بیوگرافی سوگند سهیلی رپر زن ایرانی که در ایران بازداشت شده بود

در این قسمت به معرفی یک رپر زن ایرانی یعنی سوگند خواهیم پرداخت، همراه ما تا انتهای مطالب باشید.

بیوگرافی سوگند خواننده

بیوگرافی سوگند خواننده

امروزه موسیقی در ایران بسیار رونق پیدا کرده است و خیلی از خوانندگان با استعداد توانسته اند در این عرصه فعالیت کنند. یکی از این خوانندگان معروف و مشهور سوگند نام دارد که به طور حتماً برای یک بار هم که شده نام این خواننده را شنیده اید. البته افرادی که به طور کامل این خواننده را نمی‌ شناسند، سوالی که برای آن ها به وجود می آید این است که سوگند رپر کیست؟ در این قسمت به زندگی نامه سوگند خواهیم پرداخت، پیشنهاد می‌ کنیم همراه ما تا انتهای مطالب باشید.

سوگند سهیلی

نام و نام خانوادگی این خواننده معروف سوگند سهیلی است که با نام هنری سوگند شناخته می‌ شود. البته این نکته را باید افزود که نام اصلی او در شناسنامه اسم دیگری بوده است که بعد ها اسم خود را در شناسنامه عوض می‌ کند و به سوگند تغییر می دهد. هم چنین این خواننده گفته است که در واقع اسم اصلی من سوگند نبوده است، اما به دلیل این که به اسم سوگند علاقه داشتم در شناسنامه اسمم را به سوگند تغییر دادم.

متولد اصفهان

این خواننده زن معروف متولد سال ۱۳۶۶ در ایران است و امروز در دهه چهارم زندگی اش توانسته به شهرت و معروفیت زیادی برسد و در بین مردم و به ویژه علاقه مندان به سبک هیپ هاپ طرفداران خاص خود را به دست آورد. سوگند در ایران در شهر اصفهان به دنیا آمده است و می‌ توان این گونه بیان کرد که اصالتاً یک دختر اصفهانی است که بعد از سال‌ ها زندگی در اصفهان به همراه خانواده‌ اش به شهر تهران نقل مکان کرده اند.

لقب همه فن حریف

جالب است که بدانید سوگند یکی از آرتیست های ایرانی است که تقریباً در موسیقی همه فن حریف است. هم چنین این خواننده تفکر و تصور اشتباهی که برخی افراد دارند و بیان کرده بودند که بانوان در جایگاه موسیقی هیچ جایی ندارند و نمی‌ توانند به شهرت و موفقیت برسند را نقض کرده است و توانسته به صورت حرفه‌ ای در سبک هیپ هاپ فعالیت کند. البته همان طور که بیان کردیم او در سبک های دیگر نیز فعالیت می‌ کند و به همین دلیل به او لقب همه فن حریف را داده‌ اند.

همکاری سوگند با آرتیست های معروف ایران

زمانی که این خواننده به همراه خانواده خود به شهر تهران نقل مکان کردند، باعث شد تا بتواند در عرصه موسیقی به موفقیت بیشتری دست پیدا کند و شهرتش در بین مردم ایران بیشتر شود. هم چنین توانست با خیلی از آرتیست های خوب کشور ایران نیز همکاری‌ هایی داشته باشد و این همکاری‌ ها به شهرت او کمک شایانی کردند. البته این موضوع را باید افزود که ماندن سوگند در تهران مدت زمان کمی دوام داشت، چرا که او به همراه خانواده‌ اش به لندن مهاجرت کرد و در آن جا ساکن شدند. البته این خواننده بین کشور های آلمان، انگلیس و ایران در رفت و آمد بوده است. او می تواند کم کم حتی در قالب بهترین رپر زن جهان هم نامی برای خود دست و پا کند. وی شایسته این ماجرا می باشد.

پدر سوگند

جالب است که بدانید این خواننده معروف در خانواده‌ ای که اهل موسیقی هستند به دنیا آمده است. پدر او با موسیقی سنتی به خوبی آشنایی دارد و این موضوع باعث شده است که پدرش نیز در گروه آهنگسازان موسیقی سنتی فعالیت گسترده‌ ای داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید سوگند ویکی پدیا را مشاهده کنید.

همسر سوگند کیست؟

همسر سوگند کیست؟

یکی از موضوعات مورد علاقه مردم و به ویژه طرفدار های خوانندگان روابطشان است که این موضوع شامل سوگند نیز می‌ باشد. سوالی که برای خیلی از افراد به وجود آمده است، این است که همسر این خواننده معروف کیست؟ در این باره باید بگوییم که مدتی قبل این خواننده خبر ازدواجش را با همسرش یعنی زخمی منتشر کرد. آن ها در سال ۱۳۹۷ با یکدیگر ازدواج کردند. برخی از منابع بیان کرده اند که از همان ابتدا رابطه سوگند و زخمی علاقه خاصی بین این دو آرتیست وجود داشته است که این علاقه بعد از مدتی به ازدواج ختم می‌ شود.

علت نام گذاری لقب زخمی

زخمی نیز یکی از آرتیست های معروف و سرشناس ایرانی است که در سبک هیپ هاپ و رپ فارسی فعالیت گسترده‌ ای انجام می‌ دهد. جالب است که بدانید زخمی به دلیل این که زخم بزرگی بر روی چهره اش دارد لقب هنری زخمی را به خود داده است و با این نام در عرصه موسیقی فعالیت می‌ کند و تمام مردم امروزه او را با نام زخمی می شناسند. این رپر معروف در مورد این زخم بیان کرده است که در یک حادثه خیابانی برایش اتفاق افتاده است.

نحوه به شهرت رسیدن زخمی

در مورد نحوه به شهرت رسیدن زخمی باید بگوییم که او توسط مهراد هیدن که یکی از بزرگ ترین رپر های فارسی و هم چنین یکی از رهبران گروه زدبازی است، به شهرت رسیده است. به این گونه که زخمی با حضور در آلبوم تونل مهراد هیدن توانست به شهرت زیادی برسد. هم چنین مهراد هیدن نیز در یکی از صحبت های خود بیان کرده بود که زخمی یکی از نوابغ رپ فارسی است که در آینده به یکی از بهترین رپر ها تبدیل می شود که صحبت های هیدن در شهرت زخمی نقش بسزایی داشته است.

بچه سوگند

مدتی قبل خبر حاملگی این رپر معروف و سرشناس همانند یک بمب در شبکه‌ های مجازی به ویژه اینستاگرام منتشر شد. زمانی که این خبر منتشر شد، خیلی از مردم به ویژه طرفداران او در کامنت های پست این رپر به او تبریک گفتند. در این باره باید بگوییم که حاصل ازدواج زخمی و سوگند یک کودک پسر می باشد که در سال ۹۸ به دنیا آمد. البته بعد از شنیدن خبر بارداری سوگند مردم به دو دسته تقسیم شدند، برخی از آن‌ ها خوشحال شدند و به این خواننده تبریک گفتند و برخی از افراد دیگر بیان کرده بودند که سوگند و زخمی زمانی که با هم دوست بودند، سوگند باردار شده است و همین موضوع دلیل ازدواج ناگهانی آن ها شده است. عکس های متعددی از پسر سوگند در پیج شخصی او و هم چنین اینترنت موجود می باشد که می توانید به راحتی عکس‌ های پسر این آرتیست مشهور را مشاهده کنید.

اینستاگرام سوگند

اینستاگرام سوگند

اینستاگرام یکی از شبکه های مجازی است که امروزه بسیار پرطرفدار و محبوب شده است و خیلی از آرتیست ها، سلبریتی ها و چهره های معروف در این شبکه مجازی فعالیت می کنند. مدت ها قبل سوگند نیز در این شبکه معروف برای خود یک صفحه کاربری راه اندازی کرد و به صورت گسترده و جدی فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز کرد. امروزه افراد می‌ توانند از طریق اینستاگرام به راحتی به شهرت برسند و از آن جایی که سوگند یکی از آرتیست های معروف است و می‌ خواهد موزیک هایی که منتشر می‌ کند و هم چنین کار هایش بازدید بیشتری داشته باشند و مخاطبان و طرفداران بیشتری داشته باشد به همین دلیل سوگند اینستا مرکز فعالیت خود قرار داده است. او این شبکه را به یک پل ارتباطی تبدیل کرده است که تمام فعالیت هایش را با جزئیات کامل با مخاطبانش به اشتراک می‌ گذارد.

آدرس پیج اینستاگرام سوگند

هم چنین باید افزود که عکس های زیبا و متفاوتی را می‌ توانید در پیج اینستاگرام سوگند رپر مشاهده کنید، چرا که او عکس ها و حتی کلیپ های متعددی از خود در کنار فرزند، همسرش و هم چنین همکاران و یا دوستانش منتشر می‌ کند که این عکس‌ ها با طرفداران بسیار زیادی روبه رو می‌ شوند. برای پیدا کردن آدرس اینستاگرام سوگند، می توانید نام او را در اینترنت جستجو کنید تا پیجش برای شما نمایش داده شود. هم چنین باید افزود که از آن جایی که سوگند دارای فالووران میلیونی و تیک آبی است، پیج او نسبت به پیج های فیک به راحتی به قابل تشخیص است.

کلاب هاوس سوگند

یکی دیگر از شبکه‌ های مجازی که امروزه سر و صدای زیادی به پا کرده است، کلاب هاوس نام دارد که این شبکه در ایران بسیار پرطرفدار و محبوب شده است. هم چنین خیلی از آرتیست ها و سلبریتی ها نیز در این شبکه فعالیت می کنند، مدتی قبل سوگند نیز در صفحه خود اعلام کرد که در کلاب هاوس فعالیت خود را آغاز کرده است و در این شبکه مخاطبان خاص خود را دارد که هر از گاهی به گفتگو با آن ها می‌ پردازد و از این که می‌ تواند با طرفداران و مخاطبانش صحبت کند بسیار خوشحال است.

یوتیوب سوگند

سوگند یکی از آرتیست های فعالی است که در خیلی از شبکه‌ های اجتماعی فعالیت می‌ کند که این موضوع شامل یوتیوب نیز می‌ باشد. این خواننده معروف و مشهور در یوتیوب به صورت گسترده و جدی فعالیت می‌ کند و از آن جایی که طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی دارد توانسته است از طریق یوتیوب برای خود درآمدزایی کند. شبکه یوتیوب به این گونه است که اگر افراد بتوانند بازدید ویدیو هایی که بارگذاری می کنند را به حد مشخصی که یوتیوب تعیین کرده است برسانند، آن گاه یوتیوب به این افراد مبلغی را پرداخت می‌ کند. این موضوع باعث شده است که خیلی از سلبریتی ها به ویژه خوانندگان و رپران ایرانی نیز در این شبکه به صورت گسترده ای فعالیت کنند تا بتوانند از این طریق درآمد خوبی داشته باشند.

آهنگ های سوگند

آهنگ های سوگند

سوگند که یکی از خوانندگان خوش صدا و با استعداد ایرانی است که از زمانی که فعالیت خود را در عرصه موسیقی شروع کرده است تا به امروز آهنگ های متعددی را منتشر کرده است که اکثر این آهنگ ها با طرفداران بسیار زیادی روبه رو شده است و خیلی از این آهنگ ها به شهرت سوگند کمک شایانی کرده اند. در این قسمت به معرفی بر ترین و بهترین آهنگ های این خواننده معروف خواهیم پرداخت برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌ کنیم تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

رمانتیک

یکی از آهنگ های بسیار زیبا و احساسی این خواننده اهنگ رمانتیک سوگند است که زمانی که منتشر شد طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد و خیلی از افراد به تعریف این آهنگ پرداختند. او توانسته بود با این آهنگ به شهرت بیشتر خود بی افزاید و این آهنگ به یکی از بهترین کار های سوگند تبدیل شد. می‌ توانید برای دانلود اهنگ رمانتیک سوگند به سایت های موسیقی مراجعه کنید.

بلیط یک طرفه

یکی از آهنگ های خاص و جذاب این خواننده معروف که زمانی که منتشر شد با سیلی از تعریف و تمجید مواجه شد، بلیط یک طرفه نام دارد. می‌ توانید این آهنگ زیبا و احساسی را به راحتی در سایت های موسیقی جستجو و دانلود کنید.

پایان

آهنگ پایان یکی از آهنگ های احساسی و غمگین سوگند است که زمانی که منتشر شد هواداران بسیار زیادی پیدا کرد. هم چنین این خواننده توانسته بود با این آهنگ صدای منحصر به فردش را به رخ سایر خوانندگان بکشد.

خاکستری

یکی از آهنگ های فوق العاده زیبای این خواننده معروف که با همکاری رضا پیشرو یکی از رپران سرشناس و قدیمی ایرانی منتشر کرده بود، خاکستری نام دارد. زمانی که این آهنگ منتشر شد جنجال بسیار زیادی در شبکه های مجازی به وجود آورد، چرا که به یکی از بهترین آهنگ های این خواننده تبدیل شده بود.

خدایا

یکی از آهنگ هایی که سوگند با سبکی متفاوت خوانده است، خدایا نام دارد که می توانید این آهنگ زیبا را نیز در اینترنت جستجو و دانلود کنید.

دانلود اهنگ جدید سوگند

دانلود اهنگ جدید سوگند

سوگند تا به امروز آهنگ های بسیار زیبا و منحصر به فردی را منتشر کرده است. برای این که بتوانید به دانلود بهترین آهنگ های این خواننده و هم چنین آهنگ های جدیدش بپردازید، پیشنهاد می‌ کنیم که به سایت های موسیقی مراجعه کنید. از معروف ترین سایت های موسیقی که می توانید با مراجعه به آن تمام آهنگ های این خواننده معروف را دانلود کنید، می‌ توان به سایت هایی مانند: رپ بی رپ، رپ ۹۸، بیاتو رپ، فارسی رپ و … اشاره کرد.

البوم های سوگند

در سال ۱۳۹۹ سوگند آلبوم خود را به نام (من) منتشر کرد. زمانی که این آلبوم منتشر شد با موجی از تعریف و تمجید مواجه شد و خیلی از افراد بیان کردند که آلبوم این خواننده به یکی از برترین و محبوب ترین آلبوم های خوانندگان زن ایرانی تبدیل شده است. در این آلبوم، رپران معروف دیگری همانند زخمی نیز حضور داشته اند. جالب است که بدانید بعد از انتشار این آلبوم برخی افراد بیان کردند که سوگند در یکی از قسمت های آهنگش به کلمه هیچکس اشاره می‌ کند و این کلمه را این گونه تفسیر کردند که قرار است هیچکس و زخمی همکاری فوق‌ العاده در آینده داشته باشند. به هر حال می توانید این آلبوم زیبا را به راحتی در سایت های موسیقی جستجو و دانلود کنید.

فیت های سوگند

سوگند تا به امروز همکاری‌ های بسیار جذاب و هیجان انگیزی با سایر خوانندگان و رپران معروف و سرشناس ایرانی داشته است. از معروف ترین همکاری های این خواننده می توان به همکاری اش با عرفان یکی از خوانندگان معروف ایرانی و هم چنین همکاری اش با اعضای گروه پایدار یکی از شناخته شده ترین گروه های رپ فارسی اشاره کرد. خیلی از طرفداران بیان کرده بودند که همکاری عرفان و سوگند به یکی از جذاب ترین همکاری هایی که تا به الان شنیده‌ اند تبدیل شده است. هم چنین سوگند با همسرش زخمی نیز همکاری هایی داشته است که از همکاری های جدید این دو زوج می توان به آلبوم جدید زخمی یعنی مهربون اشاره کرد. در این آلبوم در دو ترک این دو زوج با هم همکاری داشته اند که به یکی از جذاب‌ ترین همکاری ها تبدیل شده است.

جذاب ترین همکاری سوگند

جذاب ترین همکاری سوگند

هم چنین اگر بخواهیم به جذاب ترین آهنگ های خوانده شده سوگند بپردازیم، می توان به آهنگی که با بهزاد لیتو همکاری داشته است، اشاره کنیم. جالب است که بدانید این آهنگ در سالی که منتشر شد ۶ میلیون بار در سایت رادیو جوان شنیده شد که به عنوان یکی از پر مخاطب ترین و جذاب ترین موزیک همان سال معرفی شد. از سایر همکاری‌ های سوگند می‌ توان به همکاری اش با رضا پیشرو اشاره کرد.

حاشیه های سوگند

برای این خواننده معروف ایرانی تا به امروز حواشی بسیار زیادی به وجود آمده است. از مهم ترین حواشی که برای سوگند به وجود آمده است، می‌ توان به قضیه دستگیریش در جزیره کیش اشاره کرد. به گفته خود این خواننده این بد ترین اتفاقی بوده است که برای او تا به امروز رخ داده است و دچار حملات عصبی زیادی شده است. از دیگر حواشی های او می توان به تیکه انداختن سوگند و همسرش به حسین تهی اشاره کرد. هم چنین یکی از مهم ترین حواشی دیگر او شایعاتی بوده است که مردم در مورد او بیان کرده بودند که این خواننده در بین رپران دست به دست می‌ شود.

سوگند در پرشیاز گات تلنت

یکی از فعالیت هایی که مدتی است سوگند در کنار برخی از سلبریتی های دیگر مانند آرش، ابی و مهناز افشار انجام می دهد، حضورش به عنوان داور در پرشیاز گات تلنت است که یک مسابقه استعدادیابی است. می‌ توانید قسمت‌ هایی از این مسابقه را در اینترنت مشاهده کنید.

عکس های سوگند و همسرش

اگر تمایل به مشاهده عکس های سوگند و همسرش را دارید، پیشنهاد می‌ کنیم که به پیج اینستاگرام این خواننده معروف مراجعه کنید، چرا که سوگند به طور روتین و همیشگی از خود در کنار همسرش عکس ها و کلیپ هایی را برای طرفدارانش منتشر می کند.

رابطه سوگند و عرفان واقعیت داشت؟

عرفان و سوگند مدت ها در رابطه بودند، آن ها این رابطه را از طرفدارانشان مخفی نگه داشته بودند. البته بعد از مدتی تصمیم گرفتند تا رابطه‌ شان را آشکار کنند. آن ها با انتشار یک موزیک ویدیو رابطه خود را علنی کردند که بعد از انتشار این موزیک ویدیو تا مدت ها نام این دو خواننده معروف در شبکه های مجازی ترند شده بود و پست‌ های زیادی در مورد آن ها منتشر شد. البته باید افزود مدت زمان کوتاهی بعد از این که آن ها رابطه شان را علنی کردند، از هم جدا شدند و این موضوع را نیز در صفحه اینستاگرام خود با مخاطبانشان به اشتراک گذاشتند.

مصاحبه با سوگند خواننده

مصاحبه با سوگند خواننده

سوگند یکی از خوانندگان معروف و مشهور ایرانی است که تا به امروز مصاحبه‌ های متعددی با او انجام شده است. این خواننده در اکثر این مصاحبه‌ های خود در مورد زندگی، حرفه و آینده اش صحبت کرده است. از آن جایی که این خواننده در صحبت کردن بسیار شیرین و دوست داشتنی است، به همین دلیل اکثر مصاحبه‌ های او بسیار جذاب و دیدنی هستند. اگر تمایل به مشاهده این مصاحبه‌ ها دارید پیشنهاد می‌ کنیم که به اینترنت، آپارات و یوتیوب مراجعه کنید.

کنسرت سوگند

سوگند تا به امروز کنسرت‌ های متعددی برگزار کرده است که کنسرت‌ های او به یکی از جذاب ترین و بهترین کنسرت های خوانندگان زن ایرانی تبدیل شده است. هم چنین باید افزود که این خواننده با فروش بلیط کنسرت هایش توانسته درآمد بسیار خوبی برای خود به وجود آورد. برای مشاهده قسمت هایی از کنسرت های این خواننده معروف پیشنهاد می کنیم که به اینترنت و هم چنین یوتیوب مراجعه کنید.

سوالات متداول

سوگند کیست؟

سوگند سهیلی متولد سال ۶۶ در اصفهان است، او یکی از خوانندگان معروف و مشهور ایرانی است که صدای فوق العاده زیبا و منحصر به فردی دارد و از او به عنوان یکی از خوانندگان همه فن حریف موسیقی ایران یاد می شود.

همسر سوگند کیست؟

همسر سوگند زخمی یکی از رپران معروف و مشهور ایرانی است که در سال ۹۷ ازدواج کردند و حاصل این ازدواج یک فرزند پسر است که در سال ۹۸ به دنیا آمد.

مهم ترین حواشی که برای این خواننده معروف به وجود آمده چیست؟

تا به امروز برای این خواننده حواشی زیادی به وجود آمده است که از مهم ترین آن ها می توان به مواردی مانند: دستگیری اش در جزیره کیش که به گفته خودش بد ترین اتفاق برای او بوده است، درگیری اش با حسین تهی یکی از خوانندگان معروف و شایعاتی که مردم در مورد او بیان کرده بودند که او در بین رپران دست به دست می‌ شود، اشاره کرد.

مهم ترین و بهترین همکاری های سوگند با کدام خوانندگان بوده است؟

از مهم ترین و بهترین همکاری های این خواننده می توان به همکاری هایش با عرفان، همسرش زخمی، رضا پیشرو اشاره کرد. هم چنین باید افزود که یکی از بهترین همکاری های او با بهزاد لیتو بوده است که این آهنگ زمانی که منتشر شد از سایت رادیو جوان ۶ میلیون بار شنیده شد.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *