راهنمای شرط بندی بازی یوونتوس با ضریب های بالا و تضمینی

یوونتوس باشگاه فوتبالی در شهر تورین ایتالیا می باشد، که در سال ۱۸۹۷ در این شهر تاسیس شد. این باشگاه ایتالیایی از پرافتخارترین و محبوب ترین باشگاه های جهان به شمار می رود.

تاریخچه تیم یوونتوس چه بود؟

تاریخچه تیم یوونتوس چه بود؟

یوونتوس تیم فوتبالی در شهر تورین ایتالیا می باشد. این تیم در سال ۱۸۹۷ در این شهر تشکیل شد و هم اکنون قدمتی ۱۲۴ ساله دارد. یوونتوس در زبان لاتین به معنای جوان می باشد. این تیم که از محبوب ترین و قدرتمند ترین باشگاه های جهان به شمار می آید، سومین تیم فوتبال ایتالیا از لحاظ قدمت و تاریخ تاسیس می باشد. این تیم مطرح فوتبال اروپا در فصل ۰۷-۲۰۰۶ به دلیل اتهامات وارده در مورد قهرمانی مسئله برانگیز این تیم در سری آ ایتالیا، با حکم دادگاه و اثبات تقلب در مورد بازی های این تیم سرانجام یوونتوس به سری ب رقابت های فوتبال ایتالیا تبعید شد.

این تیم پس از صعود مجدد به سری آ رقابت ها تا کنون همواره از قدرت های برتر این رقابت ها بوده است. کیت اول و لباس خانگی این تیم به رنگ سفید و مشکی می باشد؛ کیت دوم این تیم به رنگ مشکی و کیت سوم به رنگ زرد و آبی می باشد. این تیم مطرح فوتبال به انتخاب فدراسیون بین المللی تاریخ آمار، به عنوان دومین تیم برتر قرن بیستم اروپا معرفی و مطرح شد. بازی های دو تیم یوونتوس و بارسلونا نیز همواره از حساسیت و هیجان خاصی برخوردار بوده است. این دو تیم تا کنون ۸ بار مقابل یک دیگر صف آرایی کرده اند، که ۴ پیروزی سهم بارسلونا، ۲ پیروزی سهم یوونتوس بوده است و ۲ بازی با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

بازیکنان مطرح یوونتوس چه کسانی هستند؟

در تیم یوونتوس به علت محبوبیت و قدرت و مدیریت اصولی، همواره بازیکنان بزرگ و خوش نامی توپ زده اند. شاید بتوان از بوفون افسانه ای، به عنوان بهترین و محبوب ترین بازیکن این تیم نام برد. این بازیکن از سال ۲۰۰۱ تا سال ۲۰۱۸ از دروازه یوونتوس محافظت کرد، سپس در این سال به پاری سن ژرمن پیوست. وی بعد از مدت ۱ سال مجددا به یوونتوس پیوست و تا فصل گذشته نیز از دروازه این تیم محافظت کرد. اما در سال ۲۰۲۱ از این تیم جدا شد و هم اکنون در باشگاه پارما در سری ب ایتالیا مشغول به بازی می باشد.

از بازیکنان مطرح دیگر این تیم می توان به کریستیانو رونالدو اشاره کرد؛ این بازیکن در سال ۲۰۱۸ از رئال مادرید به جمع یوونتوسی ها پیوست. مدت قرار داد این بازیکن تا سال ۲۰۲۲ بود؛ اما رونالدو در پنجره نقل و انتقالات اخیر فوتبال اروپا از این تیم جدا و به جمع شیاطین سرخ پیوست. هم اکنون نیز در ترکیب تیم یوونتوس بازیکنان مطرحی مشغول به خدمت هستند؛ که از این میان می توان به دیبالا، پلگرینی، موراتا، بونوچی و لوکاتلی اشاره کرد.

اخبار مربوط به تیم یوونتوس را چگونه دنبال کنیم؟

اخبار مربوط به تیم یوونتوس را چگونه دنبال کنیم؟

تیم یوونتوس از تیم های مطرح و محبوب در سراسر دنیا محسوب می شود، به همین علت سایت های ورزشی و خبری متعددی اخبار و حواشی این تیم را پوشش می دهند. از منابع مطمئن و قابل دسترس برای دوست داران این تیم فوتبال، می توان به سایت رسمی این باشگاه اشاره کرد.

سایت رسمی این باشگاه پوشش کامل خبری، حواشی پیرامون این تیم را می دهد. صفحه رسمی اینستاگرام این باشگاه به آدرس Juventus با بیش از ۵۰ میلیون دنبال کننده منبع خبری مناسبی برای پوشش حواشی این تیم می باشد.

علت جدایی رونالدو از یوونتوس چه بود؟

این بازیکن مطرح پس از ۳ فصل بازی در تیم یوونتوس، تصمیم به جدایی از این باشگاه را گرفت. رونالدو علاقه مند بود در فصل جدید رقابت های فوتبال اروپا، فضای جدیدی را تجربه کند. این بازیکن مطرح تا آخرین روزهای نقل و انتقالات اخیر فوتبال اروپا تا مرز پیوستن به تیم منچستر سیتی پیش رفت؛ اما در لحظات آخر و پس از تماس با الکس فرگوسن، مربی سابق خود از پیوستن به این تیم منصرف و به تیم منچستر یونایتد پیوست. تیم منچستر یونایتد در فصل اخیر و با حضور رونالدو روزهای خوبی را سپری نمی کند و شایعاتی مبنی بر اخراج مربی شیاطین سرخ به گوش می‌رسد.

نام ورزشگاه یوونتوس چیست؟

نام ورزشگاه اختصاصی تیم یوونتوس، ورزشگاه یوونتوس می باشد. گنجایش این ورزشگاه حدود ۴۲ هزار نفر می باشد که میزبان تماشاگران این تیم محبوب است و در هر بازی میانگین تماشاگران زیادی را در خود جای می دهد.

مربی یوونتوس کیست؟

مربی یوونتوس کیست؟

ماسیمیلیانو آلگری ۵۴ ساله هم اکنون هدایت تیم فوتبال یوونتوس را بر عهده دارد. این مربی از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹ سرمربی گری یوونتوس را برعهده داشت؛ او در ۵ سال متوالی موفق به کسب قهرمانی سری آ و جام حذفی ایتالیا شد. او هم چنین دوبار تیم یوونتوس را راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا کرد، که در هر دو بازی شکست خورد. این سرمربی در سال ۲۰۱۹ از هدایت این تیم کنار گذاشته شد و مجددا در سال ۲۰۲۱ هدایت این تیم را عهده دار شد.

افتخارات این تیم چه بوده است؟

این تیم سرشناس فوتبال اروپا افتخارات متعددی را در مستطیل سبز کسب کرده است. این تیم در ۳۶ فصل از رقابت های سری آ موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است؛ در رقابت های حذفی ایتالیا نیز ۱۴ عنوان قهرمانی دارد، ۸ کاپ سوپر جام ایتالیا نیز در کارنامه این تیم به چشم می‌خورد. این تیم تا کنون ۹ بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده است، اما تنها در دو بازی موفق به پیروزی و کسب عنوان قهرمانی شده است. قهرمانی اول این تیم در فصل ۸۵-۱۹۸۴ و قهرمانی دوم این تیم در فصل ۹۶-۱۹۹۵ این رقابت ها رقم خورد.

بازی های یوونتوس در فصل گذشته چگونه بود؟

این تیم در فصل گذشته رقابت های سری آ با کسب ۸۳ امتیاز از مجموع ۳۸ بازی با اختلاف ۱ امتیاز نسبت به تیم اینتر قهرمان این رقابت ها شد. تیم یوونتوس در فصل گذشته  رقابت های سری آ ۲۶ پیروزی، ۵ مساوی و ۷ باخت را کسب کرد و در نهایت به عنوان قهرمانی این رقابت ها دست یافت.

بازی های یوونتوس را به شکل زنده چگونه دنبال کنیم؟

بازی های تیم یوونتوس را کشورهای مختلفی پوشش زنده تصویری می دهند. سایت های ورزشی متععدی نیز نتایج این تیم را به صورت آنلاین اطلاع رسانی می کنند. بازی های مهم این تیم را شبکه های ۳ و ورزش کشورمان نیز پوشش می دهند. این تیم در بازی ۱۱ خود در قالب رقابت های سری آ ایتالیا فردا از ساعت ۱۹:۰۰ به مصاف هلاس ورونا می رود. تیم یوونتوس پس از جدایی رونالدو مهاجم سرشناس خود، روزهای پر نوسانی را سپری می کند و در پایان هفته ۱۰ رقابت های سری آ تنها با کسب ۴ پیروزی و ۳ شکست و ۳ تساوی در جایگاه ۷ این جدول قرار دارد.

لقب این تیم چیست؟

معروف ترین لقبی که هواداران روی تیم محبوب خود نام گذاری کرده اند؛ اکثر فوتبال دوستان تیم یوونتوس را به این لقب می شناسند، بانوی پیر می باشد.

بهترین گلزن تیم یوونتوس چه کسی بوده است؟

دل پیرو افسانه ای با به ثمر رساندن ۲۹۰ گل برترین گلزن تاریخ تیم یوونتوس می باشد. بونیپرتی نیز با به ثمر رساندن ۱۷۹ گل در رده دوم این جدول قرار دارد. بتگا نیز با ۱۷۸ گل در رده سوم این جایگاه قرار دارد.

برنامه یوونتوس برای سال ۲۰۲۲ چیست؟

این تیم در برنامه خود برای سال جاری به دنبال تکرار قهرمانی خود در سری آ این رقابت ها می باشد. علاوه بر این نگاهی نیز به قهرمانی در اروپا دارد؛ این تیم هم اکنون با ۹ امتیاز بالاتر از چلسی ۶ امتیازی و زنیت ۳ امتیازی در صدر جدول قرار دارد.

مالک یوونتوس کیست؟

مالک یوونتوس کیست؟

مالک این تیم ادوارد آنیلی، مدیر مجرب و کار بلد می باشد. با ورود آنیلی به تیم یوونتوس، این تیم تبدیل به یکی از قدرت های مطرح سری آ و اروپا شد. هم اکنون نیز مالکیت این تیم با خانواده آنیلی می باشد.

نقل و انتقالات اخیر این تیم سودمند بوده است؟

نتایج این تیم در فصل جاری لیگ برتر حاکی از عدم موفقیت این تیم در نقل و انتقالات می باشد. این تیم پس از جدایی رونالدو نوسانات زیادی را تجربه می کند و پس از پایان هفته ۱۰ با کسب ۱۵ امتیاز در رده ۷ جدول سری آ ایتالیا قرار دارد. مدیران و کادر فنی تیم یوونتوس برای جبران نتایج این تیم باید چاره اندیشی کنند.

بهترین بازی این تیم در فصل اخیر چه بوده است؟

این تیم در قالب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در بازی حساس و مهیج در برابر چلسی، قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۱ بر ۰ به برتری دست پیدا کرد.

سوالات متداول

  1. تاریخچه شکل گیری تیم یوونتوس چگونه است؟

    این تیم در سال ۱۸۹۷ در شهر تورین ایتالیا تاسیس شد و هم اکنون قدمتی ۱۲۴ ساله دارد.

  2. یوونتوس چه افتخاراتی را کسب کرده است؟

    این تیم ۳۶ قهرمانی در سری آ، ۱۴ قهرمانی در جام حذفی ایتالیا، ۸ قرمانی سوپر جام ایتالیا و ۲ قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را در کارنامه دارد.

  3. بازیکنان مطرح تیم یوونتوس چه کسانی هستند؟

    از مطرح ترین بازیکنانی که در تیم یوونتوس بازی کرده اند می توان به بوفون، رونالدو، دیبالا، بونوچی، لوکاتلی، آرون رمزی اشاره کرد.

  4. این باشگاه در چه سالی تاسیس شد؟

    این باشگاه در سال ۱۸۹۷ تاسیس شد.

منبع: localadmins.com

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *