بیوگرافی کانیه وست (Kanye west) + طلاق کانیه وست و کیم کارداشیان

کانیه وست بهترین رپر جهان، بازیگر، تهیه کننده و تولیدکننده آمریکایی می باشد که تا به حال موزیک های معروفی را به بازار عرضه کرده است. او با این موسیقی ها موفق شده است که چندین بار جایزه معروف گرمی را از آن خود کند و نام خود را در بین اسامی برندگان این جایزه به ثبت برساند. این خواننده همچنین با کیم کارداشیان، مدل معروف آمریکایی ازدواج کرده است و دارای چهار فرزند می باشند. علاوه بر آن، وی در دور قبلی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اسم خود را در بین کاندیدهای ریاست جمهوری ثبت کرد و شانس خود را برای این پست مهم امتحان کرد. او هر چند که نتوانست دستاورد خوبی را در این عرصه داشته باشد اما همواره یکی از افرادی به شمار می رود که توجهات زیادی را به طرف خود جلب کرده است. همچننی اظهار نظر های صریح او در مورد موضوعات مختلف موجب شده است که حاشیه هایی را هم برای وی به وجود بیاورد. در ادامه در مورد  Kanye west اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهیم.

بیوگرافی کانیه وست

بیوگرافی کانیه وست

زندگینامه kanye west مانند بسیاری دیگر از خوانندگان سیاه پوست دارای بالا و بلندی های زیادی می باشد. او در تاریخ 8 ژوئن سال 1977 میلادی در شهر آتالانتای آمریکا به دنیا آمده است. در کالیفرنیا دوران کودکی خود را گذرانده است. زمانی که کودک بود شاهد طلاق والدین خود بود و مسئولیت نگهداری وی بر عهده مادرش افتاد. آنها به شیکاگو رفتند. پدرش آنها را ترک کرده بود و عضو گروه پلنگ های سیاه بود. وی یکی از عکاس های خبری بود که برای روزنامه ای کار می کرد. پس از آن وی یکی از مبلغان دینی شد. کانیه 5 ساله بود که به شعر گفتن روی آورد. مادرش در این مورد گفت که حتی او در نقاشی و موزیک هم استعداد فراوانی دارد و زمانی که نوجوان شده بود به سمت رپ رفت.

حالا که دریافتید کانیه وست کیست، باید بگوییم که او در سن 13 سالگی یک شعر گفت و مادرش را مجبور کرد تا استودیویی را کرایه کند. آنها به اتفاق هم به آنجا رفتند و شعری را که ضبط کرده بود را تبدیل به نخستین کار هنر خود کرد. در آن میان مادرش همه حرکات او را زیر نظر داشت و او را تشویق می کرد. روحیه ای که او به مادرش داد تا نخستین کارش را با تمام وجود اجرا کند و با امکانات کمی که داشت آن را ضبط و روانه بازار کند. او همان روز مسیر زندگی خودش را تغییر داد.

بهترین آهنگ های کانیه وست چه مواردی می باشند؟

پس از اینکه اولین شعر خود را با اصرار خود ضبط کرد و روانه بازار کرد، ناگهان دریافت که بازخورد خوبی داشته است. او نا امید نشد و تلاشش را بیشتر کرد و تا اینکه توانست پس از مدت کوتاهی به شهرت برسد. وی این کار را با همراهی مادرش انجام داده بود و هیچ حامی دیگری نداشت. برتری او را می توانید با مشاهده لیس بهترین آهنگ های رپ جهان درک کنید!

  famous

یکی از آهنگ های آلبوم زنگی پابلو است که در سال 2016 میلادی ضبط شده بود. در این آهنگ هنرمندان مشهوری مانند ریحانا و نی سوئیز بیتز نیز حضور یافته بودند و همین مسئله هم موجب شد تا توجه بسیاری را به طرف خود جلب کند. این موسیقی رتبه های نسبتا خوبی را در بیلبوردها کسب کرده بود.

runaway

یکی دیگر از موزیک های خوب این خواننده به شمار می رود که توانست جایگاه 12 بیلبورد هات 100 آمریکا را بدست بیاورد. این آهنگ در سال 2010 به بازار آمد و در آن هنرمندانی مانند جف هاسکر، امیلی و مایک دین حضور یافته بودند.

pt. 2

پس از انتشار این آهنگ در سال 2016 میلادی، استقبال گسترده ای از آن صورت گرفت و توانست در برخی از بیلبوردها جایگاه های خوبی را کسب کند.

  fade

این موسیقی در بیلبورد کشور بریتانیا در میان آهنگ های سبک آر اند بی رتبه هفتم را بدست آورده بود. همچنین در بیلبورد هات 100 آمریکا موفق شد تا در جایگاه چهل و هفتم بایستد اما در بخش آهنگ های ریتمیک جایگاه بهتر نهم را کسب کرده بود.

Jesus Walks

یکی از برترین موسیقی هایی است که اجرا کرده است و در سال 2004 میلادی هم به بازار آمده و در جایگاه دوم بیلبورد آمریکا قرار گرفته بود. این موسیقی در رتبه سوم آهنگ های سبک رپ و نیز رتبه ششم چارت بریتانیا ایستاده بود.

Gold Digger

این موسیقی توانست رتبه نخست بیلبورد آمریکا را کسب کند و نام آن در بین 60 موزیک برتر مجله بیلبورد نیز ثبت شود. همچنین این آهنگ جایزه گرمی بهترین عملکرد فردی رپ را برنده شد و تا ماه ژآنویه سال 2011 هم بیش از 3 میلیون نسخه از آن در سراسر آمریکا به فروش رسیده بود.

Flashing Light

از جمله موسیقی های ناب کانیه وست می باشد که رتبه دوم بیلبورد آمریکا را کسب کرده بود. همچنین جایگاه پنجم چارت بلژیک  نیز رتبه یکم چارت بریتانیا را نیز از آن خود کرده بود.

Power

پاور در سال 2010 میلادی به بازار آمده بود و کانیه در مورد این موزیک گفته بود که بیش از 5 هزار ساعت روی شعر آن وقت صرف کرده است. این آهنگ در چارت های کشورهای مختلف رتبه های خوبی را بدست آورده است.

بهترین آهنگ های کانیه وست

ماجرای درگیری کانیه وست و تیلور سویفت چه می باشد؟

این دو تا به حال درگیری های زیادی داشته اند. درگیری های لفظی این دو از مدت ها قبل وجود دارد و هر از چند گاهی در مراسمات با همدیگر روبرو می شوند. در یکی از این مراسمات که اخیرا برگزار شده بود، دوباره این دو با هم روبرو شدند و کانیه وست به طور واضح و علنی اعلام کرد که آلبوم تیلور سویفت اصلا به درد نمی خورد و در واقع یکی از آشغال ترین موسیقی هایی بوده است که تا به حال شنیده ام و اصلا ارزش آن را ندارد که وقت خودتان را روی آن صرف کنید. این در حالی است که وی ادامه داد که اما کار بیانسه از جمله کارهای برتر می باشد و یکی از آلبوم های تاریخی است که به یادگار می ماند.

او حتی چندین بار هم روی این مسئله تاکید کرد. پس از آن بد که فیلمبردار مراسم روی صورت بیانسه زوم کرد که از خوشحالی داشت پر می کشید و سپس روی صورت تیلور دوربین را چرخاند که از بغض زیر چشمانش خیس شده بود و از شدت عصبانی گونه هایش سرخ شده بود. او در حالی که گریه می کرد از صحنه پایین آمد و بدون اینکه چیزی بگوید صحنه را ترک کرد. همین موضوع موجب شد تا تماشاگران انتقادهای شدیدی از کانیه وست کنند و از وی بخواهند که از این خواننده معذرت خواهی کند .

کانیه وست و کیم کارداشیان چگونه با هم آشنا شده اند؟

این دو در آهنگ هایی با یکدیگر همکاری کرده اند و پس از آن طرح دوستی ریختند و رفته رفته به یکدیگر علاقمند شدند. در آن زمان کانیه وست از همسر دوم خودش هم جدا شده بود و در صدد آن برآمد تا مخ این مدل مشهور را بزند. این دو با هم ازدواج کردند و در حال حاضر هم دارای 4 فرزند می باشند.  هر چند که آنها بارها با هم درگیری های لفظی زیادی داشته اند اما تا به حال در کنار هم زندگی کرده اند.

کانیه وست شهرام شب پره

شخصیت کانیه وست به گونه ای بود که او را به یکی از برترین خواننده های جهان تبدیل کرده بود اما برخی از مواقع حتی او هم از کارهای دیگران تقلید می کرد و از آنها در موسیقی های خود استفاده می برد. گفته می شود که اخیر او نیز قصد داشته است که از یکی از کارهای شهرام شب پره استفاده کند و از آن در موزیک های خود بهره ببرد. این موضوع در بین سایت های فارسی زبان سر و صدای زیادی را ایجاد کرده است و گفته می شود که برخی ها حتی از این خواننده خوب کشورمان به عنوان استاد یاد می کنند. در حال حاضر اکثر خواننده های کشورهای مختلف از برخی از آهنگ های خواننده های دیگر استفاده می کنند. برخی از آنها قبل از استفاده مجوزهای لازم را اخذ می کنند.

کانیه وست و تیلور سویفت

همسر Kanye west چه کسی می باشد؟

عکس کانیه وست و همسرش در برخی از سایت ها وجود دارد و می توانید آن را مشاهده نمایید اما باید بگوییم که وی تا به حال 3 همسر داشته است. اولین آنها آلکسیس فیفر بود که یک طراح چیره دست بود. آنها در سال 2002 میلادی با هم آشنا شدند و رابطه آنها رفته رفته گرم و صمیمی شد تا اینکه در سال 2006 میلادی با هم نامزد شدند. این دو در سال 2008 میلادی با یکدیگر درگیر لفظی پیدا کردند و از هم جدا شدند. اما پس از آن این خواننده معروف با آمبر رز آشنا شد. این دو نیز سال ها در کنار هم زندگی کردند اما بر اثر اختلافاتی تصمیم گرفتند پس از دو سال از هم جدا شوند. اما نفر سوم کیم کارداشیان مدل معروف می باشد.

موضوع آشنایی آنها از همکاری های این دو در موزیک هایی آغاز شد. آنها تا به حال در برنامه های زیادی با هم همکاری کرده اند و این همکاری رفته رفته به رابطه تبدیل شد و بالاخره در سال 2013 اولین فرزند خود را به دنیا آوردند. سپس در سال 2014 مجلسی را گرفتند که در شهر فلورانس ایتالیا با حضور چند تن از هنرمندان مشهور برگزار شد. این دو در حال حاضر چهار فرزند دارند.

ثروت کانیه وست از چه طریقی بدست می اید؟

بیشتر ثروت او از طریق فعالیتش در زمینه موسیقی بدست آمده است. اولین حرفه او موسیقی بوده است و توانسته است که کارهای ناب زیادی را به بازار عرضه کند. همچنین کارهای او توانسته است که بارها در جشنواره های مختلف از جمله جشنواره گرمی نامزد دریافت جایزه شود. علاوه بر آن، بارها رکورد فروش را زده است و توانسته است که پول خوبی را به جیب بزند. وی تا به حال کنسرت های زیادی را هم برگزار کرده است و حتی از فضای مجازی هم درآمد خوبی دارد. همچنین وی یک بازیگر هم است و در فیلم های زیادی حضور داشته است. گفته می شود که سرمایه خالص وی 3.2 میلیارد دلار می باشد.

آیا خیانت Kanye west  حقیقت دارد؟

در واقع این او نبوده است که خیانت کرده است بلکه او اعلام کرده است که همسرش کیم کارداشیان به او خیانت کرده است. وی در یک برنامه ای اعلام کرد که این حقیقت دارد و این مدل با یک خواننده دیگر به نام میک میل رابطه دوستی برقرار کرده بود و قصد داشته تا وی را دور بزند. این خبر در حالی منتشر شده است که موجب شد تا کیم هم واکنش های تندی داشته باشد و در حال حاضر هم از وی به طر جداگانه زندگی کند. او گفته است که کانیه وست دو قطبی است و نمی داند که چه کلماتی را از زبانش بیرون آورد.

کانیه وست و کیم کارداشیان

خانه کانیه وست به چه صورت می باشد؟

طبق گفته های شاهدان این خانه آنقدر بزرگ است که برخی ها به آن هتل می گویند. این خانه دارای چندین اتاق خواب، چند حمام و صحنی بزرگ است که در آن هزاران نفر جا می گیرد. همچنین آشپزخانه ای مدرن با تمام امکانات رفاهی را دارد. تجهیزاتی که در آن به کار برده شده است از بروزترین وسایل دنیا می باشد. ارزش این خانه به طور کلی چیزی حدود 60 میلیون دلار تخمین زده شده است که رقمی بسیار چشمگیر می باشد. معماری و سبک آن هم از مدرن ترین سبک های روز دنیا می باشد.

ماجرای کانیه وست حضرت موسی چه می باشد؟

این خواننده تا به حال حاشیه های زیادی را به وجود آورده است که در یکی از جدیدترین آنها اعلام کرده است که حضرت موسی می باشد و از دیگران خواسته است که به همین دلیل باید به وی احترام بگذارند. این موضوع در حالی مطرح می شود که او به تازگی نیز جنجال هایی را به پا کرده بود و با همسرش بارها به دلیل خیانت درگیری هایی را داشته است. کیم کارداشیان اعلام کرده بود که وی بیمار است و به همین خاطر می خواسته که او را به بیمارستان روانی ها بسپارد.

جوایز کانیه وست شامل چه مواردی می باشند؟

کانیه وست جایزه گرمی را بارها از آن خود کرده است و در واقع تا به حال موفق شده تا 21 بار به این مهم دست یابد. وی یکی از شناخته شده ترین خواننده های آمریکایی سبک رپ می باشد که در سال 2020 هم توانست آخرین جایزه خود را با بیرون دادن آهنگی به نام Follow God کسب کند. این موسیقی جایزه بهترین آهنگ را از آن خود کرد. همچنین این خواننده سال 2015 از طلایی ترین سال های عمر خود را گذراند که در آن 3 بار موفق به کسب جایزه گرمی شده بود.

خیانت Kanye west

ماجرای کانیه وست و ریاست جمهوری چه بود؟

موضوع از این قرار بود که کانیه وست در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد و قصد داشت که با افراد قدرتمندی مانند دونالد ترامپ کاندیدای با نفوذ حزب جمهوری خواه و دیگر کاندیدا رقابت کند. او از حمایت طرفداران خودش و نیز همسرش برخوردار بد و گمان آن می رفت که بتواند رای خوبی را جمع کند اما در رای گیری اولیه او نتوانست رای لازم را برای رفتن به دور بعد کسب کند و همین مسئله موجب شد تا وی کنار بکشد. این موضوع باعث شد که برخی از طرفدارانش از وی انتقادهای شدیدی را مطرح کنند.

جنجال کانیه وست به چه دلیل بود؟

به خاطر رسوایی کانیه وست بود که گفته بود که در زمان قدیم قصد داشته تا یکی از دختران خود را سقط کند. اما این تنها جنجال او نبود. وی یک بار هم در فضای مجازی خود را حضرت موسی اعلام کرده بود و در برنامه ای هم به طور مستقیم همسر خود را خیانت کار اعلام کرده بود. او گفته بود که کیم با یک خواننده دیگر رابطه دارد و قصد داشته به وی خیانت کند. این موضوعات حاشیه های زیادی را برای وی به وجود آورد.

پدر کانیه وست کیست؟

اسم او ری وست می باشد که زمانی که کانیه کودک بود از مادرش جدا شد. او یک عکاس بود که برای روزنامه ای کار می کد. سپس به سمت تبلیغ دین مسیحیت رفت و پس از آن هم اطلاعاتی در دست نیست که سرگذشت وی چه شده است. کانیه وست هرگز در مورد او حرفی را نزده بود.

ماجرای کانیه وست راه رفتن روی آب چه بود؟

اگر دقت کرده باشید برخی از ترفندها هستند که می توانید با استفاده از آن طوری وانمود کنید که دارید روی آب راه می روید و این جلوه خوبی را برای شما و طرفداران تان به وجود می آورد. این ترفند مورد توجه بسیاری از علاقمندان و هنرمندان قرار گرفته است و تا به حال افراد زیادی آن را امتحان کرده اند.

اینستاگرام kanye west

کانیه وست کوروش یغمایی با هم همکاری کرده اند؟

این دو تا به حال همدیگر را ندیده اند و با هم همکاری نداشته اند اما گفته می شود که کانیه وست قصد داشته با از یکی از آهنگ های کوروش استفاده کند و بخشی از آن را در یکی از موسیقی های خود به کار ببرد. تا به حال خواننده های زیادی از کارهای دیگران استفاده کرده اند.

اینستاگرام kanye west  چه فعالیت هایی دارد؟

کانیه وست اینستاگرام را ایجاد کرده است تا در آن کارهای خود را منتشر کند و در راستای اهداف خود قدم بردارد. وی در این صفحه عکس و تصاویر مربوط به خود را منتشر می کند و تا به حال هم توانسته است که بیش از 4 میلیون نفر را هم به طرف خود جذب کند. همچنین در این صفحه شاهد برخی از تبلیغات نیز هستیم که راهی برای درآمد وی محسوب می شود. پیج Kanye west بازدید های زیادی می خورد و در آن افراد زیادی حضور دارند.

ماشین کانیه وست چه مدلی می باشد؟

نمی توان به طو مشخص اعلام کرد که وی از چه ماشینی استفاده می کند. زیرا او در حال حاضر مارک های مختلفی را در پارکینگ خانه خود دارد. در واقع تعداد آن آنقدر زیاد است که اگر هر روز یکی هم سوار شود باز هم می تواند به مدت دو هفته یا شاید هم بیشتر هر روز از یکی از آنها استفاده کند. لامبورگینی، رویس، لامبورگینی، بنز، پورشه، فراری، کادیلاک و چند مدل دیگر از جمله اتومبیل های کلکسیون وی می باشند.

مرگ کانیه وست حقیقت دارد؟

در مورد مرگ او شایعات زیادی تا به حال منتشر شده است و بارهای اعلام کرده است که هوادارانش هرگز به این شایعات توجهی نکنند و خبرها را باید از مبادی رسمی دنبال کنند. همچنین همسرش بارها اعلام کرده است که او یک بیمار روانی است و قصد داشته تا او را در بیمارستان بستری کند. اما وی هنوز زنده است.

بچه های Kanye west  از چه کسی به دنیا آمده اند؟

در واقع تمام آنها فرزندان کانیه وست و کیم کارداشیان می باشند. اسامی آنها نورث نوری، سنت وست، شیکاگو و پیسالم وست می باشند. نخستین فرزندش که به دنیا آمد رابطه آنها را مستحکم تر کرد و موجب شد تا آنها به همدیگر بیشتر عشق بورزند. پس از آن بود که این دو مجلس عروسی خود را برگزار کردند و پس از مدتی کوتاهی بعد از آن فرزند دوم آنها به دنیا آمد. این دو تا به حال چندین بار درگیری لفظی پیدا کرده اند که یک بار از آنها به خاطر این بود که کانیه وی را خیانتکار خطاب کرده بود و موجب عصبانیت شدید کیم شده بود.

سوالات متداول

ایا کانیه وست تا به حال جایزه معروف گرمی را از آن خود کرده است؟

وی تا به حال موزیک های برتر زیادی را اجرا کرده است که چندین تا از آنها نامزد دریافت این جایزه شده بودند و تا به حال هم 21 بار برنده شده اند.

آیا کانیه وست به کیم کارداشیان خیانت کرده بود؟

موضوع برعکس می باشد و در واقع این خواننده بود که ادعا کرد که همسرش به و خیانت کرده بوده و با خواننده دیگری رابطه برقرار کرده بود.

کانیه وست چند بار ازدواج کرده است؟

وی تا به حال 3 بار ازدواج کرده است که دو همسر اول آنها از وی طلاق گرفته اند و با سومی تا به حال درگیری های لفظی پیدا کرده است.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *