جاستینا کیست؟ بیوگرافی جاستینا رپر زن ایرانی ساکن سوئد

در این مقاله قصد داریم شما علاقمندان به موسیقی را با جاستینا رپر زن ایرانی آشنا کنیم. او تا کنون آلبوم ها، ترک های و ویدیو کلیپ های زیادی را منتشر کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا شما علاقه مندان و طرفداران به این هنرمند فعال و توانا در حوزه موسیقی رپ و هیپ هاپ بیشتر آشنا کنیم و از آخرین آهنگ ها و ترک های منتشر شده از این هنرمند مطلع شوید. همچنین شما را با زندگینامه و بیوگرافی این هنرمند جنجالی و مشهور بیشتر آشنا خواهید شد.

جاستینا رپر کیست؟

جاستینا رپر کیست؟

فریماه حبشی‌زاده با نام هنری جاستینا یکی از رپرهای زیرزمینی ایران است. جاستینا مدرک کارشناسی را در رشته تحصیلی تئاتر گرفته‌ است. اما بعد از این به خاطر علاقه به موسیقی به فعالیت در حرفه روی آورده‌ است. جاستینا از خردسالی به خواندن علاقه داشته است و دلیل این موضوع را علاقهٔ پدرش به موسیقی می‌داند. از زمان کودکی بود که وی متوجه علاقهٔ خودش به خوانندگی شد. فریما به یادگیری ساز کیبورد پرداخت تا اینکه در هفده سالگی برای اولین بار برای خوانندگی وارد یک استودیو زیرزمینی شد و شانس خود را در این حرفه امتحان کرد. با اینکه اولین آرتیست هایی که در عرصه موسیقی رپ و هیپ هاپ در کشور فعالیت داشتند و در واقع به عنوان رهبران و پدران این سبک از موسیقی ایران شناخته می شوند همه مرد بودند و به شدت نیز مورد توجه قرار گرفتند. آنها توانستند این سبک از موسیقی را به خود مخاطبان و طرفداران این سبک آشنا کنند. در آن زمان تعداد هنرمندان و آرتیست های مرد رپ فارسی رو به افزایش گذاشته اما هیچ زنی در بین آن ها به عنوان خواننده رپ مشاهده نمی شد. فعالیت جاستینا به عنوان اولین زنی که وارد این عرصه می شود برایش بسیار پر استرس بود و در واقع هر کسی جرات ورود به این عرصه از موسیقی را نداشت چرا که در موسیقی رپ تمامی قواعد و قوانین و همین طور آداب و رسوم به چالش کشیده می شود. حتی بعضاً فحاشی ها و پرداختن به موضوعات جنجالی مانند فحشا در آن دیده می شود. ورود جاستینا به عرصه موسیقی زیر زمینی ایران یک اتفاق بسیار هیجان انگیز و نادر بود چرا که تا آن زمان در موسیقی کشورمان هیچ خواننده رپ زنی نداشتیم.

بیوگرافی جاستینا

فریماه حبشی زاده متولد ۳۰ بهمن ۱۳۶۸ در تهران که به نام هنری معروف است. خواننده و ترانه سرای سبک رپ و هیپ هاپ فارسی می باشد. او لیسانس خود را در رشته تئاتر گرفته‌ است. اما بعد از تحصیل به خاطر علاقه شدیدی که به موسیقی داشت به سمت موسیقی کشیده می شود، و فعالیت خود را در این حرفه شروع می کند. او در نواختن سازهایی مثل پیانو و گیتار مهارت دارد. جاستینا در سال ۱۳۹۰ در سن ۲۲ سالگی کار حرفه‌ای خود را شروع کرد. او در سبک های هیپ هاپ، رپ فارسی و ریتم اند بلوز فعالیت دارد. اولین کارش آهنگ نمی خوام کاور یکی از آهنگ‌های ریانا به سبک آر اند بی بوده‌ است. از آثاری که باعث شهرت وی شده می‌توان به موزیک ویدیو کاش دنیا بهم یه دختر بده و آهنگ صوتیِ به این آزادی بخند، اشاره کرد.

این باید برایتان جالب باشد که طی بررسی های پیاده سازی شده برای بیوگرافی جاستینا پی بردیم که او یکی از رپرهای پرسپولیسی می باشد. برای شنل=اهت رپر های طرفدار این تیم می توانیید از لینکی که در دسترس قرار گرفت استفاده کنید.

همسر جاستینا کیست؟

همسر جاستینا کیست؟

یکی از موضوعات جذاب و پرطرفدار برای علاقه مندان و طرفداران سلبریتی ها و هنرمندان روابطشان و زندگی خصوصی آنها می باشد. مدت ها قبل از چند سایت معتبر اعلام کردند که جاستینا ازدواج کرده و خود جاستینا این خبر را تایید نموده است. این خواننده زن مشهور در سال ۲۰۱۸ با جامین یکی از آرتیست های خواننده معروف ازدواج کرده است. و هم اکنون در خارج از کشور با هم زندگی می‌کنند و هنوز صاحب فرزندی نشدند و به علاقمندان و مخاطبین خود راجب این موضوع اعلام کرده‌اند که هنوز هیچ برنامه‌ای برای بچه‌دار شدن ندارند. برای مشاهده عکس های این خواننده و همسرش می توانید با سرچ در گوگل و اینستا عکس های این هنرمند را مشاهده نمایید.

اینستاگرام جاستینا

چند سالی می شود که اینستاگرام جزو شبکه های پر طرفدار و پر مخاطب در دنیا در فضای مجازی محسوب می‌شود. این موضوع شامل مخاطبین ایرانی می باشد. اینستاگرام جزو شبکه‌های پرمخاطب و پرطرفدار در ایران است. به خاطر پرطرفداری و پر مخاطب بودن این شبکه مجازی اکثر هنرمندان و خوانندگان در اینستاگرام به فعالیت می پردازند چون به راحتی می توانند به شهرت برسند. خیلی از خوانندگان و رپران ایرانی نیز در این شبکه مجازی صفحه کاربری برای خود راه اندازی کرده اند و در این شبکه فعالیت می‌ کنند که این موضوع شامل جاستینا نیز می‌ باشد. این خواننده محبوب و پر طرفدار اینستا را مرکز فعالیت خود قرار داده است و در مورد تمام فعالیت ها و آهنگ هایش مطالبی را در اینستاگرام با مخاطبان و طرفدارانش به اشتراک می گذارد. جاستینا علاوه بر فعالیت های کاری، عکس های مختلف و جذابی را از خود برای مخاطبانش منتشر می‌ کند که این عکس‌ ها با طرفداران بسیار زیادی رو به رو می شوند. برای دنبال کردن پیج جاستینا بهتر است نام او را در گوگل جستجو کنید تا آدرس پیج او برای شما نمایش داده شود.

یوتیوب جاستینا

یوتیوب جاستینا

یوتیوب یکی دیگر از شبکه‌ های اجتماعی است که طرفداران و مخاطبین بسیار زیادی در سرتاسر جهان دارد. امروزه اکثر خوانندگان و هنرمندان معروف در مورد حرفه، کار و موسیقیشان در یوتیوب کلیپ هایی را بارگذاری می کنند. جاستینا هم در یوتیوب بسیار فعال می باشد و جالب است که بدانید این خواننده به دلیل این که طرفداران و هواداران بسیار زیادی دارد، تعداد بازدید کلیپ هایی که در یوتیوب بارگذاری می کنند، بسیار بالا است و توانسته از یوتیوب به خوبی کسب درآمد کند. امروزه یوتیوب به یکی از منابع درآمدی بالا برای خوانندگان و سلبریتی معروف و مشهور ایرانی تبدیل شده است.

آهنگ های جاستینا

جاستینا فعالیت حرفه‌ای خود را در سن ۲۲ سالگی در سبک هیپ هاپ و شروع کرده است. اولین کارش آهنگ نمی‌خوام کاور یکی از آهنگ‌های ریانا به سبک آر اند بی بوده‌ است. موضوع آهنگ‌های جاستینا به سه بخش اصلی تقسیم می‌شود: یک:مضمون اشعار جاستینا در آهنگ‌ هایش بیشتر مشکلات اجتماعی زنان و حمایت از حقوق زنان است. مثال بارز این سبک کاری وی آهنگ کاش دنیا به این آزادی بخند است. دوم: موضوع برخی از آهنگ‌های وی اعتراض به وضعیت و مشکلات روز جامعه است مثل اهنگ گربه نر. سوم: برخی دیگر از آهنگ‌های او نیز همانند خیلی از رپرهای دیگر دارای کل‌کل های رپی و گنگ است.

غریبه

یکی از آهنگ های پرطرفدار و پر مخاطب این خواننده جاستینا غریبه نام دارد که با انتشار این آهنگ توانست مخاطبان و علاقه مندان بیشتری را به خود جذب نماید. برای دانلود این آهنگ زیبا و جذاب جاستینا غریبه می توانید به سایت های معتبر موسیقی مراجعه کنید.

بگو برا چی

یکی از بهترین آهنگ های جاستینا آهنگ جاستینا بگو برای چی هست این خواننده با انتشار این آهنگ توانست علاقه‌مندان و طرفداران خود را شاد نماید و با انتشار این آهنگ زیبا و جذاب فالوورهای زیادی را جذب نماید. می توانید برای دانلود آهنگ جاستینا بگو برا چی به سایت های معتبر موسیقی مراجعه کنید و به راحتی به دانلود این آهنگ بپردازید.

کاش دنیا

آهنگ جاستینا کاش دنیا بهم دختر بده آهنگ زیبای دیگری است که موزیک و تنظیم موسیقی آن را بیداد و میکس و مسترینگ آن میلاد نیکومنش انجام داده است. این آهنگ جذاب و شنیدنی را می توانید در گوگل سرچ کنید و با دو کیفیت ۳۲۰و۱۲۸ دانلود نمایید. یکی از آهنگ های بسیار زیبا و جنجالی این خواننده معروف کاش دنیا است که زمانی که منتشر شد هواداران بسیار زیادی پیدا کرد.

فتوا

جاستینا آهنگ فتوا را در مهر سال ۹۹ منتشر کرد که با استقبال بسیار خوبی رو به رو شد و یکی از پر دانلودترین آهنگ های این خواننده می باشد. این آهنگ جاستینا به مشکلات اجتماعی زنان اشاره دارد. شما علاقمندان به این آهنگ می توانید در گوگل سرچ و آن را دانلود نمایید.

جاستینا سلطان

یکی دیگر از موزیک های بسیار زیبا و جذاب جاستینا سلطان نام دارد. او زمانی این آهنگ را منتشر کرد طرفداران بسیار زیادی را بدست آورد. هم چنین جاستینا توانست با انتشار این آهنگ قدرت صدای خود را به رخ سایر خوانندگان بکشد. این آهنگ زیبا و جذاب را می توانید در گوگل سرچ نمایید و با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ دانلود نمایید.

جاستینا و سوگند

جاستینا و سوگند

سوگند هم مانند جاستینا یکی از خوانندگان رپ ایرانی محسوب می‌شود. سوگند و جاستینا از خوانندگان معروف و مشهور رپ ایرانی هستند جاستینا و سوگند که هر دو در سبک هیپ هاپ و رپ فعالیت می‌کنند تا به حال هیچ نوع همکاری و آهنگ مشترکی را منتشر نکرده اند. بلکه دیس و دیس بک هایی نیز از آن ها منتشر شده است. دیس و دیس بک های این خوانندگان زن به اولین دیس های زن ایرانی تبدیل شده است. مدتی قبل جاستینا دیس به سوگند را منتشر کرد که این موضوع حواشی بسیار زیادی را به وجود آورد. هم چنین این آهنگ باعث تعجب خیلی از افراد شده بود، چرا که خیلی از افراد بیان کرده بودند که جاستینا فاز فمنیسمی دارد و اکنون دارد به یک هم جنس خود تیکه می‌ اندازد. این دو خواننده با هم فعالیتی نداشته اند و تا به حال هم راجع به این موضوع صحبتی به میان نیامده که بخواهند با هم همکاری داشته باشند. شما علاقه مندان و طرفداران این خواننده می توانید تمامی آهنگ های این خواننده را از سایت های معتبر دانلود نمایید و همچنین اگر مشتاق دیدن کلیپ ویدیو های این خواننده هستید می توانید آن ها را در یوتیوب و در اینستاگرام مشاهده نمایید.

مصاحبه با جاستینا

جاستینا با شبکه ها و برنامه های زیادی مصاحبه کرده است به خاطر اینکه اولین زن خواننده رپ و هیپ هاپ بوده مصاحبه های زیادی از او شده است. او در اکثر مصاحبه های خود از سختی‌های کار خود و شروع فعالیت و سختی هایی که در ایران کشیده و اینکه در ایران خوانندگی برای زنان ممنوع است صحبت کرده است. همچنین موسیقی رپ و هیپ هاپ در ایران طرفداران خاص خودش را دارد و این باعث شده که نتواند در ایران به خوبی فعالیت نماید و سختی های زیادی را پشت سر گذاشته است و به خاطر همین سختی ها از ایران مهاجرت کرد و توانست در خارج از ایران به موفقیت برسد. او همچنین در مصاحبه های خود بیان کرده اگر در ایران می ماند به احتمال زیاد به او موفقیتی که الان رسیده نمی‌رسید چون در ایران محدودیت برای زنان زیاد است.

حاشیه های جاستینا

حاشیه های جاستینا

اکثر خوانندگان، سلبریتی ها و هنرمندان خواسته و ناخواسته درگیر حاشیه های می‌شوند. مخاطبان و طرفداران این سلبریتی ها و هنرمندان از حاشیه‌های به وجود آمده لذت می‌برند و این حاشیه ها را دنبال می کنند. خیلی از هنرمندان سلبریتی‌ها با ساختن حاشیه برای خود به معروفیت و مشهوریت رسیده اند و در واقع حاشیه در مواقعی بد نبوده و یکی از راه‌های رسیدن به معروفیت همین داشتن حاشیه است. به خاطر فمنیست بودن و آهنگ هایی که منتشر می کند در واقع حاشیه های زیادی را برای خود ساخته است اما مهم ترین حاشیه هایی که برای او به وجود آمده است می توان به درگیری اش با سوگند یکی از خوانندگان معروف و دیس و دیس بک هایی که در این باره منتشر شد. برخی از درگیری‌ های او با سایر خوانندگان، فیتش با گروه تن به ۱۰ که یکی از مهم ترین همکاری‌ های به شمار می‌ رود، روابطی که قبل از ازدواج داشته است و برخی از آهنگ هایی که منتشر کرده است اشاره کرد.

این رپر کجا زندگی می کند؟

خوانندگی در ایران برای زنان ممنوع است و این ممنوعیت باعث شده خیلی از خوانندگان زن از ایران مهاجرت نمایند جاستینا هم جزو این خوانندگانی است که برای برای گسترش فعالیت و رسیدن به موفقیت از ایران مهاجرت کرده است. اکنون خارج از ایران زندگی می کند و قصد بازگشت به ایران را ندارد. او بعد از مهاجرت از ایران با دوست پسر خود که او نیز هنرمند است ازدواج کرد. او اکنون با همسر خود در کشور سوئد زندگی می کند. شما علاقه مندان و طرفداران این خواننده محبوب و رپر طرفدار می توانید عکس ها این خواننده را در شبکه های مجازی اینستاگرام، یوتیوب و همچنین با سرچ در گوگل مشاهده نمایید.

فریماه حبشی زاده نام اصلی این رپر است؟

نام شناسنامه ای و در واقع اسم کامل جاستینا در شناسنامه است فریماه حبشی زاده اصل می باشد که در سایت ویکی پدیا نیز می توانید تا اطلاعات کامل او را به طور دقیق مشاهده نمایید. او متولد کشور ایران بوده و در شهر تهران به دنیا آمده است. بعد از مدتی که در موسیقی فعال بود برای اینکه خوانندگی برای زنان در ایران ممنوع است به خارج از کشور مهاجرت کرده است. فریماه حبشی زاده به علت علاقه زیادی که به جاستین بیبر خواننده آمریکایی دارد نام هنری خود را جاستینا انتخاب کرد. فریماه حبشی زاده اصل و یا همان جاستینای رپ فارسی دارای مدرک کارشناسی در رشته تحصیلی تئاتر در شهر تهران می باشد. او سال ها به فعالیت در تئاتر پرداخته است و علاوه بر یک خواننده موسیقی زیرزمینی به عنوان یک بازیگر تئاتر نیز در کشورمان ایران شناخته می شود و به علت استعداد زیادی که در زمینه بازیگری تئاتر دارد تاکنون در چندین نمایش تئاتر بازی کرده است. از او برای بازی در چند فیلم سینمایی نیز دعوت به عمل آمده است. در ارتباط با فعالیت های هنری و هیپ هاپی جاستینا باید بگویم که او تاکنون آهنگ ها و ترک های بسیار زیادی را در زمینه رپ و هیپ هاپ فارسی منتشر کرده است که موضوعات گسترده ای را شامل شده و تقریباً در هر زمینه ای و با هر موضوعی تا کنون جاستینا آهنگ ساخته و منتشر کرده است.

درآمد justina از کجاست؟

درآمد justina از کجاست؟

اکثر هنرمندان و خوانندگان در زمینه کاری که انجام می‌دهند کسب درآمد می‌کنند. در ارتباط با شغل و حرفه جاستینا باید بگوییم که او در چند زمینه فعالیت حرفه‌ای داشته و از آن کسب درآمد می‌کند که از مهم ترین آنها می توانیم به بازیگری، ترانه سرایی، آهنگسازی و همینطور خوانندگی اشاره کنیم. به علت این که جاستینا سال ها در زمینه آهنگ سازی فعالیت داشته است، اکنون به یکی از بهترین آهنگ ساز های زن رپ و هیپ هاپ فارسی نیز تبدیل شده است و بسیاری از آهنگ های کار های خود را خودش ساخته است. او بیشتر از سازهایی مانند پیانو، گیتار و کیبورد الکترونیک استفاده می کند و در نواختن این ساز ها نسبت به بقیه آلات‌ موسیقی حرفه ای تر می باشد. او در این حرفه هم توانسته کسب درآمد کند. این خواننده علاوه بر انجام این کار ها، بیزینس کوچک دیگری نیز دارد که توانسته از این بیزینس نیز به درآمدزایی بپردازد. جاستینا یکی از خوانندگان موفق و مشهور ایرانی است که توانسته به ثروت زیادی نیز برسد.

فیت های جاستینا

جاستینا یکی از خوانندگان سرشناس و معروف در سبک پاپ و هیپ هاپ است که تا به امروز همکاری‌ های بسیار خوبی با سایر خوانندگان معروف ایرانی داشته است. به خاطر اول بودن در این سبک توانسته همکاری های زیادی را با خوانندگان این حوزه داشته باشد. از مهم ترین همکاری‌ های او می‌ توان به گروه تن (۱۰) اشاره کرد. هم چنین باید افزود که او با تک تک اعضای گروه کاغذ یعنی حسین ابلیس، محمدرضا شایع( یکی از رپرهای نسل دوم) و صادق همکاری‌ های بسیار جذابی داشته است که این همکاری‌ ها مورد توجه خیلی از مردم قرار گرفته است. هم چنین علاوه بر این خوانندگان او با رپران بسیار معروف و سرشناس دیگری مانند رضا پیشرو و پوریا پوتک و حتی نیکیتا نیز همکاری داشته است،که این همکاری ها باعث شده اند که او به شهرت بیشتری برسد.

آلبوم جاستینا

آلبوم جاستینا

جاستینا از شروع فعالیت خود تا به الان توانسته پنج آلبوم را روانه بازار کند. آلبوم کوتاه واقعه تلخ (شامل آهنگ‌های: جمعه کشی، لاشه، اختلال و واقعهٔ تلخ که پخش آهنگ آخر در آلبوم اتفاق نیفتاد. آلبوم کوتاه مشت شامل آهنگ‌های: قبل و بعد، گربهٔ نر و بازنده آوریل ۲۰۱۴ منتشر شد و چند آلبوم دیگر که با همکاری خوانندگان و گروه ها منتشر کرده است و از معروف ترین آلبوم های او می توان به واقعه تلخ و مشت اشاره کرد. موضوع تمام آلبوم های این خواننده شامل سه بخش: مشکلات اجتماعی زنان و حمایت از حقوق آن ها، اعتراض به وضعیت و مشکلات جامعه و کل کل با سایر رپر ها می باشد. از جدیدترین آهنگ های جاستینا که از او منتشر شده است آهنگ فتوا می باشد که موزیک ویدیو این آهنگ نیز آماده و پخش شده است.

همکاری جاستینا با صادق

صادق یکی از خوانندگان مشهور و سرشناس ایرانی است که سال ها قبل جاستینا با او همکاری داشته است. آهنگ اوج پرواز در سال ۲۰۱۲ با همکاری صادق و جاستینا منتشر شد. این آهنگ بعد از انتشار به یکی از بهترین و محبوب ترین همکاری ها در آن سال تبدیل شد که هنوز هم با وجود گذشت چندین سال این آهنگ توسط خیلی از طرفداران جاستینا پلی می شود. شما علاقه مندان و طرفداران این خواننده می توانید این آهنگ زیبا و جذاب که با همکاری صادق و جاستینا خوانده شده از گوگل سرچ نمایید و آن را دانلود کنید و این آهنگ زیبا را گوش نمایید.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. آیا جاستینا و سوگند با همدیگر همکاری داشته اند؟

    جاستینا و سوگند تا به حال هیچ نوع همکاری و آهنگ مشترکی از خود منتشر نکرده اند ولی دیس و دیس بک های زیادی را انتشار داده اند.

  2. اولین آهنگ جاستینا که انتشار داده است چه نام دارد؟

    اولین آهنگ او به سبک آر اند بی کارو یکی از آهنگ های ریانا است. اسم آهنگ نمی خوام است که یک آهنگ بسیار جالب و شنیدنی از آب درآمد.

  3. کدام آهنگ از تاثیر گذارترین آهنگ های جاستینا محسوب می شود؟

    از تاثیرگذارترین آهنگ های جاستینا می توانیم به آهنگ به این آزادی بخند اشاره کنیم که جزو قدیمی ترین آثار او بوده است.

  4. مهمترین موضوع های متن آهنگ های جاستینا چیست؟

    جاستینا مانند بسیاری از رپرهای رپ فارسی در ارتباط با آهنگ هایی که می خواند اهدافی را دنبال می کند. از مهمترین اهداف او می‌توانیم به حمایت از حقوق زنان و همینطور مشکلات اجتماعی آنان اشاره کنیم.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *