رکورد شنا قورباغه چقدر است؟ بررسی دقیق این رکورد

شنا قورباغه، از ابتدایی ترین حرکات شنا می باشد که به نوبه خود نیازمند مهارت و تمرین بالایی است. این حرکت شنا نیز مانند دیگر حرکات موجود دارای رکوردهای جهانی زیادی می باشد. در ادامه این متن نیز قصد داریم شما را با برخی از رکورد های شنا قورباغه آشنا کنیم.

توجه داشته باشید که این ماده از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. از همین رو افراد زیادی برای ثبت اسم در چهار چوب رکورد شنا در گینس برای این ماده تلاش می کنند.

رکورد جهانی مردان در مسافت 200 متر شنا قورباغه چقدر است؟

رکورد جهانی مردان در مسافت ۲۰۰ متر شنا قورباغه چقدر است؟

شنا قورباغه با وجود آسانی در انجام نیازمند تمرین و تلاش می باشد که همین مسئله شناگران زیادی را به چالش می کشد. سالانه شناگران زیادی برای اضافه کردن این رکورد در کارنامه خود با یک دیگر به رقابت می پردازند. در نهایت با وجود سختی های فراوان شناگری که مسافت ۲۰۰ متر را بتواند به بهترین شکل شنا قورباغه بزند برنده نهایی می باشد.

تا کنون ریس وایتلی شناگر آمریکایی توانسته است این مورد از رکوردهای ورزشی را برای خود به ثبت برساند. پس از آن میشل آندرو آمریکایی نیز این رکورد را به اسم خود ثبت کرده است. البته هر کدام از این دو فرد در تلاش هستند تا رکورد جدید تری از خود در مدت زمان کمتری از شنا قورباغه را به ثبت برسانند.

چه کسی رکورد جهانی زنان در مسافت 100 متر شنا قورباغه را در اختیار دارد؟

چه کسی رکورد جهانی زنان در مسافت ۱۰۰ متر شنا قورباغه را در اختیار دارد؟

شنا قورباغه در بین شناگران بانو نیز رکوردهای مخصوص به خود را به ثبت رسانده است. از مهم ترین این رکورد ها مسافت ۱۰۰ متر می باشد که توسط شناگر بانو زیادی بارها انجام شده است. شناگر فرانسوی در آخرین مسابقات جهانی شنا توانست رکورد شنا قورباغه را به اسم خودش به ثبت جهانی رساند.

با وجود رقبا سر سخت‌ و سطح بالا مسابقات در نهایت شناگری فرانسوی توانست مسافت ۱۰۰ متر شنا قورباغه را طی کند. این رکورد هم اکنون همچنان در دست این بانو می باشد فرد دیگری نتوانسته است رکورد را بشکند. همچنان این شناگر تا کنون رکوردهای قبلی خود را بر اساس مدت زمان شکسته است. به صورتی که رکورد مسافت ۱۰۰ متر را هر مرتبه در مدت زمان کمتری سپری می کند.

در چه سالی رکورد جهانی شنا قورباغه آخرین بار شکسته شده است؟

در چه سالی رکورد جهانی شنا قورباغه آخرین بار شکسته شده است؟

به صورت سالانه تمامی رکوردهای شنا توسط شناگران شکسته می شود و رکورد جدید تری به ثبت می رسد. برای آخرین باز رکورد شنا قورباغه در سال دو هزار و بیست و دو شکسته شد. این رکورد در یکی از مسابقات جهانی توسط شناگران مختلفی مجددا شکسته شد. رکورد شنا قورباغه در مسافت های مختلف در این مسابقه شکسته شد.

البته بهتر است توجه کنید تمامی این رکوردها به صورت رسمی به ثبت می رسد. به همین دلیل در هنگام ثبت رکورد حساسیت بالایی در مسابقات وجود دارد. تمامی شناگران داوطلب در این مسابقات نیز قبل از بازی باید از شرایط آمادگی جسمانی مورد بازرسی قرار بگیرند. این گونه مسابقات در سطح بندی بالا و به صورت حرفه ای در جهت ثبت رکورد جدید برگزار می شود.

چه تجهیزاتی می‌تواند به ارتقای رکورد شنا قورباغه کمک کند؟

چه تجهیزاتی می‌تواند به ارتقای رکورد شنا قورباغه کمک کند؟

ورزش شنا به خودی خود دارای تجهیزات خاص و منحصر به فردی نمی باشد و تنها تجهیزات ابتدایی دارد. شنا قورباغه که یکی از حرکات شنا می باشد نیز دارای قوانین و مقررات خاص خودش است. با این وجود این حرکت از شنا نیازی به تجهیزات خاصی برای انجام حرکت و یا ارتقا سطح بازیکن ندارد.

به‌ صورتی که اگر شناگری قصد ارتقا سطح شنا قورباغه خود را دارد باید تمرینات و میزان انرژی خود را ارتقا دهد. زیرا هیچ گونه تجهیزاتی به صورت حرفه ای در این حرکت نمی تواند سطح او را بالا تر ببرد. حتی در برخی از اوقات استفاده از تجهیزات اضافه می تواند سطح شنا، شناگر را ضعیف تر از قبل بکند و منجر به باخت او شود.

در چه مسابقاتی رکوردهای جهانی شنای قورباغه ثبت می‌ شود؟

رکوردهای شنا قورباغه در مسابقات جهانی و حرفه ای ثبت می‌ شود. در این مسابقات همیشه شناگران حرفه ای زیادی از کشورهای مختلف وجود دارند. این گونه در مسابقه رقابت تا حد ممکن رسمی تر و جدی تر طلقی می شود. مسابقات المپیک و لیگ های برتر از جمله مسابقات جهانی هستند که رکوردهای شنا قورباغه را در خود ثبت می‌ کنند .

البته بهتر است توجه کنید که بازیکنی که قصد شرکت در این مسابقات را دارند باید بتوانند قبل از شرکت در این مسابقه نیز رکورد را به صورت تقریبی امتحان کرده باشند. این گونه پس از برسی آمادگی جسمانی شناگران می توانند در مسابقه برای رکورد شنا قورباغه با یک دیگر رقابت کنند. سالانه به صورت همیشگی رکوردهای جدیدی برای حرکات در مسابقات جهانی ثبت می‌ شود.

رکورد شنا قورباغه در ایران متعلق به کیست؟

رکورد شنا قورباغه در ایران متعلق به کیست؟

در ایران نیز شناگران زیادی رکورد شنا قورباغه را به خود اختصاص داده اند و نام خود را درخشان کرده اند. شناگر ایرانی آریا نسیمی شاد از جمله رکوردداران شنا قورباغه در ایران می باشد. این شناگر در سنین جوانی توانسته است به خوبی در مسافت های مختلف این رکورد را ازآن خود کند.

نسیمی شاد حتی در مسابقات جهانی زیادی نیز شرکت کرده است و در مسافت های کوتاه توانسته به مقام های بالایی دست پیدا کند.بعد او محمد علی رضایی نیز از شناگران رکوردار شنا قورباغه ایرانی می باشد. علی رضایی نیز با عملکردی حرفه ای و ممتاز رکوردهای شنا قورباغه را در ایران و حتی در سطح های جهانی در کارنامه خود موجود دارد.

رکوردهای شنای قورباغه در المپیک

رکوردهای شنای قورباغه در المپیک

در المپیک های تابستانی رشته شنا از جمله پر طرفدار ترین رشته های ورزشی محسوب می شود. انواع حرکت شنا از جمله شنا قورباغه نیز از حرکات رقابتی و هیجان انگیز به حساب می آید. برای رکورد شنا قورباغه در المپیک هر ساله هزاران شناگر از کشورهای مختلف با یک دیگر به رقابت می پردازند.

در آخرین المپیک برگزار شده در مسافت های مختلف از کوتاه تا بلند بیشتر رکورد را شناگران آمریکایی به دست آوردند. به گونه ای که در مجموع توانستند به سی و سه مدال دست پیدا کنند. پس از آن شناگران استرالیایی و هندی در رتبه های بعدی قرار گرفتند. المپیک می تواند به راحتی با سطح بالایی که دارد تمامی بازیکنان را به چالش شنا بکشد. هم اکنون نیز تیم های موجود در حال تمرین برای المپیک سال جاری می باشند.

به این مقاله امتیاز دهید :

منبع: localadmins.com

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *