دانلود آهنگ رپ فارسی تند بدون فحش ایرانی + معرفی رپر های این سبک

بعد از بررسی رپ فارسی قدیمی لازم است بدانید که رپ فارسی تند یکی دیگر از انواع موسیقی از رپ می باشد که در آن خواننده کلمات را با سرعت زیاد می خواند. یکی از دلایلی که سبب می‌شود مردم کمتر سبک رپ را دوست داشته باشند به دلیل تند خوانی خواننده می‌باشد اما اینطور سبک بین مردم دیگر بسیار طرفدار دارد به طوری که حتی برای تند خوانی در سبک رپ جوایزی در نظر گرفته شده است اگر دوست دارید بدانید چه کسی در سبک رپ تندتر می خواند در این مقاله همراه ما باشید.

رپ فارسی تند چیست؟

رپ فارسی تند چیست؟

رپ فارسی شکلی از سبک موسیقی رپ می‌باشد که عمدتا از کشور های آمریکای لاتین شروع شده است اگرچه رپ فارسی از طرف آمریکایی الهام گرفته شده است اما تمام ویژگی هایی که در رپ آمریکایی می باشد در رپ فارسی وجود ندارد آخر دهه هفتاد رپ فارسی در ایران شکل گرفت. خوانندگان این سبک ابتدا به صورت زیرزمینی فعالیت می کردند. خوانندگان رپ فارسی برای اعتراض به مشکلات سیاسی اجتماعی اقتصادی و وضع جامعه استفاده می کند موسیقی رپ در جهان در سال ۱۹۸۶ شکل گرفت. یکی از ویژگی‌های اصلی سبک موسیقی رپ تند خوانی و سرعتی خواندن موسیقی می باشد به طوری که تنها در چند ثانیه چندین کلمه و هجا گفته می شود و این یکی از استعداد های خواننده های رپر می باشد این ویژگی چه در سبک رپ که در ایران رواج یافته است و یا در سبک رپ که در جهان است، وجود دارد و در واقع یکی از ویژگی‌های اصلی آن می باشد و یکی از توانایی های خواننده رپ تند خوانی می باشد. برای تند خوانی در جهان جوایزی نیز در نظر گرفته شده است به طوری که یکی از خوانندگان سبک کیپاپ در کره جنوبی رتبه اول رپ‌ تند را دارد در ایران نیز خوانندگان زیادی وجود دارد که در سبک رپ فعالیت می کند آنها یا به صورت زیرزمینی فعالیت می کنند و یا اینکه در خارج از کشور هستند.

بهترین های رپ فارسی تند

در قسمت‌های بالاتر اشاره کردیم که تندخوانی یکی از ویژگی‌های اصلی سبک موسیقی رپ می باشد در ایران خوانندگان بسیار زیادی وجود دارند که در آهنگ ها از ویژگی تند خوانی استفاده کردند آهنگ های آنها بسیار تند می باشد به طوری که به سختی می شود فهمید آن ها چه کلماتی را بیان می‌کنند در این قسمت به چند آهنگ اشاره می‌کنیم که در آن رپر ها بسیار تند خواندند.

حامد اسلش

حامد اسلش یکی از خوانندگان رپر ایرانی می باشد که در بین طرفداران بسیار محبوب است و طرفداران به او لقب فک جادویی را دادند او یکی از آهنگ های خود را به همین اسم نام گذاری کرده است برای دانلود آهنگ های حامد اسلش می‌توانید سایت های موسیقی سر بزنید.

رپ فارسی تند یاس

یاس از معروف ترین رپرهای ایرانی می‌باشد که در سال‌های ۸۰ کار خود را به صورت زیرزمینی آغاز کرد اما بعدها مجوز فعالیت گرفت و کارهای خود را به صورت مجاز انجام داد همچنین با خوانندگان بسیاری نیز همکاری کرده است یاس یکی از رپر های ایرانی می باشد که آهنگ های خود را بسیار تند می خواند و از ویژگی تند خوانی در آهنگ های خود استفاده می‌کند بیشتر آهنگ های او همین وضعیت را دارند و در مورد مشکلات اجتماعی سیاسی نیز صحبت می کند.

رپ تند فارسی اپیکور بند

اپیکور بند یکی از گروه‌های رپ فارسی می‌باشد این گروه متشکل از چندین خواننده رپر است این گروه مدت زیادی نمی باشد که تشکیل شده است و در همین مدت زمان کم توانسته است بین طرفداران محبوب باشد آهنگ های آنها اغلب از ویژگی تندخوانی استفاده شده است می‌توانید تمام آلبوم های این گروه را دانلود کرده و گوش دهید.

پیشرو

اگر طرفدار سبک رپ هستید قطعاً رپر معروف ایرانی رضا پیشرو را می‌شناسند اسم و فامیلی خود را عوض کرده است و لقب پیشرو را برای خود انتخاب کرده است آهنگ های نیز در بین لیست آهنگ های رپ فارسی تند قرار می‌گیرد البته آهنگ هایی هم دارد که به صورت تندخوانی آنها را اجرا نکرده است اما اکثر آهنگ های او به خصوص آلبوم ۷ همچنین خصوصیاتی را دارند رضا پیشرو بین طرفداران بسیار محبوب می باشد.

تتلو

یکی از خوانندگان سبک رپ در ایران می باشد که مدتی است به ترکیه مهاجرت کرده است تتلو یکی از پیشتازان سبک موسیقی رپ می باشد که کار خود را در اوایل دهه ۷۰ شروع کرده است و از ویژگی تندخوانی بسیار در آهنگ های خود استفاده می‌کند.

رپ فارسی تند جدید

رپ فارسی تند جدید

اغلب خواننده های رپ از ویژگی تند خوانی در آهنگ های خود استفاده می کنند در واقع ویژگی تندخوانی یکی از خصوصیات اصلی رپ می باشد و خوانندگان با این کار استعداد خود را در سبک موسیقی رپ نشان می‌دهند در ابتدا موسیقی رپ که در آمریکای لاتین شکل گرفت خوانندگان تنها به صورت تند خوانی آهنگ ها را اجرا می کردند اما موسیقی رپ زمانی که در ایران شکل گرفت خوانندگان از تندخوانی چندان استفاده نمی‌کنند اما یکسری خواننده‌های به خصوص در ایران هستند که تنها از ویژگی تندخوانی استفاده می‌کنند آنها یا عضو یک گروه هستند مثل گروه اپیکور بند و یا به تنهایی اجرا می کنند شما می توانید اهنگ های رپر مورد علاقه خود را از سایت های موسیقی دانلود کرده و گوش دهید همچنین ویژگی تند خوانی در سبک رپ فارسی یکسری اصول و قواعدی دارد که هر کس نمی تواند این کار را انجام بدهد بلکه برای این آموزش نیز لازم می باشد.

رپ تند فارسی غمگین به چه صورت است؟

اگر شما فکر می کنید که تنها آهنگ های رپ که به صورت تندخوانی اجرا می‌شوند مفهوم شاد و پر انرژی دارند سخت در اشتباه هستید خواننده ها از ویژگی تند خوانی می توانند در هر حالتی استفاده کنند آهنگ های شاد و یا آهنگ های غمگین همچنین آهنگ هایی که در مورد مشکلات سیاسی و اجتماعی جامعه است از این ویژگی تندخوانی می‌شود استفاده کرد آهنگ های بسیار زیادی وجود دارد از خواننده های معروف چون یاس، تتلو و یا رضا پیشرو که این آهنگ ها متن عاشقانه و غمگین دارند اما ویژگی تندخوانی در آنها استفاده شده است برای دانلود این آهنگ ها می توانید به سایت گوگل سر بزنید.

متن رپ فارسی تند چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

متن رپ فارسی تند چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

ویژگی تند خوانی به همین سادگی که به نظر می‌رسد نمی‌باشد، بلکه دارای اصول و قواعدی می‌باشد که در یک آهنگ باید به طور کامل رعایت شود تا آهنگ بسیار زیبایی از نظر متن و ترانه باشد. این ویژگی به همین آسانی نیست بلکه خواننده باید برای تند خوانی آموزش هایی را ببیند البته بعضی از رپر ها در این ویژگی تند خوانی استعداد خاصی دارند مانند امینم یا تتلو و یاس.

بیت رپ فارسی تند

خوانندگان معروف و آهنگساز های معروف که در سبک رپ فعالیت می کنند معمولا بیت هایی می‌سازند که آنها را به خوانندگان دیگر می‌فروشند اما ابتدا مفهموم بیت را توضیح می‌دهیم، بیت یعنی آهنگی که آهنگساز آن را ساخته است ولی هیچ متن آهنگی روی آن خوانده نشده است که به این آهنگ بدون متن و شعر بیت گفته می شود.

دانلود آهنگ رپ فارسی تند

برای دانلود آهنگ رپ فارسی تند می توانید آهنگ های فارسی تند خواننده مورد علاقه خود را در سایت گوگل پیدا کرده و گوش دهید همانطور که گفتیم این ویژگی یکی از اصول و یکی از ویژگی‌های اصلی موسیقی رپ می باشد در این نوع موسیقی خواننده چندین کلمه و هجا را در مدت زمان کوتاهی در حدود چند ثانیه اجرا می کند که همین باعث می‌شود شما خیلی متوجه تلفظ کلمات نشوید اما یکی از اصول این کار این است که کلمات به صورت واضح و صریح گفته بشود اما فقط سریع گفته شود خوانندگان بسیار زیادی در ایران و خارج از ایران از این ویژگی تند خوانی در آهنگ های خود استفاده می کنند و امینم رپر مشهور جهانی یکی از تندترین آهنگ های رپ جهان را دارد که این آهنگ ۱۴ دقیقه طول کشیده است.

دانلود آهنگ رپ فارسی تند تتلو

دانلود آهنگ رپ فارسی تند تتلو

تتلو خواننده پر حاشیه این روزها یکی از با استعداد ترین رپر ها در زمینه تند خوانی می باشد آهنگ های زیادی منتشر کرده است که در این آهنگ ها از این ویژگی استفاده می کند و همچنین آهنگ های خود را در کانال تلگرامی نیز آپلود می کند برای شنیدن آهنگ های رپ فارسی تند تتلو می‌توانید به سایت های موسیقی مراجعه کنید. آهنگ های خار یا بازی از جمله آهنگ هایی می‌باشد که تتلو تند خوانی کرده است.

اصول یک رپ فارسی تند چیست؟

همانطور که گفتیم ویژگی تندخوانی یک ویژگی اصلی موسیقی رپ در کشور ایران و یا در کشورهای خارجی می‌باشد این ویژگی در عین این که ساده به نظر می‌رسد بسیار سخت و پیچیده می باشد چرا که کلمات در عین اینکه بسیار سریع و تند باید گفته شود باید به طور کامل مشخص باشند و خواننده چه کلمه ای را می گوید همین سبب می‌شود تا تندخوانی کار سختی باشد که خوانندگان برای این سبک از موسیقی باید آموزش های لازم را ببینند. شما میتوانید با سرچ دانلود آهنگ رپ فارسی تند و یا دانلود آهنگ رپ فارسی شاد، آهنگ مورد علاقه خود را از گوگل پیدا کرده و گوش دهید.

سوالات متداول

سوالات متداول

چه کسی در جهان رتبه اول تند خوانی را دارد؟

شوگا از گروه بی تی اس این رتبه را دارد.

طولانی ترین آهنگ جهان را چه کسی خوانده است؟

امینم آهنگی را در مدت ۱۴ دقیقه به صورت تند خوانی اجرا کرده است.

سبک موسیقی رپ در چه سالی ور ایران رواج یافت؟

این موسیقی در دهه ۷۰ در ایران شروع شد.

از موسیقی رپ در چه موضوعاتی استفاده می شود؟

در موضوعات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و مشکلات جوانان جامعه.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *