مدل های اینستاگرام ایرانی در خارج از کشور + حواشی زندگی شخصی آن ها

مدل های اینستاگرام در حال حاضر چهره‌ های بسیار زیادی می باشند و این حرفه مورد توجه علاقه مندان به کار در اینستاگرام قرار گرفته است. اما در ادامه این مقاله می خواهیم تا با چهره‌ های اینستاگرام بیشتر آشنا شویم.

مدل های اینستاگرام چه افرادی می باشند؟

مدل های اینستاگرام چه افرادی می باشند؟

مدل های معروف در اینستاگرام کار می کنند که از آنها می توان به آرش مهاجری، رضا میرزایی امیرسام نیازی، سحر بی نیاز و فرزان اطهری و غیره اشاره کرد که در ادامه ما بیوگرافی معروف ترین این مدل ها که به عنوان سلبریتی های اینستاگرام هم شناخته می شوند را برای شما بیان می کنیم.

آرش مهاجری

آرش مهاجری یکی از مدل های instagram در تاریخ ۲۳ تیر سال ۱۳۶۵ در شهر شیراز متولد شد. او مدل و بازیگر ایرانی می باشد که چند سالی است در این حرفه مشغول به کار است او در عرصه مدلینگ با تبلیغات پوشاک، زیور آلات، ساعت، با برندهای مشهور ایرانی و خارجی همکاری می‌ کند. از لحاظ قد و استایل بسیار مناسب مدلینگ بوده و قد ۱۸۸ و وزن ۸۶ کیلوگرم دارد که جذابیت خاصی به او داده است. بیشتر شبکه های مدلینگ از او به عنوان زیباترین مدل نام برده اند. او توسط استاد آموزشگاهی که در آن درس می خواند به این حرفه معرفی شد و با معرفی ایشان به دوستش به طور حرفه‌ای وارد عرصه مدلینگ شد.

این مدل تجربه بازی در فیلم را نیز داشته و عاشق بازیگری سینما می باشد. از جمله این فیلم‌ ها و سریال‌ ها می ‌توان به ایفای نقش در سریال احضار، فیلم گاو زخمی ، سایه وحشت نام برد. آرش مهاجری در حال حاضر متاهل است و چند سالی می‌ شود که با یکی از بازیگران سینما و تلویزیون به نام نازنین کیوانی ازدواج کرده است.

ارمیا قاسمی

ارمیا قاسمی از دیگر مدل های اینستاگرام در تاریخ ۲۵ مهر ۱۳۶۸ در تهران متولد شد او در حرفه بازیگری و مدلینگ فعالیت می کند. او فعالیت خود را به صورت جدی در حرفه مدلینگ از سال ۱۳۹۰ و در سن ۲۲ سالگی آغاز کرد. ماجرای ورود به حرفه مدلینگ از آنجا شروع شد که روزی برای عکس گرفتن به همراه یکی از دوستانش رفت و بعد از عکاسی چند تصویر از او را در فیس بوک منتشر کرد بعد از گذشت چند روز لایک های زیادی از عکس هایش گرفت و بعد از مدتی بعد وارد حرفه مدلینگ لباس شد. او تقریبا از اوایل سال ۱۳۹۲ به دنبال حرفه‌ای بازیگری بود و به مدت یک سال و شش ماه در کانون فیلم سازان جوان دوره بازیگری را گذراند.

از فیلم های او می توان به بازی در سریال کوبار در سال ۱۳۹۷ در سن ۲۹ سالگی اشاره کرد. او در کنار فعالیت در حرفه بازیگری در رشته بدنسازی فعالیت می کند و حالا مدیر باشگاه تکنیک برتر می باشد. او اصالتاً اهل کرمانشاه و پدری تهرانی متولد شده است تنها یک برادر بزرگتر به نام ایلیا دارد.

الناز گلرخ

الناز گلرخ از معرف ترین مدل های اینستاگرام در تاریخ اسفند سال ۱۳۶۴ متولد شد. او رشته گرافیک دانشگاه علامه امینی تهران تحصیل کرده است. او هم اکنون در عرصه مدلینگ و میکاپ آرتیست فعالیت می کند و در خانواده پنج نفره متولد شده و دو خواهر کوچکتر از خود دارد. قد الناز گلرخ ۱۷۴ سانتی متر و وزن ۵۵ کیلوگرم می باشد.

او زمانی که در تهران زندگی می کرد یک سالن زیبایی در الهیه تهران راه اندازی کرد و از زمانی که فقط بیست سال داشت بسیار زود مشهور شد و افراد مشهور از جمله طناز طباطبایی، سحر دولتشاهی جزو مشتریان ثابت او بودند. لازم به ذکر است که سالن الناز گلرخ هم اکنون زیر نظر خواهرانش است. او در ۲۳ سالگی وارد حرفه مدلینگ شد و در ابتدا با ویدیوهای آرایشی خود در یوتیوب به شهرت رسید و به عنوان یک میکاپ آرتیست حرفه ای در ایران شناخته شد. از نظر بسیاری از وب سایت هایی که در زمینه زیبایی فعالیت می کنند الناز گلرخ شباهت زیادی به خواننده مشهور آمریکایی به نام آریانا گرانده دارد، که به واسطه این علت که جز بهترین میکاپ آرتیست آن در رقابتی در سال ۲۰۰۷ میلادی شد و هم اکنون همراه همسر خود آقای حمید فدایی در زندگی می‌کند.

ملیکا تهامی

از سلبریتی های فعال اینستاگرام در عرصه مدلینگ خانم ملیکا‌ تهامی می‌ باشد که از روابط خود در پیج اینستاگرامی بسیار صحبت می کند و به همین علت حواشی زیادی را برای خود ایجاد کرده است. ملیکا تهامی در تاریخ ۶ دی سال ۱۳۷۵ در تهران متولد شد و فارغ التحصیل رشته طراحی لباس می باشد. ملیکا تهامی فعالیت خود را در فضای مجازی با مدل آرایشی بودن آغاز کرد اما در حال حاضر عکاس، نویسنده و کافی شاپ دار می باشد. قبل از عمل بینی اش هواداران زیادی نداشت اما بعد از عمل بینی خود مورد توجه قرار گرفت.

او کم کم در فضای مجازی دیده شده با انتشار عکس های خود به عنوان مدل آرایشی به شهرت رسید با این که علاقه ای به کتاب خواندن ندارد اما نوشتن را دوست دارد و در سال ۱۳۹۶ زمانی که ۲۱ ساله بود یک رمان به نام الف تا الف نوشته و به چاپ رسانده است. حواشی بسیار جنجالی ملیکا تهامی رابطه او با علی یاسینی که از خوانندگان معروف ایرانی بود انتشار دابسمش هایی در فضای مجازی با آهنگ های علی یاسینی علاقه خود را به این خواننده معروف نشان داده است. بعد از آن مدتی خبر و شایعه رابطه داشتن علی یاسینی با ملیکا تهامی بر سر زبان ها افتاد. شایعات و اخبار نا معتبر حاکی از آن است که ملیکا تهامی با علی یاسینی رابطه نامشروع داشته است و تقریبا از سال ۱۳۹۵ با علی یاسینی ارتباط داشته و حاصل این رابطه ۱۴ ماهه یک بچه است که که علی یاسینی این شایعات را تکذیب می کند و بچه را گردن نمی گیرد.

ملیکا تهامی برای برند های مهمی مانند برند های آرایشی و مانتو لباس تبلیغات می‌ کند و تبلیغات فراوانی برای کافی شاپ خود می کند و در آخر باید اضافه کنیم که او در حال حاضر مجرد است و همراه با فرزند خود زندگی می کند.

حمید فدایی

فدایی یکی از مدل های اینستاگرام است که در تیر ماه سال ۱۳۶۶ متولد شد و فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران می باشد و در حرفه‌ مدلینگ و رشته عکاسی نیز فعالیت دارد. او در حال حاضر با همسر خود الناز گلرخ در امارات متحده عربی زندگی می کند. او فعالیت خود را در حرفه مدلینگ از سال ۱۳۸۷ و زمانی که بیست سال داشت شروع کرده است.

عکس های مدل های اینستاگرام را در کجا ببینیم؟

عکس های مدل های اینستاگرام را در کجا ببینیم؟

شما می توانید عکس های مدل های معروف اینستاگرام را در صفحه شخصی آنها و در یوتیوب مدل های اینستاگرام مشاهده کنید. همچنین می توانید عکس های آن ها را به عنوان اینستاگرام مدلینگ مانتو، مدل های لباس اینستاگرام، جذاب ترین مدل های زن ایرانی، پارمیس مدل اینستا، اینستاگرام ساحل مدل و اسامی مدل های ایرانی پیدا کنید و مشاهده کنید.

درآمد مدل های اینستاگرام از کجاست؟

مدل های اینستاگرام در شبکه های مجازی به راحتی از طریق تبلیغات می‌ توانند کسب درآمد کنند. صفحه اینستاگرام آن ها مرکز تبلیغاتی است. آن ها برای هر تبلیغ قرارداد کاری امضا می‌ کنند و طبق قرارداد مبلغی را دریافت می‌ کنند که معمولاً بسیار مبلغ هنگفتی است. امروزه کار مدل ها در اینستاگرام بسیار رایج و پر درآمد شده و این کار طرفداران بسیاری را در فضای مجازی پیدا کرده است شما می توانید مدل های اینستاگرام معروف را با سرچ نام شان در اینستاگرام جستجو کنید.

آدرس پیج اینستاگرام این مدل ها چیست؟

شما می توانید اینستاگرام مدل های معروف که نامشان در اینستاگرام می باشد را پیدا کنید به عنوان مثال شما می توانید آرش مهاجری (arashmohajer) را به نشانی، الناز گلرخ را به نشانی(@elnaz_golrokh)، حمید فدایی را به نشانی(hamidfadaei) در اینستاگرام جستجو و پیدا کنید.

مدل های اینستاگرام در چه حوزه هایی فعالیت دارند؟

بعضی از مدل‌های اینستاگرام در حرفه بازیگری و عکاسی فعالیت دارند و بعضی از آن ها بعد از به شهرت رسیدن کافه و رستوران خود را افتتاح کرده‌‌ اند به عنوان مثال خانم الناز گلرخ در کنار حرفه مدلینگ میکاپ‌ آرتیست نیز می باشد.

پیج اینستاگرام مدل های مرد ایرانی

پیج اینستاگرام مدل های مرد ایرانی

مدل های مرد ایرانی در اینستاگرام دنبال کنندگان زیادی را دارند به عنوان مثال آقای حمید فدایی که جزو بهترین مدل های ایرانی می باشد که هم اکنون در اکانت اینستاگرام خود نزدیک به ۷۰۰ هزار نفر دنبال کننده ۱۸۲ نفر دنبال شونده و ۵۶۲ پست دارد.

اینستاگرام مدل های زن ایران

مدل های زن ایرانی در اینستاگرام که چهره های معروفی هستند و دنبال کنندگان زیادی را به خود اختصاص داده اند به عنوان مثال خانم الناز گلرخ که در اکانت اینستاگرام خود نزدیک به ۴ میلیون دنبال کننده، ۳۹۶ دنبال شونده، ۲۰۲۴ پست دارد.

مدل های اینستاگرام عروس

بسیاری از مدل های اینستاگرام در زمینه آرایش عروس و میکاپ فعالیت می‌ کنند که در بین این مدل های معروف می توان به خانم ملیکا‌ تهامی اشاره کرد که در اوایل، کار خود را با مدل میکاپ عروس آغاز کرد. همچنین لازم به ذکر است که بدانید او یکی از مدل های میکاپ خانم الناز گلرخ یکی از معروف ترین میکاپ آرتیست ها و مدل ها نیز شده است.

مدل های اینستاگرام عمل زیبایی انجام می دهند؟

بسیاری از مدل های این شبکه مجازی عمل های جراحی زیادی بر روی صورت خود انجام داده اند که معروف ترین این عمل ها عمل بینی می باشد. با این حال مدل هایی هم هستند که تاکنون هیچ عملی بر روی صورت و بدن خود انجام نداده باشند که می توان در این مورد به آقای حمید فدایی اشاره کرد. البته مدل های دیگری هم هستند که عمل های زیبایی بسیاری انجام داده اند که از این مدل ها می توان به خانم ملیکا تهامی اشاره کرد.

آیا مدل شدن در اینستا سن خاصی دارد؟

امروزه اپلیکیشن اینستاگرام بستر خوبی برای کسب درآمد در حوزه‌ های مختلف فراهم کرده است که یکی از این حوزه ها حرفه مدلینگ می باشد. فعالیت در این حوزه محدودیت خاص و سن خاصی ندارد اما با این حال اخیراً دیده شده که پیج های کودکان و مدل های کودک در اینستاگرام بسته شده است.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. ارمیا قاسمی با ایفای نقش در کدام سریال به شهرت رسید؟

    ارمیا قاسمی با بازی در سریال کوبار به شهرت رسید.

  2. الناز گلرخ در چه حرفه هایی فعالیت می کند؟

    الناز گلرخ از مدل های اینستاگرام در حرفه مدلینگ و میکاپ آرتیست فعالیت می کند.

  3. کدام یک از مدل های مرد اینستاگرام از بقیه معروف تر است؟

    هر کدام از مدل ها طرفداران خود را دارند با این حال حمید فدایی از قدیمی ترین مدل های مرد اینستاگرام می باشد.

  4. شایعه رابطه ملیکا تهامی با کدام هنرمند ایرانی پخش شد؟

    شایعه رابطه ملیکا تهامی با علی یاسینی برای مدت زیادی در فضای مجازی پخش شد.

  5. حمید فدایی و الناز گلرخ از مدل های اینستاگرام در حال حاضر کجا سکونت دارند؟

    حمید فدایی و الناز گلرخ از مدل های قدیمی اینستاگرام در حال حاضر مقیم امارات متحده عربی می باشند و در دبی زندگی می کنند.

  6. برای دیدن عکس مدل های اینستاگرام چه راه هایی داریم؟

    مراجعه به مقاله ما، سرچ کردن نام آن ها و یا مراجعه به پیج اینستاگرام آن ها بهترین راه ها برای دیدن عکس مدل های اینستاگرام می باشد.


منبع: localadmins.com

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *