عکس های مندی وکیلی مدل ایرانی که با مهدی طارمی رابطه داشت

مندی وکیلی یکی از مدل ها و سلبریتی های اینستاگرام می باشد‌، این مدل پر حاشیه ی ایرانی خواهر آنا وکیلی است و به همراه خواهرش در شهر لندن به عنوان مدل مشغول به کار هستند؛ در سال گذشته به دلیل حاشیه های ایجاد شده برای این دو مدل ایرانی با دو تا از بازیکن های تیم ملی فوتبال کشور بر میزان شناخته شدن آنها در میان کاربران فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی افزوده شد، در این مقاله قصد معرفی مندی وکیلی را داریم و به بررسی ارتباطش با مهدی طارمی و رامین رضاییان خواهیم پرداخت، پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

مندی وکیلی کیست

مندی وکیلی کیست

مندی وکیلی خواهر آنا وکیلی یکی از مدل‌ های پر حاشیه و جنجالی ایرانی است که همراه با خواهر خود به کشور انگلستان مهاجرت کرده است و در حال حاضر در شهر لندن به فعالیت های مدلینگ مشغول می باشد؛ این مدل جذاب ایرانی در اینستاگرام شهرت فراوانی دارد و تعداد دنبال کننده های صفحه ی آن به بیش از ۲۵۰ هزار نفر می‌رسد، خواهران وکیلی در ابتدا به کشور قطر مهاجرت کرده بودند اما پس از مدتی با گرفتن ویزای انگلستان در این کشور ساکن شدند.

بررسی رابطه مندی وکیلی و مهدی طارمی

ماجرای رابطه ی مندی وکیلی و مهدی طارمی، بازیکن مطرح و موفق فوتبال کشور ایران به حدود یک سال گذشته بر می گردد؛ یعنی زمانی که این دو بازیکن با استعداد و موفق تیم ملی فوتبال کشور ایران به همراه یک دیگر به دبی سفر کرده بودند، در جریان این سفر مهدی طارمی و رامین رضاییان در صفحه های اینستاگرام خود استوری ها و پست های فراوانی از سفر خود به دبی با مخاطب ها و دنبال کننده های خود به اشتراک گذاشتند.

در همین زمان مندی وکیلی به همراه خواهرش آنا وکیلی به دبی سفر کرده بود و این خواهران مدل ساکن انگلستان در صفحات اینستاگرام خود لایو هایی برگزار کردند که نشان می‌ داد آنها در دبی هستند؛ در یکی از استوری هایی که آنا وکیلی منتشر کرده بود تصویر مهدی طارمی و رامین رضاییان در پشت آنا وکیلی مشاهده شد به این ترتیب خبر ارتباط خواهران وکیلی با دو بازیکن مطرح فوتبال کشور به تیتر اول رسانه های اجتماعی و خبرگزاری های ورزشی آن روزها تبدیل شد.

در همین مدت تعداد دنبال کننده های صفحه های شخصی مندی وکیلی و خواهرش در اینستاگرام به شدت افزایش پیدا کرد و این حاشیه‌ سازی‌ ها و جنجال ها تا جایی ادامه پیدا کرد که حراست وزارت ورزش و کمیته ی اخلاق فدراسیون فوتبال ایران نیز در این موضوع دخالت کرد و پرونده ای برای این دو بازیکن موفق فوتبال کشور تشکیل شد، این کمیته به بررسی عکس‌ های منتشر شده و گمانه‌زنی‌ های پیرامون سفر مشترک این دو بازیکن تیم ملی فوتبال به همراه دو مدل جنجالی و پر حاشیه ی ایرانی ساکن انگلستان می پرداخت.

بررسی رابطه مندی وکیلی و مهدی طارمی

انضباطی شدن ماجرا برای مهدی طارمی و رامین رضاییان

کمیته ی اخلاق فدراسیون فوتبال کشور ایران اعلام کرد که در صورتی که حاشیه سازی ها و گمانه زنی های کاربران شبکه‌ های اجتماعی و فضاهای مجازی در خصوص ارتباط و سفر مشترک مهدی طارمی و رامین رضاییان با مندی وکیلی و آنا وکیلی صحت داشته باشد، برخورد قانونی مناسبی با آنها صورت خواهد گرفت و از شرکت کردن در تعداد مشخصی از بازی های تیم ملی فوتبال کشور ایران محروم خواهند شد.

مندی وکیلی و رامین رضاییان

همانطور که در تیتر قبل تر هم به این موضوع اشاره شد ماجرای ارتباط مهدی طارمی و رامین رضاییان با مندی وکیلی و خواهرش آنا وکیلی در دبی به اثبات نرسید، علی رغم حاشیه‌ سازی‌ ها و جنجال های پیش آمده برای این دو بازیکن موفق تیم ملی فوتبال کشور به دلیل عدم اثبات این ادعا محرومیتی از بازی‌های تیم ملی فوتبال برای آن دو ایجاد نشده است، این موضوع به شهرت خواهران وکیلی در شبکه‌های اجتماعی و فضاهای مجازی بسیار افزوده است.

مندی وکیلی و رامین رضاییان

خواهران وکیلی در اینستاگرام

مندی وکیلی در مقایسه با خواهر خود یعنی آنا وکیلی در میان کاربران اینستاگرام از شهرت و محبوبیت کم تری برخوردار می باشد، تعداد دنبال کننده های صفحه ی رسمی مندی وکیلی در اینستاگرام در مقایسه با آنا وکیلی کم تر است، به گونه ای که صفحه ی رسمی اینستاگرام این مدل جنجالی و پر حاشیه ی ایرانی حدود ۲۵۰ هزار نفر دنبال کننده دارد، شما می توانید با مراجعه به صفحه ی شخصی این مدل ایرانی در اینستاگرام عکسهای مندی وکیلی را در این پیج مشاهده کنید.

مندی وکیلی در صفحه ی رسمی اینستاگرام خود حدود ۵۳۵ عکس و ویدیو از خودش منتشر کرده است؛ محتوای صفحه ی اینستاگرام این مدل پر حاشیه ی ایرانی بیش تر در ارتباط با لایف استایل و زندگی شخصی خواهران وکیلی می باشد، فعالیت مندی وکیلی در شبکه‌ های اجتماعی و فضاهای مجازی تنها به فضای اینستاگرام محدود نشده است و این مدل جنجالی ایرانی به همراه خواهرش آنا وکیلی یک کانال یوتیوب به نام وکیلی سیستر نیز دارند.

این دو خواهر مدل ایرانی در این کانال یوتیوب از طریق بارگذاری ویدیو های خود و تبلیغات به مقداری درآمد دست پیدا می‌ کنند؛ اگر به صفحه رسمی مندی وکیلی در اینستاگرام مراجعه کنید با مشاهده ی عکس های این مدل جنجالی و زیبای ایرانی متوجه می شوید که این مدل های جنجالی ایرانی عمل های جراحی زیبایی بسیاری که بر روی بدن و صورت خود انجام داده اند که از جمله مهم ترین این عمل های جراحی زیبایی می توان به لیفت گونه ها، تزریق ژل به لب‌ها و عمل زیبایی بینی اشاره کرد.

البته عمل‌ های زیبایی مندی وکیلی و خواهرش تنها به جراحی صورت محدود نشده است و به نظر می رسد که آنها عمل های پیکر تراشی نیز انجام داده‌ اند؛ حاشیه سازی ها و جنجال های بسیاری که در ارتباط با خواهران وکیلی ایجاد شده است نقش بسیار مهمی در به شهرت رسیدن و شناخته شدن این دو مدل ساکن کشور انگلستان در فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی علی الخصوص فضای اینستاگرام داشته است.

همان طور که در قسمت های قبل تر گفته شد پس از ماجرای ارتباط آنا وکیلی و مندی وکیلی با دو بازیکن برتر تیم ملی فوتبال کشور ایران یعنی مهدی طارمی و رامین رضاییان، بر تعداد دنبال کننده های صفحه های شخصی این دو خواهر مدل در اینستاگرام افزوده شد به گونه ای که تعداد دنبال کنندگان صفحه ی شخصی آنا وکیلی در اینستاگرام از یک میلیون نفر نیز پیشی گرفت؛ امروزه حاشیه‌ سازی‌ ها نقش بسیار مهمی در به شهرت رسیدن افراد در فضاهای مجازی مانند اینستاگرام دارد.

منبع درآمد این مدل ایرانی از کجاست ؟

مندی وکیلی بخش بیش تری از درآمد خود را از راه تبلیغات در صفحه ی رسمی اینستاگرام خود و نیز مدلینگ تأمین می‌کند؛ او خواهر آنا وکیلی می باشد که یک سایت شرط بندی و پیش بینی بازی های ورزشی را مدیریت می‌کند، مندی وکیلی در کنار خواهرش آنا وکیلی یک کانال در یوتیوب به نام وکیلی سیستر را مدیریت می کند و از این طریق به درآمد قابل قبولی دست می یابد.

همانطور که می دانید مدلینگ یک درآمد ثابت و مشخص ندارد زیرا کار کردن در این شغل به صورت پروژه‌ ای می باشد و مدل ها بسته به اینکه در چه تعدادی از این پروژه ها و چه برند هایی همکاری داشته باشند به درآمد می رسند؛ از طرفی یوتیوب نیز به ازای تعداد مشخصی از بازدید ویدیو هایش به کاربران خود مقداری دست مزد می دهد البته به شرطی که تماشاگران آن ویدیو، ویدیوی مربوط را تا انتهای آن تماشا کرده باشند و تبلیغات ابتدایی را رد نکرده باشند، شما می توانید کانال یوتیوب مندی وکیلی و آنا وکیلی را در یوتیوب دنبال کنید.

اگر تا به حال به صفحه ی رسمی آنا وکیلی در اینستاگرام مراجعه کرده باشید، در قسمت بیوی این صفحه آدرس سایتی را می‌بینید که در آن به فروش محصولاتی همچون لباس زنانه مشغول هستند؛ این سایت در اختیار آنا وکیلی و خواهرش مندی وکیلی می‌باشد و خود آنا وکیلی به عنوان مدل تمام محصولات این سایت را عکس برداری کرده است؛ این سایت یکی از منبع درآمد های اصلی خواهران وکیلی می باشد.

خواهران وکیلی در اینستاگرام

اینستاگرام مندی وکیلی در چه مواردی می باشد؟

شما می توانید با وارد کردن نام mandi_vakili در قسمت جست و جوی اینستاگرام عکس ها و کلیپ های او را ببینید، او عکس های متفاوتی نسبت به سایر افراد معروف در صفحه خود می گذارد و بعد از مهاجرت به انگلیس به کار مدلینگی به همراه خواهرش مشغول شده اند، آنها مدل پوشیدن لباس زیر می باشند و با فالوو کردن پیجشان و دیدن عکس هایشان متوجه این موضوع خواهید شد. امروزه این شغل و منتشر کردن اینگونه عکس ها بازدید های قابل توجهی می خورند. او توانسته با عکس هایی که از خود به صورت نیمه برهنه در پیجش می‌گذارد مخاطبان و فالوور های زیادی جذب کند. گفته می‌شود او با سلبریتی ها و شاخ های مجازی زیادی رل زده که در این راستا می توان به جنجالی که در فضای مجازی به پا شد و خبری که در اینستاگرام غوغا کرد گفته می‌ شد که او با مهدی طارمی که یکی از فوتبالیست های معروف و موفق در ایران می باشد رل زده و در مهمانی ها و جشن ها با همدیگر حضور پیدا می‌کنند اشاره کرد. اما گفته می‌شد که این خبر یک شایعه و دروغ است که کاربران فضای مجازی برای طارمی درست کرده اند که چندی نگذشت که با انتشار عکس هایی از مهدی طارمی در کنار مندی این دروغ ها به واقعیت پیوست. عکس ها و کلیپ های زیادی از آنها در فضای مجازی پخش شد که باعث شده است آنها از این را به معروفیت بیشتری برسند و فالوور های زیادی جذب کنند. شاید برای شما نیز سوال پیش بیاید مندی وکیلی ویکی پدیا به چه معنا می باشد؟ به این معنا می باشد که شما می‌توانید عکس‌های او را در این سایت پیدا کنید. و از خبرها حواشی که درباره او در فضای مجازی پخش شده مطلع شوید.  در این سایت نیست بسیاری از افراد از او تعریف کرده‌اند و از شغلم راضی هستند اما افراد زیادی نیز وجود دارند که می گویند این شغل مناسب یک بانوی ایرانی نیست. این برهنگی نیز موجب سرافکندگی ایران و ایرانی می‌شود. همانگونه که می  توان با بی حجابی به معروفیت رسید با پاکدامنی و حجاب کامل هم نیز می‌شود به درآمد زایی و معروفیت و موفقیت رسید و حتماً نباید لخت شد تا فالوور های زیادی جذب کرد و مخاطبان زیادی داشت.

عکس آنا و مندی وکیلی چگونه است؟

شما می توانید با سرچ کردن نام وی در اینستاگرام گوگل تلگرام کانال و پیج او را ببینید و از عکس‌ها و خبرهایی که در آن منتشر می‌کند مطلع شوید. آنها عکس های کاملا متفاوت با سایر کاربران فضای مجازی در پیجشان منتشر می کنند که با فالوو کردن پیج آنها می توانید عکس هایشان را ببینید و متوجه اینکه چه عکس های نامناسبی از خود منتشر می کنند بشوید. او نیز می‌گوید من از کاری که انجام می دهم خیلی راضی هستم و از وقتی که این شغل را شروع کرده ام توانسته ام معروف شوم و درآمد خیلی خوبی کسب کنم. البته که او برای تبلیغ کردن و مدلینگ لباس زیر مشغول به کار است و گذاشتن چنین عکس هایی اصلا عجیب نیست. ادرس پیج مندی وکیلیmandi_vakili می باشد که شما می توانید با وارد کردن این اسم در قسمت جست و جوی اینستاگرام پیج وی را پیدا کنید و با فالوو کردن پیجش جزو فالوور های او شوید و اگر مایل بودید عکس ها و کلیپ هایش را لایک کنید و برایش کامنت های مثبت بگذارید تا در این راه موفق تر باشد و برندهای معتبر و مختلف و جدیدتری را معرفی کند.

مندی وکیلی با چه برند هایی کار کرده است؟

وی با برندهای مختلفی کار کرده که توانسته از این راه به درآمد میلیاردی برسد او در این راه بسیار موفق بوده. عکس‌ها و تبلیغاتی که به همراه خواهرش انجام می‌دهد بازدیدهای فراوانی می خورند او شیک ترین لباس ها را تبلیغ می‌کند که باعث می شود مخاطبان زیادی جذب کند وی می‌گوید تمام برندهایی که تبلیغ می کنم یکی از بهترین برندها در جهان می باشند. اگر هدف شما این است که بدانید او چه برندهایی را بیشتر تبلیغ می کند می توانید به پیج اینستاگرامش سری بزنید تمام برندهایی که او معرفی می‌کند را فالوو کنید و از این برندها خریداری کنید.

مندی وکیلی و دن بیلزریان

مندی وکیلی و دن بیلزریان چه عکسی با هم گرفته اند؟

وی با انتشار عکس‌های متعددی در کنار هنرپیشه ها و افراد معروف توانسته توجه افراد زیادی را به خود جلب کند عکسی که در کنار دن بیلزریان گرفت و آن را در پیجش به اشتراک گذاشت و همین عکس باعث شد که تعداد فالوورها و مخاطبان او به سرعت افزایش یابد و خیلی معروف تر شود. البته تمام کسانی که در فضای مجازی فعالیت می‌کنند می‌دانند که باید چه عکس ها و کلیپ هایی به اشتراک بگذارند تا بیشتر لایک بخورد و توجه افراد زیادی را به خود جلب کند تا فالوورهایشان افزایش یابد و معروف‌ تر شوند.

حاشیه های مندی وکیلی به چه صورت است؟

همانطور که همه ما می‌دانیم کسانی که در اینستاگرام فعالیت می‌کنند حواشی بسیار زیادی دارند اما گاهی آنها خودشان این حواشی را می‌سازند تا فالوورهای زیادی جذب کنند. مندی نیز یکی از آن افراد است که حواشی زیادی برای خود ساخته و با توجه به اینکه عکس های متعددی در کنار دوست پسرهایش گرفته است باعث شده تا در اینستاگرام غوغا به پا کند. او می گفت که با دن بیلزریان دوست شده و قرار است با هم ازدواج کنند که چندی نگذشت که دروغی که گفته بود فاش شد و همه متوجه شدند که این خبرها را منتشر کرده تا مخاطبان و فالوورهایش را افزایش دهد و از این راه نیز به درآمد زایی برسد. او نیز توانست با انتشار این خبر فالوور های زیادی جذب کند اما اکثر فالوور های قدیمی اش او را فالو کردند و گفتند به نظر نمی‌رسد که پول انقدر ارزش داشته باشد که به خاطرش با آبرویت بازی کنی.

مندی وکیلی کجاست؟

وی زمانی که در ایران زندگی می کرد هیچ معروفیتی نداشته و هیچ کس او را نمی شناخت و بعد این که از ایران خارج شد و با انتشار عکس هایی از خود و خواهرش در صفحه اینستاگرام توانست به معروفیت و به اصطلاح شاخ شدن در فضای مجازی برسد. او در زمینه مدلینگ فعالیت می‌کند و توانسته توجه افراد زیادی را به خود جلب کند و هم اکنون در کشور انگلیس زندگی می‌کند و در آنجا از طریق مدلینگی و اینستاگرام و سایت های شرط بندی که راه اندازی کرده به درآمد زایی برسد. او می‌گوید از بچگی دوست داشتم آنقدر معروف شوم تا هر جا که اسم من می آید همه مرا را بشناسند و هم اکنون به آرزوی بچگی اش رسیده و بیشتر کسانی که در فضای مجازی و اینستاگرام فعالیت می کنند او را می شناسند.

مندی وکیلی کجاست

خانواده مندی وکیلی در کجا زندگی می کنند؟

گفته می‌شود خانواده‌ او در تهران زندگی می‌کنند اما او به همراه خواهرش از ایران به کشور انگلیس مهاجرت کرده اند و هم اکنون در آنجا زندگی می کنند. گفته می‌شد که او با خانواده خود به مشکل خورده اند و رابطه خوبی ندارند به همین دلیل ترجیح داده تا آنها را ترک کند و مستقل شود. او به همراه خواهر خود در زمینه مدلینگی فعالیت می‌کنند که بسیار موفق بوده و توانسته با معرفی کردن برندهای مختلف به درآمد زایی زیادی برسد او می‌گوید من از یک راه به درآمد زایی نمی رسم بلکه از طریق اینستاگرام و راه اندازی سایت های شرط بندی هم  کسب درآمد می کنم.

تبلیغات مندی وکیلی چگونه می باشد؟

وی با پوشیدن لباس‌های زیر و تبلیغ کردن آنها در پیج خود توانسته در این راه موفق باشد و توجه افراد زیادی را جلب کند و از این راه به درآمد میلیاردی برسد.

مصاحبه با مندی وکیلی در چه موضوعی است؟

او در مصاحبه هایش می‌گوید اگر من در ایران زندگی می کردم به موفقیتی که امروزه به آن دست یافته ام به هیچ وجه نمی رسیدم و انقدر که الان معروف و مشهور شده ام نبودم. بهتر است که بگویم ایران جایی است که نمی گذارد تا استعدادهایت را شکوفا کنی و به هر کاری که مورد علاقه ات می باشد و دوست داری آن را ادامه دهی نمی رسی. او می گوید من ایران را خیلی دوست دارم و تنها دلیلی که باعث شد تا مهاجرت کنم این است که نمی توانستم به خواسته ها و کارهایی که دوست داشتم برسم.

سوالات متداول

مندی وکیلی در حال حاضر در کدام کشور زندگی می کند؟

مندی وکیلی به همراه خواهرش آنا وکیلی ابتدا به کشور قطر مهاجرت کرده‌ بودند، آنها پس از مدتی زندگی در این کشور توانستند به کشور انگلستان مهاجرت کنند و در حال حاضر در شهر لندن زندگی می کند.

ارتباط مندی وکیلی و مهدی طارمی و رامین رضاییان چیست؟

حدود یک سال گذشته جنجال های بسیاری پیرامون ارتباط این دو خواهر مدل ایرانی با مهدی طارمی و رامین رضاییان و سفر مشترک آنها به دبی در شبکه‌های اجتماعی و خبرگزاری های ورزشی منتشر شده بود.

مندی وکیلی درآمد خود را چگونه کسب می کند؟

مندی وکیلی از طریق کانال یوتیوب مشترک خود با آنا وکیلی و همچنین سایت فروش محصولات پوشاک خود به کسب درآمد می رسد، هم چنین درآمد اصلی این شخص از فعالیت در حوزه مدلینگ به عنوان مدل می باشد.

آدرس صفحه ی شخصی مندی وکیلی در اینستاگرام چیست؟

آدرس صفحه ی شخصی او در اینستاگرام mandivakili می باشد که بیش از ۲۵۰ هزار نفر از کاربران اینستاگرام صفحه ی شخصی او را در اینستاگرام دنبال می کند.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *