امیر تتلو کیست؟ بررسی آهنگ ها، حواشی و دوست دختر های تتلو رپر نسل یک

در این مقاله قصد داریم شما را با امیرحسین مقصودلو که معروف به امیر تتلو می باشد آشنا کنیم و درباره آهنگ هایی که خوانده است بگوییم و به شما بگوییم که وی چگونه توانسته به موفقیت و معروفیت برسد اگر می خواهید با او و سایت شرط بندی اش که تتل بت نام دارد بیشتر آشنا شوید ما را تا پایان مطالب همراهی کنید.

بیوگرافی امیر تتلو

بیوگرافی امیر تتلو

امیرحسین مقصودلو که با نام هنری امیر تتلو به معروفیت رسیده است متولد ۳۰ شهریور سال ۱۳۶۶ می باشد و در تهران به دنیا آمده و در عرصه های مختلفی از جمله آهنگسازی و خوانندگی و ترانه سرایی فعالیت می‌کند او توانسته با فعالیت در عرصه های مختلف به معروفیت و محبوبیت بیشتری در بین مخاطبان خود برسد و افراد زیادی هستند که آهنگ های این خواننده محبوب را گوش می‌ دهند و طرفدارش هستند وی فعالیت خود را به طور رسمی در عرصه خوانندگی از سال ۱۳۸۲ آغاز کرده و تا به امروز توانسته آهنگ های زیاد و مختلفی منتشر کند و با انتشار دادن هر کدام از آهنگ هایش به معروفیت بیشتری در بین مخاطبان خود برسد وی آهنگ های خود را در سبک های مختلفی از جمله پاپ و رپ و آر اند بی منتشر می کند هم اکنون در کشور ترکیه زندگی می کند البته او زمانی که فعالیت خود را در خوانندگی آغاز کرد به همراه چندی از خوانندگان دیگر که در این راستا می‌ توانیم به آرمین ۲ fm و علیشمس و تهی و خیلی از خوانندگان معروف دیگر اشاره کنیم که با آن ها آهنگ های زیادی خوانده و توانستند در آن زمان مخاطبان و طرفداران زیادی پیدا کنند.

آهنگ جدید امیر تتلو چه نام دارد؟

آهنگ جدید امیر تتلو به نام من باهات قهرم می باشد او این آهنگ را در سال ۲۰۲۱ منتشر کرده تمام آهنگ هایی که این خواننده معروف منتشر می کند طرفداران زیادی دارد. او توانسته با منتشر کردن هر کدام از آهنگ هایش فالووران زیادی جذب کند. محتوای بعضی از آهنگ های او نامناسب هستند و در آن از کلمات و الفاظ رکیک استفاده کرده. اهنگ امیر تتلو مسخره بازی یکی از آهنگ‌ هایی می باشد که وی توانست با انتشار دادن این آهنگ توجه افراد زیادی را جلب کند و افراد زیادی این آهنگ را در پارتی ها و جشن هایشان پلی کردند و با آن رقصیدند. آهنگ امیر تتلو حرمسرا یکی از آهنگ های این خواننده معروف می باشد که در آن از الفاظ رکیک استفاده کرده و گوش کردن این آهنگ برای هر رده سنی مناسب نمی باشد. امیر تتلو خانم وزیری به این معنا می باشد که او آهنگی در رابطه با خانم وزیری منتشر کرد و توانست توجه افراد زیادی را به این آهنگ جلب کند البته در این آهنگ نیز از کلمات نامناسب استفاده شده است. من باهات قهرم تتلو یکی از زیباترین آهنگ های تتلو بود که افراد زیادی این آهنگ را دانلود کردند.

10 مورد از زیباترین آهنگ های امیر تتلو

۱۰ مورد از زیباترین آهنگ های امیر تتلو

در این قسمت از مقاله سعی داریم شما را با چندی از معروف ترین و محبوب ترین آهنگ های این خواننده آشنا کنیم وی آهنگ های زیادی منتشر کرده که قصد داریم با نام بردن این آهنگ ها شما را با این فرد و سبک خواندن آهنگ هایش بیشتر آشنا کنیم برای مطلع شدن از این موضوع مطالب زیر را با دقت بخوانید.

آهنگ نوازش

یکی از احساسی ترین آهنگ ها و زیباترین آهنگ های وی به نام نوازش بود در این آهنگ از کلمات زیبا و قشنگ استفاده شده این آهنگ را افراد زیادی دانلود کردند و برای عشقشان و کسانی که در زندگیشان دوستشان دارند به اشتراک گذاشتند و با این آهنگ به آن ها ابراز احساسات کردند شما نیز می توانید این آهنگ را از طریق های مختلفی دانلود کنید و با شنیدن این آهنگ از محتوای آن لذت ببرید.

آهنگ بغلم کن

آهنگ بغلم کن یکی از شاهکارهای امیر تتلو بود وی توانست با منتشر کردن این آهنگ زیبا مخاطبان و طرفداران زیادی پیدا کند این آهنگ را افراد زیادی دانلود کردند در این آهنگ از کلمات بسیار زیبا و با مفهومی استفاده شده است شما نیز می توانید با دانلود کردن این آهنگ از شنیدن آن لذت ببرید بعضی از آهنگ هایی که او منتشر کرده است بسیار احساسی و عاشقانه هستند شما می توانید این آهنگ ها را با افرادی که دوستشان دارید به اشتراک بگذارید.

آهنگ خانم وزیری

او با منتشر کردن این آهنگ در سال ۲۰۲۰ توانست توجه افراد زیادی را به آهنگش جلب کند در این آهنگ از کلمات نامناسبی استفاده شده که گوش کردن این آهنگ برای هر رده سنی مناسب نمی باشد بعضی از آهنگ هایی که وی منتشر می کند در آن از کلمات بسیار زشتی استفاده کرده است و همین باعث شده تا افراد زیادی او را آنفالو کنند و بگویند که تو اصلا خواننده خوبی نیست.

آهنگ بزنم نفت در بیاد

این آهنگ یکی از آهنگ های این خواننده معروف می باشد که افراد زیادی آن را دانلود کردند و در زمان انتشارش یعنی در سال ۲۰۲۰ در صدر دانلودها قرار گرفت این آهنگ را افراد زیادی در جشن‌ ها و پارتی هایشان پلی کردند و با این آهنگ رقصیدند و خاطره های زیبا ساختنند البته که در این آهنگ نیز از کلمات نامناسب زیادی استفاده شده است.

آهنگ با تو

یکی از زیباترین و احساسی ترین آهنگ های وی آهنگ با تو بود که در آن از کلمات بسیار قشنگ و عاشقانه ای استفاده شده این آهنگ را می توانید از طریق های مختلف دانلود کنید و از شنیدن آن لذت ببرید این آهنگ وی در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و در آن زمان طرفداران و مخاطبان زیادی پیدا کرد افراد زیادی آهنگ های این خواننده را دانلود می‌ کنند و در فضای مجازی به معروفیت زیادی رسیده است و کمتر کسی است که او را نشناسد و آهنگ هایش را نشنیده باشد.

آهنگ من باهات قهرم

یکی از جدیدترین آهنگ هایی که وی در سال ۲۰۲۱ منتشر کرد به نام من باهات قهرم می باشد او توانسته با انتشار دادن هرکدام از آهنگ هایش به محبوبیت زیادی در بین طرفداران خود برسد طرفداران او معروف به  تتلیتی هستند و این افراد بسیار زیاد هستند و منتظرند که وی آهنگ جدیدی منتشر کند تا آن ها نیز این آهنگ را دانلود کنند.

امیر تتلو دیدی

این خواننده معروف آهنگ های بسیاری خوانده است که در این راستا می‌ توانیم به آهنگ دیدی اشاره کنیم این آهنگ یکی از زیباترین آهنگ هایی است که افراد زیادی در ایران آن را دانلود کردند آهنگ دیدی در زمان منتشر شدنش توجه افراد زیادی را به خود جلب کرد و رکورد دانلود را به خود اختصاص داد و توانست در صدر دانلودها قرار بگیرد این سلبریتی معروف با آهنگ هایی که می خواند توانسته به معروفیت برسد و طرفداران زیادی جذب کند.

آهنگ مسخره بازی

آهنگ مسخره بازی یکی از شاهکار های عالی این سلبریتی معروف می باشد زمانی که آهنگ مسخره بازی منتشر شد افراد زیادی آن را دانلود کردند البته این آهنگ را بسیاری از افراد در مراسم و عروسی و مجلس خانوادگی گذاشته بودند این آهنگ یکی از پرطرفدارترین آهنگ های این خواننده بود زمانی که این آهنگ منتشر شد توجه افراد زیادی را به خود جلب کرد و توانست رکورد دانلود را به خود اختصاص دهد.

آهنگ حرمسرا

تتلو اهنگ های زیادی خوانده است یکی از آهنگ‌ های این خواننده  آهنگ حرمسرا می‌ باشد این آهنگ برای افراد زیر ۱۶ سال مناسب نیست زیرا در این اهنگ از کلمات نامناسب و الفاظ رکیک استفاده کرده است که باعث می‌ شود تا بر روی افراد زیر ۱۶ سال اثرات منفی بگذارد شما می توانید این آهنگ او را از طریق تلگرام و گوگل و برنامه‌ های دیگر دانلود کنید.

آهنگ الفبا

آهنگ الفبا یکی از زیباترین آهنگ هایی بود که این خواننده معروف و مشهور منتشر کرده است شما می توانید این آهنگ را از طریق گوگل و تلگرام وسایت های مختلف مانند سایت موزیکال و موزیکفا و رادیو جوان و موزیک لاو و برنامه ها و سایت های مختلف دیگر دانلود کنید این آهنگ در زمان منتشر شدن توانست رکورد دانلود را به خود اختصاص دهد البته او با این آهنگ به معروفیت بیشتری رسید. آهنگ امیر تتلو دیدی را می توانید از طریق گوگل و سایت رادیو جوان دانلود کنید.

اینستاگرام امیر تتلو

اینستاگرام امیر تتلو

اینستاگرام یکی از برنامه‌ هایی است که افراد زیادی در آن فعالیت می‌ کنند و توانسته اند در این برنامه توجه افراد زیادی را به خود جلب کنند که در این راستا می‌ توانیم به این سلبریتی معروف اشاره کنیم وی در اینستاگرام فعالیت بی نظیری دارد او توانسته در این برنامه جهانی توجه افراد زیادی را به پیج اینستاگرامش جلب کند شما می توانید پیج اینستاگرام این خواننده معروف را با وارد کردن نامش در قسمت جست و جوی اینستاگرام پیج اصلی او را پیدا کنید وی در اینستاگرام  فالووران زیادی دارد که توانسته از طریق اینستاگرام به درآمد زیادی دست یابد وی عکس و دموی آهنگ هایش را در این برنامه منتشر کرده که شما می توانید با فالوو کردن پیج او تمام عکس و دمو اهنگ هایش را ببینید.

یوتیوب امیر تتلو

این خواننده توانسته با ویدیو هایی که منتشر می‌ کند در یوتیوب سابسکرایبر های بسیاری جذب کند و از طریق یوتیوب نیز به درآمدزایی برسد او گفته است من توانستم با فعالیت در یوتیوب به درآمد بیشتری برسم و طرفداران بسیاری جذب کنم. این خواننده در یوتیوب طرفداران زیادی دارد شما می‌ توانید با سابسکرایب کردن چنل یوتیوب امیر تتلو و با فعال کردن زنگوله کنار صفحه تمام ویدیو های او را ببینید اگر زنگوله را فعال کنید هر زمان که او پست جدید بگذارد متوجه می‌ شوید و می‌ توانید آن پست رو تماشا کنید.

مصاحبه با تتلو

با این خواننده معروف مصاحبه های زیادی شده است وی در مصاحبه های خود درباره زندگی اش و سختی هایی که کشیده تا به موفقیت برسد صحبت کرده البته وی در برخی از مصاحبه‌ های خود گفته است که من از چه کسانی بدم می آید و از کدام خواننده خوشم نمی آید و دوست ندارم با آن ها فیت بدهم و همکاری داشته باشم البته در این مصاحبه ها از این خواننده معروف سوالات زیادی هم پرسیده شده بود که او به برخی از این سوالات پاسخ داده بود اما به برخی از سوال ها پاسخ نداده بود و گفته بود که این سوال ها شخصی هستند و من دوست ندارم که درباره زندگی شخصی و خصوصی ام مصاحبه انجام دهم. وی در بعضی از مصاحبه هایش حرف هایی با محتوای زیبا و تاثیر گذار می زند و همین باعث می شود تا افراد زیادی تیکه هایی از حرف های او را پست کنند و یا در استوری هایشان بگذارند.

دوست دختر جدید تتلو کیست؟

دوست دختر جدید تتلو کیست؟

این خواننده معروف دوست دختران زیادی دارد وی با هر کدام از دوست دختر هایش حدود چند ماه بوده است او عکس‌ های زیادی در کنار دوست دخترانش منتشر کرده که  شما می توانید از طریق پیج اینستاگرام و از طریق گوگل آن عکس ها را تماشا کنید وی از دوست دختر جدیدش هیچ نامی نبرده است و ویدیویی منتشر نکرده است تا کسی متوجه نشود که دوست دختر او کیست و خودش گفته است هر زمان که مناسب بود نام دوست دخترم و اطلاعاتی از او را به شما خواهم گفت و حتماً عکسی در کنار دوست دختر جدیدم منتشر می‌کنم تا شما با او بیشتر آشنا شوید. او عکس های زیادی با دوست دختر هایش منتشر کرده که می توانیم به دخترهایی که او با آن ها رابطه داشته به صبا و دنیا جهانبخت که از  دخترهای ملقب به شاخ های اینستاگرام می باشند اشاره کنیم. او می گوید دوست دارم با دختری وارد رابطه شوم که بیبی فیس باشد.

دختر هایی اعم از مارال فردین، صبا پارسیان و البته توسگه اکتوز رابطه نزدیکی با این خواننده داشته اند

منیجر تتلو کیست؟

شاید برای شما سوال پیش بیاید که منیجر امیر تتلو کیست که در این قسمت از مقاله می‌ خواهیم شما را با منیجر این خواننده آشنا کنیم نام منیجر او کوروش عظیم زاده می باشد کوروش متولد شهر تهران است که هم اکنون منیجری این خواننده معروف را بر عهده دارد او قبل از اینکه به ترکیه سفر کند یکی از دوستان امیر تتلو در ایران بود البته کوروش در ایران مدیر باشگاهی بود که این خواننده در آنجا فعالیت می کرد آن ها در آنجا با هم دوست شدند کوروش بعد از چند سال به ترکیه مهاجرت کرد و هم اکنون منیجر این خواننده معروف شده است.

امیر در کدام شهر زندگی می کند؟

این خواننده معروف زمان کودکی‌ اش را در تهران سپری کرده است اما از زمانی که فعالیت خود در عرصه موسیقی را آغاز کرده به ترکیه مهاجرت کرد و هم اکنون در ترکیه زندگی می کند وی به دلیل اینکه در ایران به او مجوز نمی دادند به ترکیه مهاجرت کرد او گفته است من در ایران نمی توانستم آهنگ بخوانم و کنسرت اجرا کنم اما از زمانی که به ترکیه مهاجرت کرده ام توانستم مجوز بگیرم و به راحتی کنسرت بگذارم و آهنگ بخوانم این خواننده معروف در ایران آهنگ های نامناسب بسیاری خوانده بود که این‌ کارش باعث شد تا به او مجوز ندهند و او به مهاجرت به کشور های دیگر فکر کند.

حاشیه های تتلو درباره چیست؟

حاشیه های تتلو درباره چیست؟

این سلبریتی معروف حواشی زیادی دارد که در این قسمت از مقاله می خواهیم حواشی که بیشترین غوغا را در اینستاگرام کرده است را برای شما باز گو کنیم یکی از حواشی این خواننده که غوغا زیادی کرده بود این‌ خبر بود که او به نیلی افشار درخواست دوستی داده است این خبر کاملا واقعیت داشت افراد بسیاری از  تتلو ناراحت شده بودند البته این تنها حاشیه های امیر تتلو نبود بلکه حاشیه دیگری که در اینستاگرام غوغا به پا کرد این بود که این سلبریتی می خواهد با ندا یاسی ازدواج کند البته منشا این خبر از آنجایی بود که این دو باهم لایو گذاشته بودند و در آن لایو حرف هایی نامناسب می زدند که در آن لایو امیر تتلو به ندایاسی گفته بود که با من ازدواج کن  این کار او باعث شد تا افراد زیادی برای اینکه بدانند این خبر حقیقت دارد یا دروغ است به پیج های آن ها رفته بودند اما بعد از چند وقت خبر اینکه آن ها برای جذب فالوور این کار را کرده بودند غوغای بسیاری در اینستا کرد.

تتو های امیر تتلو

این خواننده معروف تتو های بسیاری بر روی صورت و بدنش انجام داده است زمانی که او در ایران بود تتو های بسیار کمی انجام داده بود اما از زمانی که به کشور ترکیه مهاجرت کرده است تتو های بسیاری انجام داده است بسیاری از افراد می گویند زمانی که او بدون تتو بود بسیار زیبا تر بود اما الان قیافه ای زشت دارد و دیگر مانند سابق نیست اما برخی دیگر از افراد با این حرف کاملاً مخالف هستند شما می ‌توانید عکس‌ های او را در گوگل و اینستاگرام مشاهده کنید و ببینید که وی چه تتو هایی بر روی بدنش انجام داده است اگر مایل به دیدن عکس‌ های او هستید حتماً به پیج اینستاگرامش و گوگل سر بزنید البته لازم به ذکر است که در این قسمت از مقاله به شماها بگوییم که وی در یکی از لایو هایی که با ندا یاسی گذاشته بود در حال تتو‌ کردن بدنش بود که این لایو  بسیار جنجال به پا کرد.

درآمد تتلو چقدر است؟

این خواننده معروف از طریق های مختلفی به درآمدزایی می‌ رسد که می توانیم به فعالیت در اینستاگرام و یوتیوب و خیلی از برنامه های دیگر اشاره کنیم البته او درآمد اصلی اش را از طریق فعالیت در عرصه خوانندگی و آهنگ سازی به دست می‌ آورد وی توانسته از این راه‌ ها به درآمد زیادی برسد. خانواده امیر تتلو او را در راه رسیدن به هدفش تشویق کردند تا او بتواند به هر آنچه که می خواهد برسد. امیر تتلو در زندان به این معناست که وی به دلیل منتشر کردن آهنگ هایی با محتوای نامناسب و حرف هایی راجب سیاست در ایران به زندان افتاد. زن امیر تتلو به این منظور است که او عکس های زیادی در کنار دختران منتشر کرده و همه فکر کرده اند که یکی از آن ها همسر وی است اما او همسری ندارد. شاید برای شما سوال پیش بیاید که امیر تتلو ترانه یعنی چه؟ به این معنا می باشد که او ترانه های زیادی منتشر کرده است.

جدا از درآمد توصیه م کنیم به مقاله مربوط به اسپانسر امیر تتلو توجه ای ویژه داشته باشید.

عکس امیر تتلو

عکس های زیادی از وی در برنامه های مختلف منتشر شده که شما می توانید با وارد کردن نام او در قسمت جست و جوی برنامه ها عکس هایش را ببینید اگر می خواهید پیج اینستاگرام او را دنبال کنید و عکس هایی که در آنجا به اشتراک می گذارد را ببینید می توانید با وارد کردن نام وی در قسمت جست و جوی اینستاگرام پیجش را پیدا کنید و با فالوو کردن پیجش جزو فالوورانش شوید و عکس هایی که در پیجش قرار می دهد را تماشا کنید عکس های او اغلب در کنار دوستانش می باشد و در پارتی و جشن هایی که می گیرند این خواننده معروف دوست دخترهای زیادی دارد و عکس های زیادی نیز از او در کنار انها منتشر شده است. وی عکس های زیادی از بدن و صورت پر از تتوی خود منتشر کرده البته برخی از طرفداران او از این تتو ها خوششان آمده و آن ها نیز قیافه خود را مانند این خواننده کرده اند شما نیز می توانید این عکس های را در برنامه های مختلف تماشا کنید. امیر تتلو تو اگه حالیت بود را می توانید در گوگل به صورت انلاین گوش کنید یا آن را دانلود کنید. امیر تتلو رفتنت یکی از آهنگ های وی می باشد که با منتشر کردن آن طرفدران زیادی پیدا کرد. امیر تتلو مال من باش یکی از پر احساس و زیبا ترین آهنگ های او بود که با منتشر کردنش به معروفیت بیشتری رسید.

سوالات متداول

آلبوم های امیر تتلو

امیرحسین مقصودلو یا همان امیر تتلو، از خوانندگان معروف و خوش صدای ایرانی است؛ که در سبک ار اند بی فعالیت می کند. او تا به امروز تک آهنگ ها و آلبوم های زیادی را منتشر کرده است که در ادامه به برخی از این آثار اشاره می کنیم.

آلبوم فرشته

آلبوم فرشته آخرین آلبوم این خواننده است که هم اکنون در حال تکمیل آن است. از آهنگ های این آلبوم می توان به قطعات تو بذار برو منو، حیف دیدید رفت و منو ببخش اشاره کرد که تمامی آن ها تا به امروز بسیار پرطرفدار بوده اند و از موزیک های پردانلود سایت های موسیقی به شمار می روند.

آلبوم شیطان

این آلبوم نیز مانند آلبوم فرشته در حال تکمیل است و هنوز کامل قطعاتش منتشر نشده اند. به گفته امیر تتلو میان آهنگ های این دو آلبوم ارتباط جالبی وجود دارد و به نوعی ترک های این دو آلبوم به هم مرتبط هستند. از آهنگ های این آلبوم شنیدنی می توان به با تو۲، الله، من باهات قهرم اشاره کرد.

آلبوم ۷۸

این آلبوم تتلو ۲۵ آهنگ داشت و با بیشتر آهنگ هایش موج حاشیه را برای خودش به دنبال آورد. از آهنگ گلشیفته و کامنت خود گلشیفته فراهانی در پست اینستاگرامی تتلو گرفته تا آهنگ هایی مثل خانم وزیری و حرمسرا که با اینکه حاوی الفاظ رکیک هستند، از آهنگ های پرطرفدار و معروف تتلو به شمار می روند.

تتلیتی

چیزی که این آلبوم را خاص می کند این نکته است که به طرفداران امیر تتلو، تتلیتی می‌ گویند. این واژه ای است که خود تتلو آن را اولین بار به هوادارانش نسبت داد. این آلبوم به گفته اشخاص نزدیک امیر، برای طرفدارانش خوانده شده است. این آلبوم پر از حس نوستالژی و خوب است. ترک هایی که از اولین ملودی تا آخرین آن ها مشخص است تتلو چقدر انرژی و احساس در آن ها برای شنوندگان گذاشته است.

کنسرت سپتامبر امیر تتلو

خبر خوب برای هواداران تتلو این است که تتلو بارها و بارها در پیج اینستاگرام خود و اطرافیانش و همچنین در کانال تلگرام و یوتیوبش اعلام کرده که در ماه سپتامبر در کشور ترکیه کنسرت خواهد داشت. تاریخ دقیق این کنسرت چند باری توسط خود تتلو جا به جا شده است. به گفته خودش منتظر است تا بعد از محرم و بعد از کنسرت خوانندگان دیگر در ترکیه، به صحنه رود و اجرای زنده داشته باشد.

فری استایل های امیر تتلو

اگر حتی ذره ای با امیر تتلو و شبکه های اجتماعی اش آشنایی داشته باشید، حتما می دانید که امیر تتلو به فری استایل هایش معروف است. بارها پیش آمده که حتی در ویس های کانال تلگرامش به خواندن یهویی، مخاطب را سرگرم کند. با سرچ کردن فری استایل امیر تتلو، تعداد زیادی کلیپ و ویس از شبکه های مختلف اجتماعی نظیر یوتیوب و اینستاگرام برایتان آورده می شود. نکته جالب این است که امیر تتلو به دلیل داشتن صدای زیبا و خاصش حتی در فری استایل ها هم صدای بی نظیری دارد.

ماجرای درگیری با حسین تهی

اگر از طرفداران قدیمی امیر تتلو باشید، حتما می دانید او و حسین تهی دوستی دیرینه ای دارند و حتی در چند آهنگ با هم همکاری داشته اند اما چندی پیش این دو خواننده سرشناس در فضای مجازی شروع به انداختن تیکه های مختلف به یکدیگر کردند و کار به دعوا و حرف های زشت و رکیک رسید. در آخر این حسین تهی بود که نوشت با خود تتلو مشکلی ندارد، ولی با طرز فکر او دارد. این جمله به گونه ای اتمام بحث ها بود ولی رابطه این دو هنوز که چند وقت می گذرد باز مثل قبل نشد.

سوالات متداول

  1. آهنگ امیر تتلو حرمسرا را از چه طریق می توان دانلود کرد؟

    شما می‌ توانید آهنگ های او را از طریق های مختلفی مانند گوگل و تلگرام و سایت های مختلف مانند سایت موزیکفا و سایت های دیگر دانلود کنید.

  2. عکس های امیر تتلو را در کجا می توان دید؟

    شما می توانید با وارد کردن نام امیر تتلو در قسمت جست و جوی گوگل و پیج اینستاگرام و برنامه‌ های دیگر عکس های او را ببینید.

  3. درآمد تتلو چقدر است؟

    این سلبریتی معروف از طریق های مختلفی مانند فعالیت در اینستاگرام و یوتیوب و خوانندگی توانسته درآمد زیادی به دست بیاورد.

  4. پیج اینستاگرام امیر تتلو را چگونه می توان پیدا کرد؟

    پیج اینستاگرام این خواننده معروف را می ‌توانید با وارد کردن نام او در قسمت جست و جوی اینستاگرامتان پیدا کنید.

 

منبع: localadmins.com

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *