اخبار سلبریتی های معروف ایران به همراه بررسی حواشی روز

در این مقاله قصد داریم پیرامون اخبار سلبریتی ها و افراد مشهور ایران و همینطور کشور های دیگر صحبت نماییم. در این مقاله می تواتید اطلاعات مفیدی و جالبی را از چند تن از سلبریتی های معروف ایران کسب نمایید و همچنین راه های مختلفی را برای کسب این اطلاعات بیابید. تا انتهای این مقاله همراهمان باشید تا از خبرها به طور کامل آگاهی کسب نمایید.

اخبار سلبریتی ها امروز به چه صورت بود؟

اخبار سلبریتی ها امروز به چه صورت بود؟

جدید ترین خبرها پیرامون ریحانه پارسا وجود داشت که در مصاحبه ای که با هوادارانش در شبکه اجتماعی کلاب هاوس انجام داده بود، اعلام کرده بود که قصد دارد پورن استار شود و ادامه فعالیت بازیگری اش را در این راستا انجام دهد.‌

جنجالی ترین اخبار سلبریتی ها در سال های مختلف

در چند سال اخیر، شاهد خبر های جنجالی زیادی از سوی بازیگران و سلبریتی های ایرانی و ترکی و کره ای بوده ایم. بازیگران و خوانندگان بیشترین حاشیه و خبر را طی چند سال اخیر داشته اند و هم اکنون نیز مانند سال های گذشته شاهد خبرها در اینستاگرام و توییتر می باشیم.

اخبار سلبریتی ها ۲۰۱۸

خبرها در سال ۲۰۱۸، پیرامون ازدواج بوراک ازچیویت و فاخریه و همچنین ازدواج نسلیهان آتاگور و کادور دوغلو وجود داشت. این دو زوج هر دو با بازی در مقابل هم در سریال های محبوب همان سال آشنا شدند و هم اکنون نیز زندگی بسیار خوبی کنار یکدیکر دارند.

اخبار سلبریتی ها ۲۰۱۹

در سال ۲۰۱۹ جانی دپ و امبر هرد دو بازیگر محبوب و زیبای آمریکایی از یکدیگر جدا شدند و حاشیه های زیادی پیرامون آن ها به وجود آمد.

اخبار سلبریتی ها ۲۰۲۰

آنا کورنیکووا و انریکه در سال ۲۰۲۰ صاحب سومین فرزند خود شدند و این خواننده اسپانیایی با انتشار عکس خود در کنار فرزندش این خبر را اعلام نمود.

اخبار سلبریتی ها ۲۰۲۱

در سال ۲۰۲۱ حواشی زیادی پیرامون سلبریتی ایرانی، مهراد جم به وجود امد. او با رل زدن با دنیا جهانبخت باعث به وجود امدن حواشی زیادی شد و هم اکنون نیز با انتشار خبر بچه دار شدنشان به این حواشی دامن زده اند.

اخبار سلبریتی ها ۲۰۲۲

در سال آینده و در سال ۲۰۲۲ به طور احتمالی شاهد رابطه عاشقانه و یا حتی ازدواج کرم بورسین و هانده ارچل و همچنین فعالیت های جنجالی و حواشی مختلفی پیرامون بازیگر های ایرانی مانند ریحانه پارسا خواهیم بود. تمامی اخبار احتمالی و قطعی در این سایت قرار گرفته می شود و می توانید از هر گونه خبری در این سایت آگاهی به دست آورید.

اخبار سلبریتی ها اپارات

اخبار سلبریتی ها اپارات

خبرها یوتیوب و اخبار سلبریتی ها قطره از جمله عناوینی بوده است که بسیار مورد جستجو قرار گرفته. سایت قطره جدید ترین خبرها را منتشر می کند و آپارات و یوتیوب نیز پر حاشیه ترین آن ها را منتشر می کنند.

آخرین اخبار سلبریتی ها

از آخرین اخبار سلبریتی ها می توانیم به ازدواج پیمان قاسم خانی اشاره نماییم. ازدواج این سلبریتی بسیار حاشیه ساز بود. کاربران اینستاگرام کامنت های زیادی برای همسر فعلی پیمان قاسم خانی گذاشتند و در ان کامنت ها اظهار نظر داشتند که او زندگی سابق پیمان قاسم خانی و بهاره رهنما را به هم زده است و در اخرین کلیپ منتشر شده از همسر پیمان قاسم خانی، این موضوع کاملا تکذیب شد.

کانال اخبار سلبریتی ها در تلگرام

کانال اخبار سلبریتی ها و کانال اخبار سلبریتی ها در ایتا، از جمله راه هایی اند که با عضویت در این کانال ها می توانید به خبرها دسترسی پیدا کنید.

اخبار سلبریتی های اینستاگرام

در حال حاضر اینستاگرام فعال ترین شبکه مجازی در منتشر نمودن اخبار سلبریتی ها می باشد و با وجود آن که شبکه های مجازی دیگری نیز در این زمینه فعال می باشند ولی اینستاگرام همچنان در رده نخست قرار دارد. در این قسمت قصد داریم به حواشی و اخبار پیرامون چند تن از سلبریتی ها بپردازیم.

پویان مختاری

پویان مختاری مدیر سایت شرط بندی حضرات بت است و با دعوای شدیدی که با امیر تتلو و نیلی افشار در سال ۲۰۲۰ داشت، حواشی و اخبار زیادی برای او به وجود آمد.

نیلی افشار

نیلی افشار در سال ۲۰۲۱ خبر فعالیت جدیدش در زمینه خوانندگی را منتشر نمود. او رقاص ایرانی است و در سال گذشته حواشی زیادی با پویان مختاری داشت و هم اکنون از پویان مختاری جدا شده است.

دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت هر ساله از پر حاشیه ترین سلبریتی های ایرانی بوده است و در سال گذشته نیز با خبر رابطه جدیدش حواشی زیادی ایجاد کرد.

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در سال ۲۰۲۱ از خبر ساز ترین سلبریتی ایرانی بود و با خبر ازدواجش با مهدی کوشکی در ابتدای سال ۱۳۹۹ و خبر جدایی اش و مهاجرتش به ترکیه و دوستی اش با پویان مختاری، بسیار حاشیه ساز بوده است. این اواخر نیز اعلام کرده که قصد دارد پورن استار شود و در این راستا قدم بردارد.

مهراد جم

مهراد جم خواننده محبوب ایرانی است که به تازگی خبر رل زدنش با دنیا جهان بخت فضای مجازی را تکان داد. او هم اکنون خبر اینکه قصد دارد بچه دار شود را نیز در شبکه مجازی منتشر نمود و باز هم حاشیه ساز شد.

اخبار سلبریتی ها در توییتر

اخبار سلبریتی ها در توییتر

اخبار سلبریتی ها و بازیگران معروف ایرانی و آخرین و جدید ترین خبرها و همینطور عکس های خبرها در توییتر و اینستاگرام زودتر از سایر شبکه های مجازی قرار گرفته می شود و شما می توانید سری جدید خبرها را در این شبکه های مجازی دنبال نمایید.

ترلان پروانه

ترلان پروانه در اخرین مسابقه زیبا ترین دختران جهان، در رده هشتادمین دختر زیبا جهان قرار گرفت و این تبدیل به یکی از پر سر و صدا ترین اخبار توییتر شد.

گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی با انتشار این خبر که او در رده پنجاهمین زن زیبای جهان قرار گرفته است، در راس اخبار قرار گرفته است. او در توییتر و اینستاگرام از فالور بالایی برخوردار است و همواره در اخبار این دو شبکه اینترنتی، نام او به چشم می خورد.

ساسی مانکن

ساسی مانکن با انتشار کلیپ جدیدش در سال ۱۴۰۰ و حضور الکسیس تگزاس در موزیک ویدیو او، با حواشی زیادی رو به رو شد و اخبار و حواشی زیادی و اعتراضات شدیدی در توییتر برای او به وجود آمد.

اخبار سلبریتی های ترکیه

بازیگران ترکیه از به خاطر زیبایی چهره و اندامشان همواره مورد علاقه و توجه مردم سراسر جهان بوده اند. در این قسمت به اخبار جدید سلبریتی های ترکی خواهیم پرداخت.

هانده ارچل

هانده ارچل، بازیگر بسیار زیبا و مهربان ترکیه است که از ابتدای فعالیتش تا به کنون مورد توجه و علاقه واقع شده است و هم اکنون نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است. او با ترک مورات حاشیه های زیادی پیرامون خود به وجود آورد و هم اکنون نیز با بازی با کرم بورسین حواشی زیادی پیرامون دو ایجاد شده است.

کرم بورسین

کرم بورسین از بایگر های خوش چهره ترکیه ای است که به تازگی همراه هانده آرچل در سریال تو در مرا بزن نقش آفرینی کرده است. این بایگر به خاطر رابطه صمیمانه اش با هانده ارچل مورد گمانه زنی هایی قرار گرفت و طی شایعاتی که منتشر شد، گمان می شود که ان دو رابطه عاشقانه ای با هم دارند که هنوز توسط آن ها تایید نشده است.

بوراک ازچیویت

بوراک ازچیویت بازیگر و مدل ترکیه ای است که به تازکی خبر ازدواج او منتشر شد و مدتی بعد خبر بچه دار شدنش نیز در فضای مجازی انتشار یافت. او با فاخریه بازیگر ترکی ازدواج کرد و هم اکنون زندگی خوبی در کنار یک دیگر دارند. به علاوه این دو بازیگر طی مصاحبه هایی اعلام نموده اند که تا زمانی که کارن، پسرشان از سن خردسالی عبور نکرده است، قصد ندارند فعالیت جدی بازیگری شان را ادامه دهند.

اخبار سلبریتی های کره ای

اخبار سلبریتی های کره ای

در این قسمت به جدید ترین خبر های به دست آمده از بازیگران و سلبریتی های کشور کره خواهیم پرداخت. کشور کره همانند دیگر کشور های موفق در فیلم سازی، توانسته بسیار قوی عمل نماید و همواره شاهد پیشرفت این صنعت در کشور کره می باشیم.

لی مین هیو

لی مین هیو بازیگر خوش چره و خوش اندام کره ای است که به تازگی خدمت سربازی خود را تمام کرده و مشغول بازی در فیلم جدید می باشد.

یانگوم

یانگوم، بازیگر فیلم جواهری در قصر که حدود ده سال پیش در این فیلم محبوب به بازی پرداخت، هم اکنون در حال بازی در فیلم جدید سایمدانگ می باشد که خبر پخش آن در تلوزیون نیز آمده است.

جان چو

جان چو نام بازیگر کره ای است که به تازگی فوت شده است و مرگ او باعث شد که پخش فیلم کابوی بیباپ نزدیک ده ماه عقب بیافتد.

سوالات متداول

اخرین اخبار سلبریتی های ایرانی در کدام سایت قابل دسترسی است؟

خبرها در کانال تلگرام و در سایت قطره و همچنین در اینستاگرام قابل دسترسی می باشد.

اخرین اخبار سلبریتی های ترکیه چه بوده است؟

اخرین اخبار بازیگران ترکیه ای پیرامون رابطه صمیمانه هانده ارچل و کرم بورسین بوده است و هم اکنون نیز شایعات زیادی پیرامون انها وجود دارد.

اخرین اخبار سلبریتی های ایرانی چه بوده است؟

ازدواج پیمان قاسم خانی از بیشترین خبر های حاشیه ساز بوده است و تعجب کاربران مجازی را بر انگیخت.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *