ملیسا میسا همسر شادمهر عقیلی و یکی از مدیران سایت بت مجیک

ما در این مقاله می خواهیم شما را با ملیسا میسا همسر شادمهر عقیلی آشنا کنیم و بگوییم که او چه کسی می باشد و چه فعالیت هایی انجام می دهد. اگر شما علاقمند به دانستن این مطالب هستید تا پایان مقاله ما را همراهی‌ کنید‌.

بیوگرافی ملیسا میسا همسر شادمهر عقیلی

بیوگرافی ملیسا میسا همسر شادمهر عقیلی

ملیسا میسا کیست؟ در واقع ما می خواهیم در رابطه با این سوال ذکر شده در مقاله برای شما توضیحاتی بدهیم و کامل بیان کنیم که ملیسا میسا چه کسی است. ملیسا میسا متولد سن دیه گو ایالت کالیفرنیا است و او اصالتا اهل فلیپین می باشد و اصالت او به آن کشور بر می گردد. او از دانشگاه سن دیگو رشته طراحی صحنه تئاتر مدرک خود را دریافت کرده است. او بعد از دریافت مدرک خود به دنبال آرزوی کودکی خود رفت و مدرک خود را در رشته طراحی جواهرت دریافت کرد و او با وجود داشتن مدرک تئاتر در رشته طراحی جواهرات فعالیت می کند. ملیسا میسا زن شامهر عقیلی (مدیر سایت بت مجیک) می باشد و این دو در حال حاضر ازدواج کرده اند و فرزندی به نام ملینا دارند حاصل ازدواج آن ها تنها یک فرزند دختر بود که در حال حاضر مشخص نیست که فرزند دیگری نیز می خواهند به دنیا بیاورند یا خیر.

علت معروفیت ملیسا چیست؟

در واقع ملیسا میسا از طریق ازدواج با شادمهرعقیلی توانست به معروفیت و مشهوریت بسیاری دست پیدا کنند و از این طریق محبوب شود و فالووران شادمهر عقیلی او را نیز دنبال کنند. این زوج دوست داشتنی در حال حاضر سایت شرط بندی راه اندازی کرده اند و ملیسا میسا همسرش را در حرفه کاری اش بسیار حمایت می کند.

دختر ملیسا میسا نامش چه می باشد؟

ملیسا میسا همسر شادمهر عقیلی می باشد که فرزندی دختر دارند. ملینا عقیلی دختر شادمهر عقیلی و ملیسا میسا می باشد که بسیار شبیه پدرش است. ملیسا میسا و شادمهر عقیلی در سال ۱۳۸۹ با یکدیگر آشنا شده اند و بعد از مدتی دوستی با یکدیگر ازدواج کردند که بعد از ۵ سال ازدواج و زندگی مشترک صاحب دختری زیبا به نام ملینا شده اند. دختر آن ها ملینا ۶ سال سن دارد ‌و بسیار زیبا می باشد و شما می‌ توانید عکس های ملینا دختر شادمهر عقیلی و ملیسا میسا را در تمامی صفحات مجازی و حتی پیج شخصی آن ها را مشاهده کنید. در برخی از مصاحبه‌ هایی که همسرشادمهر انجام داده است گفته که او بسیار به پدرش شباهت دارد و اخلاقش همانند او می‌ باشد و از نظر ظاهری نیز شباهت کمی به من دارد.

ازدواج شادمهر عقیلی و ملیسا میسا در چه تاریخی انجام شده است؟

ازدواج شادمهر عقیلی و ملیسا میسا در چه تاریخی انجام شده است؟

ملیسا میسا و خواننده مشهور ایرانی شادمهر عقیلی در دانشگاه و در محلی که درس می خواندند با هم آشنا شدند و شادمهر از او درخواست کرد که باهم ملاقات‌ هایی را داشته باشند و بیشتر با هم آشنا شوند که این ملاقات ها باعث شد این دو به هم نزدیک تر شوند و رابطه آن ها شکل بگیرد و پس از مدتی نیز شادمهر عقیلی تصمیم به ازدواج با او بگیرد و او را برای یک عمر زندگی بخواهد ازدواج آن ها باعث شد که بسیاری از طرفداران شادمهر شوکه شوند و بگویند که او ژینا کلانتری را رها کرده است و یا او را فراموش کرده است که شادمهر در واکنش به این خبرها هیچ گونه پاسخی نداد. آن ها بعد از یک سال دوستی در سال ۱۳۹۰ با یکدیگر ازدواج می کنند و بعد از گذشت چند سال زندگی مشترک صاحب دختری به نام‌ ملینا می شوند.

از ازدواج ملیسا و شادمهر چند سال می گذرد؟

شادمهر عقیلی و ملیسا میسا نزدیک به ۱۰ سال است که با یکدیگر زندگی می کنند البته آن ها چند سال پیش تصمیم به جدایی از یکدیگر را می گیرند و حتی مدتی از هم جدا زندگی کرده اند که ما در ادامه مقاله در رابطه با جدایی آن ها و دلیل جدایی آن ها توضیحات کامل تری را برای شما ذکر کرده ایم‌ که البته آن ها از هم جدا نشده و هم‌ اکنون با هم زندگی می کنند. آن ها زمانی از هم جدا زندگی می کردند و علت اینکه دوباره نزد هم برگشتند این بود که شادمهر متوجه شد ملیسا میسا باردار است و فرزندی از او دارد که این فرزند باعث شد آن ها دوباره به زندگی مشترکشان ادامه دهند و با هم زندگی کنند و دیگر قصد جدایی و طلاق نداشته باشند.

عکس های ملیسا میسا را در کجا می‌ توانیم‌ مشاهده کنیم؟

ما در ادامه این مقاله در رابطه با این سوال به طور کامل و واضح توضیح می دهیم و در این قسمت از مقاله توضیح کوچکی در رابطه با عکس های ملیسا میسا و محتوای این عکس ها و اینکه می توانیم این عکس ها و کلیپ ها را در کجا می توانیم مشاهده کنیم توضیحاتی می دهیم. اگر می خواهید اطلاعات تکمیل تری داشته باشید تا پایان مقاله را مطالعه کنید. شما می‌ توانید عکس های ملیسا میسا را در سایت های مختلف و صفحات مجازی مختلف مشاهده کنید در واقع محتوای این عکس ها از خود او و دختر او و همسرش شادمهر عقیلی می باشد و حتی تعدادی از این عکس ها از کار های وی یعنی طراحی جواهرات او می باشد که برای بیشتر دیده شدن در سایت های مختلف و صفحات مجازی مختلف مانند پیج اینستاگرام خود وی می توانید مشاهده کنید. از دیگر راه‌ هایی که می‌ توانید به عکس‌ های او دسترسی داشته باشید این است که پیج خود شادمهر را نیز می توانید دنبال کنید و عکس های خانوادگی و دسته‌ جمعی آن ها را نیز از طریق پیج شادمهر این خواننده ایرانی ببینید.

اصالت ملیسا میسا از کدام‌ کشور می باشد؟

اصالت ملیسا میسا از کدام‌ کشور می باشد؟

ملیسا میسا اهل کجاست؟ ما در این قسمت از مقاله به پاسخ این سوال می پردازیم البته که ما در اول مقاله توضیحات کوتاهی در رابطه با اصالت ملیسا میسا داده ایم و در این قسمت از مقاله آن توضیحات را برای شما تکمیل می کنیم. ملیسا میسا همسر خواننده مشهور شادمهر عقیلی اصالت او فلیپینی می باشد ولی او در کشور سن دیه گو ایالت کالیفرنیا متولد شده است ولی اصالت او به یک کشور دیگر بر می گردد همانطور که گفتیم او فلیپینی می باشد ولی او در ان کشور زندگی نکرده است. ملیسا چند سالی در کالیفرنیا زندگی کرده است و مدتی برای برای ارتقاء دادن حرفه در حال فعالیت خود به المان سفر کرده است و مدتی هم در آن کشور یعنی کشور آلمان زندگی کرده است و هم اکنون به همراه همسر و دخترش در کشور آمریکا زندگی می کند.

اینستاگرام ملیسا میسا شامل چه محتوایی می باشد؟

تمامی افراد مشهور برای بیشتر دیده شدن در صفحات مجازی نیز فعالیت های بسیار زیادی دارند و شما می توانید با سرچ کردن نام ملیسا میسا در اینستاگرام پیج شخصی او را مشاهده کنید. در واقع محتوای پیج ملیسا میسا شامل عکس های خود او و دخترش و همسر او یعنی شادمهر عقیلی می باشد. شما با دنبال کردن پیج او می توانید روزمرگی هایش را نیز ببینید و تمامی عکس هایی که به اشتراک می گذارد و استوری هایی که می گذرد را ببینید و نظراتی را نیز به او بدهید هم چنین کامنت و لایک های شما می‌تواند انگیزه‌ای برای او باشد.

حاشیه های ملیسا میسا در رابطه به چه چیز هایی می باشد؟

حاشیه های ملیسا میسا در رابطه به چه چیز هایی می باشد؟

همانطور که می دانید زمانی که یک شخص به شهرت می رسد و در بین مردم معروف و شناخته می شود حواشی هایی در رابطه با آن شخص به گوش می رسد البته باید به این نکته را توجه داشته باشید که تمامی حواشی هایی که در رابطه با افراد مشهور می شنوید صحت ندارد در واقع هدف این افراد از منتشر کردن حواشی ها در رابطه با افراد مشهور بد جلوه دادن این افراد و از بین بردن اعتبار افراد مشهور در پیش طرفداران آن ها می باشد. البته گاهی هم این حواشی ها صحت دارد که البته تشخیص کاذب بودن این حواشی ها از صحت داشتن آن ها کمی دشوار می باشد. همانطور که گفتیم در رابطه با ملیسا حواشی هایی به گوش می رسد که این حواشی ها در رابطه با زندگی شخصی او می باشد که گفته شده است از همسر خود یعنی شادمهر عقیلی جدا شده است که البته بهتر است بگوییم که این خبر دروغ می باشد. زیرا بعد از منتشر شدن خبر جدایی آن ها، ویدئویی در پیج شخصی خود همراه با همسرش منتشر کرد و با هم صحت نداشتن این حواشی را اعلام کردند.

آشنایی ملیسا میسا با شادمهر در چه زمانی انجام شده است؟

ملیسا میسا و شادمهر عقیلی در سال ۱۳۸۹ با هم آشنا شده اند و آشنایی آن ها به این صورت می باشد که آن ها برای ادامه تحصیل به یکی از دانشگاه های سن دیه گو مراجعه می‌ کنند و در آنجا در حال تحصیل می باشند که شادمهرعقیلی نیز به تازگی از رابطه قبلی اش جدا شده بود و تصمیم گرفته بود که به درسش برسد و در همان حین نیز با ملیساآشنا می‌شود و تصمیم می‌ گیرد که خودش را وارد رابطه جدید کند تا بتواند ژیلا را نیز فراموش کند و بعد از اشنایی آن‌ ها مدتی با یکدیگر در ارتباط بودند و بعد از گذشت یک سال دوستی در سال ۱۳۹۰ با یکدیگر ازدواج می کنند.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. ملیسا میسا چه کسی است؟

    ملیسا همسر شادمهر عقیلی خواننده مشهور ایرانی می باشد که اصالت او از فلیپین می باشد.

  2. ملیسا میسا چه اصالتی دارد؟

    اصالت او فیلیپینی است.

  3. ملیسا میسا و همسرش شادمهر عقیلی به چه صورتی با یکدیگر آشنا شدند؟

    ملیسا و همسرش در دانشگاه باهم آشنا شدند.

  4. چند سال از زندگی مشترک ملیسا میسا و شادمهر عقیلی می گذرد؟

    در واقع ۱۰ سال است که از زندگی مشترک آن ها می گذرد.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *