گلچین آهنگ های رضا پیشرو به همراه بررسی حواشی این رپر

در اینجا شما را با یکی از خوانندگان حال حاضر ایران رضا پیشرو آشنا می کنیم. در این مقاله شما را با زندگینامه و فعالیت های رضا پیشرو خواننده محبوب رپ بیشتر آشنا می کنیم در این مقاله با آهنگ ها، موزیک ها و زندگی خصوصی این هنرمند پرطرفدار آشنا خواهید شد. این خواننده رپ با انتشار آلبوم آخر خود توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب نماید. پیشرو با انتشار چند ویدو کلیپ توانسته رکوردی در دانلود آهنگ های رپ به خود اختصاص دهد. او شاید بهترین رپر جهان نباشد ولی در این بدون شک بهترین است!

رضا پیشرو کیست؟

رضا پیشرو کیست؟

 محمدرضا ناصری آزاد با نام هنری رضا پیشرو فعالیت خود را در سال ۱۳۸۱ به صورت غیر حرفه ای آغاز کرد. پیشرو در ساخت گروه‌های زیرزمینی هم نقش بسزایی داشته مانند گروه صامت، که باعث تشکیل این گروه  شده است. او یکی از خوانندگان قدیمی رپ ایران است. در این قسمت با بیوگرافی رضا پیشرو آشنا می شوید، محمدرضا ناصری آزاد متولد ۱۲ بهمن ۱۳۶۶ در تهران می باشد. محمدرضا ناصری آزاد با نام هنری رضا پیشرو به معروفیت رسیده است. پیشرو خواننده، ترانه سرا، آهنگ ساز و تهیه‌کننده موسیقی رپ می باشد. آشنایی این خواننده پرطرفدار در سال ۱۳۸۴ با گروه ۰۲۱ باعث تحولی بزرگ در زندگی و سبک کاری او گشت. نام مستعار رضا پیشرو قبلاً ۳PAC بوده است. همچنین او فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۸۴ آغاز کرده است. پیشرو در تاسیس برخی گروه های موسیقی زیرزمینی مانند گروه صامت نقش بسزایی داشته است. زندگینامه رضا پیشرو این طور به تحریر درآمده که در آغاز کودکی با سختی های زیادی رو به رو شده است.

از جمله به زندان افتادن پدرش، همچنین فوت پدر و جدایی پدر و مادرش بوده است. پیشرو در سن پنج سالگی پدر خود را به دلیل افتادن در زندان برای مدتی از دست می دهد و در نه سالگی پدر و مادرش از هم جدا می شوند و مادرش ازدواج مجدد انجام می‌دهد مدتی را با مادرش زندگی می‌کند ولی به دلیل اختلاف با ناپدری اش در سن ۱۱ سالگی از خانه فرار می‌کند و در خیابان زندگی می‌کند ولی به دلیل سختی هایی که در خیابان می کشد دوباره به خانه باز می گردد ناپدری رضا را مجبور به سرکار رفتن می‌کند ولی حقوق رضا را برای خودش بر می دارد و این کار ناپدری باعث می‌شود  رضا دوباره خانه را ترک کند. از نحوه آشنایی پیشرو با موسیقی باید اینجور گفت که در سن ۷ سالگی پدرش یک ضبط صوت و چند نوار آهنگ با هیپ هاپ و موسیقی رپ با هنرمندانی مانند راکیم، توپاک و خواننده های قدیمی رپ به او هدیه می دهد و این باعث آشنایی پیشرو با رپ می‌شود. رضا پشرو از همان کودکی علاقه شدیدی به این نوع موسیقی پیدا می کند. اولین ترانه پیشرو یک شعر دیس به پدرش بوده که هیچگاه به انتشار نرسیده است. او دو برادر به نام علی و امید دارد که هردو در موسیقی هیپ هاپ فعالیت می کنند.

آهنگ های رضا پیشرو شامل چند آلبوم می باشد؟

آهنگ های رضا پیشرو شامل چند آلبوم می باشد؟

آهنگ های رضا پیشرو شامل پنج آلبوم می باشد که دوتا از این آلبوم ها غیر رسمی بوده و سه البوم دیگر به صورت رسمی وارد بازار شدند این ۵ آلبوم شامل واقعیت تلخ در سال ۱۳۸۵، جهنم ساکت ۱۳۸۶ آغاز اینجاست ۱۳۸۹ دوران طلایی ۱۳۹۱ ریل ۱۳۹۶ آزاد ۱۳۹۸ می باشد. پیشرو همچنین چندین ویدیو کلیپ هم منتشر کرده از جمله برو از پیش من به همراهی حسین تهی، امیر تتلو و بهروز قائم کلیپ نیلوفر به همراهی میثم و کلیپ روز اول و پشت مهر با معرفی امید قدر برادر رضا و هیچکس. اولین نماهنگ رسمی رضا در سال ۱۳۹۱ به نام قبرستون هیپ هاپ، که یکی از ترک های آلبوم دوران طلایی بود با حضور هنرمندان مطرح رپ از جمله اعضای گروه تیک تاک، بهروز قائم و امید قدر ارائه شد همچنین او یک ویدئو کلیپ به نام ای کاش که یکی از ترک های آلبوم دوران طلایی بود هم منتشر کرد.

رپر قدیمی

 یکی از آهنگ های پرطرفدار این خواننده، رپر قدیمی است که مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است. او با انتشار این آهنگ توانست بیشتر از قبل شناخته شود.

اثر منفی

همانطور که از اسم آهنگ مشخص است این آهنگ انتقادی می باشد انتقادی و اعتراضی  از رفتار افراد و خشم نسبت به جامعه را در این آهنگ می‌توان شنید. آهنگ اثر منفی آهنگی شنیدنی و پر از اعتراض است.

گلادیاتور

 آهنگ گلادیاتور از این خواننده محبوب و نام آشنا که جزء آهنگ های پر طرفدار و شنیدنی است. او توانست با انتشار این آهنگ توانایی خود در این عرصه را به رخ رقیبان بکشد.

نیلوفر آبی

 این آهنگ که در آلبوم آزاد رضا پیشرو جای گرفته و جزء آهنگ های پرطرفدار این خواننده می باشد. او با انتشار آلبوم آزاد و جای دادن ترک های جذاب و شنیدنی  توانسته طرفداران و مخاطبین زیادی را به خود جلب نماید. رضا پیشرو آهنگ نیلوفر را بیشتر از همه آهنگ های خود دوست دارد.

نامحدود

رضا پیشرو با انتشار آهنگ نامحدود توانسته رکورد دانلود آهنگ های رپ را به خود اختصاص دهد. وی با  انتشار این آهنگ توانست محبوبیت بیشتری در بین طرفداران خود پیدا کند.

رضا پیشرو مافیایی راه می ریم

این اهنگ از این خواننده محبوب و توانا رپ پر از انتقاد، اعتراض و شکایت از جامعه و رفتار دولت مردان و به نوعی می‌توان آهنگ مافیایی راه می ریم  انتقادی به حاکمیت کشور دانست.

رضا پیشرو پرواز

آهنگ پرواز پیشرو که برای ساخت این اهنگ زحمت زیادی کشیده است او با انتشار این اهنگ به طرفداران خود ثابت کرد که اهمیت زیادی به آنها می دهد چون برای این تولید این آهنگ سختی زیادی کشیده است.

سایفر

یکی از جذب ترین آهنگهای رضا پیشرو آهنگ سایفر است او با این اهنگ نوعی سبک جدید را وارد سبک رپ کرده است و توانسته به موفقیت بیشتر برسد.

 مرز

او با خواندن آهنگ مرز به همه اثبات کرد که وطن پرست است و به کشور و مهین خود احترام زیادی می گذارد ترک مرز آهنگی پر از معنا و مفهوم می باشد.

دندون ببر

 آهنگ دندون ببر هم تقریبا مثل تمام آهنگ های رضا پیشرو پر از انتقاد به جامعه و حاکمیت‌ است و انتقاد و اعتراض از رفتار و اخلاق افراد جامعه می باشد.

سیانور

این اهنگ هم از آلبوم آزاد این خواننده رپ می باشد. او با انتشار ترک سیانور رکورد دانلود را در چند روز اول به خود اختصاص داد. با انتشار این اهنگ طرفداران و مخاطبان زیادی را به خود اختصاص داد.

آلبوم های رضا پیشرو شامل چند آهنگ می باشد؟

آلبوم های رضا پیشرو شامل چند آهنگ می باشد؟

رضا پیشرو ۵ آلبوم دارد که دو آلبوم او به  نام های واقیعت تلخ و وقت کثیف به طور غیر رسمی انتشار پیدا کردند و سه آلبوم دیگر او به طور رسمی به انتشار رسیدند. سبک کاری پیشرو گنگ و ریتمیک با دورنمای انتقاد از شرایط رپ فارسی می باشد. از آلبوم های معروف او آلبوم واقعیت تلخ، جهنم سکوت، آغاز اینجاست و دوران طلایی می باشد انتشار این آلبوم ها باعث معروفیت و محبوبیت رضا پیشرو شده است.

دوران طلایی

 آلبوم طلایی که در سال ۱۳۸۵ انتشار یافت توانست رضا پیشرو را به جامعه هنری معرفی نمایند او با انتشار این آلبوم طرفداران و هواداران زیادی را به خود جذب کرد و توانست بین مردم محبوبیت زیادی را کسب کند. او همچنین با منتشر کردن این آلبوم توانست تحول بزرگی را در زندگی خود ایجاد کند هم از لحاظ کاری و هم از لحاظ مالی.

ریل‌

با انتشار آلبوم ریل در سال ۱۳۹۵ توانست اثری ماندگار در عرصه موسیقی رپ به جای بگذارد و طرفداران زیادی را به سمت موسیقی رپ گرایش دهد. این آلبوم که بعد از مهاجرت او از ایران به ترکیه می باشد باعث شد بتواند راحت تر از جامعه و حاکمیت انتقاد نماید رضا پیشرو با ترک هایی که در آلبوم ریل جای داده توانسته در اینستا و صفحات مجازی طرفداران بیشتری را به خود جلب کند.

آزاد

آلبوم آزاد که در سال ۱۳۹۸ به انتشار رسید و یکی از معروف ترین آلبوم های پیشرو می باشد و با این آلبوم توانست رکوردهای خوبی را به خود اختصاص دهد چون رضا پیشرو در این آلبوم آهنگ های جذاب و شنیدنی را برای طرفداران خود منتشر کرده است. با انتشار آلبوم  آزاد توانسته طرفداران خود را در صفحات مجازی مثل  اینستا، توییتر به میلیون ها نفر برساند. رضا پیشرو با انتشار آلبوم آزاد توانست به طرفداران خود ثابت کند که در این عرصه جزو نام آور ترین و برترین خواننده های رپ می باشد. بعضی از ترک های این آلبوم رکورد دانلود را به خود اختصاص داده و آهنگ نیلوفر آبی که خود این آهنگ را جزء بهترین آهنگهای خود می داند در این آلبوم جای داده است.

فیت های رضا پیشرو با چه کسانی بوده است؟

فیت های رضا پیشرو با چه کسانی بوده است؟

فیت های رضا پیشرو با خوانندگان مشهور و معروفی بوده است که با این فیت ها توانسته جذب مخاطب کند. در اینجا به چند نمونه از این  ترک های جذاب رضا پیشرو با خوانندگان دیگر که مشترک به مخاطبان ارائه داده شده است را اشاره می کنیم.

رضا پیشرو و حصین ابلیس

یکی از فیت های پرطرفدار رضا پیشرو با حصین ابلیس می باشد آنها با خواندن می ری تو لک و انتشار این آهنگ طرفداران زیادی را پیدا کردند. آنها با خواندن این آهنگ به معروفیت و مشهوریت بیشتری  رسیدند.

رضا پیشرو و عرفان

فیت رضا پیشرو و عرفان آهنگ روشن می باشد آنها در اردیبهشت ۱۳۹۹ این آهنگ را به انتشار رساندند. با انتشار این آهنگ طرفداران هر دو خواننده رضایت نسبی از این آهنگ را داشتند.

رضا پیشرو و سروش هیچکس

آهنگ مشترک رضا پیشرو و هیچکس، این دو خواننده پرطرفدار ترک برو جلو بوده است این دو که از خوانندگان پرطرفدار و محبوب موسیقی رپ می باشند با انتشار این آهنگ مشترک توانستند از محبوبیت بیشتری برخوردار شوند. رضا پیشرو از این آهنگ مشترک بسیار خوشحال می باشد و می گوید این افتخار بزرگی است که با سروش هیچکس آهنگ مشترکی دارد او این افتخار را به این دلیل می داند که سروش هیچکس به پدر رپ ایران معروف است. سروش هیچکس، هنرمند محبوب رپ فارسی هم ترک رضا و بهرام به نام ما با همیم را یکی از بهترین آهنگ های رپ فارسی معرفی کرده است. سینا ساعی که از گروه تیک تاک است می گوید ترک های دیوونه ۲ و نیلوفر آبی پیشرو آهنگ های محبوب او هستند.

رضا پیشرو و یاس

این دو خواننده مشهور رپ ایرانی پیشرو و یاس  در صفحات مجازی و همچنین در لایو های مشترکی که با همدیگر داشتند اعلام کردند به زودی آهنگ مشترکی را به طرفداران خود هدیه می دهند اما اطلاعات بیشتری از این آهنگ اعلام نکردند. فقط به طرفداران خود اعلام کردند به زودی آهنگ بسیار خفن و پر از هیجان را به طرفداران خود هدیه خواهند داد. پیشرو با کدام یک از  رپر های فارسی همکاری کرده‌ است؟  هیچکس، علی قاف، امیر تتلو، تهی، شاهین فلاکت، حصین، سوگند، صادق، اوج، عرفان و بهرام. پیشرو مورو ستایش یاس، خواننده محبوب دنیای رپ قرار گرفته است. یاس در مصاحبه ای که با MTV Iggy داشت رضا را یکی از بهترین خوانندگان رپ ایران نامید. پیشرو و هیچکس جزو اولین کسانی بودند که باعث شکوفایی رپ فارسی شدند. آن ها در کنار هم گروه های موفقی چون ۰۲۱ و صامت را تشکیل دادند.

رضا پیشرو جدید

برای بسیاری از طرفداران این خواننده شاید این سوال پیش آمده باشد که چرا رضا پیشرو پسوند جدید را به لقب هنری خود اضافه کرده است؟ رضا پیشرو اخیراً نام هنری خود را از رضا پیشرو به رضا پیشرو جدید تغییر داده است او دلیل این تغییر و اضافه کردن پسوند جدید اینطور بیان کرده است که می‌خواهد سبک جدیدی از رپ را ارائه دهد تا بتواند طرفداران و مخاطبین بیشتری را به موسیقی پاپ جذب کند. اهنگی به سبک جدید خود خوانده و با این آهنگ توانسته مخاطبین بیشتری را به این موسیقی جذب کند.

آخرین آهنگ رضا پیشرو کدام است؟

آخرین آهنگ رضا پیشرو کدام است؟

آخرین آهنگ رضا پیشرو ترک صلح که از جدیدترین آهنگ های او می باشد در سال ۲۰۲۰ منتشر شده توانست با این آهنگ طرفداران جدیدی را به موسیقی پاپ جذب کند رضا پیشرو با خواندن ترک صلح رکورد دانلود را به خود اختصاص داد او با این آهنگ توانست طرفداران خود را به رضایت برساند و موفقیت‌های زیادی رو کسب کرده است. شما می توانید برای دانلود این آهنگ از طریق گوگل یا تلگرام با وارد کردن نام آهنگ به آسانی آن را دانلود کنید و از شنیدن این موسیقی زیبا و پر از مفهوم و معنا لذت ببرید.

چگونه می توانید دانلود آهنگ های قدیمی و جدید  رضا پیشرو را انجام دهید؟

شما دوستان عزیز می توانید با استفاده سرچ در گوگل و یا در کانال های تلگرامی آهنگ های شنیدنی این خواننده رپ را دانلود کنید شما می‌توانید با سرچ در گوگل تمام آهنگ های قدیمی و جدید رضا پیشرو را به صورت زیپ دانلود کنید رضا پیشرو در اینستاگرام صفحه شخصی دارد که طرفداران و مخاطبین آهنگ هایش می توانند با با فالوو کردن رضا پیشرو طرفداری خود را به او ابراز نمایند رضا پیشرو که یکی از خوانندگان رپ در موسیقی بسیار موفق می باشد او با با توانایی و ذوق هنری که دارد توانسته است پله های موفقیت را پشت سر بگذارد و الان جزء خوانندگان برتر موسیقی پاپ شناخته شود.

 رضا پیشرو آهنگ توتول را  در چه مورد خوانده است؟

رضا پیشرو با خواندن آهنگ توتول در واقع نوعی دیس به امیر تتلو داده است شاید برای خیلی از شما دوستان سوال پیش بیاید بیاید رضا پیشرو با خواندن آهنگ توتول در واقع نوعی دیس به تتلو داده است شاید برای خیلی از شما دوستان سوال پیش بیاید که دیس به چه معنا است؟

دیس معانی مختلفی دارند ولی معنی اصلی و متداول  به معنی مسخره کردن رو کم کردن و به نوعی انتقاد و اعتراض است و به معنای بر علیه کسی برخواستن است. رضا پیشرو با خواندن این آهنگ در واقع دیس محکمی به امیرتتلو داده است و امیر تتلو هم قطعاً جواب محکمی به پیشرو داده است. بسیاری از مخاطبین دنیای موسیقی رپ بر این اعتقاد هستند که پیشرو جزو خوانندگانی است که چیزهای زیادی را به خوانندگان رپ می دهد کلمه بیشتر در میان خوانندگان رپ مورد استفاده قرار می گیرد.

چطور می توانیم عکس های رضا پیشرو  را دانلود کنیم؟

چطور می توانیم عکس های رضا پیشرو را دانلود کنیم؟

  برای داشتن عکس های رضا پیشرو و شما می‌توانید با سرچ در گوگل و یا با رفتن به صفحه رسمی اینستاگرام می‌توانید عکس های او را مشاهده کنید و یا حتی دانلود کنید عکس های زیادی از رضا پیشرو در گوگل می توانید مشاهده کنید. کسانی که طرفدار موسیقی رپ هستند قطعاً پیشرو هم از خوانندگان مورد علاقه آنهاست پیشرو در زمینه آهنگ های رپ سرآمد خوانندگان است شما می توانید با وارد کردن نام رضا پیشرو در اینستاگرام او را فالوو کرده و طرفداری خود را به او ثابت کنید و با کامنت های مثبت و انرژی بخش می توانید او را به این را تشویق کنید. برای ورود به اینستاگرام رضا پیشرو از این لینک کمک بگیرید.

رضا پیشرو چند کلیپ منتشر کرده است؟

رضا پیشرو چند کلیپ خیلی معرف دارد از جمله، کلیپ قبرستون هیپ پاپ پیشرو را خیلی ها بهترین نماهنگ رپ فارسی می دانند. این خواننده محبوب برای اولین بار در سال ۱۳۹۴ یک ترک غیررایگان را با نام آواتار منتشر کرد. این روند با ترک های شیرا رو زمین با حضور علی اوج و سکندری  ادامه پیدا کرد. رضا پیشرو کلیپ ویدیو های زیادی را از خود منتشر کرده است. از جمله این کلیپ ویدیو ها به نام آواتار، کلافگی، رپر قدیمی، می ری تو لک، دیوونه، میلیاردر.

رضا پیشرو از چه طریق درآمد کسب می‌کند؟

درآمد پیشرو با موزیک ویدیو ها و ترک های جذاب و شنیدنی که ارائه داده است، او توانسته مخاطبین و طرفداران زیادی را به خود جلب کند و همچنین صفحه اینستاگرام خود را به میلیون برساند او با انتشار موزیک ویدیوها و همچنین انتشار آلبوم تک آهنگ هایی که وارد بازار می‌کند توانسته پول های زیادی را کسب کند او تنها منبع درآمد خود را موسیقی می داند او همچنین با آهنگسازی و تهیه کنندگی در موسیقی توانسته درآمدهای بالایی را به دست آورد پیشرو در مصاحبه هایی که انجام داده همیشه از طرفداران خود تشکر کرده و علت محبوب بودن و مشهور بودن خود را به طرفداران خود دانسته و احترام زیادی را به طرفداران خود می گذارد بارها اعلام کرده که از درآمدی که دارد خیلی راضی است و با این درآمد توانسته زندگی بسیار راحتی را در خارج از کشور داشته باشد.

رضا پیشرو در کدام کشور زندگی می کند؟

پیشرو در حال حاضر در کشور ترکیه زندگی می‌کند. او  با پرونده ای که در سال ۱۳۹۷ برایش مشکل ایجاد کرد از طریق مرز ایران و ترکیه به ترکیه مهاجرت کرد و در واقع پناهنده شد و تا الان هم در ترکیه ساکن می باشد و از زندگی در ترکیه راضی می باشد.

ماجرای اختلاف رضا پیشرو و تتلو مربوط به چه زمانی می باشد؟

ماجرای اختلاف رضا پیشرو و تتلو متعلق به زمانی است که این دو رپر می خواستند یک کار مشترک منتشر کنند. ولی تتلو نسخه ای که هنوز نهایی نشده بود را منتشر کرد. رضا هم از این موضوع بی اطلاع بود و واکنش نشان داد. او گفت این حرکت حرفه ای نبوده است. تتلو هم جواب داد حرفه ای گری را از پیشرو یاد نمی گیرد.

رضا پیشرو چه مدت اعتیاد داشت؟

رضا پیشرو چه مدت اعتیاد داشت؟

رضا مدتی معتاد به مواد مخدر بود ولی بعد کاملا آن را کنار گذاشت. او یک بار به خاطر همراه داشتن مواد مخدر در میتینگ رپ بازداشت و زندانی شد. یک بار دیگر او به خاطر فعالیت در عرصه رپ و تهیه و انتشار ترانه های غیرمجاز بازداشت شد. پیشرو در اسفند سال ۱۳۹۶ هم دستگیر شد. دو هفته بعد او از زندان آزاد شد. گفتنی است این هنرمند محبوب به خاطر تهیه و انتشار ترک جنجالی واقعیت سه ماه در حبس بوده است.

ماجرای رضا پیشرو و شاهین نجفی چه بوده است؟

ماجرای رضا پیشرو و شاهین نجفی این طور شروع می شود در اردیبهشت سال ۱۳۹۱ پیشرو به انتشار ترک نقی از سوی شاهین نجفی واکنش نشان داد. او یک ویدیو در این مورد منتشر کرد و گفت این حرکت نجفی به نوعی توهین به مقدسات و باورهای مردم ایران است. او این حرکت را یک ضربه به رپ فارسی ارزیابی کرد.

خیلی از رسانه های دولتی ایران هم این واکنش را منعکس کردند. پیشرو بعدها در یک شبکه ماهواره ای گفت با طرفداران شاهین نجفی دچار مشکل شده و اعلام کرد وابسته به هیچ گروه و دسته ای نیست و معرفی کردن او به عنوان یک رپر حکومتی کاملا غلط است. 

رضا پیشرو چند تک آهنگ دارد؟

این خواننده معروف تک آهنگ های زیادی دارد از جمله این تگ آهنگ ها، روشن، فصل زشتی، صلح، آبی، زئوس، آژیر پلیس، اوین، ضد ضربه، Rock A Chock، پسر ابن سینا، ۷، مرز، جرقه، گلادیاتور، نورافکن، می تونی، تو یعنی، زمین پیشرو، جهنمی، خون اژدها، نیلوفر آبی، اُم، پازل، کسی حواسش به تو نیست، در آن سو، سیانور نخور، آزاد، عقربه، توتول، شوگر ددی، چه خبر از بهشت، ۴۲۰، شیرا رو زمینن، شوک، دنباله دار، سرگذشت، فانوس، گرگ پیشرو، بمب، اشتباه محض، قلب شیر، اقیانوس، سایفری، از نو، تنهایی، خدا نزدیک شد، داش شایان، باید عوض شم، نوجوونی، یادت نیست، حس امنیت، باور، رپر قدیمی، مشکلی نیست، کما، جنگ مغز، مغز رپ، دیوونه ۲، کلافگی، پاشو پاشو، میلیاردر، فریبندگی، چاقال نامه، کلمه عبور، لوبیای سحرآمیز، نفس آروم، رهبر رپ فارسی، پشت دیوار، نیلوفر آبی، رنگ یاقوت، خورشید نمی خوابه، سیانور، سکوت، ردپا، سفری بی انتها، هوهو چی چی، جنگ، نامه های خالی، ما با همیم، پس لاشخور نباش، زندانی، جیب بابا و بازم کلان است.

سوالات متداول

  1. رضا پیشرو کیست؟

    او یکی از رپرهای معروف است که تاکنون فیت های زیادی نیز داده است؟

  2. نام اصلی او چیست؟

    نام اصلی این رپر محمد رضا ناصری آزاد می باشد.

  3. او از چه طریق کسب درآمد می کند؟

    در واقع او از طریق کلیپ هایش توانسته درآمد داشته باشد.

  4. رضا پیشرو تاکنون با چه کسانی درگیر شده است؟

    او با خوانندگان رپر دیگری مانند حصین درگیر شده است.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *