ماهان تیموری کلاهبردار است؟ حواشی مربوط به دستگیری ماهان تیموری

ماهان تیموری از جمله سلبریتی های معروف ایران و فعال در زمینه سخنرانی و آموزش در زمینه هوش مالی و بیزنس های کوچینگ است و بنیان گذار اصلی این زمینه و عرصه می باشد. او در شرایط کاملا معمولی و خانواده ای معمولی به دنیا امد و به سرعت راه پیشرفت را در پیش گرفت. به همین دلیل در این مقاله تصمیم داریم تا به معرفی این شخص بپردازیم و ابعاد زندگی او را مورد بررسی قرار دهیم پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

ماهان تیموری کیست؟

ماهان تیموری کیست؟

اگر بخواهیم بیوگرافی ماهان تیموری را شرح دهیم و به معرفی او بپردازیم بهتر است که از دوران نوجوانی او شروع نماییم. این فرد به خاطر روحیه ای که داشت تصمیم گرفت برای زندگی خود تصمیمات جدی بگیرد و مستقل شود. به همین ترتیب این تصمیم مسیر زندگی او را تغییر داد. او کارنامه کاری بسیار درخشانی دارد و توانسته عملکرد عالی در دوران کاری خود رقم بزند. او تا کنون نه جلد کتاب منتشر کرده است و توانسته پر فروش ترین کتاب ها را در زمینه فکری منتشر نماید.

این مرد خوش فکر ایرانی با فروش پکیج ها و کتاب هایی که در این زمینه اماده ساخته بود، توانست ۲۵ هزار از نسخه محصولات پر فروش خود را به دانش اموخته های خود به فروش رساند و از این محصولات در حدود ۹ جلد کتاب را به طور گسترده منتشر سازد.

جنگ و باورها که نام بهترین و پر فروش ترین کتاب او می باشد، توانست ابعاد جدیدی از کسب درامد و ثروت را بررسی نماید و افرادی که در پی یادگیری عوامل تاثیرگذار در افزایش درامد هستند از این مطالب به طور کامل کسب اطلاعات نمایند.

افرادی که این کتاب را مطالعه نمودند متوجه شده اند که چگونه و چطور می توانند از موانع کسب درامدشان اگاه شوند و این موانع را از بین ببرند. این افراد بازخورد بسیار مثبتی از مطالعه این کتاب داشته اند و به گفته انها بعد از مطالعه این کتاب، حقوق و درآمدشان دو برابر شده است.

عکس های ماهان تیموری

کلیپ آموزشی ماهان تیموری و عکس های این فرد هنگام تدریس در اینستاگرام و اپارات موجود است. با دنبال کردن این سلبریتی می توان تمام تدریس های او را به صورت چند دقیقه ای مشاهده نمود و از فعالیت های او در فضای مجازی نیز بهره برد.

دوره های ماهان تیموری به چه شکل است؟

دوره های ماهان تیموری به چه شکل است؟

افرادی که در دوره های ماهان تیموری شرکت داشته اند از جملات معروف و پر طرفدار او در زمینه کسب درآمد و ثروت بیشتر صحبت کرده اند. برای مثال پر تکرار ترین جمله این شخص مشهور که در سمینار های او بسیار شنیده شده است، پیرامون این بوده که هر فردی برای رسیدن و دست یابی به ثروت بیشتر، باید بر روی سه مورد کار کند.

یکی از این سه مورد ذهنیت و دومین مورد شخصیت و سومین مورد مهارت می باشد. این سه مورد بیانگر رمز موفقیت ماهان تیموری می باشد که بر ان تاکید موکد بسیاری داشته است. او که عمر خود را در راه کسب ثروت گذرانده هم اکنون که دوران جوانی خود را رد کرده است نیز توانسته به ثروت بالایی دست یابد که حاصل و نتیجه رعایت این رمز بوده است.

او در دوران کودکی و نوجوانی در یک اتاق ۵ متری زندگی خود را می گذرانده است و بعد از ان که در شغل هایی مانند کارگری و کارمندی فعالیت کرده، سعی خود را در جهت اموختن و کسب کردن تجارب جدید گذاشت. او هم اکنون یکی از فعالیت های خود را در جهت ارائه کتاب به صورت پست انجام می دهد و هلدینگی را راه اندازی نموده که سرای بصیرت نامیده شده است.

ماهان تیموری کلاهبردار است؟

مدتی بود که در فضای مجازی افرادی به عنوان مخالف و معترض ماهان تیموری، حرف هایی را به ضرر این سلبریتی به اشتراک می گذاشتند که تماما مبنی بر کلاه بردار بودن او و شیاد بودن او بوده است. از او چندین بار به عنوان کلاهبردار شکایت شده است و گمان می شود که او در این راه چندین بار نیز دستگیر شده است. اما هنوز این اطلاعات به طور قطعی تکذیب و یا تایید نشده است.

ماهان تیموری و همسرش

ماهان تیموری و همسرش

ماهان تیموری شیاد که احتمالا هم اکنون مجرد می باشد تا کنون اطلاعاتی مبنی بر ازدواج و متاهل شدتش را منتشر نکرده است و گمان می شود که تصمیم به ازدواج نداشته باشد. به هر حال اگر اطلاعاتی مبنی بر تشکیل خانواده از این شخص به دستمان رسید با شما نیز به اشتراک خواهیم گذاشت.

ماهان تیموری هوش مالی دارد؟

ماهان تیموری اپلیکیشن خود را تحت عنوان هوش مالی ارائه نموده که از طریق سایت ماهان تیموری می توانید لینک دانلود ان را دریافت نمایید. گفته می شود که ماهان تیموری دروغ های زیادی در سایت و اپلیکیشنش در جهت کسب درامد بیشتر گفته که بعد از ان بسیاری از افراد دست از دنبال نمودن او برداشته اند.

در جهت فعالیت های مالی و کاری او می توان انتشار کتاب جنگ باورها را نام برد که در ان به این اصل زندگی باور دارد که دنیای هر انسانی از طریق کسب علم جدید و تغییر ذهنیت ما در جهت ساخت این زندگی تغییر پیدا می کند و بر این موضوع تاکید دارد که هر انسانی باید اساسی ترین موضوعات زندگی خود را دسته بندی نماید و ذهنیت درست را بر روی انها کسب نماید.

او در این کتاب به مهم ترین عوامل تاثیر گذار و مهم ترین عوامل بازدارنده در مسیر کسب درامد می پردازد. اگر این کتاب را مطالعه نکرده اید، توصیه می کنیم این کتاب را مطالعه نمایید تا به معجزه این کتاب دست یابید و اطلاعات خود را در زمینه کسب و کار و درامد بالا ببرید.

دستگیری ماهان تیموری واقعیت دارد؟

دستگیری ماهان تیموری واقعیت دارد؟

اگر تمام اطلالاتی که از ماهان تیموری در دست است را مطالعه نمایید خواهید دانست که ماهان تیموری هیچ اطلاعاتی پیرامون میزان تحصیلات خود ارائه نکرده و گمان می شود که او تحصیلات قابل توجهی ندارد. او تنها راه کسب درامد را اموخته و دانسته که چگونه با فروش پکیج های ویدیویی و کتاب های خود به کسب درامد بپردازد.

او که در خانواده ای ۵ نفره زندگی می کند هم اکنون مجرد است و نزدیک به ۳۰ سال سن دارد‌. او فعالیت در زمینه کسب و کار را از سنین ده سالگی اغاز نمود و نزدیک بیست سال سن داشت که فعالیت اصلی و کنونی خود را شروع کرد و به کسب درامد پرداخت.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دستگیری این فرد می توان به اخبار سلبریتی ها مراجعه کنید.

حاشیه های این بازاریاب چه می باشد؟

او هم اکنون یکی از فعالان در حوزه برگزاری کلاس ها و سمینار های اینترنتی و حضوری است که توصیه شده افراد بدون شناخت کافی این فرد در این سمینار ها شرکت نکنند. دلیل ان این است که احتمال می رود او کلاهبردار است و هیچ کس به او اعتماد نداشته و چند بار مورد دستگیری نیز واقع شده است.

حتی گفته می شود که خانواده ماهان تیموری نیز مانند او در این زمینه به او کمک کرده اند و هیچ تضمینی نیست که خانوادگی کلاه برداری انجام ندهند. پس مراقب باشید تا گول این فرد را نخورید و از دنبال کردن او دست بردارید زیرا با دنبال کردن او نه تنها پولدارتر نمی شوید بلکه فقیرتر نیز خواهید شد.

اپلیکیشن هوش مالی ماهان تیموری چیست؟

اپلیکیشن هوش مالی ماهان تیموری چیست؟

احتمال می رود که این سلبریتی هم اکنون اپلیکیشن هوش مالی را مدیریت می کند. زیرا اپلیکیشنی با این نام خودش ساخته شده است که گمانه زنی هایی مبنی بر ان که او اداره این اپ را انجام می دهد به گوش رسیده است. mahanteymouri ماهان تیموری را می توانید از طریق دنبال کردن و دانلود هوش مالی ماهان تیموری و هوش بورسی ماهان تیموری حمایت نمایید.

او که با تاسیس موسسه خود توانست گام بزرگی در انجام تبلیغات بردارد هم اکنون مطابق گزارشات به دست امده کارخانه ای را نیز تاسیس نموده است. کارخانه ماهان تیموری در زمینه چاپ و ارائه محصولات او فعالیت دارد.

او چه افتخاراتی به دست آورده است؟

این اپلیکیشن ادامه مسیری بوده که او چندین سال است در ان قدم گذاشته و مشغول پیشرفت و پیش روی در ان می باشد. او در این مسیر حدود ۲۰ لوح تقریر رادریافت نموده که نشان های دیگری نیز در این مسیر کسب نموده است.

او طی ۷ سال افتخارات زیادی به دست اورد که یکی از ان را می توان دریافت لقب کار افرینی در سال ۹۷ را نام ببریم. او نامی پر اوازه در زمینه صنعت و اقتصاد کسب نموده که می توانید با دنبال نمودن او شما نیز در این مسیر کسب تجربه نمایید.

سوالات متداول

ماهان تیموری کیست؟

این شخص هم اکنون یکی از افرادی است که در زمینه افزایش ثروت فعالیت دارد و توانسته راهکار های بسیار جامعی را به علاقه مندان این زمینه ارائه دهد.

ماهان تیموری در چه زمینه ای فعالیت دارد؟

ماهان تیموری در زمینه اداره و مدیریت هلدینگ فعالیت دارد و به کسانی که در زمینه افزایش میزان ثروت کنجکاو اند و سوال هایی دارند کمک و راهکار هایی را ارائه می دهد و از این طریق به کسب درامد می پردازد.

ایا ماهان تیموری کلاهبردار است؟

احتمال می رود که این شخص به طور واقعی در زمینه کسب درامد اطلاعات جامعی ندارد و گفته می شود که کلاه برداری می کند.

ماهان تیموری مقیم کدام کشور است؟

او هم اکنون مقیم کشور ایران می باشد.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *