لیست 10 دنسر ایرانی که بیشترین بازدید را در شبکه های اجتماعی دارند

در این مقاله قصد داریم شما را با دنسر ایرانی که تا حدودی موفقیت چشمگیری برای به دست آوردن طرفداران بیشتر کسب کردند آشنا کنیم و بگوییم که بین دنسرهای ایرانی مثل نیلی افشار، نازنین همدانی ، الناز قاسمی، سلما شکیب و هلیا جلیل نژاد کدام یک موفق تر بوده شده است. اگر علاقمند به مطالعه این مطالب هستید پس ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید. مطالعه زندگی و بیوگرافی این دنسر ها به شما علت موفقیت آن ها را نشان می دهد.

بهترین دنسر ایرانی کیست؟

بهترین دنسر ایرانی کیست؟

بهترین دنسر های ایرانی اکثرا خارج از ایران زندگی می کنند. قبل از همه باید گفت که در ایران دنس ممنوع است و دنسر های زیادی برای به نمایش دادن رقص های خود به خارج از ایران مهاجرت کردند مثل الناز قاسمی، هلما جلیل نژاد و نازنین همدانی و اما بهترین دنسر ایرانی کیست؟ درست است هر یک از دنسر ها به زیبایی رقص خود را به نمایش می گذارند ولی بهتر بودن از نظر مخاطب ها متفاوت است اما از طریق اینستاگرام تا حدودی می شود تشخیص داد که چه کسی در دنس بهترین خودش را به نمایش گذاشته است. از نظر خیلی از هواداران و علاقمندان به این هنر در حال حاضر نازنین همدانی بهترین دنسر ایرانی است.

۱۰ دنسر معروف ایرانی چه کسانی هستند؟

در این قسمت از مقاله شما را با ۱۰ نفر از بهترین دنسر های ایرانی آشنا خواهیم کرد. از گذشته تا به امروز دنس و رقص جایگاه ویژه ای در بین مرد داشته است و افرادی زیادی توانسته اند در این زمینه معروف شوند و برای خود شهرتی کسب کنند که از جمله دنسر ایرانی می توان به محمد خردادیان، سحر، نیلی افشار و… اشاره کرد. از قدیم تا به امروز رقاص ها از طریق رقصندگی برای خود درامد کسب می کردند. حال با بیوگرافی چند تا از بهترین دنسر های ایرانی آشنا می شویم

نیلی افشار

تقریبا اکثر کسانی که در اینستاگرام فعال هستند نام نیلی افشار را شنیده اند. نیلی افشار به دلیل اینکه در ایران محدویت برای کار او وجود دارد به ترکیه مهاجرت کرده است، او هم اکنون در کشور ترکیه و شهر استانبول ساکن است. او توانست با حاشیه های زیادی که ایجاد می کند در اینستاگرام فالوورهای زیادی را جذب کند او مدتی با پویان مختاری یکی از شاخ های مجازی در ارتباط بود و توانست از این طریق طرفداران زیادی را جذب کند. نیلی افشار متولد دهه هفتاد در کرج است و از همان نوجوانی شروع به رقص کرد و به صورت حرفه ای این کار را ادامه داد و از ایران مهاجرت کرد.

نازنین همدانی پور

نازنین همدانی پور یک دنسر ایرانی معروف و محبوب بین نوجوانان می باشد. نازنین همدانی پور یکی از افراد معروف در دنیای مجازی است که این معروفیت را به دلیل رقص های زیادی که در اینستاگرام منتشر می کند به دست آورده است و هم چنین دوست پسر او پدرام مختاری است. نازنین همدانی پور چندین سال است که همراه خانواده خود به ترکیه مهاجرت کرده است و الان در ترکیه ساکن است. حرفه او دنس است و حتی رقص نیز طراحی می کند و خود را پرنسس دنس می دانند.

الناز قاسمی

الناز قاسمی رقصنده اینستاگرام متولد ۱۹ آذر سال ۱۳۶۹ در تهران می باشد. الناز قاسمی اینستاگرام را به نشر کلیپ هایش ترجیح داد و با سبک خاص خود توانست مخاطبان زیادی را جذب کند و همین امر باعث مشهور شدن و محبوبیت وی در بین جوانان و نوجوانان شد. الناز قاسمی هم اکنون در اینستاگرام جزو شاخ های اینستا محسوب می شود.

سلما شکیب

شکیبا ایزد خواه معروف به سلما شکیب در شهر بوجار استان کردستان به دنیا آمد. او متولد ۱۱ فروردین سال ۱۳۷۱ است. او تا سن ۵ سالگی در شهر بوجار زندگی کرد و بعد از آن به واسطه شغل پدرش به شهر قروه رفتند. او که از دوران کودکی اش به ورزش کردن علاقه داشته است، اکنون به عنوان یک مربی بدن سازی و دنسر فعالیت می کند.

هلیا جلیل نژاد

هلیا جلیل نژاد در ۱۲ دی ماه سال ۱۳۷۸ در شهر تبریز متولد شده است. او در سال ۱۳۹۶ وقتی ۱۸ سال داشت همراه خانواده به کانادا مهاجرت کرده است. هلیا جلیل نژاد هم جزو دنسر های معروف اینستاگرام محسوب می شود.

شاداب شکیب

شاداب شکیب یک دنسر ایرانی است. او مربی رقص می باشد و هنر خود را به دیگران آموزش می دهد. شاداب در اینستاگرام توانست به معروفیت برسد.

مائده هژبری

مائده هژبری یا ماهی، مائده به گفته خودش متولد ۱۳۷۹ است. وی در کودکی پدرش را از دست داده است. مائده هم جزو دنسر های معروف و محبوب ایرانی است که بعد از انتشار کلیپ های رقص خود در اینستاگرام توسط پلیس فتا دستگیر شد. کشور ایران کشوری اسلامی بوده و انجام و منتشر نمودن کلیپ های رقص در فضای مجازی برای خانم‌ ها ممنوع می باشد و علت دستگیری مائده منتشر کردن کلیپ بوده است که دستگیری او سر و صدای و اعتراضات زیادی به پا کرد.

سحر دهقان

سحر دهقان رقصنده ایرانی است. او در سنین کودکی از ایران به فرانسه مهاجرت کرد و تحصیلات فرهنگی و هنری خود را در آنجا آغاز کرد. سحر سپس به کالیفرنیا مهاجرت کرد و ضمن تدریس، موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد شد. او هم اکنون در فرانسه با شاهرخ مشکین قلم و نکیسا بر روی ساخت و اجرای رقص عارفانه بر روی آثار ادب فارسی به ویژه آثار مولانا و حافظ فعالیت می کند.

محبوبه

محبوبه دیگر دنسر ایرانی است که ۲۸ سال سن دارد و اگر چه از هنرمندی های خاصی برخوردار می باشد اما نسبت به دیگر دنسرهای معرفی شده در این مقاله شهرت ندارد او با پسر عموی خود ازدواج کرده اما بعد از مدتی جدا شد. محبوبه هم اکنون مجرد می باشد.

دنسر های ایرانی اینستاگرام چه کسانی هستند؟

دنسر های ایرانی اینستاگرام چه کسانی هستند؟

اکثر دنسر های ایرانی از طریق اینستاگرام به معروفیت رسیده اند. این دنسرها با ساختن کلیپ ویدیو ها و عکس های خود و انتشار آن ها در اینستاگرام توانسته اند به معروفیت برسند. اگر علاقه مند به دیدن پیج های این دنسرها در اینستاگرام هستید خیلی راحت می‌ توانید پیج های این دنسر ها را در اینستاگرام دنبال کنید.

راه های درآمد یک دنسر ایرانی چیست؟

راه های درآمد یک دنسر ایرانی چیست؟

دنسر های ایرانی راه های زیادی برای کسب درآمد دارند اکثر دنسر های ایرانی که به خارج از کشور مهاجرت کردند معمولا سایت های شرط بندی دارند که یکی از راه های کسب درآمد آن ها است. راه دیگر کسب درآمد گرفتن تبلیغات و آموزش رقص و طراحی رقص برای کلیپ ویدیو ها می باشد. دنسر های ایرانی با ایجاد حاشیه و جنجال به پا کردن توانسته اند فالوور های زیادی را جذب نمایند.

دنسر ایرانی چقدر درآمد دارد؟

میزان درآمد دنسر ها متفاوت است، درآمد آن ها به تعداد فالوور و هم چنین میزان فعالیتی که انجام می دهند بستگی دارد. البته اکثر آن ها به تبلیغات در پیج های خود می پردازند و به این گونه درآمدزایی می کنند. خیلی از دنسرها با آموزش رقص به هنرجوها هم توانسته اند کسب درآمد کنند. اکثر دنسر های معروف در روز با گرفتن تبلیغ روزی ۱۵ تا ۲۰ میلیون درآمد کسب می کنند. دنسر ها با انتشار عکس و طراحی رقص هم توانسته اند درآمد زایی کنند.

بهترین دنسر ایرانی کیست؟

بهترین دنسر ایرانی کیست؟

از نظر خیلی از طرفداران دنس و علاقمند به این هنر نازنین همدانی یکی از بهترین دنسر های ایرانی می باشد او توانسته با طراحی رقص برای آهنگ های مختلف و انتشار آن در اینستاگرام توانسته جزو بهترین ها در این حرفه باشد.

سوالات متداول

  1. معروف ترین دنسر ایرانی کیست؟

    معروف ترین دنسر ایرانی نیلی افشار است او توانسته با حاشیه های زیادی که داشته است به معروفیت و محبوبیت زیادی برسد.

  2. عکس های دنسر های ایرانی را می توان کجا مشاهده کرد؟

    عکس های این هنرمندان و دنسر ها را می توان در پیج اینستاگرام یا کانال های تلگرامی و همچنین سایت های مختلف مشاهده کنید.

  3. زندگی شاداب دنسر ایرانی و قد وزن او چقدر است؟

    او در ۱۱ فروردین سال ۱۳۷۱ متولد شد. او تا سن ۵ سالگی در شهر بوجار زندگی کرد و بعد از آن به واسطه شغل پدرش به شهر قروه رفتند.

  4. بیوگرافی سلما شکیب دنسر ایرانی چیست؟

    شاداب هم اکنون ۲۴ سال سن دارد با قد ۱۶۰ و وزن ۵۵ کیلو او توانسته در اینستاگرام ۱۰۰ کا دنبال کننده داشته باشد.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *