مشهورترین بلاگر ایرانی چه کسی است و چقدر درآمد دارد؟

مشهورترین بلاگر ایرانی یکی از موضوعات داغ در بین کاربران فضای مجازی می باشد که در این مقاله می خواهیم شما را با معروف ترین آن ها آشنا کنیم پس تا پایان مطالب مقاله همراه ما باشید و در صورتی که در خصوص معنی بلاگر اطلاعات مناسبی ندارید سر زدن به مقاله مربوطه به شما به شدت توصیه می شود.

کدام یک از بلاگر های ایرانی جزء 10 نفر لیست مشهورترین بلاگر ها می باشند؟

کدام یک از بلاگر های ایرانی جزء ۱۰ نفر لیست مشهورترین بلاگر ها می باشند؟

وقتی از مشهور ترین بلاگر ایرانی سخن می گوییم باید بدانیم که آن ها به چه علتی معروف ترین شدند و این همه بازدید کننده و دنبال کننده در صفحات اجتماعی خود دارند.

این بلاگر ها در وهله اول به علت عکس هایی که از خود به اشتراک گذاشتند دیده شدند و بعد از دیده شدن به تولید محتوای مفید در زمینه های مختلفی پرداختند که مورد استقبال زیادی قرار گرفت و بعد از آن به معرفی ملزومات مورد نیاز فالوور هایشان و برگزاری مسابقات و دادن جوایز پرداختند که ده بلاگر معروف ایرانی را برای شما معرفی می نماییم:

الناز گلرخ یکی از مشهورترین بلاگر ایرانی

الناز گلرخ یکی از بلاگر های خیلی زیبای ایرانی در زمینه مد و زیبایی است که به یکی از بلاگر های معروف اینستاگرام تبدیل شده است. او ۳۵ سال سن دارد و بزرگ شده و متولد شده تهران است که در ابتدا سالن زیبایی در تهران داشت اما بعد از اینکه وارد عرصه مدلینگ شد به خارج از کشور مهاجرت کرد.

صدف بیوتی یکی از مشهورترین بلاگر ایرانی

صدف بیوتی یکی از بلاگر های خوش چهره ایرانی که سه میلیون و چهار صد هزار نفر فالوور دارد و در عرصه زیبایی و آرایشی و بهداشتی در اینستاگرام مشغول به کار است و به عنوان یک ایرانی در جایگاه یکی از اینفلوئنسرهای مشهور جهانی شناخته شده است که درآمد میلیونی دارد و در کشور آمریکا به مدت ۵ سال است که زندگی می کند.

گونشین کیزلاری

خانم جونش راغب مادر سه قلوهای دختر اینستاگرام مایسا، لنا، سایا که با نوع سبک زندگی و ادب و تربیت سه قلو هایش یکی از پر بازدید ترین پیج های اینستاگرام را دارد و یکی از مشهور ترین بلاگر های فعال در اینستاگرام است که یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر فالوور واقعی دارد.

نیکا نیکتا

خواهران دو قلوی ۳۰ ساله دندانپزشک ایرانی که متولد شده تهران و بزرگ شده ابهر هستند آن ها با سبک زندگی ساده و اخلاق نیک و خاکی توانسته اند دید عموم جامعه را در مورد پزشکان و دندانپزشکان عوض کنند و محبوب دل ها شوند و یکی از مشهور ترین بلاگر ها در ایران هستند.

سحر سیسی

سحر سیسی دختر بیست و هشت ساله تهرانی که اول با گذاشتن عکس هایش مورد توجه قرار گرفت و بعد از این که فالوور های زیادی پیدا کرد داستان زندگی اش را به اشتراک گذاشت که با آن داستان هم توانست فالوورهای خود را به یک میلیون نفر برساند که از همان طریق هم کم کم تبدیل به یکی از مشهور ترین و پر درآمد ترین بلاگر های ایرانی شد.

آیروس ملودی

آیروس ملودی

ثریا روحانی با نام اینستاگرامی آیروس ملودی، او متولد سال هزار و سیصد و شصت و نه در شیراز است. آیروس مادر دو قلو های معروف اینستاگرام سام و سامیار می باشد. کلیپ های او بیشتر به صورت تبلیغات همراه با دوقلوها و پدرشان صورت می‌ گیرد که او هم از طریق دو قلو هایش به معروفیت و مشهوریت زیادی در بین بلاگر های ایرانی رسید.

رنگی رنگی جان

مژگان توت فرنگی دختری بسیار جوان و پر انرژی و مهربان است که با انتشار زندگی روزمره اش و عکس هایی که می گیرد فضای بسیار شاد و رنگی در صفحه اش به وجود آورده که چشم هر بیننده ای را به راحتی برای یک بار هم که شده به خود جلب می کند. او هم از بلاگر های جوان و معروف ایرانی می باشد که طرفداران خیلی زیادی دارد و به همراه مادرش زندگی دو نفره ای دارند.

پانیذ اسماعیلی

دختر بچه ۵ یا ۶ ساله ای که با خوش زبانی و انتشار یکی از فیلم‌ های او که با گیلاس هایش صحبت می‌کرد و به کسی آن ها را نمی داد توانست به صورت اتفاقی به شهرت بسیار زیادی در بین کاربران اینستاگرام برسد و تبدیل به یک بلاگر معروف شود.

سام و سامیار

دو قلو های اینستاگرامی که به خاطر داشتن چهره های زیبا و چشمانی رنگی در اینستاگرام معروف شدند و با تبلیغات بیسکوییت مادر و دیگر برند ها توانستند به اوج شهرت خود برسند و به برنامه رامبد جوان دعوت شدند.

هدی رستمی در لیست مشهورترین بلاگر ایرانی

هدی رستمی متولد اردیبهشت سال ۶۵ است و در بین چهره های مشهور در اینستا گرام در بین جهانگردان معروف تر است. صفحه او داستان جهانگردی ها، ایرانگردی ها و سبک زندگی او را به نمایش می‌گذارد هواداران زیادی دارد.

درآمد مشهورترین بلاگر ایرانی به چه مبلغی نزدیک تر است؟

مشهورترین بلاگرهای ایرانی درآمدهای بسیار زیاد و هنگفتی دارند اگر به اولین پست آن ها دقت کنید می‌ بینید که یک زندگی بسیار معمولی داشتند اما رفته رفته محل زندگی و خانه های آن ها تغییر کرد و می‌ توان از این قضیه فهمید که آن ها درآمد های بسیار زیادی دارند.

وقتی تعرفه تبلیغات آن ها را می‌ پرسیم قیمت های سر به فلک کشیده ای را ارائه می دهند و از همین تعرفه و تعداد تبلیغاتشان می توان فهمید که حدود ۲۰۰ میلیون درآمد در ماه دارند و یک زندگی خوب و مرفه برای خودشا فراهم کرده اند. ویکی پیدیا بلاگر های برتر جهان را در لیستی از نظر درآمدی مقایسه کرده که می توانید نگاهی به این لیست نیز داشته باشید.

اینستاگرام مشهورترین بلاگر ایرانی چه محتوایی تولید می کند؟

اینستاگرام مشهورترین بلاگر ایرانی چه محتوایی تولید می کند؟

مشهور ترین بلاگر های ایرانی در زمینه های مختلفی تولید محتوا دارند. البته همه این تولید محتوا ها بستگی به این دارد که آن ها در چه زمینه ای ذوق و استعداد دارند و می توانند برای آن وقت بگذارند و ایده و خلاقیت داشته باشند.

اکثر آن ها برای تولید محتوا در صفحات خود زحمات زیادی می کشند و وقت زیادی هم صرف این کار می کنند اما برخی دیگر از آن ها هم بدون هزینه و ایده خاصی تولید محتوا می کنند که مورد استقبال زیادی قرار می گیرد. اکنون چند مورد از تولید محتوای بلاگر های معروف ایرانی را ذکر می کنیم:

  1. تولید محتوا در زمینه محصولات آرایشی
  2. تولید محتوا در زمینه مد و پوشاک
  3. تولید محتوا در زمینه خانه داری و مسائل روز مره
  4. تولید محتوا در زمینه آشپزی
  5. تولید محتوا در زمینه پوشاک و مد
  6. تولید محتوا در زمینه سفر و مکان های گردشگری

مشهورترین بلاگر ایرانی کیست و چه کارها و عکس هایی به اشتراک می گذارد و چه زندگی و حاشیه هایی دارد؟

مشهور ترین بلاگر ایرانی به کسی گفته می شود که از همه نظر مورد پسند و تایید هواداران و دنبال کننده های خود باشد و همچنین فعالیت های او در خور جامعه ایران باشد. کار های مشهور ترین بلاگر ایرانی باید مجاز و در عرف جامعه باشد تا مشکلی ایجاد نکند.

عکس های مشهور ترین بلاگر ایرانی بیشتر مربوط به تولید محتوایی است که دارد. کلیپ مشهورترین بلاگر ایرانی در رابطه با تبلیغاتش است. زندگی مشهور ترین بلاگر ایرانی یک زندگی مرفه و بی درد است. حاشیه های معروف ترین بلاگر ایرانی در مورد در آمدش است.

عنوان مشهورترین فود بلاگر ایرانی به چه کسی اختصاص داده شده است؟

اگر برای شما هم سوال است که فود بلاگر یعنی چه باید بدانید که فود بلاگر به شخصی گفته می شود که در زمینه خوراک و آشپزی مهارت دارد و به معرفی بهترین سر آشپز ها و رستوران ها و کافی شاپ ها می پردازد.

البته نا گفته نماند که اول همه غذا ها و خوراک ها را تست می کند و از سلامت آن ها مطمئن می شود. فود بلاگر های ایرانی زیادی مشغول به کار هستند که معروف ترین آن ها مستر تیستر در تهران و مستر تبلیغ در مشهد هستند که وجدان کاری بالایی دارند و هر جایی را معرفی نمی کنند.

مشهورترین بیوتی بلاگر ایرانی چه کسی می باشد و در کجا زندگی می کند؟

محصولات آرایشی و بهداشتی یکی از پر فروش ترین محصولات در دنیا هستند که در آمد های هنگفتی برای تولید کنندگانشان دارند. از وقتی که شبکه های اجتماعی به وجود آمدند و افراد زیادی از آن ها استفاده کردند.

عده ای به عنوان بیوتی بلاگر مشغول به کار شدند و با تخصصی که داشتند برند های آرایشی و بهداشتی را معرفی و نقد کردند که یکی از این بلاگر های معروف جهانی خانم ایرانی و هنرمند به اسم صدف بیوتی می باشد که شهرت جهانی دارد و در کارش بسیار خبره می باشد و طرفداران خیلی زیادی در سر تا سر جهان دارد.

تریپ بلاگر یعنی چه و مشهورترین تریپ بلاگر ایرانی چه کسی است؟

تریپ بلاگر یعنی چه و مشهورترین تریپ بلاگر ایرانی چه کسی است؟

تریپ به زبان عامیانه معنی تیپ دارد و تریپ بلاگر به زبانه عامیانه به کسی گفته می شود که تیپ های مختلفی را به وجود می آورد و به کاربران خود در فضای مجازی آموزش می دهد که چگونه می توانند یک تریپ یا تیپ خاص داشته باشند و تیپ هایی که خودشان هم از آن ها استفاده می کنند را با فالوورانشان به اشتراک می گذارند.

البته این نکته قابل ذکر است که بدانید آن ها بیشتر تیپ های لش و لاتی را دارند که معروف ترین تریپ بلاگر ایرانی با ساره خفن شو می باشد که اکثر طرفدارانش نوجوانان می باشند.

مشهورترین فشن بلاگر ایرانی کیست؟

فشن بلاگر به شخصی گفته می شود که در حوزه مد و پوشاک کار می کند و در فضای مجازی به معرفی برند های مختلف پوشاک، کیف و کفش می پردازد و خودش به عنوان مدل آن ها را استفاده و به تن می کند و به فالور هایش و کار بران فضای مجازی معرفی می نماید.

در ایران هم فشن بلاگر های معروفی مشغول به کار هستند که معروف ترین آن ها خانم مهسا غضنفری می باشد که اولین خانم بلاگر ایرانی در زمینه مد و پوشاک است. تفاوت مشهورترین بلاگر ایرانی و درخارجی در نوع پوشش است. باید متوجه شده باشید که تفاوت بسیاری بین سلبریتی های اینستاگرام و بلاگر ها وجود دارد و این خود نکته مهم و حائز اهمیت است که در اینجا بیشتر در این خصوص مطلع شدید.

مشهورترین فود بلاگر ایرانی

یکی از اولین فعالیت های بلاگری که در ایران مورد استقبال خوبی قرار گرفت، فود بلاگ بوده است و برخی از محبوب ترین پیج های فود بلاگ نزدیک ۲ میلیون فالوور را نیز دارا می باشند. فعالین موسوم به فود بلاگر، همان طور که از نام آن این نوع بلاگ مشخص است، در رابطه با انواع غذاها اعم از سنتی، فست فود، ایرانی و جهانی فعالیت می کنند و فود بلاگرهای اخیر ایران الزاما نه آشپز هستند و نه از تهیه غذا سر در می آورند. بلکه آنان فقط به معرفی رستوران ها و کافی شاپ ها و فست فود های موجود در سطح شهر خود و … می پردازند و از این راه در آمد های کلان کسب می کنند. در ادامه چند مورد از مشهورترین فود بلاگرهای ایرانی را معرفی می کنیم.

کاپیتان عرفان

همانطور که در ابتدای تیتر ذکر شد، این بلاگرها در شهر های مختلف به فعالیت و معرفی فودها و رستوران ها می پردازند. از جمله افراد مطرح در این حوزه کاپیتان عرفان می باشد که از مشهورترین بلاگر ایرانی است. وی که هم اکنون در محل سکونت خود یعنی شیراز به فعالیت در این زمینه مشغول است، اکنون بیش از ۵ سال سابقه فعالیت در اینستاگرام را دارا می باشد و از هنگام راه اندازی پیج اینستاگرامی خود تا کنون بیش از دو هزار عکس از غذا های سنتی و فرنگی و فست فود را معرفی و سپس منتشر کرده است.

مهدیس فود

یکی از اولین بانوان فود بلاگر که در مشهد فعالیت خود را اغاز نمود مهدیس می باشد که به مهدیس فود معروف می باشد. وی نیز تنها با معرفی رستوران ها و کافی شاپ های مشهد و شهرستان ها توانسته به حجم قابل قبولی از شهرت رسیده و درامد بالایی را در این مسیر کسب کند. وی از جمله بلاگرهایی است که به دلیل صداقت و به اصطلاح خاکی بودن خود به محبوبیت رسیده است و از همسر خود در برخی از محتواهای خود بهره می جوید.

مهتابی فود

از جمله فود بلاگرهای پرطرفدار دیگری که کمتر در رسانه ها معرفی شده است، مهتابی فود می باشد. وی که در این زمینه از فعالیت حسابی درخشیده است و جزو مشهورترین بلاگر ایرانی به حساب می آید، از نظر هواداران و دنبال کنندگان وی دختری بسیار خوش ذوق است که معرفی غذا هارا به شکلی خوش آب و رنگ و با کارگردانی حرفه ای منتشر می کند و در رابطه با علایق شخصی وی گفته می شود که او عاشق کله پاچه است اما برای کسب شهرت اکثر فعالیت خود را در زمینه غذا های فرنگی صرف کرده است.

مشهورترین فشن بلاگر ایرانی

از جمله محبوب ترین فشن بلاگرهای ایرانی که به صورت تخصصی به این فعالیت پرداخته اند می توان به نگین میر صالحی اشاره نمود. وی یکی از پولدارترین بلاگرهای جهان می باشد و نکته قابل تامل فعالیت وی این می باشد که وی هم اکنون وی بالغ بر ۳ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد. او در زمینه فشن و مدلینگ با برند های بسیار معروفی نظیر گوچی و چنل و کارتیه همکازی داشته و بیشتر در شاخه کیف و کفش راه خود را ادامه داد. البته کار او فقط به معرفی برند های معروف ختم نشده است و در این بین برندی را نیز به نام خود ثبت کرده است و از این راه نیز درآمد کسب می کند. مهسا غضنفری نیز یکی دیگر از چهره های مطرح فعال در این حوزه می باشد و در رابطه با وی گفته می شود که از اعضای تیم ModArt بوده و به ارائه پست های دنیای مد می پردازد. وی ساکن تهران است و به برندسازی شرکت های مختلف داخلی می پردازد و در این زمینه بسیار موفق ظاهر شده است.

مشهورترین آرت بلاگر ایرانی

عرصه آرت بلاگ در ایران بسیار گسترده می باشد و طیف گسترده ای از انواع بلاگرها را شامل می شود. در حالی که برخی از فعالین در عرصه موسیقی به عنوان آرت بلاگر به فعلیت می پردازند، به طور حقیقی عنوان آرت بلاگر به افرادی اطلاق می گردد که به هنرهای بصری و تجسمی مانند نقاشی، طراحی و سفال گری و … مشغول می باشند. در ایران هنر می توان به شکلی مجازی به برگزاری گالری پرداخت و یا به معرفی سایر اثار پرداخت. در این زمینه افراد مشهور زیادی به چشم نمی خورد و به شکلی نوپا در حال گسترش می باشد. افرادی همچون ارغوان کاشانی از جمله افرادی هستند که به طور رسمی و تخصصی به انتشار محتوا به این سبک می پردازند. پیج این آرت بلاگر با آیدی @Arghavankashani توانسته تعداد قابل تاملی از بازدیدکنندگان را به خود اختصاص بدهد.

مشهورترین سفر بلاگر های ایرانی

یکی از مفرح ترین انواع بلاگ ها، بلاگر های عرصه توریسم می باشند. فعالیت در این عرصه به خصوص در ایران از بابت کمبود منابع حامی دشوارتر از سایر کشورهای جهان بوده و همین جهت افراد مشهور زیادی را در این زمینه نمی شناسیم. در این عرصه اصل فعالیت به مستند سازی در حین تراول و مسافرت می باشد، اما بیشتر بلاگرهای ایرانی با استناد به سایر مستندات و با ساخت کلاژهای تصویری به فعالیت در این زمینه می پردازند. از جمله مشهورترین تراول بلاگرهای ایرانی می توان به هدی رستمی اشاره نمود که با ۴۲۹هزار فالوور در اینستاگرام در صدر جدول قرار گرفته است. وی فعال ترین تراول بلاگر ایرانی کنونی نیز به شمار می آید و در میان اینفلوئنسرهای سفر ایرانی، شخصی به اندازه وی شناخته شده نباشد؛ خصوصا این که چند وقت پیش با برنامه فم‌ تریپ حسابی در فضای مجازی سروصدا کرد. در حقیقت، هدی رستمی همان کسی است که از ۱۲ اینفلوئنسر سفر مشهور در دنیا دعوت کرد که به ایران سفر کنند و با دیدنی‌های کشور عزیزمان آشنا شوند.

مشهورترین بلاگر ایرانی در زمینه زبان انگلیسی

از انجایی که زبان انگلیسی یکی از ضعف های نظام اموزشی ایران به شمار می رود و تعداد علاقمندان کمی را به خود اختصاص داده است، در این زمینه اموزشی بلاگرهایی که به فعالیت می پردازند دارای فالووران چشم گیری نمی باشند. از جمله افراد شناخته شده در این زمینه می توان به سمیه فلاح اشراه نمود که به طور تخصصی در پیج خود به تدریس زبان انگلیسی نیز می پردازد.

مشهورترین بلاگر کودک ایرانی

این زیرشاخه از بلاگ نیز در ایران نوپا بوده و در قدم های اغازین خود به سر می برد. از جمله بلاگر های مشهور می توان به آرات حسینی اشاره نمود که او را به عنوان نابغه ای در ژیمناستیک می شناسند، حرکات دشوار این رشته ورزشی را تنها با تماشای تصاویر و راهنمایی های غیرحرفه ای پدرش فرا گرفته و انجام می دهد. کاندید دوم این لیست نیز ساحل بکرانی می باشد که از او به عنوان سوپر استاری کوچک یاد می شود که در هفت ماهگی در فیلم دردسرهای عظیم ۲ نقش بازی کرده است. او هم اکنون ۶۲ هزار فالوور دارد و بیشتر عکس هایش بیست هزارتایی لایک می خورد. نفر سوم این لیست بارانا بهادری می باشد که وی را به عنوان نام پدرش بنیامین بهادری، خواننده محبوب کشورمان می شناسند. وی که هم اکنون بالغ بر ۴ سال سن دارد، حدود دو سالی است صفحه اینستاگرام اختصاصی دارد که توسط بنیامین اداره می شود. نکته شایان ذکر در رابطه با این پیج آمار شگفت انگیز فالوورهای وی می باشد که هم اکنون حدود یک سوم فالوورهای بنیامین بهادری است.

مشهورترین بلاگر موسیقی ایرانی

در این عرصه افراد شناخته شده زیادی به فعالیت پرداخته اند و به خصوص در دوران همه گیری کرونا هنرمندان زیادی را به این فعالیت کشاند. از جمله افراد مطرح بلاگ موسیقی می توان به علی اقبال اشاره نمود که از خود به عنوان یک سه تار آرت بلاگر یاد می کند و توانسته در مدت زمان کم فعالیتش در اینستاگرام به محبوبیت خوبی دست پیدا کند. به خوان نیز از جمله افراد دیگری می باشد که با اموزش موسیقی در فضای مجازی در مدت کمی به بیش از ۸۰ کا فالوور در اینستاگرام دست یافت.

بیوتی بلاگر مرد

در حالی که در زیرشاخه مد افراد زیادی از اقشار مختلفی به فعالیت مشغول هستند و حتی شاهد فعالیت مشهورترین سلبریتی های ایرانی در این عرصه بوده ایم، در حوزه تخصصی بیوتی آقایان کمی در ایران شناخته شده می باشند و افرادی که فعالیت داشته اند به موفقیت چشم گیری دست نیافته اند. با این حال از آن جایی که این فعالیت در دوران نوپایی به سر می برد احتمالا به زودی شاهد حضور جدی اقایان در این عرصه خواهیم بود.

تراول بلاگر ایرانی

در فعالیت تور و سفر در ایران تفاوت مفهومی در فعالین میان تراول بلاگرها و تور بلاگرها وجود ندارد. علاوه بر افرادی که در ابتدای مقاله به آن ها اشاره شد، می توان به آسوده ایمر اشاره نمود. وی که هم اکنون دارای بیش از ۳۵۰هزار فالوور حقیقی می باشد، از جمله افرادی است که این فعالیت را صرفا جهت علاقه شخصی دنبال می کند و به همین سبب به سرعت به شمار طرفداران وی افزوده شده است.

بلاگر های معروف ایرانی اینستا

در طی ۳ سال اخیر با رشد قارچ گونه بلاگرهای حوزه های مختلف شاهد پیدایش چهره های جذاب و با استعداد زیادی در عرصه های مختلف بوده ایم و برخی از این افراد به میزان محبوبیتی رسیده اند که تعداد فالوورهای آن ها حتی از برخی مطرح ترین سوپراستارهای سینمای ایران نیز بیشتر است. به خصوص واینرها و فشن بلاگرها در ایران بیشترین میزان فالوورها را به خود اختصاص داده اند. افرادی همچون عرفان علیرضایی، سحر سیسی، صدف بیوتی، محسن ایزی، جواد خواجوی و… همگی مصادیقی از چهره های موفق عرصه بلاگ در ایران بوده اند و استعداد آن ها برای عموم مردم به اثبات رسیده است.

بعد از شناخت این افراد اگر برایتان سوال است که چگونه بلاگر شویم می توایند از لینکی که در دسترس قرار دادیم اطلاعات درستی را دنبال کنید.

سوالات متداول درباره مشهورترین بلاگر ایرانی

  1. آیا در ایران هم بلاگر های معروفی وجود دارد؟

    افراد زیادی به عنوان بلاگر در ایران مشغول به کارند که شهرت زیادی دارند و در متن به آن ها پرداخته شده است.

  2. آیا مشهورترین بلاگر های ایرانی شهرت جهانی هم دارند؟

    خیلی از بلاگر های ایرانی در جهان شهرت زیادی دارند مثل صدف بیوتی که شهرت جهانی دارد.

  3. آیا بلاگر های ایرانی خارج از کشور هم زندگی می کنند؟

    بعضی از بلاگرهای معروف ایرانی در امریکا و کانادا و سایر کشورها زندگی می کنند.

  4. آیا مشهورترین بلاگر ایرانی کار خیر هم انجام می دهد؟

    اگر به صفحه آن ها نگاهی کوتاه کنید متوجه می شوید که آن ها در کار خیر هم شرکت دارند.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *