ثروت پولدارترین رپر چقدر می باشد؟ معرفی 10 رپر پولدار جهان

پولدارترین رپر از جمله مباحثی است که در بین علاقه مندان به این موسیقی اهمیت زیادی دارد. نحوه درآمد این رپر ها و منابع درآمد زایی آن ها هم موضوعی است که در بین سایر رپرها هم بحث می شود. در این مقاله لیستی از پردرآمد ترین رپرهای جهان و ایران ارائه می شود. بهترین آهنگ های آن ها از دیگر موضوعات اشاره شده در این مقاله است. با ما همراه باشید.

لیست پولدارترین رپرهای جهان چیست؟

لیست پولدارترین رپرهای جهان چیست؟

فیوچر

فیوچر که نام هنری نان ویلبرن است، یک رپر و تهیه کننده آمریکایی است. پلوتو اولین آلبوم رسمی او بود که با استقبال زیادی مواجه شد. این آلبوم که در سال ۲۰۱۲ منتشر شده بود با حجم فروش بالایی مواجه شد. از سایر خواننده هایی که با این رپر همکاری داشته اند به نیکی میناژ، جی زی و … می توان اشاره کرد. ثروت خالص فیوچر ۲۳ میلیون دلار است.

دی جی خالد

دی جی خالد رپر آمریکایی است که به علت اداره کردن یک برنامه رادیویی به شهرت رسید. حضور او در موسیقی رپ و تهیه کنندگی آن به درآمد خالد اضافه کرد. اولین آلبوم او در سال ۲۰۰۶ منتشر شد. جاستین بیبر از جمله معروف ترین افرادی است که او با آن همکاری داشته است.

پیت بول

پیت بول دیگر رپر نام آشنایی است که متولد سال ۱۹۸۱ می باشد. میامی اولین آهنگ پیت بول بود که در سال ۲۰۰۴ منتشر شد. یکی از ویژگی های خاص این رپر آمریکایی، همکاری او با اکثر رپرهای جهان است که او را از سایرین متمایز کرده است.

وزیر خلیفا

خلیفا از رپرهای آمریکایی است که کار خود را از سال ۲۰۰۶ آغاز کرد. کارهای او با درون مایه های بسیار انتقادی همراه است و این باعث شده تا کارهای او کاندید جوایز مختلفی شود. او در سال ۲۰۱۱ کاری را منتشر کرد که رتبه اول صد آهنگ داغ بیلبورد را از آن خود کرد.

کندریک لامار

لامار از جمله پرافتخارترین رپر های پولدار جهان است. او ۷ جایزه گرمی را تاکنون برده است. اولین آلبومش را در سال ۲۰۱۱ منتشر کرد و یکی از محبوب ترین رپرهای جهان محسوب می شود.

چنس رپر

چنس را می توان از جمله رپرهای پولداری در نظر گرفت که در کارهای خیر بسیار فعال است. او برنده جایزه گرمی هم بوده است و به علت همکاری های مختلفی که با رپرهای معروف جهان داشته است، به شهرت رسیده است.

جی زی یکی از پولدارترین رپر

اما یکی از بهترین رپرهای جهان جی زی است. کارهای او از پرفروش ترین کار های رپ است و ثروت خالص او ۴۲ میلیون دلار برآورد شده است. او در ویترین افتخاراتش ۲۱ جایزه گرمی را دارد و سال ها در لیست برترین رپرهای جهان رتبه های بالایی داشته است.

دریک

دریک

دریک را علاوه بر اینکه یک رپر موفق می دانند، او را یک بازیگر حرفه ای تلقی می کنند. او از جمله کسانی است که هم در بازیگری و هم در خوانندگی بسیار درخشیده است. او در سال ۲۰۱۰ با کارش معروف شد. از دریک رکورد بیشترین بازدید در یک موسیقی آنلاین برجای گذاشته شده است.

دیدی

دیدی رپر آمریکایی متولد سال ۱۹۶۹ است. او که از رپرهای قدیمی می باشد، درآمد خوبی را از کارهایش کسب کرده است. او تاکنون دو جایزه گرمی را برنده شده است. دیدی در کار مد هم فعال است و از این طریق نیز کسب درآمد می کند.

امینم پولدارترین رپر

اما رپری که شاید پولدارترین رپرجهان را بتوان برای او در نظر گرفت، امینم است. نام امینم را تقریبا هر شخصی که در حوزه موسیقی فعالیت می کند، شنیده است. او اولین رپری بود که توانست جایزه اسکار را بگیرد. آلبوم های بازگشت و ریکاوری امینم برنده جایزه گرمی شده اند. ثروت او ۲۳۰ میلیون دلار برآورد شده است.

پولدارترین رپرهای ایرانی چه کسانی هستند؟

پولدارترین رپرهای ایرانی چه کسانی هستند؟

رپر های ایرانی هم مانند سایر رپرهای جهان درآمد خوبی را دارند. با اینکه موسیقی رپ در ایران با محدودیت هایی همراه است، اما این رپرها با فروش کارهای خود و همچنین کنسرت هایی که در خارج برگزار می کنند، درآمد خوبی را دارند. در ادامه به چند مورد از پولدارترین رپرهای ایرانی می پردازیم.

یاس پولدارترین رپر ایرانی

یاس از جمله رپرهای ایرانی است که با عنوان کردن موسیقی رپ اولین نفر نام او به یاد می آید. او که کارهای قوی و خوبی را در حوزه های مختلف با سبک رپ منتشر کرده است، از پولدارترین رپرهای ایرانی است. یاس کنسرت های زیادی را در آمریکا و سایر کشور های خارج برگزار کرده است.

هیچکس پولدارترین رپر ایرانی

هیچکس را پدر رپ فارسی می نامند زیرا او تاثیرگذاری زیادی بر موسیقی رپ در ایران داشت. کارهای او که به سبک خیابانی خوانده می شد باعث جذب جوانان مختلفی به حوزه رپ شد. فروش بالای کار های او از جمله عواملی بود که به رشد ثروت او انجامید.

عرفان پولدارترین رپر ایرانی

عرفان نیز دیگر رپر ایرانی است که کار خود را با ایجاد گروه پایدار شروع کرد. عرفان بعد از مدتی زندگی در ایران به خارج رفت و با برگزاری کنسرت موفق شد درآمد خوبی را کسب کند.

حمید صفت پولدارترین رپر ایرانی

از جمله رپرهای پولدار به حساب می آید، حمید صفت است. کارهای او شاید بیشتر از رپر ها در ایران شنیده شده است. او همکاری هایی را با خوانندگان پاپ هم داشته است.

سپهر خلسه پولدارترین رپر ایرانی

خلسه رپر ایرانی ساکن کانادا است. او را هم از پولدارترین رپرها می دانند زیرا تورهای مختلفی را در جاهای مختلف دنیا برگزار می کند. ایرانیان مقیم کانادا پایه ثابت کنسرت های او هستند.

پولدارترین رپرهای جهان درآمدش از کجاست؟

پولدارترین رپرهای جهان درآمدش از کجاست؟

پولدارترین رپرهای جهان بخش عظیمی از درآمد های خود را از طریق فروش کارهای خود در کنارکنسرت ها و تور های جهانی کسب می کنند. در این بین اگر امینم را به عنوان پردرآمدترین رپر جهان در نظر بگیریم، او درآمد بالایی را تنها از تورهای جهانی خود و کنسرت هایی که در کانادا، انگلیس و یا آمریکا برگزار می کند، کسب می کند. البته امینم بخشی از ثروت خود را هم به کارهای خیر اختصاص می دهد.

اینستاگرام پولدارترین رپر چیست؟

اینستاگرام را می توان یکی دیگر از منابع پردرآمد برای رپرهای جهان تلقی کرد. البته این فضای مجازی تنها برای رپرها درآمدزا نیست و هر سلبریتی با هر هنری می تواند از آن کسب درآمد کند. رپرهای جهان در کنار اینکه می توانند از این طریق با هواداران خود در ارتباط باشند، با تبلیغاتی که انجام می دهند، درآمد بالایی را کسب می کنند.

بهترین آهنگ های پولدارترین رپرهای جهان چیست؟

پولدارترین رپرهای جهان آهنگ هایی را داشته اند که موفق به کسب جوایز زیادی شده است. این کار ها جایزه ها گرمی را در بر داشته و در لیست آهنگ های داغ بیلبورد نیز بوده اند. در ادامه به چند مورد اشاره می کنیم.

آهنگ thank me later

 این آهنگ که از دریک می باشد، از بهترین آهنگ های او بوده و رتبه یک بیلبورد ۲۰۰ را از آن خود کرده بود.

آهنگ rap god

این آهنگ از امین نیز جوایز زیادی را موفق شد کسب کند. از ویژگی های خاص این آهنگ به سریع خوانی آن توسط امینم می توان اشاره کرد.

آهنگ گودزیلا

دیگر آهنگ امینم که بسیار پر فروش بود، آهنگ گودزیلا بود. این آهنگ به طور ناگهانی و بدون اعلام قبلی منتشر شد و همین فروش بالایی را برای او داشت.

آهنگ love the way you love

 این آهنگ کار مشترکی از امینم و ریحانا است. همکاری مشترک این دو باعث جذب مخاطبان به این آهنگ شد.

پولدارترین رپرهای جهان در 2021 چه کسانی هستند؟

پولدارترین رپرهای جهان در ۲۰۲۱ چه کسانی هستند؟

در بین پولدارترین رپرهایی که اشاره شد، امینم در سال ۲۰۲۱ باز هم موفق شد مانند سال ۲۰۲۰ لقب پولدارترین رپر جهان را از آن خود کند. ثروت خالص او ۲۳۰ میلیون دلار می باشد.

پولدارترین رپرهای زن جهان چه کسانی هستند؟

نیکی میناژ پولدارترین رپر زن جهان

نیکی میناژ مانند امینم یکی از معروف ترین رپر های زن جهان است. آهنگ او در سال ۲۰۰۹ او را در لیست بیلبورد آمریکا در رتبه ۲۰ قرار داد. او را تاثیرگذارترین زن در بین رپرها می دانند.

کاردی بی پولدارترین رپر زن جهان

کاردی بی نیز معروف ترین رپر آمریکایی است که علاوه بر موسیقی به کار بازیگری هم می پردازد. ثروت او ۸۰ میلیون دلار برآورد شده است.

بیانسه پولدارترین رپر زن جهان

بیانسه نیز از دیگر رپرهایی است که علاوه بر خوانندگی به تهیه کنندگی و ترانه سرایی می پردازد. او ۶ کار در لیست ۲۰۰ آهنگ بیلبورد دارد. همچنین ۶ جایزه گرمی در کارنامه افتخارات او دیده می شود.

مگان ترینر پولدارترین رپر زن جهان

مگان ترینر خواننده و ترانه سرای آمریکایی متولد سال ۱۹۹۳ است. او در سبک های آر اند بی، پاپ و سول چشم آبی آهنگ می خواند. ترینر در سال ۲۰۱۴ با اپیک رکوردز قرار داد بسته و در سال ۲۰۱۵ اولین آهنگش به نام عنوان را منتشر کرد. مگان ترینر آلبوم ها و آهنگ های موفقی را داشته است. آلبوم عنوان و سپاس گذارم از جمله این موارد است.

سوالات متداول

سوالات متداول در رابطه با پولدارترین رپر

  1. پولدارترین رپرهای جهان چه کسانی هستند؟

    از پولدارترین رپر ها به امیم، جی زی، دریک و … می توان اشاره کرد.

  2. درآمد پولدارترین رپرهای جهان از کجاست؟

    این رپر ها از منابعی مانند کنسرت، تورهای جهانی و فروش آهنگ درآمد کسب می کنند.

  3. پولدارترین رپر های زن جهان چه کسانی هستند؟

    نیکی میناژ، بیانسه، کاردی بی، مگان ترینر و … از بهترین رپر های زن جهان هستند.

  4. بهترین آهنگ های پولدارترین رپرها چیست؟

    آهنگ گودزیلا، رپ گاد، thank me later و…

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *