بهترین رکورد شنا کرال پشت در ایران + زمان تمام شده آن

رکورد شنا کرال پشت یکی از بخش های اصلی ثبت رکورد ها می باشد که از زمان گذشته مورد توجه بوده است و یکی از قدیمی ترین رشته های تخصصی بوده است. شنا یک ورزش تخصصی و جهانی به شمار می رود که تا حد زیادی مورد توجه عموم می باشد و جزء اصلی ترین شاخه های تخصصی می باشد.

توجه داشته باشید که این ماده از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. از همین رو افراد زیادی برای ثبت اسم در چهار چوب رکورد شنا در گینس برای این ماده تلاش می کنند.

رکورد جهانی مردان در مسافت 100 متر کرال پشت چقدر است؟

رکورد جهانی مردان در مسافت ۱۰۰ متر کرال پشت چقدر است؟

آرمسترانگ شناگر آمریکایی امسال توانست رکورد جدید شما کرال پشت را به ثبت برساند و در صدر جدول قرار گیرد. شنا کرال پشت خواهان زیادی دارد و افراد زیادی به آن علاقه مند هستند و این رشته را به صورت تخصصی انجام می دهند چون یکی از بهترین ورزش های شناخته شده از قدیم می باشد که در لیست ورزش‌ های شناخته شده می باشد و محبوبیت ویژه ای در بین بخش‌ های مختلف شنا دارد.

رکورد کرال پشت نیز یکی از رکوردهای ورزشی می باشد که دنبال کننده های زیادی در بین مردم دارد و به همین واسطه افراد زیادی سعی می کنند این شاخه را انتخاب و در آن توانایی های خود را پرورش دهند تا به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنند. رکورد جهانی کرال پشت در بانوان و آقایان کاملا متفاوت می باشد چون همانطور که گفتیم بازیکنان مختلفی هستند که رکورد های مختلفی را ثبت کرده اند. در حال حاضر صاحب این رکورد یک فرد آمریکایی می باشد که بعد از زحمات فراوان خودش توانست در این بخش موفق شود و صاحب رکورد مردان جهان باشد.

البته که ممکن است این رکورد بعد از مدت زمان مشخصی تغییر کند و فرد دیگری جایگزین شناگر آمریکایی باشد و این چرخه برای همیشه ادامه دار می باشد چون مسابقات در مدت زمان های مشخصی انجام می گیرد و برنده های این رقابت ها همیشه تغییر می کند و صاحب رکورد فرد دیگری خواهد شد که در لیست جدید سال آینده نام او برای همه افراد قابل مشاهده می باشد.

چه کسی رکورد جهانی زنان در مسافت 50 متر کرال پشت را در اختیار دارد؟

چه کسی رکورد جهانی زنان در مسافت ۵۰ متر کرال پشت را در اختیار دارد؟

همان طور که می دانید شنا یکی از ورزش هایی می باشد که در تمامی جهان و در کشور های مختلف انجام می شود و در بین مرد و زن قوانین و مسابقات یکسانی برای آن وجود دارد و همین موضوع باعث جذب افراد برای انجام این رشته می باشد. به طور کلی برای تمامی شاخه های رشته شنا و نمانی بخش هایی که این رشته دارد دسته بندی بانوان و آقایان وجود دارد و محاسبات بر اساس تعداد نفرات و نتیجه های آخر برای بانوان انجام می گیرد و هیچ ربطی به مقایسه با مردان ندارد.

در حال حاضر رکورد تعیین شده ای برای شما بانوان وجود دارد و طبق آخرین رقابت ها رکورد حال حاضر به دست بازیکن روسی یولیا افیمووا می باشد که یکی از معروف ترین شناگر های جهان می باشد و در مهم ترین رقابت ها حضور داشته است و شهرت و محبوبیت زیادی در بین مردم دارد. او در مسابقات جهانی در بارسلون توانست در مسافت ۵۰ متر قهرمان جهان شنا شود و این رکورد را با نام خودش ثبت کند. او یکی از قوی ترین افرادی است که توانایی زیادی در رشته شنا دارد و به همین دلیل قهرمان آن می باشد.

در چه سالی رکورد جهانی کرال پشت آخرین بار شکسته شده است؟

در چه سالی رکورد جهانی کرال پشت آخرین بار شکسته شده است؟

همان طور که اشاره کردیم رکورد های ثبت شده مسابقات شنا و همه رشته های ورزشی متغیر می باشد و بعد از مدت زمان تخم گذاری مشخصی نام افراد لیست تغییر می کند و افراد دیگری جایگزین می شوند. در حال حاضر رکوردی که برای آخرین بار و در رشته شنا کرال پشت ثبت شده است مربوط می شود به هانتر آرمسترانگ که در سال گذشته موفق شد آخرین رکوردی که قبل از خودش وجود داشت را شکست دهد و نام خودش را جایگزین آن کند.

این لیست از سال گذشته تا به حال هیچ تغییری نکرده است و هنوز هم نام آرمسترانگ در این لیست وجود دارد و به طور کلی این رکورد مهم جهان در اختیار کشور آمریکا و مردم آن می باشد. او یکی از قوی ترین بازیکنان در شنا می باشد و به همین دلیل است که توانسته است رکورد خودش را ثبت کند و مورد توجه داوران و مردم تمامی جهان قرار گیرد آخرین رکورد مربوط به یک سال گذشته می باشد و با برگزاری مسابقات و رکورد های جدید این لیست تغییر می کند و افراد جدیدی جایگزین آن می شوند و ممکن است این بار فرد صاحب رکورد آمریکایی نباشد.

در چه مسابقاتی رکوردهای جهانی شنا کرال پشت ثبت می‌شود؟

در چه مسابقاتی رکوردهای جهانی شنا کرال پشت ثبت می‌شود؟

مسابقات شنا در بخش ها و عنوان های مختلفی برگزار می شود که همان طور که گفتیم شنا کرال پشت یکی از مهم ترین و تخصصی ترین شاخه های آن می باشد. رکورد شنا کرال پشت سرعتی، رکورد شنا کرال پشت قدرتی، رکورد شنا کرال پشت در ایران که همه ما با این دوره از مسابقات آشنایی داریم و همچنین رکورد شنا کرال پشت در المپیک ۲۰۲۱ و المپیک های قدیمی تر و رکورد شنا کرال پشت در جام جهانی که یکی از مهم ترین دوره های رقابت در تمامی رشته های ورزشی می باشد از جمله مسابقات شنا کرال پشت می باشد.

در حال حاضر این ورزش ها انجام می گیرند و هرکدام از آن ها شرکت کننده های زیادی دارند که ممکن است از نقاط مختلف جهان باشند. همه مسابقاتی که به نام آن ها اشاره کردیم اعتبار زیادی در جهان دارند و در کشور های خارجی و ایران انجام می گیرند و تقریبا قوانین مشترکی برای آن ها وجود دارد که همه شرکت کننده ها موظف هستند آن ها را انجام دهند تا بتوانند در لیست امتیازات قرار گیرند. شنا کرال پشت تخصص زیادی می باشد خواهد و باید همه کسانی که در رقابت های آن شرکت می کنند باید حداقل چندین سال تجربه حضور در مسابقات محلی و کشوری داشته باشند تا بتوانند در مهم ترین مسابقات شنا حضور داشته باشند و بیشتر از قبل شناخته شوند.

رکورددار ترین شناگران در این حرفه چه کسانی هستند؟

رکورددار ترین شناگران در این حرفه چه کسانی هستند؟

در این بخش شما را با دو تن از حرفه ای ترین و رکورددار ترین شناگران جهان آشنا می کنیم:

ایرن پیرسل

ایرن پیرسل یک شناگر معروف آمریکایی است. او در زمینه شنا به ویژه در شنا انفرادی و استایل آزاد شناگری به نام “Freestyle” بسیار موفق بوده است. ایرن پیرسل در دوران حرفه‌ ای خود تعداد زیادی مدال المپیک و مدال‌ های جهانی کسب کرده و به عنوان یکی از برجسته‌ ترین شناگران در تاریخ ورزش شنا شناخته می‌ شود.

میسی فرانکلین

میسی فرانکلین، نام کامل “مارگارت میسی فرانکلین”، یک شناگر مشهور آمریکایی است. او به عنوان یکی از برجسته‌ ترین شناگران زن در تاریخ ورزش شنا شناخته می‌ شود. میسی فرانکلین در انواع شنا از جمله استایل آزاد، پشت سر، و شنا پرانه بسیار موفق بوده و در مسابقات المپیک و جهانی مدال‌ های بسیاری را به خانه برده است. او به ویژه در المپیک ۲۰۱۲ لندن به شهرت جهانی دست یافت، که در آن مدال طلای استایل آزاد ۱۰۰ متری را کسب کرد. میسی فرانکلین به عنوان یک شخصیت محبوب و الگویی برای جوانان در دنیای شنا ورزش آمریکا شناخته می‌ شود.

به این مقاله امتیاز دهید :

منبع: localadmins.com

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *