بیوگرافی سهراب ام جی به صورت کامل همراه با حواشی

سهراب ام جی یکی از موفق ترین رپرهای ایران و جهان می باشد که ما می خواهیم در این مقاله بیوگرافی دقیقی از ان را برای شما در دسترس قرار دهیم. برای اطلاعات بیشتر در ادامه همراه ما باشید.

بیوگرافی سهراب ام جی و همسرش

 در بیوگرافی سهراب ام جی آمده است که او متاهل می باشد و نام همسر او پارا است . این زوج در سال هزار و سیصد و نود و دو با یک دیگر آشنا شده و ازدواج کرده اند . اکنون سهراب صاحب یک فرزند می باشد . سهراب متولد آبان ماه است و در شهر تهران به دنیا آمده است . او متولد سال هزار و سیصد و شصت و چهار است و اکنون سی و پنج سال دارد .

 تحصیلات او تا مقطع لیسانس است و در رشته تبلیغات و روابط عمومی در دانشگاه انگستان تحصیل کرده است . در بیوگرافی کامل سهراب ام جی نقل شده است که او در سنین نوجوانی به خوانندگی و موسیقی علاقه مند شده است . او ابتدا به نوشتن و سرودن شعر ها و ترانه هایی به سبک رپ کرده است و می گوید از همان ابتدا علاقه خود را در موسیقی رپ پیدا کرده است .

 در طی فعالیت هنری او موسیقی های رپ مختلفی از او به انتشار رسیده است که طرفداران زیادی را نیز دارا است . در زندگی نامه سهراب ام جی نقل ‌شده است که او در سنین نوجوانی برای ادامه تحصیل خود از ایران خارج شده است . اما اکنون سهراب ساکن ایران است و تنها گاهی اوقات برای ضبط آهنگ و انجام کنسرت های خود به کشور های مختلف سفر می کند .

بیوگرافی سهراب ام جی کامل

 سهراب یکی از اعضا گروه زاخار بازی که به نام هنری زدبازی معروف است می باشد . اما اکنون فعالیت خود را جدا از گروه انجام می‌دهد .

 متن آهنگ سهراب ام جی

آهنگ پابلو یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین آهنگ های رپ منتشر شده از سهراب ام جی در طی فعالیت موسیقی رپ او می باشد .

 فصل فصل عشق و حاله من و اون من و اون کلی‌ خاطره با هم داریم شب‌ و روز هرجا رفتیم هر کدوم ولی‌ تهش میمونیم توو این مرز و بوم من و اون من و اون ، من و اون من و اون منو اون منو اون سُر میخوریم میریم بالا نردبون ما حسم خوبه استخر پُره بگو کِسی‌ بیخودی حرص نخوره نه تک تکشون شاد باشن همه بیست سی تا بزنن هم شات بازم کمه بگو بشون لج نکنن همه چی‌ هست اینجا کم نخورن نه میخوایم دیگه ما تعارفو چیکار تا صبح بیدار ما لا کوک و چیکا نیستیم ;

ما ها فکرِ فردا داریم راه میریم بین ابرا این وسط تو زِل گرما میخوایم بزنیم ما دل به دریا عشق و حال تا میده حافظم قد فاز خوب بله و فاز بد نه تابستون حالمو تازه تر کرد چقدر نازه خندش پُره رازِ هر شبش باز دوباره یادِ قدیما باده زدیم ما با بهترینا شب هم کاملترین ماه عاقل نشیم ما من و اون من و اون کلی‌ خاطره با هم داریم شب‌ و روز هرجا رفتیم هر کدوم ولی‌ تهش میمونیم توو این مرز و بوم من و اون من و اون ، در ادامه متن آهنگ بیوگرافی سهراب ام جی :

من و اون من و اون منو اون منو اون سُر میخوریم میریم بالا نردبون ما بعضی‌ روزا این حسو داری که زندگی‌ داره میشه زشت و تاریک بعضی‌ وقتا هم حالِ حاله تو فقط دنبال عشق و حالی‌ همه بالائن کی‌ پایین میره اینجا اوردوز رو ویتامین دی گرفتیم ماها تصمیم دیگه امروز بهترین روزه اینو تقویم میگه بهمون تابستونه سلامتی‌ هر کی‌ که حالش خوبه تابستونه بخوام سرمو بذارم روی بالشت زوده مثل پابلو ، دورش آدم زیاده مثل پابلو ، منو بازم میخوادش خیلی‌ عجیبه حسش نه کسی‌ ندیده مثلشو من و اون من و اون کلی‌ خاطره با هم داریم شب‌ و روز هرجا رفتیم هر کدوم ولی‌ تهش میمونیم توو این مرز و بوم من و اون من و اون ، من و اون من و اون منو اون منو اون سُر میخوریم میریم بالا نردبون ما انگار هیشکی نبوده اصلا قبل اون نه مرسی پابلو کشا رسید بگو برن قایقا رو بگیرن فقط میخوایم عشق و حال کنیم این تابستون تابستونای بعدی هم همینه برنامه عوض نمیشه فقط بهتر میشه .

گروه زدبازی

بیوگرافی سهراب در گروه رپ زد بازی

 گروه زدبازی تشکیل شده از خوانندگانی چون ویلسون و هیدن و سهراب ام جی و جی جی و سیجل و نسیم می باشد . زد بازی قدیمی ترین گروه در تاریخ و عرصه رپ فارسی به شمار می رود . بیوگرافی سهراب ام جی زدبازی به این گونه است که این گروه محبوب در سال هزار و سیصد و هشتاد و یک توسط سامان ویلسون عضو اصلی گروه و با همراهی مهراد هیدن و سهراب ام جی به صورت رسمی تاسیس شده است .

 نام گروه از حرف اول کلمه زاخار بازی برگرفته شده است . اصطلاحی که در بین اعضای این گروه به معنای دوست جا افتاده بوده است . حیطه کاری گروه زدبازی در ابتدای تشکیل آن بی پرده و گنگ و سرشار از اصطلاحات عامیانه و مفاهیم کوچه خیابانی بوده است . از زدبازی تنها یک مجموعه آهنگ که با نام زاخار نامه منتشر شده است .

عمو سهراب

 بیوگرافی سهراب ام جی ویکی پدیا

 در بیوگرافی سهراب ام جی او را یکی از بهترین خوانندگان عرصه رپ فارسی می دانند که طرفداران زیادی که علاقه مند به عرصه رپ فارسی آن را دنبال می کنند . سهراب از سنین نوجوانی شروع به کار و تمرین در عرصه خوانندگی و نویسندگی موسیقی رپ کرده است . اولین کار سهراب ام جی آلبوم زاخار بوده است که این آلبوم موزیک مشترک گروه زدبازی می باشد .

همچنین آهنگ های دیگری نیز از سهراب به انتشار رسیده است . نمونه ای از این آهنگ ها، آهنگ معروف پابلو و نیز دوازده به بعد می باشند . سبک سهراب ام جی در عرصه موسیقی چیست : سهراب ام جی خواننده رپ ایرانی می باشد و طرفداران زیادی نیز دارد . او در مورد سبک موسیقی خود گفته است که در ابتدا از الفاظ رکیک و نا مناسبی در آلبوم های خود استفاده کرده است که اکنون این سبک را تغییر داده است .

سایت های لایو بت و سایت بت ۹۰ در دیگر مقالات سایت به صورت کامل بررسی شده است .

سهراب ام جی که در ابتدا نام او با گروه زدبازی بر سر زبان ها افتاده است اکنون از این گروه جدا شده است . او اکنون فعالیت غیر مشترک و جداگانه ای در عرصه موسیقی رپ از گروه زدبازی دارد . آهنگ مشترک آن ها زاخار نام دارد .

آهنگ های سهراب ام جی

آهنگ های سهراب ام جی

سهراب در حدود ۱۰ سال است که فعالیت در حوزه موسیقی را به طور حرفه‌ ای ادامه می‌ دهد. او در سال های قبل از آن نیز در موسیقی فعالیت و تجربه داشته است اما به حدی نبوده است که بتواند به طور حرفه‌ای فعالیت خود را به نمایش بگذارد. بنابراین در این قسمت قصد داریم به معرفی پنج ترک از آهنگ های این خواننده بپردازیم تا شما با آثار جدیدی را که در دوران حرفه‌ ای خوانندگی خود منتشر نموده است آشنا شوید و در ادامه نیز با ما همراه باشید.

سهراب ام جی حلال اوسون

این آهنگ در حدود چند ماهی می‌ شود که در اینستاگرام بسیار وایرال شده است و بر روی تمام کلیپ های اینستاگرام این آهنگ گذاشته شده است. حلال اوسون، نام آهنگی است که سهراب در تاریخ نهم مهرماه سال ۱۳۹۹ منتشر نموده است و هم اکنون نیز همانند گذشته وایرال است و بسیار به گوش می رسد. شما می توانید این آهنگ را که در سبک رپ منتشر شده است را با جستجو در گوگل بشنوید و از آن لذت ببرید، ما اطمینان داریم که این آهنگ را دوست خواهید داشت.

گنگش بالاس

در بهمن ماه سال ۱۳۹۷ آلبومی از سهراب ام جی منتشر شد که گنگش‌ بالا است نامیده شده بود. این آهنگ بسیار مورد توجه طرفداران قرار گرفت و توانست انتظارات آن ها را در آن زمان برطرف نماید. همچنین شما می توانید دیگر ترک های این آلبوم جذاب را که به تازگی منتشر شده است را بشنوید و از شنیدن آن لذت ببرید.

اهنگ نردبون سهراب ام جی

آهنگ نردبان جدید ترین آهنگ سهراب است که با همخوانی امیر تتلو آن را منتشر نموده است. این آهنگ به خاطر همخوانی با امیر تتلو مورد توجه قرار گرفت زیرا این اولین تجربه همخوانی این خواننده با یکدیگر بوده است. شما نیز می توانید این آهنگ را چه با جستجوی نام امیر تتلو و چه با جستجوی نام سهراب گوش بدهید و با سرچ نام این آهنگ، آن را از سایت های گوگل و یا ربات های آهنگ تلگرام دریافت نمایید.

همین کارا سهراب mj

این آهنگ از جمله آهنگ های قدیمی سهراب است و برخلاف دیگر آهنگ های نامبرده در زمان طولانی‌ تری منتشر شده است. در تاریخ هشتم اسفندماه سال ۱۳۹۳ منتشر شده است و بدون اشتراک با دیگر خواننده و بدون کمک گرفتن از کسی، آن را منتشر نموده است. این آهنگ در حدود ۵ دقیقه می باشد.

پشت دست سهراب ام جی

مهران هیدن و سهراب و سامان ویلسون از جمله خوانندگان سبک رپ فارسی می باشند که هر سه با همخوانی یکدیگر آهنگی را در سال ۱۳۹۳ منتشر نمودند. ما اسفند ماه سال ۹۳ شاهد انتشار آهنگی به نام پشت دست بودیم که این سه خواننده در آن همخوانی و همکاری داشته اند. این آهنگ یکی از بهترین آهنگ های این خواننده می باشد که نتیجه بسیار مثبتی را به ارمغان آورده است.

آلبوم آرما و سهراب ام جی

سهراب ام جی و آرما در تاریخ شانزدهم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ با همخوانی یکدیگر آلبوم مشترکی را منتشر نمودند که در برخی از این آهنگ ها هر دو با هم همخوانی داشته اند و در برخی فقط یکی از آنها خوانده است که شما می توانید با جستجوی نام این دو خواننده، آلبوم آنها را از اینترنت دانلود نمایید و به گوش دادن آن بپردازید. به علاوه آهنگسازی این آلبوم نیز حاصل زحمات آهنگسازان بسیار معروف و مشهور می‌ باشد که در تولید این آلبوم به آرما و سهراب کمک نمودند.

السا و سیاه چاله و خودم و زبون درازی و انیشتین و آزمایشگاه و ۱۸۷۹ نام چند ترک از این آلبوم می باشد. سپهر خلسه نام خواننده معروف ایرانی است که در کانادا زندگی می کند و در سبک رپ و هیپ هاپ فعالیت موسیقی انجام می‌ دهد و در تولید آلبوم ها و آهنگ های رپ مشغول می باشد. او در ساخت آلبوم نیز کمک بسیاری نموده است و تأثیر بسیاری بر نتیجه مثبت این آلبوم داشته است.

سهراب ام جی و تتلو

سهراب ام جی ویکی پدیا مختص به خودی ندارد اما اطلاعاتی پیرامون حواشی و زندگی او در اینترنت وجود دارد. او رابطه صمیمانه‌ ای با امیر تتلو و دیگر خوانندگان رپ ایرانی دارد و با کمک گرفتن از آنها در این راه قدم برداشته است.

در حدود چند ماه پیش آهنگی با همخوانی سهراب ام جی و تتلو منتشر شد که نردبان نام داشت و در این آهنگ هنرنمایی این خواننده بسیار به چشم می آید و توانسته تا توجه طرفداران خود را به خود جلب نماید. شما نیز می توانید با جستجوی نام آهنگ در اینترنت به دانلود آن بپردازید و از زیبایی‌ های این آهنگ نیز برخوردار شوید‌.

سهراب ام جی کجاست

سهراب ام جی کجاست؟

پیش از آنکه توضیح دهیم که سهراب ام جی کجاست نیاز است که اطلاعاتی را پیرامون بیوگرافی او در اختیارتان قرار دهیم. سهراب اطلاعات کاملی را از خود منتشر نکرده است و با وجود ان که او بزرگ ترین و یکی از بهترین رپر های ایرانی می باشد، هنوز اطلاعاتی درباره زندگی او در دست نداریم. با این حال به خاطر شناختی که طرفداران این خواننده در طول زمان از او داشته اند و با دنبال نمودن آهنگ ها و همچنین فعالیت‌ های او در قالب فضای مجازی، متوجه گوشه ای از زندگی او شده اند. اطلاعاتی در دست است که می‌ توانیم در اختیارتان قرار دهیم.

سهراب ام جی در زمان کودکی و نوجوانی متوجه علاقه اش به موسیقی شد و در پی این موضوع بر آمدند که در همین راستا فعالیت خود را ادامه بدهد. پدر و مادر او بعد از آنکه علاقه پسرشان را در زمینه موسیقی مشاهده نمودند به او کمک کردند تا از ایران خارج شود و برای سفر به خارج از کشور و مهاجرت به خارج از کشور آماده شود. به همین خاطر او ایران را ترک نمود و در کشور انگلیس در شهر لندن ساکن شد. او تحصیلات خود را در شهر لندن در رشته تبلیغات و رشته روابط عمومی ادامه داد و به عنوان تخصص خود این رشته را به پایان رسانید و سپس در زمانی که فعالیت خود را در زمینه تحصیلی می داد، در راستای تحقق یافتن اهدافش در زمینه موسیقی نیز تلاش های بسیاری نمود.

اینستاگرام سهراب ام جی

سهراب ام جی اینستا فعالی دارد و روزانه استوری های زیادی را به اشتراک می گذارد. اما او تنها حدود ۱۴ پست را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است که در حدود یک میلیون و نیم فالوور در اینستاگرام دارد. شما می توانید کلیپ آهنگ های این خواننده را به صورت خلاصه در اینستاگرام مشاهده نمایید.

کلاب هاوس سهراب mj

پس از آنکه کلاب هاوس در این فضای مجازی بسیار مشهور شد سلبریتی ها در پی عضویت در این شبکه مجازی برآمدند. از حضور سهراب در کلاب هاوس اطلاعاتی در دست نداریم و نمی دانیم که ایا این خواننده در کلاب هاوس فعالیت می کند یا خیر، اما می دانیم که در برنامه شبکه سه، پیرامون سهراب راهیان نور اطلاعاتی که گفته شد که سهراب را بسیار به شهرت رسانید. بنابراین مطمئن نیستیم که قصد داشته باشد شهرت خود را در دیگر شبکه های مجازی نیز ارتقا بخشد.

حاشیه های سهراب ام جی

حاشیه های سهراب ام جی

به خاطر محبوبیت این خواننده همواره شایعاتی پیرامون زندگی او وجود داشته است اما حاشیه های او با میلاد حاتمی و همینطور پیرامون سفر او به راهیان نور یکی از چند حاشیه های عمومی باشد که باعث شده تا او شهرت چندین برابری پیدا کند. به هر حال حال زندگی سلبریتی ها بی‌حاشیه نمی‌ باشد و سهراب تا حد ممکن سعی نموده تا یکی از کم حاشیه‌ ترین افراد حرفه‌ موسیقی باشد.

فیت های سهراب mj

در این قسمت لیستی از آهنگ هایی را که سهراب به همراه دیگر خوانندگان به صورت فیت و مشترک منتشر نموده و در آن با همخوانی دیگر خوانندگان نتیجه مثبت را به ارمغان آورده است، معرفی می کنیم. سهراب همراه با سامان ویلسون و مهراد هیدن آهنگی را به نام از تهران متنفرم منتشر نموده است.

از دیگر آهنگ هایی که به صورت فیت از این خواننده منتشر شده است را می‌ توانیم با همخوانی سپهر خلسه بدانیم که اسم اهنگشان وضع خراب است می باشد. آهنگ های دیگر او با همخوانی آیدا بوده است که اسم اهنگشان یه روزی است. دانلود اهنگ حلال اولسون سهراب ام جی و دانلود اهنگ سهراب ام جی گنگش بالاس و دانلود اهنگ نردبون سهراب ام جی را از طریق سایت های اینترنتی انجام دهید تا علاوه بر آنکه همخوانی خواننده را با امیر تتلو بشنوید، به آهنگ های وایرال شده از این خواننده در اینستاگرام نیز دسترسی پیدا کنید.

سوالات متداول

سهراب ام جی کیست؟

او یکی از رپر های فارسی می باشد که از فعالان گروه زد بازی بوده است.

اهنگ مشترک سهراب و تتلو چیست؟

نردبون نام اهنگ مشترک این دو خواننده می باشد.

سهراب ام جی تحصیلات دانشگاهی خود را در چه کشوری گذرانده است؟

او تحصیلات دانشگاهی خود را در شهر لندن پشت سر گذاشته است.

سهراب ام جی در چه کشوری زندگی می کند؟

این خواننده در کشور انگلیس و در شهر لندن زندگی می کند و پس از تمام شدن تحصیلات دبیرستانش از ایران مهاجرت نموده است.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *