پیامک دادستانی برای قمار جدی و خطرناک نیست!

پیامک دادستانی برای قمار از جمله مواردی است که فکر افراد زیادی را این روز ها مشغول خود کرده‌ است. در واقع باید بگوییم که این‌ گونه پیامک‌ ها بیشتر جنبه هشداری دارد و به مردم کمک می‌ کنند که سرمایه خود را از دست سایت‌ های کلاهبردار حفظ کنند. اگر در این مقاله با ما همراه باشید می توانیم توضیحات مفیدی را درباره پیامک دادستانی برای قمار بدهیم تا بتوانید به‌ راحتی ماهیت این پیامک‌ ها را تشخیص دهید.

پیامک دادستانی برای قمار واقعی است؟

پیامک دادستانی برای قمار واقعی است؟

پیامک دادستانی برای قمار به افراد فرستاده می‌ شود که در این زمینه تخلف کرده باشد اما این سوال برای ما پیش می‌ آید که پیامک دادستانی برای قمار چه زمانی واقعی است؟ در واقع وقتی‌ که شما این پیامک را از شماره خاص دریافت کرده باشید به این معناست که حقیقت دارد اما اگر از شماره‌ های معمولی که بین مردم مورد استفاده قرار می‌ گیرد، این پیامک به شما رسیده باشد، این معنی را می‌ دهد که فردی قصد کلاه‌ برداری از شما را دارد.

این افراد کلاهبردار برای این‌ که بتوانند از شما پول‌ شویی کنند در پیامکی که برای شما ارسال می‌ کنند لینکی را قرار می‌ دهند که به‌ محض این‌ که شما وارد این لینک شوید، آن‌ ها به تمام اطلاعات شما دسترسی پیدا می‌ کنند و می‌ توانند کلاهبرداری‌ های زیادی را از شما انجام بدهند.

لینک داخل پیامک دادستانی برای کلاه‌ برداری است؟

طبق بررسی‌ هایی که ما در این زمینه انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که پیامک دادستانی برای قمار فاقد لینک است و اگر پیامکی را دریافت کردید که در آن لینکی وجود داشت و از شما خواسته بود که وارد آن لینک شوید، بدانید که آن پیامک از سوی کلاهبردار ها برای شما ارسال‌ شده است. پیشنهاد ما این است که به‌ هیچ‌ عنوان بر روی لینک ارسالی کلیک نکنید زیرا به‌ محض این‌ که شما وارد آن لینک بشوید این کلاهبردار ها توانایی دسترسی به اطلاعات شما را دارند و برای آن تاوان سختی را خواهید پرداخت.

در این قسمت ما دو دسته از این لینک‌ ها را برای شما مورد بررسی قرار می‌ دهیم تا متوجه شوید که کلاهبردار ها چگونه به شما حمله خواهند کرد.

لینک هک پیامک شرط‌ بندی

هکر هایی که به وسیله لینک‌ های موجود در پیامک دادستانی برای قمار که تقلبی می‌ باشد به سیستم شما دسترسی پیدا می‌ کنند، می‌ توانند کار های مختلفی را انجام بدهند. آن‌ ها این کار را با استفاده از ویروس‌ های مختلف انجام می‌ دهند. شما زمانی‌ که این پیامک را دریافت می‌ کنید بر روی لینک موجود در آن کلیک می‌ کنید این اجازه را به هکر می‌ دهید که این ویروس‌ ها را وارد سیستم شما کند.

یکی از مخرب‌ ترین ویروس‌ ها ویروس روت می‌ باشد که در آن هکر بعد از این‌ که شما بر روی لینک کلیک کردید، آن را وارد سیستم می‌ کنند و از طریق آن می‌ توانند به تمامی اطلاعات شما دسترسی پیدا کنند به‌ گونه‌ ای که سیستم شما را کنترل می کند و حتی اگر بخواهد می‌ تواند اطلاعات و عکس‌ های شما را بردارد. ویروس دیگری که بسیار به ضرر کاربران می‌ باشد ویروس تروجان است که این ویروس باعث می‌ شود که تمامی اطلاعات مهم سیستم شما پاک شود؛ در واقع هدف ویروس نیز پاک کردن اطلاعات شما است.

لینک دریافت اطلاعات شخصی

لینک دریافت اطلاعات شخصی

برخی از پیامک دادستانی برای سایت شرط بندی این‌ گونه است که از شما می‌ خواهند در لینک مورد نظرشان وارد شوید و اطلاعات شخصی خود را در آن صفحه وارد کنید. در مراحل بعدی نیز از شما می‌ خواهد که عکسی از کارت ملی و حتی اطلاعات بانکی خود برای آن‌ ها ارسال کنید و دلیلشان این است که متوجه شوند آیا تا به‌ حال شرط‌ بندی انجام داده‌ اید یا خیر. شما با در اختیار گذاشتن اطلاعات بانکی شخصی خود به آن‌ ها اجازه می‌ دهید که از شما سوءاستفاده کنند.

دادستانی نیازی به ارسال پیامک دریافت اطلاعات ندارد!

زمانی‌ که می‌ خواهیم داستان پیامک دادستانی برای قمار را بررسی کنیم به این موضوع برمی‌ خوریم که آیا دادستانی نیازی دارد که پیامکی به شما ارسال کند که در آن از شما اطلاعاتتان را بخواهد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که خیر دادستانی به دلیل این‌ که یک ارگان دولتی است به‌ هیچ‌ عنوان به این‌ گونه پیامک‌ ها نیاز ندارند زیرا آن‌ ها هر گونه اطلاعاتی درباره شما بخواهند را به‌ راحتی در دست دارند و نیازی نیست که این‌ گونه پیامک‌ ها را برای شما ارسال کنند. پس اگر پیامک حاوی لینک اطلاعات دریافت کردید بدانید که کلاهبرداری است.

پیامک دادستانی برای قمار از طرف چه کسی ارسال می‌ شود؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که تمامی این پیامک‌ ها از سمت اپراتور های مخصوص دولتی و با شماره‌ های خاص برای شما ارسال خواهند شد زیرا دادستانی یک نهاد دولتی است و برای فرستادن پیامک از همین روش استفاده می‌ کند. اگر شما با پیامکی دادستانی مواجه شدید که شماره‌ های آن مربوط به شماره‌ های رایج بین مردم بود متوجه می‌ شوید که پیامک کلاهبرداری است.

ماهیت پیامک دادستانی برای قمار

ماهیت پیامک دادستانی برای قمار این است که شما را از این‌ موضوع آگاه کند که سایت‌ های شرط‌ بندی زیادی هستند که درحال کلاه‌ برداری از مردم می‌ باشد و اگر در این سایت‌ ها مشغول فعالیت باشید قطعاً ضرر های جبران‌ ناپذیری را خواهید دید. هدف آن‌ ها از این پیام‌ ها این است که مردم را آگاه کنند که انجام قمار در این‌ گونه سایت‌ ها جرم محسوب می‌ شود و بهتر است که از این کار دوری کنند.

پیامک دادستانی برای سایت شرط‌ بندی با این پیام فرق می‌ کند؟

در بررسی‌ هایی که ما در این موارد انجام دادیم بسیار با این سوال مواجه شدیم که پیامک دادستانی برای سایت شرط‌ بندی چه تفاوتی با پیامک دادستانی برای قمار دارد. در واقع باید بگوییم که پیامکی که برای قمار فرستاده می‌ شود تنها هدفش این است که برای شما آگاه‌ سازی کند و اطلاع‌ رسانی‌ های لازم در این زمینه را برای شما انجام بدهد اما اس‌ ام‌ اس سایت شرط‌ بندی که توسط دادستانی ارسال می‌ شود یک پیامک اخطاری می‌ باشد و هدف آن این است که به کسانی که در این سایت‌ ها مشغول فعالیت هستند این‌ موضوع را برساند که به‌ زودی قرار است مورد پیگرد قانونی واقع شوند.

دریافت اخطار اس‌ ام‌ اس سایت شرط‌ بندی برای چه کاربر هایی می‌ آید؟

دریافت اخطار اس‌ ام‌ اس سایت شرط‌ بندی برای چه کاربر هایی می‌ آید؟

این سوال خیلی از افراد است که آیا اس ام اس سایت شرط‌ بندی نوعی اخطار می‌ باشد که برای کاربر ارسال می‌ شود؟ در واقع باید بگوییم که خیر این‌ گونه اس‌ ام‌ اس ها برای تمامی افراد ارسال خواهند شد به‌ خصوص برای کسانی که تراکنش‌ های اینترنتی بالایی دارند و هدف آن اخطار دادن به آن‌ ها نیست بلکه بیشتر هدفش هشدار به افرادی است که هنوز گیر افراد کلاهبردار نیافتاده‌ اند. افراد زیادی از طریق سایت‌ های کلاهبردار سرمایه‌ های زیادی را از دست داده‌ اند و دادستانی در این‌ جا برای این‌ که به این افراد کمک کند تا سرمایه‌ شان حفظ شود برای آن‌ ها این‌ گونه اس‌ ام‌ اس ها را ارسال می‌ کند.

دریافت این پیامک به‌ معنای مجرم شناخته شدن است؟

افراد زیادی به ما مراجعه کرده‌ اند و نگران این‌ موضوع بودند که دریافت پیامک دادستانی برای قمار به این علت است که آن‌ ها او را مجرم شناخته‌ اند. طبق تحقیقاتی که ما انجام دادیم افراد زیادی این نگرانی را دارد اما باید بگوییم که دریافت این‌ گونه پیامک‌ ها به این معنی نیست که فرد مجرم می‌ باشد و فعالیت شرط‌ بندی انجام داده‌ است بلکه این‌ گونه پیامک‌ ها صرفاً برای هشدار به مردم ارسال می‌ شود و کسی که این را دریافت می‌ کنند مجرم نیستند.

عده زیادی وجود دارند که تراکنش‌ های اینترنتی زیادی دارند و بیشتر از سایر افراد با این پیامک‌ ها مواجه می‌ شوند. به این افراد نیز باید بگوییم که اصلا جای نگرانی نیست و تنها هدف این پیامک‌ ها هشدار دادن به شما می‌ باشد تا از شما کلاهبرداری صورت نگیرد.

دریافت مداوم پیامک‌ های دادستانی برای قمار خطرناک نیست؟

دریافت مداوم پیامک‌ های دادستانی برای قمار امری است که به‌ صورت همیشگی رخ نخواهد داد زیرا دادستانی نهادی است که به‌ ندرت برای مردم پیامک ارسال می‌ کند و تیم اپراتوری که در خدمت این نهاد دولتی است نیز گاهی اوقات این پیامک‌ ها را برای کاربران ارسال می‌ کند. اگر در سیستم این اپراتور ها مشکلاتی به وجود بیاید ممکن است برای برخی از افراد به‌ صورت مداوم این پیامک‌ ها ارسال شود اما آیا پیامک دادستانی برای قمار خطرناک است؟

در واقع باید بگوییم که خیر این مشکل بسیار زودگذر است و بعد از چند روز حل خواهد شد. این نکته نیز باید بگوییم که برخی از افراد که در فضای مجازی تراکنش‌ های اینترنتی زیادی را انجام می‌ دهند نیز ممکن است نسبت‌ به مردم معمولی این پیامک‌ ها را بیشتر دریافت کنند. این افراد نیز نباید نگران باشند زیرا همان‌ طور که در قسمت‌ های قبل گفته شد هدف این پیام‌ ها تنها هشدار دادن است.

سوالات متداول

  1. پیامک دادستانی قمار محتوی چه پیامی است؟

    آن ها برای اگاه سازی مردم از مشکلات قمار فرستاده می شوند.

  2. لینک های موجود در پیامک ها بر چند نوع هستند؟

    شامل لینک هک و لینک اطلاعات شخصی می باشد.

  3. لینک هک در پیامک ها شامل چه مواردی است؟

    از این طریق ویروس روت و تروجان را وارد سیستم کاربر می کنند تا به اطلاعات فرد دسترسی داشته باشد.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *