بررسی رکوردهای شنا کرال جلو در ایران و جهان

شنا کرال جلو از حرکات شنا می باشد که حالت رقابتی و هیجانی را برای شناگران دارد. به همین منظور رکورد شنا کرال جلو از جمله رقابت هایی می باشد که شناگران را به خوبی به چالش می کشد. در ادامه به رکورد این حرکت از شنا در سطح جهانی می پردازیم.

توجه داشته باشید که این ماده از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. از همین رو افراد زیادی برای ثبت اسم در چهار چوب رکورد شنا در گینس برای این ماده تلاش می کنند.

رکورد جهانی مردان در مسافت 100 متر کرال جلو چقدر است؟

رکورد جهانی مردان در مسافت ۱۰۰ متر کرال جلو چقدر است؟

رکوردهای ورزشی جهانی کرال مردان در مسافت ۱۰۰ متر توسط شناگران حرفه ای در مدت زمان های کمی به ثبت رسیده است. در کم ترین زمان ثبت شده بیست و نه ثانیه توسط بازیکن آمریکایی به ثبت رسیده است. پس از آن رکورد هجده ثانیه نیز در صدر جدول کرال جلو قرار دارد.

البته این رکورد همچنان در حال تغییر می باشد و توسط افراد دیگر در حال شکستن می باشد. گمان می شود در مدت زمان نزدیکی این رکورد توسط شناگر آمریکایی در مدت زمان کمتری قرار است شکسته شود.

چه کسی رکورد جهانی زنان در مسافت 50 متر کرال جلو را در اختیار دارد؟

چه کسی رکورد جهانی زنان در مسافت ۵۰ متر کرال جلو را در اختیار دارد؟

در بین شناگران بانو نیز این رکورد در سطح جهانی بارها به ثبت رسیده است که در اولین مقام شناگر فرانسوی لر ماندو قرار دارد. این شناگر فرانسوی با کسب کم ترین زمان ممکن این رکورد را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. پس از این بانو فرانسوی نیز شناگر اوکراینی دارای رکورد بعدی می باشد.

به صورت کلی شناگران بانو زیادی در مورد ثبت رکورد کرال جلو در تلاش هستند تا این رکورد را در کارنامه کاری خود اضافه کنند. این رکوردها به صورت سالانه به صورت کلی تغییر پیدا می کند و رکورد جدید تری به صورت رسمی ثبت می‌ شود.

در چه سالی رکورد جهانی کرال جلو آخرین بار شکسته شده است؟

در چه سالی رکورد جهانی کرال جلو آخرین بار شکسته شده است؟

رکوردهای شنا به صورت سالانه در حال شکستن می باشند تا رکورد جدیدی تری ثبت شود. در آخرین سال رقابت های شنا در سطح جهانی به صورت کلی تمامی رکوردهای قبلی شکسته شد. این رکورد در سال های گذشته توسط شناگران مختلفی در مسافت های گوناگون ثبت شده است اما با گدشت زمان همه چیز تغییر کرد.

در سال دو هزار و بیست و دو شناگران آمریکایی تمامی رکوردهای قبل را شکستند. این شکستن رکورد به صورتی بود که توانستند در مسافت های گوناگونی به مقام نخست دست پیدا کنند.

در چه مسابقاتی رکوردهای جهانی شنای کرال فرانت ثبت می‌شود؟

در چه مسابقاتی رکوردهای جهانی شنای کرال فرانت ثبت می‌شود؟

مسابقات جهانی از جمله مهم ترین نقاط موجود برای به ثبت رساندن رکورد جهانی شنا می باشند. رقابت هزاران شناگر در سطح حرفه ای با یک دیگر این امکان را به وجود می آورد که شناگران به چالش کشیده شوند. این گونه در این مسابقات همیشه رکوردهای جهانی جدیدی به ثبت می رسد.

المپیک و لیگ های ورزشی از جمله این مسابقات می باشند که به صورتی رسمی بازیکنان می توانند در آن ها رکورد بزنند. سطح شنا کرال جلو نیز در این مسابقات در سطح بالا و حرفه ای قرار گرفته است.

رکوردهای شنای کرال جلو سرعتی

رکوردهای شنای کرال جلو سرعتی

شنا کرال جلو سرعتی می تواند به خوبی هر شناگری را به چالش بکشد تا خودش را محک بزند. برای ثبت رکورد در این شنا تنها کافی است شناگر بتواند در مدت زمان کمتری مسافت مدر نظر را طی کند. تا کنون در مسافت پنجاه متر رکورد بیست و نه ثانیه به ثبت رسیده است.

البته در رتبه ابتدایی آن رتبه هجده ثانیه قرار دارد. بازیکنی که قصد داشته باشد این رکورد را در کارنامه خود به ثبت رساند باید دارای فاکتورهای مهمی باشد. از جمله این فاکتورهای مهم آمادگی جسمانی مناسب و سرعت عمل بالا می باشد.

رکوردهای شنای کرال جلو قدرتی

رکوردهای شنای کرال جلو قدرتی

رکورد شنا کرال جلو قدرتی از دیگر رشته های موجود در زمینه شنا می باشد که به نوبه خود دارای سختی زیادی می باشد. بیشتر بازیکنان حرفه ای و دارای آمادگی جسمانی بالا به سمت ثبت این رکورد در کارنامه خود می روند. به صورتی که کمتر شناگری را می توانید مشاهده کنید که این رکورد را زده باشد.

به همین منظور از جمله پر چالش ترین رشته های ثبت رکورد در عرصه شنا می باشد. حساسیت در داوری و ثبت رکورد نیز در این زمینه بیشتر از دیگر رشته های شنا می باشد.

رکوردهای شنا کرال جلو در ایران

حمید رضا مبرز شناگر حرفه ای ایرانی از اولین افرادی می باشد که رکورد شنا کرال جلو در ایران را زده است. کرال جلو در مدل های گوناگونی طراحی شده است که مبرز در بیشتر این سبک ها رکوردار می باشد. او حتی پس از تمرینات سخت توانسته رکوردهای قبلی خود را نیز بشکند و رکورد جدیدتری را ثبت کند.

شاید جالب باشد بدانید برخی از رکوردهای او با اختلاف صدم ثانیه زده شده است و رکورد جدید تری را به ثبت رسانده است. او اکنون نیز با تمرینات سخت و دشوار سعی دارد در سطح جهانی اسم خود را درخشان کند.

رکورد شنا کرال جلو در المپیک ۲۰۲۱

از جمله مسابقات جهانی و حرفه ای می توانیم به المپیک اشاره کنیم که المپیک ۲۰۲۱ از درخشان ترین این مسابقات می باشد. این المپیک با وجود داشتن سطح بالا و حرفه ای هزاران شناگر را از سر تا سر جهان برای رقابت و ثبت رکورد به چالش می کشد‌. رکوردهای کرال جلو در المپیک در تمامی سبک ها ثبت شده است.

شناگران حرفه ای پس از بررسی های ویژه در این رقابت شرکت کرده اند. در نهایت در بین تمامی کشورها آمریکا توانسته است در تمامی سبک های کرال جلو صاحب مدال طلا شود و رکوردهای گذشته را بشکند.

رکورد شنا کرال جلو در جام جهانی

رکورد شنا کرال جلو در جام جهانی

مت گریورز شناگر حرفه ای آمریکایی با شکستن رکورد قبلی شنا کرال جلو در جام جهانی همه افراد را متعجب کرد. به صورتی که در جام جهانی رکورد با اختلاف کم جا به جا می شود و افراد را برای قضاوت به مشکل می اندازد اما در مورد گریورز این گونه نبود.

این شناگر آمریکایی به صورت حرفه در جام جهانی با اختلاف چشم گیری توانست رکورد قبلی کرال جلو را بزند و نام خود را بر سر زبان ها بیندازد. به گفته خودش او قصد دارد در جام جهانی آینده نیز رکورد گذشته ای که ثبت کرده است را مجدد بزند.

به این مقاله امتیاز دهید :

منبع: localadmins.com

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *