیاری دارد اما این بازیگر به حمام نکردن و بوی سیگار معروف است او اعتراف کرده است که روزها به حمام نمی رود و مسواک هم نمی زند.
  • برت پیت: شاید برای شما هم ناراحت کننده باشد اما برت پیت هم بدنش بوی بسیار بدی می دهد و او سال هاست از شامپو و صابون بدن استفاده نمی کند و یک لباس را با بوی عرق تا چند روز به تن می کند و آن لباس را عوض نمی کند.

سوالات متداول در مورد بانفوذترین سلبریتی ها

سلبریتی به چه معناست؟

سلبریتی به معنی یک شخص مشهور یا ستاره می باشد که در زمینه‌های گوناگونی فعالیت دارند.

بانفوذترین سلبریتی های اینستاگرام چه کسانی هستند؟

کسانی هستند که سعی می کنند بیشتر از دیگران دیده شوند. مانند: بهاره رهنما

گران قیمت ترین دستمزد را کدام سلبریتی می گیرد؟

رضا عطاران گرانترین دستمزد را در بین بازیگران ایران دارد که حدود یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان می باشد.

چند نفر از با نفوذ ترین سلبریتی های ایران و اروپا را نام ببرید؟

در ایران ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، علی صادقی و در اروپا نادیا مراد و کیپ تورن.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *