بیوگرافی صدف بیوتی حرفه ای ترین میکاپ آرتیست ایرانی

صدف بیوتی در این روزها به یکی از بهترین و مطرح ترین و موفق ترین و حرفه ای ترین میکاپ آرتیست ها و سلبریتی های اینستاگرام دنیا است. او در ایران متولد شده است و اما هم اکنون در خارج از کشور عزیزمان ایران زندگی می کند. در این مقاله سعی داریم به معرفی ایشان و حرفه و زندگی خصوصی وی بپردازیم.

صدف بیوتی کیست ؟

صدف بیوتی یا صدف مسائلی که در صدر لیست مشهورترین بلاگر ایرانی حضور دارد در واقع متولد چهاردهم تیرماه سال هزار و سیصد و شصت و هشت هجری شمسی می باشد.صدف مسائلی در پایتخت کشور ایران ، شهر تهران به دنیا آمده است و مدت زیادی است که به همراه خانواده اش به سان فرنسیسکو مهاجرت کرده اند و در آن جا زندگی می کنند.شاید با خودتان بگویید صدف مسائلی یعنی چه؟ مسائلی در واقع نام خانوادگی ایشان می باشد.صدف مسائلی، از سال ها پیش تا به امروز،با توجه به زمینه و حوزه ی فعالیتش،به صدف بیوتی معروف است.عرصه وحرفه ی فعالیت صدف،میکاپ و ارایش و تبلیغات برند های آرایشی در شبکه های اجتماعی می باشد.این میکاپ آرتیست خفن و کار بلد ف امروزه علاوه بر سراسر کشور عزیزمان ایران،در بسیاری از کشور های ایران نیز به شهرت و معروفیت رسیده است.خانم صدف مسائلی دوران تحصیلات دانشگاهی اش را در دانشگاه آزاد اسلامی تهران در رشته ی کارشناسی شیمی گذرانده است.

صدف بیوتی تحصیلات در این رشته را در همین حد متوقف کرده است و از دانشگاه فارغ التحصیل شده است و اما پس از آن به رشته ی پرستاری روی می آورد.البته که این موارد هیچ کدام باعث نشد صدف مسائلی از رویای کودکی و آرزو و هدف اصلی اش که میکاپ آرتیست شدن است دور بماند. و سر انجام پس از آن به شدت پیگیر حرفه ی میکاپ را که حرفه و رویای مورد علاقه ی دوران کودکی او بود ، شده است.او دقیقا عین همین حرف را گفته است که از کودکی به میکاپ می پرداخته است و خیلی دوست داشته که روزی در این حرفه فعالیت و موفقیت کسب کند و خود را به پیشرفت های زیادی برساند.

صدف بیوتی و همسرش

جایگاه صدف در کشور ایران در حوزه ی آرایش و لوازم آرایشی

صدف بیوتی که جایگاه و مقام بسیار بالایی در کشورمان ایران و جهان، به عنوان یک بیوتی بلاگر (معنی بلاگر چیست) و میکاپ آرتیست و حوزه ی آرایش و همچنین لوازم آرایشی که با نام برند خودش تولید می شوند،دارد،دارای عنوان ،دومین اینفلوئنسر برتر در دنیا در حوزه ی میکاپ و لوازم آن،می باشد. صدف مسائلی بیوتی بلاگر خفن و حرفه ای و بسیار موفقی است که از سال های گذشته تا کنون با به اشتراک گزاشتن ویدئو ها و تصویر های آموزشی در حوزه و زمینه ی آرایش و میکاپ و همچنین ماسک صورت و انواع و اقسامِ گوناگون لوازم و ابزار آرایشی ، توانسته است به جایگاه بسیار پیشرفته ای برای خود فراهم نماید.

صدف بیوتی و همسرش

صدف بیوتی با شخصی به نام علی،در سال هزار و سیصد و نود و هفت ازدواج کرده است و متاهل می باشد.تقریبا حدود دو سال است که از ازدواج این زوج عزیز گذشته است.علی ، همسر صدف بیوتی در عرصه ی موسیقی و آهنگ سازی فعالیت می کند.البته که او علاوه بر فعالیت در حرفه و عرصه ی مختص خودش، در بسیاری از فعالیت های همسرش ، خانم صدف مسائلی ، همراه بوده است و می باشد.حضور علی را در بسیاری از تصاویر و ویدئو هایی که صدف در صفحه هایش در شبکه های اجتماعی منتشر می کند، به چشم می خورد.

صدف بیوتی همکاری های زیادی را از همسر عزیزش دریافت کرده است.علی از ابتدای رابطه و ازدواجشان تا کنون همواره پشت گرمی برای صدف بوده است و یکی از عوامل مهم در اینگونه پیشرفت کردن خانم صدف بیوتی ، میکاپ آرتیست و بیوتی بلاگر خفن ایرانی و جهانی ، همسرش علی بوده است.به عنوان مثال،این دو زوج عزیز و دوست داشتنی به همراه یکدیگر ویدئو و تصاویر آموزش ماسک های مختلف پوستی برای صورت و دیگر اعضای بدن را ضبط و به اشتراک می گذارند.اغلب فیلم و تصویر برداری های ویدئو و تصاویر موجود در پیج صدف عزیز نیز توسط همسر او علی ضبط و تنظیم شده است.

اینستاگرام صدف بیوتی

ایده ی عنوان صدف بیوتی از کجا می آید؟

صدف بیوتی، همان طور که می دانیم عنوانی است که صدف مسائلی در بین بچه بیوتی ها و دیگر مخاطبان و علاقه مندان دنیای میکاپ و آرایش با آن به شهرت و شناخته شدن رسیده است.البته که این عنوان همچون یک ایده به ذهن خانم صدف مسائلی رسیده است و آرام آرام با همین عنوان به شهرت رسیده است.در آن ابتدای فعالیت صدف در شبکه های اجتماعی پس از مدتی آغاز به جست و جو کردن در یوتیوب در میان بیوتی بلاگر ها کرد.نتیجه ی این جست و جو و جویندگی نتیجه ای بود که خدمت شما عرض می نماییم.

صدف بیوتی نکته ی قابل توجه ای که نظر او را به خود جلب کرده بود این بود که،در تمام و سراسر دنیا افراد و شخصیت های مطرح و معروف و با کیفیت زیادی وجود دارند که در حوزه ی بیوتی و میکاپ و بیوتی بلاگر بودن به فعالیت ها و موفقیت هایی رسیده اند و نیاز های علاقه مندان به دنیای میکاپ و آرایش را فراهم می آورند.همین نکته که عرض کردیم ، درست بر خلاف آن چه که در ایران است،می باشد.

اینستاگرام صدف بیوتی

صدف بیوتی میکاپ آرتیست مطرح و بیوتی بلاگر خفن و حرفه ای ایرانی هم اکنون در اینستاگرام دارای دو صفحه می باشد.صفحه ی اینستاگرام صدف که مربوط به حوزه ی فعالیت و حرفه ی وی یعنی میکاپ و آرایش و تبلیغات برند های آرایشی است ، دارای بیش از سه میلیون فالوئر می باشد.در آن ابتدای کار که تازه صدف در اینستاگرام پیج زده بود، در کمتر از یک سال توانست بیش از یک میلیون علاقه مند به دنیای میکاپ و آرایش و مخاطب دنیای بیوتی جذب کند.نکته ی قابل توجه در خصوص دنبال کنندگان صدف مسائلی این است که این میکاپ آرتیست و بیوتی بلاگر خفن ایرانی و جهانی ، بدون هیچ تبلیغاتی و تلاش خاصی و حاشیه و جمجالی به جز به اشتراک گزاشتن ویدئو و تصاویر آموزشی ارایشی و میکاپ به صورت حرفه ای توانست به این جایگاه و مطرح و مشهور شدن برسد.

صدف به سرعت به موفقیت و هدف خود رسید و از همان موقع به صورت جدی تر و حرفه ای حرفهو عرصه ی مورد علاقه اش را دنبال کرد و به مشهوریت بسیار زیادی در دنیای میکاپ رسید. این میکاپ آرتیست و بیوتی بلاگر زن ایرانی توانست در کمتر از یک سال به تیک آبی(Verified Badge) که در خصوص افراد و بلاگر های مشهور اینستاگرام است را دریافت کند. البته که او در خصوص این موفقیت و پیشرفت و مطرح شدنش از علاقه مندن و مخاطبانش بسیار متشکر است.

محتوای پیج اینستاگرام صدف بیوتی

صدف بیوتی در صفحه ی اینستاگرامش ویدئو های آموزشی بسیار حرفه ای را به اشتراک می گذارد که در آن به نکات بسیار خوبی که برای همه ی آرایشگر ها مفید و مورد استفاده و بره برداری است می پردازید.اگر به دنیای آرایش و زیبایی علاقه مند هستید کافی است که اینستاگرام صدف بیوتی را سرچ نمایید تا هزاران هزار ویدئو و تصویر از آموزش های خفن صدف را دریافت نمایید.او هر گاه که به رقم خاصی دنبال کننده می رسد جشنی در صفحه ی اینستاگرام خود برگزار می نماید و از دنبال کنندگانخود تشکر می کند که محتوا و مطالب و تصاویر و ویدئو های به اشتراک گزاشته شده در صفحه اش را دنبال می کنند.

صدف بیوتی تا کنون به بسیاری از کشور ها و شهر های جهان در خصوص حرفه و فعالیتش رفته است.در واقع باید بگوییم این میکاپ آرتیست و بیوتی بلاگر آن قدر حرفه ای و پیشرفته است که از سوی کشور های مختلف در خصوص حرفه اش دعوت می شود.مناطق و کشور و شهر هایی نظیر: پاریس،هلند،نیویورک،ونیز،استانبول،رم،لاس وگاس،قطر،ازبکستان،لندن،آنکارا،از جمله مناطقی است که صدف به آن جا دعوت شده و سفر کرده است.

صدف بیوتی در برنامه ی چند شنبه با سینا

رابطه ی صدف با فالوئر ها

صدف در حال حاضر در میان فالوئر ها و بچه بیوتی های صفحه ی اینستاگرامش بسیار محبوب می باشد.صدف، بیوتی بلاگر و میکاپ آرتیست مطرح و خفن ایرانی دارای انرژی و ذوق بسیار زیادی می باشد.همین امر سبب شده است که رابطه ی بسیار بسیار خوبی با فالوئر ها و بچه بیوتی های پیجش داشته باشد.تمام این عوامل موجب شده است فالوئر هایش نیز نسبت به صدف عزیز احساس دوستی و صمیمیت زیادی داشته باشند.البته که صدف نیز دارای مخاطبان و دنبال کننده های پر و پا قرص از تمامی سنین و اقشار و علاقه مندان دنیای میکاپ است.

صدف بیوتی البته دارایی علاقه مندان و طرفداران زیادی است که هوای صدف را دارند.فالوئر های او نیز برای صدف دوست داشتنی در قبال ین همه محبت و حس خوبی که به دنبال کننده هایش منتقل می کند،از لطفشان مایه می گذارند.مثلا آن ها بسیار از کامنت های محبت آمیز در بخش کامنت های تصویر و ویدئو های صدف در صفحه اینستاگرام و یوتیوب استفاده می کنند.او در ابتدای اغلب ویدئو هایش از این عبارت ” بچه ها سلام من برگشتم به یک ویدئو ی دیگه” استفاده می کند.همین لحن و طرز ب رخورد صدف موجب افزایش صمصمیت وی با فالوئرهایش می شود.

صدف بیوتی در برنامه ی چند شنبه با سینا

صدف بیوتی در برنامه ی چند شنبه با سینا که مجری این برنامه ی محبوب سینا ولی الله است حضور داشته است.صدف به قسمت سوم از فصل دوم این برنامه دعوت شده است.سینا در این برنامه به مصاحبه ای در خصوص چگونگی ورود صدف به این عرصه و معروف شدن و … بسیاری از جزئیات جالب زندگی خصوصی و کاری ِ وی پرداخت.

صدف بیوتی در برنامه رد لاین

صدف بیوتی در برنامه رد لاین

در واقع برنامه رد لاین یک برنامه اینستاگرامی است که اشخاص معروف و سلبریتی های مشهور در این برنامه شرکت می‌کنند و اکثر ارتیست های کشور در لایو اینستاگرام این برنامه را برگزار می کنند. صدف بیوتی نیز در این برنامه شرکت کرده است و توانسته جزو ارتیست هایی باشد که در برنامه خط قرمز حضور دارد و مصاحبه‌ هایی را نیز در این برنامه انجام دهد و بتواند به تعداد طرفدارانش افزایش دهد.

درآمد صدف بیوتی

در ادامه می خواهیم در رابطه با درآمد صدف بیوتی با شما صحبت کنیم و بگوییم که او از چه طریقی توانسته است به این کسب درآمد دست پیدا کند و ماهیانه چقدر می تواند به درآمد بالا برسد. در واقع صدف‌ بیوتی یکی از اینفلوئنسر هایی می باشد که در ایران از محبوبیت بالایی برخوردار است و از آنجایی که او به شهرت کافی دست پیدا کرده است پیشنهادات همکاری با او زیاد می باشد و معمولاً پیشنهادهای کسانی را قبول می‌کند که اشخاص بنام و معروفی هستند و برای خودشان برندهای خاصی دارند. او در زمینه میکاپ ‌ارتیستی فعالیت می ‌کند و توانسته از این طریق نیز به کسب درآمد بالایی برسد و زمانی که او در ایران بود یکی از میکاپ آرتیست های حرفه ای بود که از طریق این فعالیت می توانست کسب درآمد کند و مبلغی را ماهیانه دریافت کند که پس از مدتی ایده ای به سرش آمد و خواست که یکی از اینفلوئنسرهای محبوب شود و بتواند درآمدش را خودش با راحت ترین شکل ممکن دریافت کند.

اولین راهی که او برای کسب درآمد انجام می دهد این است که با اشخاصی مانند هدابیوتی، لیدی گاگا و دیگر افراد معروف همکاری می‌کند و تبلیغات برند های آنها را انجام می‌ دهد یعنی عمده‌ترین فعالیت و درآمد او از طریق تبلیغاتش می باشد که آنباکسینگ انجام می‌دهد و تمام جزئیات این محصولات را برای مشتریان و فالوور هایش توضیح می دهد. از دیگر راه هایی که او توانست کسب درآمد انجام دهد این است که بازدید های یوتیوب را بالا برده است و از طریق شبکه‌ های اجتماعی نیز به این کسب ‌درامد دست پیدا کرده است و توانسته ماهیانه بیشتر از ۲۰ میلیون تومان درآمد داشته باشد. این رقم در حوضه درآمد بلاگرها رقم معمولی می باشد.

رقم های بالای درآمد بلاگری بدون شک برای شما این سوال را پیش می آورد که چگونه بلاگر شویم. ما هر آنچه باید بدانید را در دسترس شما قرار داده ایم.

صدف بیوتی و لیدی گاگا

لیدی گاگا یکی از خواننده های محبوب آمریکایی می باشد که صدف بیوتی توانسته است با این خواننده قرار ملاقات داشته باشد و لیدی گاگا از او درخواست همکاری داشته باشد. یکی از افتخاراتی که صدف بیوتی تا کنون توانسته است به دست بیاورد این است که با این خواننده محبوب همکاری داشته باشد و بتواند شهرتش را از قبل بیشتر کند. در واقع لیدی گاگا برند خاص خودش را راه انداخته است که در این برند برای تبلیغاتش از اینفلوئنسر های مشهوری در خواست همکاری کرده است تا در یک موزیک ویدیو این تبلیغات را انجام دهند و در آن موزیک ویدیو نیز صدف بیوتی با به تن کردن یک لباس صورتی و آرایش و میکاپ شیک توانست بهترین عملکرد را از خودش نشان دهد و در این موزیک ویدیو در حال رقصیدن و آرایش کردن باشد.

لایو صدف بیوتی

لایو صدف بیوتی

یکی از آموزنده ترین لایو هایی که در اینستاگرام برگزار می‌شود در واقع لایو های صدف بیوتی می باشد زیرا هر از چندگاهی لایو نیز برگزار می‌کند و با فالوورانش صحبت می ‌کند و اکثر کسانی که در لایو هستند برای او نظرات متفاوتی می گذارند و همیشه او را تشویق می‌کنند و به او انگیزه می‌دهند و انرژی های منفی در پیج او خیلی کم مشاهده می شود. او در این لایو ها همیشه در حال آماده شدن می باشد که تک تک جزئیات لوازم آرایش هایش و برندهایی که استفاده می‌کند را برای طرفدارانش بازگو می‌کند و هم چنین در ادامه لایو ها آموزش گام به گام میکاپ را نیز به دوستدارانش می گوید که اول باید از چه مراحلی میکاپ را آغاز کنند و پس از اینکه این لایو به اتمام می ‌رسد همیشه لایو ها را سیو می کند تا دیگر افراد نیز بتوانند از اطلاعات این لایو بهره‌مند شوند.

آموزش میک آپ شل بیوتی

این اینفلوئنسر ایرانی توانسته است که به شهرت بالایی دست پیدا کند و برای آموزش دادن میکاپ اشخاص دیگر کلاس های زیادی رفته است و هزینه‌های بسیار بالایی انجام داده است. او یکی از اشخاصی می باشد که هر از چندگاهی ورکشاپ برگزار می‌کند و تمام کسانی که می خواهند میکاپ را حرفه ای یاد بگیرند در کلاس‌های او شرکت می کنند. آموزش میکاپ های او به صورت زنده است و در این ورکشاپ ها بهترین عملکرد را از خودش نشان می‌دهد و اشخاص زیادی نیز در این ورکشاپ ها با او عکس می گیرند.

دوره های شل بیوتی

اکثر کسانی که در اینستاگرام در حال فعالیت هستند و در عرصه میکاپ آرتیستی فعالیت می کنند دوره های آموزشی نیز برگزار می کنند و هزینه هر دوره آنها متفاوت می‌باشد. صدف‌ بیوتی نیز یکی از اینفلوئنسرهایی است که همانند الناز گلرخ دوره های آموزشی می‌گذارد و اکثر کسانی که در این زمینه می خواهند مطالب آموزنده را یاد بگیرند در این دوره ها شرکت می کنند تا به صورت زنده میکاپ هایی که صدف بیوتی انجام می‌دهد را ببینند تا بتوانند آنالیز خوبی از این یادگیری داشته باشند. اگر می خواهید در دوره ‌های صدف ‌بیوتی شرکت کنید باید پست‌ها و استوری های او را دنبال کنید تا زمانی که دوره های تخصصی گذاشت بتوانید در این دوره ها حضور داشته باشید.

صدف بیوتی یوتیوب

در واقع یوتیوب یکی از راه‌هایی است که اکثر سلبریتی ها و اینفلوئنسر ها از آن استفاده می کنند تا بتوانند بازدید های یوتیوبشان را بالا ببرند. صدف ‌بیوتی یکی از اشخاصی است که در یوتیوب فعالیت‌ های زیادی دارد و فیلم های زیادی را در یوتیوب می گذارد که در این ویدیو ها مسائلی در رابطه با میکاپ ممکن است باشد.

صدف بیوتی و خواهرش

صدف بیوتی و خواهرش

در رابطه با خواهر صدف بیوتی می‌توانیم به این مورد اشاره کنیم که او نیز خواهر زیبایی دارد و در بعضی از میکاپ هایی که می خواهد انجام دهد از چهره او استفاده می ‌کند و او را میکاپ می‌ کند. نام خواهر او سارا می باشد که در حال حاضر نیز به صدف نزدیک است و اسباب کشی انجام داده و خواسته است که در کنار خواهرش زندگی کند. سارا یکی از کسانی می باشد که از طریق راه های سرمایه گذاری به درامد خوبی نیز دست پیدا کرده است و همیشه خواهرش صدف را حمایت می‌کند تا بتوانند بهترین عملکرد را در این زمینه از خودش نشان دهد. در واقع سارا بعضی اوقات نیز به همراه صدف ‌بیوتی به مسافرت های گوناگون می‌رود و عکس ها و استوری های زیادی در این بابت می گذارد.

صدف بیوتی قبل عمل

در ادامه می خواهیم در رابطه با عمل های صدفی با شما صحبت کنیم. این بلاگر معروف ایرانی یکی از کسانی است که عمل های زیادی انجام داده است و همیشه سعی داشته است که چهره طبیعی خودش را حفظ کند اما چهره او تنها یک عمل دارد و آن هم عمل بینی اش می باشد. او قبل از عمل بینی چهره بسیار زیبایی داشت و دماغش هیچگونه ایرادی نداشت اما می خواست از طریق این عمل زیبایی اش را چند برابر کند. او قبل از عمل نیز چهره اش را بسیار دوست داشت و میکاپ های زیادی انجام می داد. پس از اینکه او دست به عمل گرفت همه می‌گفتند که چهره قبل از عملت را بیشتر دوست داریم زیرا آن چهره طبیعی تر بود و تو زیبایی زیادی داشتی اما او با عمل موافق بود.

چالش اینستاگرامی صدف بیوتی

در واقع صدف بیوتی یکی از بلاگرها و اینفلوئنسرهایی است که چالش‌ های گوناگونی نیز به همراه همسرش علی در اینستاگرام برگزار می‌کند و در این چالش‌ها از طرفدارانش می‌خواهد که آنها نیز برای او ویدیو بگیرند و در این چالش ها شرکت کنند. یکی از چالش‌ هایی که او مدت‌ها قبل گذاشته بود در رابطه با ورزش بود که چگونه بتوانند به همراه علی یک میز با بدنشان درست کنند و این چالش یکی از سخت ترین چالش های او بود که به ورزشکاران حرفه‌ای نیاز داشت و افرادی نیز در این چالش شرکت کردند. از دیگر چالش‌ های او می توانیم به میکاپ هایی که انجام می دهد اشاره کنیم که گاهی اوقات این چالش‌ها را از فالوورانش می خواهد.

عروسی صدف بیوتی

پدر صدف بیوتی

در رابطه با پدر صدف بیوتی می توانیم بگوییم که او پدرش را از دست داده است و مادرش در کنار او زندگی می کند و مادرش را نیز به خارج از کشور برده است و تاکنون هیچگاه عکس های زیادی در رابطه با پدرش نگذاشته است و کمتر در رابطه با او صحبت کرده است.

عروسی صدف بیوتی

یکی از خفن ترین و بهترین عروسی ها را می توانیم به عروسی صدف بیوتی اشاره کنیم که او در شب عروسی اش بسیار زیبا شده بود و عکس های زیادی را در کنار همسرش علی به اشتراک گذاشته بود و گاهی اوقات نیز موزیک ویدیو و کلیپ هایی را از شب عروسی اش به فالوورانش نشان می دهد. اگر می ‌خواهید عروسی صدف ‌بیوتی را ببینید می‌توانید به پیج اینستاگرام او مراجعه کنید.

عکس های شل بیوتی

در رابطه با عکس های صدف بیوتی می‌توانیم بگوییم که اکثر عکس های او در مورد میکاپ و انواع آرایش ها می باشد و گاهی اوقات نیز عکس های دو نفره با همسرش علی به اشتراک می‌گذارد و در پیج دایری این عکس‌ها را به اشتراک می گذارد. شما می‌توانید از راه‌ های مختلفی به عکس های او دسترسی داشته باشید که در ادامه این موارد را بازگو می کنیم:

  • گوگل
  • اینستاگرام
  • یوتیوب

سوالات متداول کاربران

  1. نام خانوادگی صدف بیوتی چیست؟

    نام خانوادگی صدف،مسائلی است.

  2. صدف در کدام یک از شهر های ایران به دنیا آمده است؟

    در شهر تهران متولد شده است.

  3. صدف در اینستاگرام چند تا فالوئر دارد؟

    صدف در اینستاگرام دارای بیش از سه میلیون دنبال کننده از همه جای جهان است.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *