لیست 10 مورد از منفورترین رپرها که ساقی مواد مخدر هستند

در مقاله می‌خواهیم درباره منفورترین رپرها حرف بزنیم اگر به موزیک علاقه دارید و می‌خواهید درمورد خواننده هایی که رپ می‌خوانند بیشتر بدانید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید زیرا این خواننده ها را معرفی خواهیم کرد و شما را با دنیای موسیقی نیز آشنا می‌کنیم.

منفورترین رپر ها چه کسانی هستند؟

منفورترین رپر ها چه کسانی هستند؟

ما خواننده های بسیاری داریم که هر کدام طرفداران خاص خودشان را دارند این خواننده ها سبک های مختلفی دارند به طوری که ممکن است با یک آهنگ توجه های بسیاری را به خود جلب کنند اما ما نیز خواننده هایی داریم که در زمینه و سبک رپ می‌خوانند این آهنگ ها اغلب بی معنی و بی مفهوم است همچنین ممکن است طرفداران بسیاری داشته باشند در میان این خواننده ها افرادی نیز هستند که به مرور زمان مشهور شدند حتی شما نیز اسم های آن ها را شنیده اید و شاید هم از طرفداران هستید به همین دلیل در ایران هم چند رپر معروف وجود دارد که در مدت زمان کمی توانستند توجه های بسیاری را به خود جلب کنند این رپر ها اغلب آهنگ هایی که منتشر می‌کنند بی مفهوم و بی معنی است ما نیز در ادامه این مقاله این خواننده ها را به شما معرفی می‌کنیم تا درباره تاریخچه و دلیل شهرت آن ها بیشتر بدانید.

زدبازی

گروه زدبازی جزو اولین گروه هایی بود که در زمینه رپ فعالیت می‌کردند ابتدا توسط سامان ویلسون و مهراد هیدن تشکیل اما بعد ها افراد دیگری نیز به این گروه موسیقی اضافه شدند. گروه زد بازی جزو منفورترین رپر ها هستند زیرا موسیقی های بی مفهوم آن ها در میان جوانان ایرانی محبوبیت فراوانی دارد این محبوبیت به دلیل به کار بردن کلمه های رکیک و زشت در این آهنگ ها است هرچه آهنگ بیشتر بر پایه خوشی و بی بندوباری باشد طرفداران بیشتری نیز دارد. این گروه از ابتدا فعالیت خود را به صورت حرفه ای شروع کرد سپس بعد از پیوستن افراد دیگری به گروه فعالیت خود را در این زمینه بیشتر کردند و آهنگ های فراوانی منتشر کردند به طوری که در مدت زمان کمی مشهور شدند. شما نیز می‌توانید با مراجعه به گوگل یا صفحات مجازی آهنگ های این گروه معروف را بشنوید.

امیرتتلو از منفورترین رپرهای جهان

امیر تتلو هم نیز نامش جزو منفورترین رپرها است زیرا این خواننده جوان حاشیه های بسیاری دارد و در حال حاضر موفق شده است با انتشار آهنگ های خود کسب درآمد کند. امیرتتلو فعالیت خود را در زمینه موسیقی در سن کم شروع کرد سپس با خواندن آهنگ های غیرمجاز درصدد این بود تا مشهور شود او در آهنگ های فحش های رکیک یا جمله های زشت و بی معنا می‌گوید، البته ناگفته نماند بسیاری از جوانان ما طرفدار این خواننده هستند و مبالغ فراوانی را برای خرید این آهنگ ها می‌دهند به طوری که امیر تتلو از این طریق به ثروت هنگفتی دست یافت. آهنگ های او طولانی است و سبک اجتماعی دارد در واقع از درد های جامعه سخن می‌گوید اما نیمی از جمله های او بی مفهوم است با این وجود دوستداران بسیاری دارد شما می‌توانید با مراجعه به گوگل و صفحه اینستاگرامی عکس های این خواننده جوان را ببینید زیرا او نیز ظاهری متفاوت هم دارد به همین دلیل در معرض توجه قرار گرفته است.

هیچکس

نام اصلی این خواننده سروش لشکری می‌باشد این فرد نیز فعالیت بسیاری در زمینه موسیقی داشته است به طوری که جزو پایه گذاران موسیقی رپ می‌باشد اما به دلیل فعالیت های سیاسی لقب منفورترین رپر را گرفت او در اغلب موسیقی های خود از سیاست سخن گفته است اما با این وجود یکی از محبوب ترین خواننده ها است زیرا فعالیت بسیاری دارد و آهنگ های زیادی منتشر کرده است. طرفداران این خواننده اغلب جوانان هستند زیرا به این سبک موسیقی علاقه دارند. این خواننده جوان در صفحه اینستاگرامی خود بیش از یک میلیون فالوور دارد اما با وجود شهرت و فعالیت خود فقط ۱۰۰ پست منتشر کرده است.

شاهین نجفی منفورترین رپرهای جهان

شاهین نجفی یکی از رپر های مشهور است که در زمینه موسیقی فعالیت بسیاری دارد البته ناگفته نماند این فرد حاشیه های زیادی دارد به همین دلیل نیز لقب منفورترین رپر را گرفته است. او اغلب موسیقی های سیاسی می‌خواند و از درد های جامعه سخن می‌گوید در واقع این تنها دلیل نبود از دیگر دلایل برهنه شدن در یکی از کنسرت ها بود اما در مصاحبه ای گفت برای اعتراض بوده است. او نیز در سال ۱۳۹۱ موزیکی به نام تقی منتشر کرد که توهینی به امامان شیعه و اعتقادات مسلمانان بود به همین دلایل نامش در لیست منفورترین رپرها ثبت شد اما باز هم با این وجود این خواننده طرفداران بسیاری دارد.

بهرام نورایی

بهرام نورایی از مشهور ترین و معروف ترین رپرها است زیرا طرفداران بسیاری دارد این خواننده به دلیل ساخت و ضبط آهنگ های غیرمجاز مجبور شد از ایران مهاجرت کند و به فعالیت خود در خارج از کشور ادامه بدهد‌. او در سال ۱۳۸۷ در زمان انتخابات آهنگی به نام رئیس جمهور منتشر کرد این آهنگ توسط افراد بسیاری شنیده شد سپس به دلایل توهین به کاندیدها و روش انتخابات به مدت یک هفته به زندان افتاد در حال حاضر او لقب منفورترین رپر را دارد. شما می‌توانید عکس ها و آهنگ های این خواننده جوان و مشهور را در صفحه اینستاگرامی او ببینید.

منفورترین رپرها در جهان چه کسانی می‌باشند؟

منفورترین رپرها در جهان چه کسانی می‌باشند؟

افراد بسیاری در سراسر جهان به موسیقی در زمینه رپ می‌پردازند ما در ادامه می‌خواهیم چند تا از خواننده های رپر دیگر را به شما معرفی کنیم و دلایل شهرت آن ها را بیان کنیم این خواننده ها موفق شده اند توجه بسیاری از جوانان را به خود جلب کنند جوانان نیز آن ها را الگوی خود قرار می‌دهند و قدم در مسیری می‌گذارند که مقصد معلوم نیست با ما همراه باشید تا چند مورد از منفورترین رپرها را در جهان به شما معرفی کنیم.

شاکر

این خواننده در زمینه رپ موسیقی می‌ سازد اما فعالیت خود را به صورت حرفه ای و جدی آغاز نمی‌کند بلکه تمام وقتش را به خوش گذرانی می‌گذارند و موسیقی های بی پایه و اساس منتشر می‌کند این خواننده با وجود شهرتش جزو منفورترین رپر ها در جهان است. شما می‌توانید عکس ها و آهنگ های این خواننده ها را با مراجعه به گوگل بیابید.

مایک جونز از منفورترین رپرهای جهان

مایک جونز یکی از خواننده های مشهور در زمینه موسیقی هیپ هاپ و رپ می‌باشد او به بازیگری نیز علاقه دارد اما به فعالیت خود به صورت حرفه ای در موسیقی ادامه می‌دهد با توجه به اطلاعات دریافت شده از این خواننده جوان نیز او استعداد بسیاری در این زمینه دارد به همین دلیل توانست در مدت کمی توجه های بسیاری را جلب کند.

بیگ شان

بیگ شان از خواننده های مشهور در جهان است که فعالیت خود را از سال ۲۰۰۷ به صورت جدی آغاز کرد این خواننده در حال حاضر در زندان به سر می‌برد زیرا در سال ۲۰۱۷ به دلیل آزار جنسی دستگیر شد او هم اکنون جزو منفورترین رپر ها است اما هنوز طرفداران خود را دارد.

مسترپی از منفورترین رپرهای جهان

مستر پی نیز یکی از خواننده های مشهور و سرشناس آمریکا است که در حال حاضر جزو منفورترین رپر ها است اما او فعالیت بسیاری در زمینه موسیقی انجام داده است به همین دلیل طرفداران خاص خود را هنوز دارد و به فعالیتش در این زمینه ادامه می‌دهد.

شان جان کامز

Sean John Combs یکی از خواننده های مشهور آمریکا است که به مد نیز علاقه بسیاری دارد اما این فرد به صورت حرفه ای به فعالیت خود در زمینه موسیقی ادامه داد تا این که به دلیل پخش مواد مخدر طرفدارانش را از دست داد و نامش در لیست منفورترین رپر ها قرار گرفت.

منفورترین رپر های زن جهان چه کسانی هستند؟

منفورترین رپر های زن جهان چه کسانی هستند؟

افراد بسیاری در جهان به موسیقی در زمینه رپ می‌ پردازند اما درصد کمی از آن ها زن هستند زنان به دلایلی در سراسر جهان طرفداران کمی به نسبت دیگر خواننده ها دارند به همین خاطر نیز لقب منفورترین رپرها را گرفته اند ما در ادامه چند رپر زن را به شما معرفی خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

سوگند

سوگند یکی از خواننده های مشهور ایرانی است که در حال حاضر خارج از ایران فعالیت می‌کند اما در سال ۲۰۰۸ تلاش کرد تا به ایران سفر کند او سپس موفق شد و خود را مانن پسرها کرد ولی در جزیره کیش به دلیل رابطه نامشروع و رواج فساد و فحشا دستگیر شد. او هم اکنون طرفداران بسیاری دارد و به فعالیت خود ادامه می‌دهد اما لقب منفورترین رپر را گرفته است.

سالومه ام سی

سالومه ام سی یکی از خواننده های جوان و ایرانی است که شهرت بسیاری هم دارد اما به دلایلی لقب منفورترین رپر را گرفته است او نیز مانند دیگر خواننده های رپ طرفداران خاص خود را دارد که بسیار حمایتش می‌کنند.

جاستینا

جاستیا از خواننده های زن ایرانی است که به فعالیت خود به صورت زیرزمینی و غیرمجاز ادامه می‌دهد اما او با وجود شهرت به دلیل فعالیت های خود لقب منفور ترین رپر را گرفته است آهنگ های این خواننده نیز از سایت های مختلفی قابل شنیدن است.

منفورترین رپر ها از دید اسلام چه کسانی هستند؟

اسلام افراد بسیاری را در زمینه موسیقی رد کرده است و فعالیت آن ها را غیرمجاز دانسته است از خواننده های منفور و رپر شاهین نجفی است که به دلایل فعالیت و کارهای سیاسی این لقب را گرفته است بعد از او بهرام نورایی نیز منفورترین رپر نامیده شده است البته ناگفته نماند این خواننده ها در حال حاضر به فعالیت خود به صورت غیرمجاز ادامه می‌دهند.

آهنگ های معروف منفورترین رپرها چیست؟

آهنگ های معروف منفورترین رپرها چیست؟

خواننده های رپر اغلب فعالیت های بسیاری دارند به طوری که با هر آهنگ توجه های زیادی را به خود جلب می‌کنند متن آهنگ نیز یکی از عوامل اصلی و تاثیر گذار در موزیک رپ می‌باشد زیرا می‌تواند تاثیر شگفتی بر مخاطب برجای بگذارد. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید چند مورد از این آهنگ ها را برای شما بیان می‌کنیم.

منصفانه

منصفانه نام یکی از آهنگ های جنجالی گروه زدبازی است که طرفداران بسیاری دارد و توانسته است توجه افراد زیادی را به خود جلب کند این موزیک از موزیک های جذاب این گروه مشهور است.

شبا آهنگ یکی از منفورترین رپرهای جهان

یکی از آهنگ های حصین ابلیس می‌باشد که جنجال بسیاری به پا کرده است به طوری که در مدت زمان کمی شهرت فراوانی برای این خواننده کسب کرد. شما می‌توانید این موزیک را از سایت های معتبر گوش کنید.

جنگل آسفالت

جنگل آسفالت نام یکی از آلبوم های هیچکس است که در زمان خود بسیار معروف شد و توجه های افراد زیادی را جلب کرد این آلبوم از بهترین آلبوم های هیچکس می‌باشد که سروصدای بسیاری به پا کرده است.

رد پا

رد پا نام یکی آلبوم های حصین ابلیس می‌باشد که بهترین آلبوم های او است. این خواننده موفق شد با پخش این آلبوم شهرت فراوانی برای خود کسب کند و توجه های بسیاری را به این آلبوم جلب کند به طوری که کسب درآمد نیز بکند.

خانوم وزیری آهنگی از منفورترین رپرهای جهان

این آهنگ یکی از آهنگ های امیرتتلو است که جنجال بسیاری به پا کرده است امیرتتلو در این موزیک فحش های رکیک می‌دهد و جمله های نامفهوم و بی ربط می‌گوید شما می‌توانید این آهنگ مبتذل را سایت های مختلفی گوش کنید.

درآمد منفورترین رپر ها به چه صورت است؟

این خواننده ها در ابتدا با ثروت کمی کار خود را آغاز کرد اما پس از پخش موزیک های خود و انتشار در سایت های متخلف طرفداران بسیاری جذب می‌کنند به طوری که می‌ توانند به راحتی آهنگ های بعدی خود را پیش فروش کنند امیرتتلو نیز یکی از خواننده هایی است که به پیش فروشی آهنگ های خود می‌پردازد و از این طریق درآمد بسیاری کسب می‌کند.

حاشیه های منفورترین رپر ها چیست؟

حاشیه های منفورترین رپر ها چیست؟

در این قسمت به حاشیه های خوانندگان می پردازیم پس همراه ما باشید.

لایو امیر تتلو

امیر تتلو از خواننده های رپر و ایرانی است که حاشیه های بسیاری دارد او در لایوها و آهنگ های خود به توهین و فحشا می‌پردازد به طوری که مخاطبان فراوانی را از این طریق جذب می‌کند او همچنین از جنجالی ترین خوانندگان ایرانی است.

حمل مواد مخدر حصین ابلیس حاشیه ای از منفورترین رپرهای جهان

حصین ابلیس مدیر سایت سنگین بت که از خواننده های رپر ایرانی است را باید جزو منفورترین رپر ها دانست زیرا حاشیه های بسیاری برای او وجود دارد این خواننده به حمل و انتقال مواد مخدر می‌پردازد به همین دلیل شهرت خود را از دست داد.

هیچکس حمل ماری جوانا

او نیز خواننده جوان و ایرانی است که به موسیقی رپ می‌پردازد اما به دلیل حمل مواد مخدر و ماری جوانا حاشیه های بسیاری برای این خواننده ایجاد شده است به طوری که درصد بسیاری از طرفداران خود را از دست داد.

سوالات متداول

  1. منفورترین رپرهای تاریخ چه کسانی هستند؟

    امیرتتلو، حصین ابلیس، شاهین نجفی، هیچکس.

  2. درآمد منفور ترین رپر ها از چه طریقی است؟

    این خواننده ها از طریق فروش موزیک های خود درآمد بسیاری دارند.

  3. منفورترین رپر ها ساکن کجا هستند؟

    این رپر ها در حال حاضر به صورت غیرمجاز در کشورهای پیشرفته و مختلفی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

  4. منفورترین رپر ها از چه طریقی به شهرت رسیدند؟

    منفورترین رپر ها از طریق ایجاد حواشی و پخش موزیک های جنجالی به شهرت رسیدند.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *