بیوگرافی ماندانا مانی جذاب ترین مدل ایرانی + عکس های جدید و جنجالی او

ماندانا مانی یکی از مدل های معروف و مطرح اینستاگرامی می باشد که در ایران هواداران بسیاری دارد. این مدل در دوران مدرسه یکی از درس خوان ترین دانش آموز ها بوده است و همیشه برای رسیدن به اهدافش تمام تلاش خود را کرده است. در ادامه به بیوگرافی ماندانا مانی می پردازیم.

ماندانا مانی کیست؟

ماندانا مانی کیست؟

ماندانا مانی در دی ماه به دنیا آمده است و به عنوان مدل ایرانی هم اکنون شهرت یافته است. این مدلینگ فارغ التحصیل رشته شیمی محض از دانشگاه سراسری است که به زبان انگلیسی تسلط کامل دارد. ماندانا مانی هشت سال در چندین کمپانی به عنوان مدیریت بازرگانی خارجی و کنترل کیفیت فعالیت داشته است. بیشتر فعالیت های این مدلینگ برای تبلیغ لباس های زنانه است. او تنها مدلینگی است که هیچ اطلاعات دقیقی از خود برای هوادارانش به اشتراک نگذاشته است حتی تاریخ دقیق تولدش را به مخاطبان خود نگفته است. او در نوجوانی علاقه مند بوده که در دوره فشن استایلینگ که در دبی برگزار می شود شرکت کند.

او یک نام برای برند خود گذاشت که این نام مانی می باشد. به گفته این شخص برند مانی به دو نوع مختلف تکدوزی و اختصاصی و کار های آماده با سایز بندی دسته بندی شده است. برای خرید محصولات این برند می توانید به پیج اینستاگرام او سر بزنید. ماندانا مانی از دوران کودکی علاقه بسیاری به ورزش کردن داشت و به همین علت سال ها در رشته ژیمناستیک به فعالیت پرداخت. او در رشته بسکتبال و بدنسازی کار می کند و به همین دلیل اندام او روی فرم است. ماندانا علاقه بسیاری به حیوانات دارد و هر چند روز تایم خود را به حیواناتی مثل سگ و گربه اختصاص می دهد و برای آن ها در بیابان غذا می برد. او از این که بعضی از افراد حیوانات را اذیت می کنند رنج می برد و همیشه می گوید کاش برسد روزی که مردم آن قدر با فرهنگ باشند که به حیوانات احترام بگذارند.

از دیگر مدل های ایرانی می توان به لیست زیر اشاره داشت :

عکس های ماندانا مانی را در کجا ببینیم؟

اگر شما علاقه مند هستید تا عکس های این مدلینگ را ببینید می توانید نام او را در مرورگر دلخواه وارد کنید و از سایت های متعدد تصاویر این مدلینگ را مشاهده کنید. معمولا عکس های افراد معروف و سرشناس در رسانه ها و فضا های مجازی بسیاری یافت می شود. اگر در اینستاگرام هشتک ماندانا مانی را در قسمت جستجوگر وارد کنید عکس های این مدل را در پیج های مختلف به عنوان مدلینگ که در قالب پست و استوری است مشاهده می کنید. همچنین عکس های این مدلینگ در کانال های تلگرامی بسیاری دیده می شود که می توان از این طریق عکس های او را به عنوان مدلینگ معروف و مطرح مشاهده کنید.

آدرس پیج اینستاگرام ماندانا مانی چیست؟

آدرس پیج اینستاگرام ماندانا مانی چیست؟

از آن جایی که امروزه همه افراد در صفحه مجازی اینستاگرام صفحه ای برای خود دارند ماندانا مانی هم در این فضا صفحه ای دارد که با توجه به شغلی که دارد در این فضا فعالیت بسیاری می کند. با وارد کردن آیدی mandanamani در قسمت جستجوگر اینستاگرام می توان به پیج این مدلینگ دست یافت. او حدودا ۵۰۰هزار فالوور دارد که این عدد نشان می دهد هواداران او کم نیستند. تمام پست های ماندانا در این پیج تبلیغات برند مانی و یا دیگر برند ها می باشد که لایک و کامنت بسیاری را از آن خود کرده است. او هایلایت های بسیاری در این پیج قرار داده که در هر کدام انواع لباس ها را پوشیده و از آن ها تعریف کرده است. ماندانا بسیار خوش استایل است به طوری که هر لباس که می پوشد به تن او می نشیند. جالب است بدانید تمام عکس های او با حجاب است و هیچ عکسی بدون حجاب و منشوری ندارد. او یکی از هایلایت هایش را درباره حیوانات گذاشته و در این فیلم به حیواناتی مثل سگ و گربه غذا می دهد.

یوتیوب ماندانا مانی

ماندانا مانی یوتیوب فعالی دارد و دائما لینک صفحه اش را در استوری اینستاگرام قرار می دهد و از هواداران می خواهد تا او را در این صفحه نیز دنبال کنند. سرویس یوتیوب ویژگی جالبی دارد که این ویژگی برای افرادی شبیه ماندانا که از فضای مجازی کسب درآمد می کنند بسیار مناسب است. این ویژگی این است که سرویس یوتیوب برای افرادی که به طور ثابت پست می گذارند و فعال هستند به ازای لایک و بازدیدی که پست های آن ها در این سرویس دریافت کند مبلغی به دلار برای آن ها واریز می کند. او در سرویس یوتیوب عکس هایی از خود گذاشته که این عکس ها لایک بسیاری را دریافت کرده اند. شما علاقه مندان می توانید نام او را در سرویس یوتیوب جستجو کنید تا پست هایی که در این صفحه قرار داده را ببینید.

چه حاشیه هایی برای ماندانا مانی به وجود آمد؟

مدتی قبل شایعه شد که ماندانا مانی قصد مهاجرت دارد و می خواهد ایران را ترک کند در صورتی که این گونه نیست و در رسانه ای گفته است که قصد مهاجرت ندارد. به طور کل او یکی از افراد است که حاشیه آن چنانی ندارد و در مسیر خود قدم می گذارد تا از حواشی به دور باشد که تا به اکنون موفق بوده و حاشیه های زیادی نداشته است.

درآمد ماندانا مانی از کجاست؟

ماندانا مانی یکی از مدل های معروف اینستاگرامی است که هواداران بسیاری دارد و با گذاشتن پست های متعدد و تبلیغ کردن برند های گوناگون به کسب درآمد می پردازد. ماندانا به علت فالوور بسیاری که دارد گاهی به تبلیغ محصولات نیز می پردازد و از این راه نیز برای خود کسب درآمد می کند. جالب است بدانید در هیچ رسانه ای از میزان درآمد مدلینگ هایی امثال ماندانا مانی گفته نشده است و این بدان معنا نیست که مدلینگ ها درآمد کمی دارند بلکه آن ها درآمد بسیار خوبی از این حرفه به دست می آورند.

این مدل در کدام کشور زندگی می کند؟

این مدل در حال حاضر در کشور ایران زندگی می کند و تا به اکنون قصد مهاجرت نداشته است. او به قوانین این کشور احترام می گذارد و اصلا کاری نمی کند که باعث شود تا با او برخورد شود. با توجه به این که اکثر مدل ها ایران را ترک کرده اند و به کشور ترکیه رفته اند اما این مدل فعلا قصد مهاجرت نداشته است.

ماندانا مانی قبل از عمل چه شکلی بود؟

ماندانا مانی قبل از عمل چه شکلی بود؟

ماندانا مانی قبل از عمل چهره ای عادی داشت که خیلی جذاب و زیبا نبود اما بعد از این که عمل کرد به جذابیتش افزوده شد و باعث شد تا در این حیطه موفق تر شود. همه مدلینگ ها همانند ماندانا مانی معمولا عمل های زیبای انجام می دهند تا کمی زیبا و جذاب تر شوند و از همه مهم تر با عمل هایی نظیر بوتاکس چهره خود را جوان تر نگه دارند تا عمر مدل بودن خود را افزایش دهند.

این مدل ازدواج کرده است؟

تا به اکنون خبری در رابطه با ازدواج او در رسانه ها منتشر نشده است و این گونه که به نظر می رسد او مجرد است. اگر این مدلینگ ازدواج کرده بود در صفحه اینستاگرامش عکسی در قالب پست می گذاشت و یا در استوری هایش نامی از همسر خود برده بود. بعضی از افراد تمام زندگی شخصی شان در پیج آن ها نمایان است در صورتی که این مدلینگ حتی تاریخ تولد خود را نگفته است و این نشان می دهد اصلا دوست ندارد زندگی شخصی اش را با کارش در هم آمیزد.

شغل اصلی این مدل چیست؟

شغل اصلی ماندانا مانی مدلینگ است و از راه تبلیغ هم درآمد کسب می کند. در بعضی از رسانه ها گفته شد که او مدلینگ را به عنوان شغل دوم دارد و شغل اولش چیز دیگریست اما باید بگوییم او تمام تلاش و وقتش را گذاشته تا در این راه موفق باشد و از این طریق درآمد داشته باشد. تا به اکنون او یکی از موفق ترین مدل های اینستاگرامی بوده است و سعی می کند تا به روز به روز به موفقیتش افزوده شود.

آیا این مدل برند خاصی را به نام خود ثبت کرده است؟

ماندانا مانی برند مانی را برای خود به ثبت رسانده و در تمام پست هایش در اینستاگرام نام این برند را نهاده است. جالب است که او نامی را برای برند خود انتخاب کرده که فامیلی اش می باشد به طوری که اگر اسمی از این برند برده شود مشخص است که این برند به ماندانا مانی تعلق دارد.

این مدل با کدام برند های معروف همکاری داشته است؟

او تا به اکنون با برند خاصی همکاری نکرده و در همه جا برند مانی را تبلیغ کرده است. می توانید برای اطلاعات بیشتر به پیج او بروید و از این طریق این مدل را بیشتر بشناسید.

شغل اصلی این مدل چیست؟

سوالات متداول

  1. ماندانا مانی کیست؟

    او یکی از افرادی است که در زمینه مدلینگ فعالیت می کند و در این حیطه بسیار موفق است.

  2. آیا این مدلینگ ازدواج کرده است؟

    تا به اکنون خبری از ازدواج این مدل منتشر نشده است.

  3. آیا ماندانا مانی قصد مهاجرت دارد؟

    در حال حاضر در ایران زندگی می کند و فعلا قصد ترک این کشور را ندارد.

  4. آیا این مدلینگ ورزشکار است؟

    او در رشته بدنسازری و ژیمناستیک کار می کند.

منبع: localadmins.com

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *