نیکیتا سوسنی کیست؟ بیوگرافی نیکیتا خواننده به همراه حواشی زندگی او

در دهه اخیر که فضای فعالیت و رقابت موسیقی ایرانی در خارج از کشور بازتر شد، شاهد حضور تعداد زیادی از استعدادهای تازه در این عرصه بودیم که یکی از این استعدادها نیکیتا سوسنی بود. در این مقاله ضمن پرداختن به زندگینامه نیکیتا سوسنی که یکی از سلبریتی های اینستاگرام هم شناخته می شود به دستاوردهای این خواننده محبوب نیز خواهیم پرداخت. در رابطه با وی چنین آمده است که در ابتدای راه، او موفقیت خود را در اکادمی گوگوش یافت و توانست پس از این مسابقه خوانندگی را ادامه دهد و همچنین تعدادی موزیک ویدئو نیز از خود منتشر کند و اینگونه شهرت وی اغاز شد. در ادامه برای بررسی زندگی، آهنگ ها و عکس های نیکیتا سوسنی با ما همراه باشید.

بیوگرافی نیکیتا سوسنی

بیوگرافی نیکیتا سوسنی

حتما برای خیلی ها سوال پیش آمده است که نیکیتا سوسنی کیست؟ این خواننده که روز به روز به شهرتش افزوده می شود چگونه به موفقیت دست یافت و از کجا اغاز نمود؟ وی که در خانواده ای هنر دوست به دنیا چشم گشود، در خصوص رموز موفقیتش امده است که وی به طور معمول گزینه های رقص، موسیقی و خوانندگی را جزو برنامه روزانه خود قرار می داد. یکی از عمده سوالات در رابطه با هویت وی این است که نیکیتا سوسنی متولد چه ماهی است؟ تاریخ تولد نیکیتا سوسنی ۲۵ اسفند ماه است. وی در شهر نیشابور خراسان متولد شده و سپس در یک سالگی وی والدینش از ایران مهاجرت کردند و او بزرگ شده سوئد می باشد. در رابطه با قد و وزن نیکیتا سوسنی نیز بایستی گفت وی در حدود ۷۶ کیلو وزن دارد و اطلاع دقیقی از قد وی موجود نمی باشد.

نیکیتا سوسنی در آکادمی گوگوش

احتمالا اطلاع دارید که یکی از محفل ها و شوهای استعدادیابی موسیقی اصیل ایرانی برنامه آکادمی گوگوش بود که از شبکه من و تو پخش می شد و اکنون مدت زیادی از فعالیت این برنامه می گذرد. از هنگام اغاز این مسابقه، شرکت در ان آرزوی خیلی از جوانان و هنرمندان ایرانی بوده است. نیکیتا نیز که یکی از ستاره های این سری مسابقات بود میزان زیادی از شهرت خود را مدیون فعالیت در این اکادمی بوده است، زیرا وی در یکی از این سری مسابقات رتبه دوم را کسب کرد و خود او نیز تبدیل به یکی از ناظران این مسابقه شد. وی در رابطه با این واقعه در زندگی خود و فعالیتش در کنار این افراد به عنوان بهترین اتفاق زندگی خود یاد می کند. جالب است که بدانید اکنون تعداد زیادی از اهنگ ها و تنظیم های مربوط به آلبوم های وی مربوط به بنیان گذاران این آکادمی می باشد. نیکیتا سوسنی خواننده اهنگ های مشهور زیادی بوده است که در ادامه مقاله به ان ها می پردازیم.

آهنگ های نیکیتا سوسنی

آهنگ های نیکیتا سوسنی

این خواننده که حضور پرشوری در عرصه هنر و موسیقی ایرانی داشته، اهنگ های زیادی را به جامعه موسیقی ایرانی ارائه داده است و اهنگ های محبوب زیادی دارد و نکته قابل مشاهده در اثار وی این است که نیکیتا چندین اهنگ را به حالت تک خوانی و برخی از اهنگ های خود را به همراه خوانندگانی همچون شری ام و جاستینا منتشر ساخته است. در ادامه به چند مورد از زیباترین اهنگ های وی اشاره خواهیم نمود.

اهنگ بوم بوم نیکیتا

جالب است که بدانید اهنگ شماره یک و همچنین پرفروش ترین اثر این خواننده جذاب ایرانی اهنگ بوم بوم می باشد. این اثر به همکاری شری ام منتشر شد و دارای موزیک و تنظیم بسیار قوی می باشد، در مضمون این اهنگ نیکیتا و شری ام بیشتر به شهرت و معروفیتشان اشاره داشته اند.

اهنگ تنهایی حالم بهتره

اهنگ شماره دوم در این مجموعه که دارای حال و هوای خاصی می باشد اهنگ تنهایی حالم بهتره از وی می باشد. این اهنگ که دارای شعری زیبا می باشد یکی از اثار غمگین از نیکیتا می باشد که بسیار به محبوبیت وی کمک کرد.

اهنگ ربل نیکیتا

یکی از زیباترین اثار و همچنین مشهورترین اثار انگیزشی این خواننده اهنگ ربل است که به نام دختر وی تنظیم شده است. ربل که نام دختر نیکیتاست یکی از اهنگ های انگیزشی با حس و حال مثبت می باشد که توانست در مجموعه اثار او تحول خوبی ایجاد کند. این اهنگ هم اکنون در یوتیوب نیز قابل مشاهده می باشد.

اهنگ بالا بالا نیکیتا

همانطور که گفته شد این خواننده همکاری زیادی با شری ام داشته است و یکی از زیباترین اثار همکاری شده وی، اهنگ بالا بالا می باشد که با همکاری شری ام بسیار جذاب شده است و در هنگام انتشار خود مهمان خیلی از جشن ها و محافل دوستانه بود.

اهنگ کاش می شد نیکیتا

و اما چهارمین موزیک جذاب و گیرا از این خواننده که از قضا جدیدترین موزیک وی نیز است، کاش می شد نام دارد؛ این اهنگ زیبا که با تنظیم و همکاری فرشید انجام شده است، بسیار غنی، پر مفهوم و دارای لحنی خاص می باشد. اگر این اهنگ زیبا را تا کنون گوش نداده اید توصیه می شود از طریق یوتیوب به جست و جوی آن بپردازید.

نیکیتا سوسنی و همسرش

یکی از رایج ترین سوال ها در رابطه با همسر نیکیتا سوسنی و ازدواج نیکیتا سوسنی می باشد. این خواننده در کنار تمام محاسنی که دارد، یکی از ایرادهایی که ازش گرفته می شود، عدم افشای اطلاعات شخصی و خصوصی وی است که سبب شده شایعات ناموثق زیادی در رابطه با وی منتشر شده و علامت سوال های زیادی بی پاسخ بمانند. نیکیتا در رابطه با همسر خود در مصاحبه ها و همچنین پیج خود سخنی به میان نمی آورد و تنها اطلاع موثق بدست آمده از همسر وی این است که دارای ملیت آرژانتینی می باشد.

نیکیتا سوسنی و فرزندش

نیکیتا سوسنی و فرزندش

برخلاف کم صحبتی از همسر نیکیتا، وی که عاشق دختر کوچولوی خود است، مدام از دختر خود در پیج خود استفاده نموده و حتی از بزرگ شدن او نیز عکس ها و فیلم هایی را به اشتراک با هواداران خود در آورده است. این دختر کوچولوی دوست داشتنی ربل نام دارد که یکی از زیباترین اهنگ های نیکیتا نیز به نام او ساخته شده است تا عشق خود را به این دختر برای همیشه به ثبت برساند. نیکیتا در رابطه با اینده و شغل این دختر کوچولوی زیبا که اکنون بیش از ۲ سال سن دارد گفته است که نسبت به انتخاب حرفه و شغل وی دخالت نخواهد داشت و محیطی برای وی فراهم می سازد تا حتی الامکان به شناخت خوبی از خود و استعدادهایش برسد.

پیج نیکیتا سوسنی

نیکیتا سوسنی فعالیت زیادی مخصوصا پس از تولد دخترش در شبکه های مجازی اغاز نموده است. هم اکنون در پیج اینستناگرامی این خواننده در کنار انتشار عکس نیکیتا سوسنی، جدیدترین اخبار و رویدادهای زندگی و کلیپ های نیکیتا سوسنی و همچنین اخبار مربوط به آلبوم نیکیتا سوسنی در دسترس هواداران این خواننده می باشد. شایان ذکر است این خواننده که عاشق رقص بوده، این هنر را گسترش داده و هم اکنون می توان طراحی رقص نیکیتا سوسنی را در پیج وی دنبال نمود.

مصاحبه با نیکیتا سوسنی

مصاحبه با نیکیتا سوسنی

این خواننده که از ۱ سالگی از ایران رفته و در سوئد بزرگ شده است همواره در تلاش بوده تا زبان مادری اش را حفظ کرده و در رابطه با یکی از ارزوهایش چنین می گوید که آرزو می کند که موسیقی ایرانی جایگاه بین المللی پیدا کند و در مسیر آن نیز سهم خود را ادا می کند. به گفته نیکیتا سوسنی ویکی پدیا، یکی از جالب ترین وقایع زندگی این هنرمند هنگامی بود که به اصرار خانواده اش در یک مهمانی خصوصی آواز خواند و درهمان هنگام، وقتی پی به استعداد و صدای زیبای این هنرمند بردند، یکی از مهمان ها وی را به یکی از دوستانش به نام آرش (خواننده معروف) معرفی کرد. در ادامه این واقعه آن ها در کنار هم چندین فعالیت داشته و با هم چندین آهنگ نیز ساختند، اما متاسفانه این همکاری ادامه دار نشد زیرا وی برای اتمام تحصیلاتش بایستی می پرداخت و زمان مناسب این کار را نداشت. زمانی که وی به سوئد بازگشت در زمینه اهنگ سازی و موسیقی فعالیتش را بیشتر و سعی کرد این مرتبه خلاقانه تر وارد عمل شود.

آهنگ جدید نیکیتا سوسنی

در حال حاضر جدیدترین و متفاوت ترین اثر نیکیتا، اهنگ ای کاش می شد نام دارد که در مدت زمان کوتاهی به بازدید عالی دست یافت. این اهنگ در فضای مجازی در دسترس عام قرار دارد. این خواننده یکی از دلایل شهرتش همکاری با سایر خواننده های محبوب دوران خود می باشد که از جمله آن ها می توان به جاستینا و شری ام اشاره نمود که رابطه دوستانه ای با آن ها برقرار نموده است.

اینستاگرام نیکیتا سوسنی

اینستاگرام نیکیتا سوسنی

نیکیتا یکی از هنرمندانی است که حضور پرشوری در فضای مجازی نیز داشته است. او که چند مرتبه پیج خود را عوض نموده هم اکنون با آیدی nikitasonikki با هواداران خود در ارتباط می باشد. پیج نیکیتا سوسنی بیش از ۳۲۰ کا فالوور داشته و در مجموعه پست های اخیر خود به طور محسوسی به فرایند رشد دختر خود پرداخته است. همواره یکی از بهترین پل های ارتباطی با هنرمندان پیج های اینستاگرامی ان ها بوده و نیکیتا نیز در این قاعده مستثنی نیست.

سوالات متداول

  1. نیکیتا متولد چه سالی است؟

    وی در رابطه با سال تولد خود اطلاعی نداده است و تنها اخبار واصله حاکی از آن است که وی متولد اسفندماه است.

  2. نیکیتا در چه سنی از ایران مهاجرت نمود؟

    والدین وی در هنگام ۱ سالگی او مهاجرت کردند.

  3. نیکیتا سوسنی در کدام کشور زندگی می کند؟

    او که پس از انتشار البوم هایش در برخی از کشورهای اروپایی در رفت و امد بوده، تحصیل کرده و ساکن کشور سوئد می باشد.

  4. آیا نیکیتا مجرد است؟

    وی متاهل بوده و هم اکنون صاحب یک دختر ۲ ساله به نام ربل است.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *