بیوگرافی میلاد قاسمی خواه یکی از واینر های معروف اینستاگرام

از چندین سال پیش با فراگیری اینترنت و شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، بسیاری از افراد از این شبکه های استفاده کردند و با ارائه دادن محتوای خاص خود به شهرت رسیدند. یکی از شناخته شده ترین این افراد ایرانی میلاد قاسمی خواه می باشد. میلاد یکی از معروف ترین واینر و کمدین های ایرانی در اینستاگرام می باشد که ما امروز قصد داریم به زندگی او بپردازیم. پس با ما همراه باشید و با این هنرمند مردمی که به عنوان جذاب ترین سلبریتی مرد ایرانی هم شناخته می شود آشنا شوید.

میلاد قاسمی خواه کیست

میلاد قاسمی خواه کیست؟

اگر در شبکه های اجتماعی ای مانند اینستاگرام فعالیت داشته باشید، حتما تا به امروز کلیپ هایی کمدی از میلاد قاسمی خواه را مشاهده کرده اید. میلاد قاسمی خواه یکی از معروف ترین سلبریتی های اینستاگرامی می باشد و به واسطه همین شبکه اجتماعی هم به شهرت رسیده است.

او از سال 1394 فعالیت خود را به عنوان یک واینر و بلاگر در اینستاگرام آغاز کرد و با ساخت کلیپ هایی کمدی برای خود طرفدارانی پیدا کرد. او به دلیل کلیپ های عامیانه و مردمی اش نسبت به باقی واینر ها از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشد. در بخش های بعدی به بیوگرافی میلاد قاسم خواه می پردازیم، پس با ما همراه باشید و با این هنرمند خوش ذوق آشنا شوید.

زندگینامه واینر محبوب ایرانی

میلاد قاسمی خواه پارگام در 5 شهریور سال 1368 در شهر بندر انزلی به دنیا آمد. درسته که میلاد در بندر انزلی به دنیا آمده است، اما اصالت او به روستای پارگام گیلان برمی گردد. خانواده قاسمی خواه هنگامی که میلاد یک سال داشت برای زندگی به شهر تهران مهاجرت کردند. میلاد در خانواده ای چهار نفره بزرگ شد و یک برادر که 7 سال از او کوچک تر است، دارد. پدر میلاد به شغل جوشکاری تاسیسات مشغول می باشد و مادر او معلم بود که سال ها پیش از دنیا رفت. او هم اکنون در محله هروی تهران ساکن می باشد.

در دوران کودکی بچه بسیار فعالی بود و در این باره می گویید: «از بچگیام تعریف کنم پاره می شید از خنده فقط در این حد بگم وقتی بچه بودم هیچکی مارو خونش دعوت نمی کرد چون من رسما مثل زلزله عمل می کردم.»

پس از پشت سر گذاشتن دوران دبیرستان، راهی دانشگاه شد و در دانشگاه آزاد لاهیجان در رشته معماری به تحصیل مشغول شد. او در ادامه لیسانس خود را در این رشته کسب کرد و برای مدتی پیش پدرش مشغول به کار شد. او در آن دوران به کارهایی از قبیل کارهای تاسیساتی، جوشکاری، نصب پکیج، کف تراشی و دور تراشی مشغول بود.

کلیپ های میلاد قاسمی خواه

ورود او به اینستاگرام

میلاد پس از گذراندن دوران تحصیل خود راهی سربازی شد. پس از پایان خدمت سربازی اش دائما به دنبال این بود که شغلی مناسب برای خود پیدا کند. از همین رو به کارهای مختلف مشغول شد، اما هیچ کدام از آن ها را برای خود نپسندید. تا به اینکه یک روز در مسافرتی به سمت شمال کشور بود که اتفاقاتی پیش آمد و با فضای مجازی و اینستاگرام آشنا شد.

این اتفاق باعث شد که مدتی به صورت جدی به فعالیت در فضای مجازی فکر کرد و در نهایت در اواخر سال 1394 اولین کلیپ خود را منتشر کرد. اولین ویدئوی او در کل 15 ثانیه بود و محتوای آن در ارتباط با دابسمشی از بچه های بود. در ادامه میلاد با کمک دوستش کامران صالح نیا به صورت جدی فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز کرد و کلیپ های کمدی با سناریو هایی حرفه ای تولید و منتشر کرد.

این فعالیت او به مرور زمان برای او دنبال کنندگانی جذب کرد و باعث شد در امروز میلاد قاسمی خواه به یکی از معروف ترین واینر های ایرانی تبدیل شود. در بخش بعدی به کلیپ های میلاد می پردازیم، پس با ما همراه باشید.

کلیپ های میلاد قاسمی خواه

همان طور که در بخش های قبل گفته شد میلاد قاسمی خواه فعالیت خود را در اینستاگرام در اواخر سال 1394 آغاز کرد. اولین کلیپ های میلاد در زمینه دابسمش کودکان بود، اما پس از مدتی که با دوست خود کامران همکاری کرد به این نتیجه رسید که حالت صورتش برای اجرا های طنز و کمدی مناسب می باشد. این عامل باعث شد که او فعالیت خود را در ساخت موزیک ویدئو کمدی آغاز کند. اما پس از مدتی متوجه شد که ساخت موزیک ویدئو زحمت فراوانی دارد و همچنین با بازدید های کمی هم رو به رو می باشد.

این اتفاق باعث شد که میلاد قاسمی خواه به ساخت کلیپ های طنز و مردمی روی بیاورد. در ادامه او کلیپ هایی ساخت که در آن ها نقش دختر ها را بازی می کرد. این کلیپ ها به سرعت در سراسر اینستاگرام پخش شد و بسیار محبوب شد. این نوع از ویدئو ها شهرت فراوانی را برای میلاد به همراه داشت و او را در بین واینر های ایرانی بسیار محبوب کرد. در ادامه او همچنان تا به امروز این سبک از ویدئو را ادامه داده است و همچنان در بین کاربران فضای مجازی هم طرفدار دارد.

میلاد با نیت خندان مردم وارد عرصه واینری شد و همیشه ارادت خود را به مردم نشان می دهد. این به طوری است که او با مخاطبان خود بسیار خوش رفتار می باشد و حتی جواب طرفدارانش را در دایرکت اینستاگرامش نیز پاسخ می دهد. این حجم از مردمی و خوش برخورد بودن او باعث محبوبیت بیشتر نسبت به باقی واینر های ایرانی شده است. اما در کنار این عوامل، اتفاق دیگری بود که به محبوبیت او افزود که در بخش های بعدی آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

اینستاگرام میلاد قاسمی خواه فعال است؟

همان طور که تا به اینجا متوجه شدید میلاد قاسمی خواه از طریق اینستاگرام به شهرت رسده است و به نوعی می توان اینستاگرام را تمام زندگی حرفه ای او در نظر گرفت. البته او در ارتباط با اینکه اگر اینستاگرام فیلتر شود گفته است: «وقتی فیلتر شد بهش فکر می کنم ولی نگرانی راجع بهش ندارم چرا که مطمئنم اونی که تا اینجا رو ساخته از اینجا به بعدم می سازه و فقط باید باور داشت.»

البته اینستاگرام میلاد قاسمی خواه تنها جنبه حرفه ای ندارد و او هر از چندگاهی تصاویری از خودش برای طرفدارانش به انتشار می گذارد. در کنار آن او از اینستاگرام به عنوان پلی بین او و مخاطبانش استفاده می کند و پاسخ سوال های آن ها را می دهد. او هر از گاهی به در استوری و لایو های خود به صحبت های جدی با طرفدارانش نیز می پردازد.

میلاد فعالیت خود را تنها مختص به اینستاگرام نکرده است و در یوتیوب هم فعالیت دارد. آدرس پیج یوتیوب او نیز در صفحه اصلی پیج شخصی اش نیز قرار دارد. اینستا میلاد قاسمی خواه از طرفداران زیادی تشکیل شده است و او دارای 4.6 میلیون دنبال کننده می باشد.

میلاد قاسمی خواه قبل عمل

میلاد قاسمی خواه در خندوانه

علاوه بر فعالیت میلاد قاسمی خواه در اینستاگرام و ساخت ویدئو خنده دار، یک عامل دیگر هم باعث به وجود آمدن شهرت میلیون برای او شد. این عامل حضور او در برنامه «خندوانه» با مجری گری و کارگردانی رامبد جوان بود. او با حضور در این برنامه در بین مردم دیده شد و به شهرت خود افزود.

میلاد قاسمی خواه قبل عمل

مدتی پیش میلاد قاسمی خواه ویدئویی منتشر کردن که در آن نشان دهنده عمل جراحی او بود. او در این ویدئو با عمل جراحی خود هم به شوخی می پرداخت و در تمام طول ویدئو در حال شوخی هایی در ارتباط با عملش بود. اگر آن کلیپ را مشاهده کرده باشید می دانید که عمل جراحی میلاد قاسمی خواه موفق آمیز بوده است. او در پایان این ویدئو حالش را پس از عمل نشان می دهد و سعی می کند طرفداران خود را نگران نکند.

همسر میلاد قاسمی خواه کیست؟

بسیاری از افراد برایشان سوال است که آیا میلاد قاسمی ازدواج کرده است؟ شاید شما هم جزو این درسته باشید، از همین رو ما در این بخش به این سوال جواب می دهیم. تا به امروز خبری از ازدواج و یا در رابطه بودن میلاد منتشر نشده است و بر اساس شواهد او همچنان مجرد می باشد.

مصاحبه با میلاد قاسمی خواه

تا به امروز میلاد قاسمی خواه در چندین مصاحبه با رسانه های و سایت های گوناگون حضور داشته است. اما یکی از مهم ترین مصاحبه های او با برنامه «تی پی پلاس» بود. او در این مصاحبه تصویری حضور یافت و در ارتباط با زندگی خود صحبت کرد. میلاد در این مصاحبه به زندگینامه خود پرداخت و از شرایطی که قبل از تبدیل شدن به یک سلبریتی اینستاگرامی داشت گفت. اگر شما به این مصاحبه علاقه مند هستید می توانید آن را در سایت های یوتیوب و آپارات مشاهده کنید.

همسر میلاد قاسمی خواه

سوالات متداول

میلاد قاسمی خواه اهل کجاست؟

او در بندر انزلی متولد شد، اما اصالت او به روستای پارگام در گیلان برمی گردد.

قد میلاد قاسمی خواه چقدر است؟

او دارای قدی در حدود 182 سانتی متر می باشد.

میلاد قاسمی خواه هم اکنون در کجا زندگی می کند؟

او هم اکنون در محله هروی تهران ساکن می باشد.

کلیپ های میلاد قاسمی خواه در چه زمینه ای می باشد؟

او در زمینه ساخت ویدئو های کمدی و طنز فعالیت می کند.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *