وحید قلیچ کجاست؟ بررسی حواشی دروازه بان پیشکسوت پرسپولیس

در این مقاله قصد داریم درباره وحید قلیچ یکی از دروازه بانان خوب فوتبال ایران با شما صحبت کنیم. آقای قلیچ سابقه طولانی مدتی از حضور خود در فوتبال ایران دارد که در این مدت به عنوان دروازه بان در تیم پرسپولیس فعالیت می کرد که در این مقاله قصد داریم به زندگی نامه و مسائل مربوط به این ورزشکار کشورمان بپردازیم. امیدواریم که تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

وحید قلیچ کیست؟

وحید قلیچ کیست؟

قبل از هر چیز به بیوگرافی وحید قلیچ می پردازیم و به سوالاتی از قبیل سن وحید قلیچ، قد وحید قلیچ، اصالت وحید قلیچ و… می پردازیم. اقای قلیچ در تاریخ بیست و پنجم ماه آذر در سال ۱۳۳۶ متولد شده است و در حال حاضر ۶۴ سال سن دارد. او جزو دروازه بانان خوب تیم پرسپولیس به حساب می آمد و حدود ۱۲ سال در این تیم حضور فعال داشت. او از قدی متوسط برخوردار است و در طول مدتی که در این تیم بود صد و هفتاد و شش بازی را دروازه بانی کرد که با این میزان بازی رکورد دار حضور در مسابقات است.

او متولد کدام شهر است؟

او در شهر تهران به دنیا آمده است و در حال حاضر به عنوان یک دروازبان و ورزشکار بازنشسته به حساب می اید. کودکی و نوجوانی این ورزشکار با عشق و علاقه بسیار به فوتبال و بازی های فوتبال در کوچه پس کوچه های تهران گذشت. بعد از ان به دلیل این علاقه او راهی تیم های فوتبال رده پایین تهران شد و از همان ابتدا در پست دروازه بانی جای گرفت و توانست در این پست درخشش خوبی داشته باشد. اقای قلیچ بعد از چند سال در سال ۱۳۵۹ توانست راهی تیم های حرفه ای شود و بعد از ان برای چندین سال در تیم پرسپولیس با عنوان دروازه بان باقی ماند.

او در چه پستی بازی می کرده است؟

به احتمال زیاد پدرها و پدربزرگ های ما نام دروازه بان وحید قلیچ را هنوز در خاطر خود دارند و از او به عنوان یک دروازه بان موفق و با سابقه یاد می کنند که تا کنون مانع از خوردن گل های زیادی برای این تیم شده است. از افتخارات این دروازه بان حضورش در تیم ملی کشورمان است. او در سال ۱۳۶۸ به تیم جوانان راه پیدا کرد و دو بار توانست افتخار حضور در تیم ملی فوتبال را برای خود ثبت کند. بعد از ان در سال ۱۳۷۰ اقای قلیچ در رده جوانان شروع به فعالیت کرد و توانست راهی مسابقات جام ملت های آسیا شود. از دیگر افتخارات این دروازه بان بازنشسته حضور در مسابقات جام ملت های اروپا در سال ۱۹۹۲ است. برای بررسی دیگر افتخارات او می توایند به ویکی پدیا وحید قلیچ مراجعه کنید.

اینستاگرام وحید قلیچ به چه صورت است؟

اینستاگرام وحید قلیچ به چه صورت است؟

اقای قلیچ در اینستاگرام حضوری فعال دارد و جزو شخصیت هایی است که حرف هایش را خیلی رک و در قالب عکس و ویدیو در پیج اش به نمایش می گذارد. عکس های وحید قلیچ در پیج اینستاگرام او به وفور یافت می شود و برای دیدن این عکس ها می توانید به این پیج مراجعه کنید. در یوتیوپ ها لایو وحید قلیچ با افراد مختلف یافت می شود که اگر علاقه به دیدن این لایو ها دارید می توانید به صفحه یوتیوب مراجعه کنید. همان طور که گفتیم وحید قلیچ در جوانی دروازه بان محبوب تیم پرسپولیس بوده است و هنوز هم علاقه اش به فوتبال از بین نرفته و در وجودش زبانه می کشد. وحید قلیچ اینستا را مکانی برای بیان حرف هایش می داند و در این پیج توانسته حدود ۱۲۱ هزار نفر را جذب خود کند.

حاشیه های وحید قلیچ و تتلو چیست؟

حاشیه های وحید قلیچ و تتلو چیست؟

مدتی است که حاشیه های زیادی درباره وحید قلیچ و امیر تتلو مدیر سایت شرط بندی تتل بت وجود دارد که این حاشیه ها بسیار سر و صدا به پا کرده است. در یکی از حاشیه های اخیر ماجرا از این قرار است که وحید قلیچ در یکی از ویدیو هایی که در پیج خود به اشتراک گذاشته بود در خطاب به امیر تتلو به او بی احترامی کرد و گفت کارهایش خیلی بی شرمانه است ولی بعد از آن امیر تتلو در پاسخ به آقای قلیچ اعلام کرد که آقای قلیچ اصلا ناراحت نباشد و اگر قصد برگزاری کلاس های دروازه‌ بانی را دارد فقط کافی است اقدام کند.

او گفت بعد از آن همه پشت او هستند و او را کمک می‌کنند امیر تتلو به آقای قلیچ پیشنهاد داد که اگر قصد برگزاری این کلاس‌ ها را دارد می‌ تواند با گرفتن یک مدیر برنامه و ثبت نام برای جوانان و نوجوانان این کلاس‌ ها را دایر کند. پیشنهاد امیر تتلو برای آقای قلیچ این بود که با هزینه‌ای که برای ثبت نام کلاس های دروازه بانی می گیرد زمینی را اجاره کند و به پرورش دروازه بانانی همچون خودش اقدام کند.

او در ادامه خطاب به آقای قلیچ گفت که اصلا نگران نباش ما همه تو را حمایت می کنیم بعد از این صحبت های امیر تتلو که باعث شرمندگی آقای قلیچ شده بود او را بر آن داشت که در ویدیویی از امیر تتلو معذرت خواهی کند او در چندین ویدیویی که بعد از آن ضبط و پخش کرد صحبت هایی را انجام داد و از برخورد خود ابراز پشیمانی کرد و از امیر تتلو بابت حرف های زشتی که به او زده معذرت خواهی کرد همچنین در ادامه گفت که برای بعضی از افراد این کشور متاسفم که با وجود این که با کمال احترام با ان ها صحبت می کنم این گونه پاسخ من را می دهند ولی امیر تتلو که این همه بی احترامی به او کردم با کمال احترام با من برخورد کرد.

نظر وحید قلیچ درباره ساسی چیست؟

مدتی پیش آقای وحید قلیچ کمپینی برای مقابله با بعضی از افراد به راه انداخت که یکی از آنها ساسی مانکن است بعد از این که ساسی مانکن آهنگ سمیه خود را منتشر کرد با واکنش های بسیاری روبرو شد که یکی از این واکنش ها از طرف آقای وحید قلیچ بود. ویدیو های بسیاری انتشار این آهنگ ساسی مانکن را اقدامی خیلی زشت و زننده معرفی کردند که یکی از ان ها اقای قلیچ است. او از تمام طرفداران خود خواست که او را در این کمپین حمایت کنند. او این گونه می گوید که بعد از مدتی از طرف ساسی مانکن تهدید شده و در ویدیویی به آقای ساسی مانکن گفت که اینجا کشور ایران است و هیچ کاری نمی توانی انجام دهی.

ماجرای وحید قلیچ و سنگرزاده چیست؟

ماجرای وحید قلیچ و سنگرزاده چیست؟

همانطور که در قبل گفتیم آقای وحید قلیچ با افراد مختلفی که در اینستاگرام به عنوان شاخ اینستاگرام معرفی شده‌اند برخورد های بسیاری داشت که از جمله آن ها می توان به تتلو ساسی مانکن سنگرزاده و غیره اشاره کرد. وحید قلیچ سنگرزاده را که یکی از سلبریتی های اینستاگرام است و فالورین زیادی را جذب پیج خود کرده است این گونه می گوید که به این آقا اتهامات زیادی وارد می شود که یکی از آنها فروش دارو های تقلبی و لاغری است که عوارض زیادی برای بسیاری از هموطنان ما داشته در ادامه این گونه گفت که او انسان شریفی نیست و برای اثبات خود این گونه می گوید که تو خانومی که عاشقانه به تو ابراز علاقه کرد را دور زدی و با دعوت نامه ای که برای تو از آمریکا فرستاده بود به آمریکا رفتی و سر این خانم را کلاه گذاشتی بعد از این ماجرا درگیری ها و کشمکش های زیادی بین این دو فرد به وجود آمد.

شغل وحید قلیچ چیست؟

شغل وحید قلیچ چیست؟

وحید قلیچ دروازه بان بازنشسته فوتبال ایران در حال حاضر به کار دیگری مشغول است و این گونه که از ویدیو هایی که در پیج خود به اشتراک می‌گذارد مشخص است او به احتمال زیاد در یک مکانیکی مشغول به کار است البته در هیچ کجا به صورت واضح به این موضوع اشاره نکرده است ولی تمام ویدیوهای خود را در یک مغازه مکانیکی ضبط و پخش می کند. مدتی است که آقای پوریا نوری و احسان اطمینان تصمیم گرفتند کارگردانی و تهیه کنندگی مستندی را درباره آقای قلیچ بر عهده بگیرند. فیلمبرداری این مستند در ۳۰ آذر ۱۳۹۹ به اتمام رسیده و در حال حاضر در مرحله تدوین قرار گرفته است در این مستند به روز های دروازه بانی آقای قلیچ پرداخته شده است.

همسر وحید قلیچ کیست؟

همسر وحید قلیچ کیست؟

درباره همسر و خانواده آقای قلیچ باید بگویم که ایشان در دوران جوانی ازدواج کردند و هم اکنون دارای سه فرزند هستند ایشان دو دختر و یک پسر دارند که هر سه این ها ازدواج کرده اند.

ایا او نوه دارد؟

در حال حاضر آقای قلیچ از فرزندان خود دارای چندین نوه است و از زندگی که دارد بسیار راضی است و می گوید فقط در زندگیم دوست دارم کلاس های دروازه بانی برای آموزش جوانان و نوجوانان برگزار کنم. او گفته است که بسیار دوست دارم تمام تجربیات خودم را در اختیار نسل بعد از خودم قرار دهم.

سوالات متداول

وحید قلیچ متولد چه سالی است؟

قلیچ در بیست و پنجم آذر ماه سال ۱۳۳۶ در شهر تهران متولد شده است. او ۱۲ سال در تیم پرسپولیس دروازه بان این تیم بوده است و بازی های زیادی را بازی کرده است.

شهرت اقای وحید قلیچ به چه خاطر است؟

شهرت وحید قلیچ به دلیل دروازه بانی های خوبش در تیم پرسپولیس بوده است و در حال حاضر نیز یک پیج فعال در اینستاگرام دارد.

اقای قلیچ در اینستاگرام به چه فعالیت هایی مشغول است؟

وحید قلیچ در اینستاگرام ویدیو های زیادی را منتشر می کند که در اکثر این ویدیو ها از دیگران انتقاد می کند.

خانواده اقای قلیچ چطور است؟

اقای قلیچ در دوران جوانی ازدواج کرد و در حال حاضر سه فرزند و چند نوه دارد.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *