فیلم ژاله پرسپولیسی و بررسی دقیق از لایو امیر تتلو و ژاله در اینستاگرام

یکی از دختران فوتبالی که علاقه بسیاری به معروفیت داشت ژاله پرسپولیسی است. او از طرفداران تیم پرسپولیس بوده و با عکس و کلیپ هایی که از خود با توپ منتشر می کرد، قصد معروفیت داشت. هم اکنون پیج اینستاگرام ژاله مخاطبان زیادی را دارد. او با امیر تتلو هم لایوی را داشته است که این به جذب مخاطبان او کمک کرده است. در این مقاله به نحوه معروف شدن ژاله و کارهایی که او کرده است می پردازیم.

بیوگرافی ژاله پرسپولیسی

بیوگرافی ژاله پرسپولیسی

فامیل و سن ژاله هنوز مشخص نیست و اما از صحبت کردن او می توان فهمید که اهل جنوب کشور است و نهایت باید ۲۰ سال داشته باشد. او از کودکی اش به فوتبال علاقه پیدا کرده بود و برخلاف دختران دیگر که عروسک دستشان بود، او از توپ خوشش می آمد و توپ بازی را به سایر بازی ها ترجیح می داد. علاقه او به بازی با توپ به گونه ای پیش رفت که با بزرگتر شدندش، کارهای تاکتیکی را با توپ انجام می داد و از این کارهای خود فیلم می گرفت.

فضای مجازی برای او در ابتدا جنبه فان داشت و فیلم های او توسط فالوورهایش مورد تحسین قرار می گرفت. از طرفی علاقه او به تیم پرسپولیس و بازی های آن ها او را بیشتر مجاب می کرد که با بازیکنان پرسپولیس عکس بگیرد و آن ها را در صفحه خود قرار دهد.

بعد از مدتی فضای مجازی آن روی خود را به ژاله نشان داد و او از قدرت جذابیت و دخترانگی خود برای جذب فالوور و لایک گرفتن از عکس  فیلم هایش استفاده کرد. او در مدل های مختلف عکس می گرفت و هر کاری می کرد تا بتواند مخاطب جذب کند.

بعد از مدتی پدر و مادر او تصمیم می گیرند که به کانادا مهاجرت کنند و به رفتن به ترکیه نقطه عطفی در زندگی او و مخصوصا حضورش در فضای مجازی شد. با رفتن به ترکیه او از محدودیت هایی که در ایران داشت، آزاد شد. لباس های او هر روز کم تر می شد تا اینکه به بیکینی و پوشیدن تیشرت بدون سوتین رسیده بود. از این زمان به بعد کم کم در اینستاگرام معروف شد و او را با پرسپولیسی خواندندش به ژاله پرسپولیسی لقب دادند. البته ژاله پف دیگر لقب او است که این را به دلیل هیکل توپر و پفی به او دادند.

فیلم ژاله پرسپولیسی

فیلم ژاله پرسپولیسی

فیلم هایی که ژاله از خود  منشتر می کرد بیشتر روپایی زدن با توپ در مکان های مختلف و یا انجام حرکات با توپ در حالت نشسته بود. با دیدن فیلم های او متوجه خواهید شد که هدف از این کار ها نشان دادن تکنیک نیست و فقط جنبه بدن نمایی و تحریک را دارد. او در هنگامی که در حالت نشسته با توپ کار می کند، با لباس تنگی که دارد بدن خود را به صورت برجسته نشان می دهد و  از این کار برای معروف شدن بیشتر خود استفاده می کند.

پیج اصلی ژاله پرسپولیسی

ژاله در اینستاگرام دو صفحه دارد که هر دوی آن ها برای عموم باز است و به راحتی می توان وارد صفحات او شد و عکس و فیلم هایش را دید. از بین این دو صفحه یکی از آن ها ۳۵۰ هزار دنبال کننده دارد و علت بیشتر بودن فالوورهایش در این صفحه، لایوی است که با تتلو از همین پیچ برگزار کرده است.

عکس ها و فیلم های ژاله در اینستاگرام پر از صحنه های شهوانی است. او تقریبا در ۹۰ درصد عکس هایش بدن خود را به صورت برجسته و قابل دید نشان می دهد به طوری که از روی لباس هم معلوم باشد. گذاشتن استوری در روز از جمله کارهای روتین او است که باید انجام دهد. ژاله هر کجا می رود یا عکس می گیرد و در صفحه اش قرار می دهد و یا آن را استوری می کند.

یکی دیگر از کار های او پوشیدن پیراهن پرسپولیس و انجام حرکات با توپ است. ژاله همیشه بازی های پرسپولیس را در روز قبل از بازی استوری می کند و بعد از بازی هم احساس خود را در صورت برد یا باخت نشان می دهد. با فالو کردن صفحه او در اینستاگرام می توانید از لحظه به لحظه زندگی او خبر دار شوید چرا که این دختر همیشه گوشی در دست داشته و اتفاقات زندگی خود را با بقیه به اشتراک می گذارد.

عکس های ژاله پرسپولیسی

عکس های ژاله لایک های زیادی را دارد. او که در خانواده ای ثروتمند به دنیا آمده است، زندگی لاکچری را دارد. در مهمانی های مختلف حاضر می شود  و با ماشین های لوکس عکس می گیرد. از تفریحات او رفتن به ساحل، کشتی، ساحل گردی، رفتن به جنگل و … است.

عکس های او در اینستاگرام تمام این تفریحات او را نشان می دهد. البته این عکس ها فقط جنبه نشان دادن تفریح را ندارد و نشان دادن بدن و تحریک کردن نیز جزء جدانشدنی از عکس های او می باشد.

با بررسی عکس های قبلی او در اینستاگرام که به دوران حضور او در ایران برمی گردد، عکس هایی هم با بازیکنان پرسپولیس دیده می شود. او با مهدی طارمی، علی کریمی، بیرانوند و جلال حسینی عکس دارد. البته ژاله در مقابل سایر دختران پرسپولیسی مانند زینب در بین بازیکنان پرسپولیس معروف نیست، اما خود را یک پرسپولیسی دو آتیشه می داند و بازی های این تیم را پیگیری می کند.

نکته دیگر عکس های او این است که در صورتش هیچ گونه عمل زیبایی و جراحی وجود ندارد. او کم آرایش می کند و از این طریق زیبایی خود را به سایر هم جنسان خود نشان داده است. با اینکه در زیر پست های او دختران او را مسخره کرده و دختر نامتعارف می خوانند، اما ژاله به این کامنت ها توجهی ندارد. در مقابل   کامنت های بسیاری از پسران تشویق او به فرستادن کلیپ های بیشتر از خود می باشد که شاید یکی از دلایلی که او ۱۳ هزار پست تاکنون منتشر کرده است همین مورد باشد.

لایو امیر تتلو و ژاله

لایو امیر تتلو و ژاله

ژاله با عکس و کلیپ هایی که از خود منتشر می کرد توانسته بود فالوور های زیادی را جذب کند، اما مانند او دختران دیگری هم بودند که از این طریق نتوانسته اند به شهرت برسند. بی شک لایوی که ژاله با امیر تتلو که ۵ میلیون نفر فالوور دارد، در جذب مخاطب او بسیار کمک کرد.

در لایو آن ها در امیر تتلو مدیر سایت شرط بندی تتل بت که با دوستانش دور هم هستند، ژاله را بالا می آورند. ژاله که در ابتدا هول شده است، از صحبت کردن با تتلو هیجان زده شده است. تتلو با عینکی عجیب با او صحبت می کند و از ژاله سوال هایی را می پرسد. او از ژاله سنش را می پرسد که پاسخ نمی دهد و می گوید این مورد شخصی است. در ادامه محل زندگی او را می پرسد که ژاله می گوید در آمریکا است.

تتلو که از ابتدا با نیت شوم با او حرف می زند، از ژاله می خواهد به ترکیه بیاید. ژاله در مقابل از تتلو می خواهد به آمریکا بیاید که تتلو می گوی من را در کشور خودم هم راه نمی دهند، آمریکا که هیچ ایرانی را دیگه راه نمی دهد. صحبت های آن ها با اصرار تتلو برای آمدن ژاله به ترکیه ادامه پیدا می کند و دختر پرسپولیسی، با خجالت هایی که می کشد، دیدار را به بعد موکول می کند.

متاسفانه ژاله پرسپولیسی به دلیل سن کم و اندامی که دارد مورد سو استفاده افراد زیادی قرار می گیرد. به او در ایران لقب کلوچه را داده اند که از اندام او سرچشمه می گیرد. البته خود او هم بی تقصیر نیست و در کلیپ هایی که می گذارد از شلوار هایی استفاده می کند که کاملا بدن نما است.

او لایو های دیگری هم با سلبریتی های اینستاگرامی داشته است. در لایو با پویان مختاری، پویان از او می خواهد روپایی بزند. در ادامه لایو از ژاله می خواهد به جلوی دوربین بیاید تا اندامش بیشتر دیده شود. نکته ای که در اکثر این لایو ها وجود دارد این است که افراد برای سو استفاده و جذب مخاطب از ژاله درخواست نشان دادن بدن را می کنند.

این که بگوییم ژاله پرسپولیسی تقصیر ندارد درست نیست، چون او بد و خوب را می شناسد، اما این را هم باید در نظر داشت که در کشوری بزرگ شده است که طرز  تفکر و نوع پوشش آن ها با ما کاملا متفاوت است. نوع پوشش او از نظر عرف جامعه اش درست است، اما از نظر ما درست نبوده و وسیله ای برای هوسرانی می باشد.

در پایان باید گفت که ژاله به هر طرز فکری به هدف خود که جذب مخاطب است رسیده است. او هر روز با افراد مشهور اینستاگرامی لایو برگزار می کند. ژاله معروف شدن را دوست دارد اما دردرسر های آن را هم زیاد می داند. او از اینکه در زیر پست های او عده ای حرف های نامربوط می زند ناراحت می شود، اما در مقابل از تعریف هایی که درباره او می شود، لذت می برد.

هم اکنون پیچ های او فعال است و برای دیدن عکس و کلیپ های بیشتر می توانید به صفحات او در اینستاگرام مراجعه کنید.

عکس های ژاله پرسپولیسی

لایو ژاله پرسپولیسی  در مورد چه موضوعی می باشد؟

زندگینامه ژاله پرسپولیسی را در این قسمت از مقاله برای شما به طور کامل ذکر‌ می کنیم. ژاله پرسپولیسی یکی از افراد مشهور و معروف در فضای مجازی به خصوص در اینستاگرام می باشد که با فعالیت هایی که در اینستاگرام انجام می ‌دهد به شهرت رسیده است و به عنوان شاخ در اینستاگرام معرفی شده است او به دلیل پست ‌ها و استوری های مختلفی که این فرد مشهور در پیج خود منتشر می ‌کند و باعث شهرت بسیار زیاد او  شده است و حاشیه ‌ها و جنجال های بسیاری را در رابطه با او به پا کرده است که در صفحات مجازی مختلف و سایت های مختلف به گوش می ‌رسد. ژاله پرسپولیسی اینستاگرام نیز بسیار فعال می باشد که از فعالیت در این صفحات مجازی به شهرت رسیده است. ژاله پرسپولیسی اپارات نیز فعال می باشد و ژاله پرسپولیسی تلگرام نیز کانال های مختلفی با نام خود ساخته است و ویدئو های مختلفی را در ان منتشر می کند. البته که این سوال برای همه شما پیش امده است که ژاله پرسپولیستی کیه؟ که ما در این قسمت از مقاله به پاسخ این سوال می پردازیم.  محتوای لایو های ژاله پرسپولیسی که در صفحات مجازی منتشر می ‌کند در رابطه با خود و فعالیت ‌هایی که در اینستاگرام انجام می ‌دهد می باشد محتوای کلیپ هایی که این فرد مشهور در پیج خود منتشر می‌کند در رابطه با روپایی زدن می باشد که همانطور که در سایت های مختلف مشاهده می‌کنیم ذکر شده است که کلیپ هایی که او منتشر می‌ کند و پیج اینستاگرام او مناسب افراد جوان و نوجوان نمی باشند ولی هر روزه  شاهد پرطرفدار شدن او در نزد جوانان و نوجوانان هستیم.

درآمد ژاله پرسپولیسی از کجاست؟

در این قسمت از مقاله می خواهیم به درآمد جالب پرسپولیسی بپردازیم که بدانیم کوه درآمد زیاد خود را از کجا و از انجام چه کارهایی به دست می آورد افرادی که در صفحه های مجازی به شهرت می رسند درآمد خود را از فعالیت‌هایی که در صفحه های مجازی و اینستاگرام انجام می دهند به دست می‌آورد. تبلیغات نیز برای برندهای مختلف انجام می‌دهند که تعرفه تبلیغات در صفحات مجازی بسیار گران می باشد و این افراد با سرعت خود می‌توانند به تبلیغات های بسیار خوبی را برای برندهای مختلف انجام دهد  و آن برند را با منتشر کردن پست کلیپ و استوری آن را تبلیغ می‌کنند و یکی از راه های درآمد این افراد می باشد افرادی که به شهرت می رسند با انجام  کار های مختلف برای خود کسب درآمد می ‌کند و فقط به منتشر  کردن کلیپ ها و ویدئو های مختلف در پیج خود اکتفا  نمی‌ کند و کار های دیگری نیز برای اینکه بتواند درآمد بیشتری داشته باشند انجام می ‌دهند و بهتر است بگوییم که این افراد بسیار فعال می باشند.

روپایی زدن ژاله پرسپولیسی به چه صورت می باشد؟

ژاله پرسپولیسی کلیپ هایی که در صفحات مجازی منتشر می ‌کند از روپایی  زدن خود ویدئو هایی ضبط و در پیج خود منتشر می ‌کند. در واقع او به روش های مختلفی روپایی می زند او از کودکی نیز به همین ورزش بسیار علاقمند بوده و علاقه بسیار زیادی به بازی فوتبال دارد برای اینکه بتواند به این علاقه و به این هدف دست پیدا کند با منتشر کردن و ضبط کردن ویدئو های مختلف در رابطه با روپایی زدن در صفحات مجازی به شهرت رسیده است و فعالیت خود را در این حرفه ادامه می دهد و به شهرت رسیده است و شما می توانید در سایت های مختلفی مانند: آپارات و اینستاگرام و یوتیوب شاهد ویدئو ها و کلیپ های این فرد مشهور که در حال روپایی زدن می‌ باشد باشید.

روپایی زدن ژاله پرسپولیسی

خانواده ژاله پرسپولیسی چه کسانی هستند؟

ژاله پرسپولیسی عکسی در  رابطه با خانواده خود را در صفحات مجازی  و پیج اینستاگرام خود  منتشر نکرده است ان ها را  معرفی نکرده است که خانواده او چه کسانی می باشند فقط در پیج شخصی او شاهد عکس‌ هایی او همراه با خاله او هستیم و به غیر از منتشر کردن عکس همراه با خاله خود عکس دیگری منتشر نکرده است و اطلاعات دقیقی در رابطه با خانواده این دختر مشهور در صفحات مجازی منتشر نشده است و اگر شما به پیج شخصی او یعنی پیج اینستاگرام او مراجعه کنید نمی توانید عکس های در رابطه به خانواده او را مشاهده کنید زیرا فقط عکس ها و کلیپ هایی که او در پیج اینستاگرام خود منتشر می کند در رابطه با فعالیت هایی که انجام می دهد مانند رو پایی زدن می باشد است و عکس هایی از خود و مکان هایی که می رود و سفر هایی که می رود منتشر می کنند و تعدادی از پست های در پیج اینستاگرام او تبلیغاتی می باشد و حتی تعدادی از عکس های او با خاله او می باشد و عکسی از خانواده خود در پیج خود منتشر نکرده است.

حاشیه های ژاله پرسپولیسی در رابطه با چه موضوعی می باشد؟

این فرد مشهور  با منتشر کردن ویدئو ها و کلیپ های مختلف از خود در فضای مجازی، حاشیه ها و جنجال های زیادی در رابطه با خود را به پا کرده است و در رابطه با این فرد مشهور حاشیه ‌های بسیار زیادی را مشاهده می کنید و به گوش می‌رسد ما در  این قسمت از مقاله در رابطه با حاشیه‌ های ژاله  پرسپولیسی که در چه موضوعاتی می باشد برای شما مواردی را نام می بریم و ذکر می کنیم. در واقع زمانی که افراد به شهرت می رسند و در بین مردم مشهور و معروف می شوند همیشه حواشی های بسیار زیادی در رابطه با ان ها به گوش می رسد باید شنوندگان این حواشی ها به این نکته توجه کنند که تمامی حواشی ها و خبر هایی که در رابطه با افراد مشهور منتشر می شود صحت ندارد و نمی توان گفت که تمامی این خبر ها درست می باشد. حواشی هایی که در رابطه با این دختر مشهور یعنی ژاله پرسپولیسی منتشر شده است در رابطه با عضویت در سایت های شرط بندی می باشد که در سایت های مختلف این موضوع مطرح شده است که او می خواهد در سایت های شرط بندی عضو شود و خود او در پیج اینستاگرام خود در رابطه با صحت داشتن و یا نداشتن این موضوع حرفی نزده است.

دوست پسر ژاله پرسپولیسی چه کسی می باشد؟

در صفحات مجازی مختلف و سایت های مختلف خبر هایی در رابطه با دوستی ژاله پرسپولیسی با یکی از خواننده های مشهور ایرانی منتشر شده است که در رابطه با صحت داشتن این خبر اطلاعی نداریم و نمی دانیم که این خبر صحت دارد یا خیر ولی در صفحات مجازی مختلف این خبر منتشر شده است و همه طرفداران او در رابطه با این خبر سوال هایی پرسیده اند که ایا این خبر صحت دارد یا خیر که البته اگر بخواهند در رابطه با صحت داشتن این خبر مطلع شوند باید تمامی لایو هایی که این دختر مشهور در پیج خود منتشر می کند را مشاهده کنند تا از صحت داشتن یا نداشتن این خبر مطلع شوند و ما نمی توانیم خبر دقیقی در رابطه یا صحت داشتن این موضوع را برای شما ذکر کنیم.

ژاله پرسپولیسی کجاست

ژاله پرسپولیسی کجاست؟

ژاله پرسپولیسی اصالتا ایرانی می باشد  و طبق گفته خود اهل در جنوب ایران زندگی می کرده است ولی به دلیل محدودیت های کشور ایران که او را منع از انجام فعالیت های گوناگون می کرده است و برای اینکه بتواند فعالیت خود را گسترش دهد به خارج از کشور مهاجرت کرده است و می گوید که او هم اکنون همراه خانواده خود در امریکا زندگی می کند و فعالیت های خود را در ان کشور ادامه می دهد. در واقع در کشور ایران نمی توانست که به هدف خود دست پیدا کند به همین علت به کشور دیگر مهاجرت کرد و گفته است که قصد بازگشت به ایران را ندارد به دلیل اینکه محدودیت های کشور ایران مانع از پیشرفت او می شود و قصد دارد که در همین کشور بماند و به فعالیت خود در کشور امریکا ادامه دهد و به اهداف خود دست پیدا کند.

ژاله پرسپولیسی در کلاب هاوس عضو است؟

خبرهایی در رابطه با عضویت ژاله پرسپولیسی در کلاب هاوس در صفحات مجازی منتشر شده است که این خبر در سایت های مختلف با وایرال  شده است که ژاله پرسپولیسی در کلاب هاوس  عضو می باشد ولی در رابطه با صحت داشتن این موضوع اطلاعات دقیقی نداریم نمی‌توانیم در این مقاله به طور دقیق برای شما بیان کنیم که آیا ژاله پرسپولیسی در کلاب ‌هاوس  عضو می باشد یا خیر البته شما می توانید به پیج او مراجعه کنید و در پست ‌هایی که او در پیج خود منتشر می‌کند و لایو هایی که در پیج  خود منتشر می‌کند از صحت داشتن این خبر که آیا او در کلاب هاوس  عضویت دارد یا خیر. البته زمانی که خبری در رابطه با این افراد  منتشر می شود آن ها برای اینکه هواداران آن ها از صحت داشتن این موضوع مطلع شوند لایو هایی در رابطه با آن ها منتشر می کند و کلیپ هایی در پیج خود وایرال می کنند را می‌توان مشاهده کردن آن ها از صحت داشتن این موضوع مطلع شوید.

سوالات متداول

  1. ژاله پرسپولیسی چند ساله است؟

    ژاله در مصاحبه هایش به سنش اشاره نمی کند اما کمتر از بیست سال دارد.

  2. ژاله پرسپولیسی از چه طریق معروف شد؟

    او با انتشار روپایی زدنش در حالت نشسته و با پیراهن پرسپولیس در اینستاگرام معروف شد.

  3. ژاله پرسپولیسی در لایو با تتلو چه گفت؟

    تتلو از او می خواست به ترکیه بیاید و یک شب پیش او باشد که ژاله این دیدار را به بعد موکول می کرد.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *